Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2007, 11:42
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Er wordt zó vaak gezegd..
"Hij kan echt niet zoenen..."
"Nee, vrouwen die niet kunnen zoenen.."
"En die kus..ahh bah!"

maar zoenen doe je uit eindelijk toch samen..
het kan zijn dat hij/zij té enthosiast is en de overtoon neemt. Maar als het dan een beetje gezakt is.. dan wordt het toch samen"werken".

Het is ook hoe iemand het heeft aangeleerd..als hij/zij is ontgroend door een wasmachine..tja..dan begint hij/zij volgens de meeste met een foute start. Maar wie-weet zijn er wel mensen die zweren bij een wasmachine. god mag t weten.

De juiste kus is iemand die dezelfde tactiek, dezelfde gevoelens heeft. en dan ook nog gelijk vanaf de eerste "mondelinge" aanraking..want haal een foute start maar eens in..
Ach, als je een leuke knaap of meid bent dan geven ze je wel een tweede kans..

Ik zou zeggen..ga gewoon je hart en gevoel achter na..probeer geen tactieken van internet of tv te kopieren. Of zo'n kus die in boekjes is beschreven. Meestal als je je gedachten laat gaan en op gaat in die kus dan komt het wel goed.

Zó dit wilde ik even kwijt.
Oud 22-02-2007, 11:43
Chimera
Chimera is offline
Leuke theorie, maar d'r zijn gewoon mensen die het niet kunnen, er op een of andere manier hele vreemde ideeen over hebben, en het ook nooit gaan leren.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:46
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-02-2007 @ 12:43 :
Leuke theorie, maar d'r zijn gewoon mensen die het niet kunnen, er op een of andere manier hele vreemde ideeen over hebben, en het ook nooit gaan leren.
Oow vast wel..maar er moet iemand gewoon zó dapper zijn om het te gaan zeggen...van"..uh..tja...uhm..weet je hè..je zoent..nja..hoe zal ik het zeggen...n beetje anders..nouja.. uh.."

Maarja ga dat maar is doen dat is wel t lastigste.
Oud 22-02-2007, 11:47
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
euh, ja,vanzelfsprekend.

maar zoals Chimera zegt, sommige mensen hebben een techniek waarvan ik me niet kan voorstellen dat iemand het wel fijn vindt. En ze kunnen het wel leren, maar als ze koppig zijn if een bord voor hun kop hebben
Oud 22-02-2007, 11:59
Neushaar
Neushaar is offline
Hmm, ik heb nog nooit gehad dat ik iemand echt heel vies vond zoenen ofzo. Meestal zoenen mensen of met alleen de puntje van hun tong en heel rustig of met heel de tong en dat kan ook rustig of snel. (Dat snelle zal dan wel "de wasmachine" zijn. Ik pas me meestal aan aan wat hun doen. Volgens mij werkt dat meestal wel. Ik vind allebei wel prettig. Volgens mij gebruiken mensen waarmee je een relatie hebt ook met meer tong dan mensen die je voor het eerst zoent of gewoon voor de lol zoent.
Oud 22-02-2007, 12:02
Optima
Optima is offline
sommige mensen zijn tongtechnisch gezien motorisch gestoord

en van de 12 mannen die ik in mijn leven gekust heb, vond ik er maar van 3 dat ze het lekker konden, van 4 dat ze het een beetje konden, en van 5 dat ze weerzinwekkend kusten.

maar ach, ik gun meestal een man wel het voordeel van de twijfel. Als het de eerste zoen niet meteen goed is, dan kan dat liggen aan stunteligheid, zenuwen, droge mond etc, maar als de tweede keer nog steeds bagger is, dan -> exit.

(zoenen is voor mij een essentieel onderdeel van seks, en als dat niet goed zit, dan kan de seks ook nooit goed zitten, en met iemand waar ik geen seks mee kan hebben, wil ik ook geen relatie)
Oud 22-02-2007, 13:08
Fayette
Citaat:
Neushaar schreef op 22-02-2007 @ 12:59 :
Volgens mij gebruiken mensen waarmee je een relatie hebt ook met meer tong dan mensen die je voor het eerst zoent of gewoon voor de lol zoent.
Ik ervaar dit juist omgekeerd. Met mijn vriend kus ik steeds vaker zonder tong...wat zachte kusjes op je lippen enzo. Vind ik trouwens ook veel liefdevoller en soms ook zelfs sexier dan mèt tong...mits het op een goede manier gedaan wordt! And boy, he has got it!
(hoewel bij wilde seks de tong er uiteraard wel aan te pas komt! )

Maar bij een eerste kus of een kus puur uit wilde lust is vaker een tongzoen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Fayette schreef op 22-02-2007 @ 14:08 :
Ik ervaar dit juist omgekeerd. Met mijn vriend kus ik steeds vaker zonder tong...wat zachte kusjes op je lippen enzo. Vind ik trouwens ook veel liefdevoller en soms ook zelfs sexier dan mèt tong...mits het op een goede manier gedaan wordt!(hoewel bij wilde seks de tong er uiteraard wel aan te pas komt! )

Maar bij een eerste kus of een kus puur uit wilde lust is vaker een tongzoen.
hier kan ik mij wel in vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:26
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-02-2007 @ 14:24 :
hier kan ik mij wel in vinden.
Ik ook. Het is zelfs zo dat ik veel meer waarde hecht aan kusjes dan aan tongzoenen en dat is een beetje raar en abnormaal geloof ik, maar het is wel zo. Zo vind ik het veel makkelijker om echt met mensen te zoenen dan om kusjes te geven. Voor kusjes moet ik op z'n minst iets voor diegene voelen, terwijl zoenen meer is "omdat ik het leuk vind".
Oud 22-02-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 22-02-2007 @ 14:26 :
Ik ook. Het is zelfs zo dat ik veel meer waarde hecht aan kusjes dan aan tongzoenen en dat is een beetje raar en abnormaal geloof ik, maar het is wel zo. Zo vind ik het veel makkelijker om echt met mensen te zoenen dan om kusjes te geven. Voor kusjes moet ik op z'n minst iets voor diegene voelen, terwijl zoenen meer is "omdat ik het leuk vind".
Agree. Je gaat niet in de kroeg omdat je het leuk vindt "kusjes geven" met iemand. Minder is soms veel meer. :wijs:
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:36
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 22-02-2007 @ 14:31 :
Agree. Je gaat niet in de kroeg omdat je het leuk vindt "kusjes geven" met iemand. Minder is soms veel meer. :wijs:
Dat ja. <3

Omg ik houd van jouw verwoording trouwens. <33

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 22-02-2007 @ 14:36 :
Dat ja. <3

Omg ik houd van jouw verwoording trouwens. <33
Oh?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 14:14
Magican
Magican is offline
Mededelingen horen hier niet.
Oud 22-02-2007, 14:21
Fayette
Citaat:
Magican schreef op 22-02-2007 @ 15:14 :
Het is gewoon een (discussie)topic over hoe jij kussen ervaart...

ZOENEN IS GAAF! En ik vind dit een leuk topic!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 16:16
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
jij hoort hier niet!
Oud 22-02-2007, 16:29
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Maar er kan best een discussie uit voort komen dus ik kijk het even aan.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 16:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nou ja, sommige mensen kunnen echt niet zoenen. Ik vraag me af of dat af te leren is

Een goede kus begint plagend en uitnodigend, in plaats van meteen de tong erin en draaien maar
Oud 22-02-2007, 17:15
Magican
Magican is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 22-02-2007 @ 17:16 :
jij hoort hier niet!
Oud 22-02-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-02-2007 @ 17:31 :
Nou ja, sommige mensen kunnen echt niet zoenen. Ik vraag me af of dat af te leren is

Een goede kus begint plagend en uitnodigend, in plaats van meteen de tong erin en draaien maar
Het is zeker te leren!

Naar mijn idee ga je in een relatie sowieso jezelf aanpassen aan elkaar, en zoen je op een gegeven moment op een bepaalde manier die je allebei lekker vind. Oftewel je doet het toch echt samen.

Ik ga altijd maar uit van het goede van de mens en hoop dat elke wasmachine ooit doorkrijgt dat het écht niet zo moet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 19:11
Verwijderd
Er is geen 'kunnen' in deze?

Het is aansluiting. Er zijn gewoon mensen die weinig passen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 09:14
Verwijderd
Maak je niet druk, binnenkort ga je toch neuken enzo en dan staat zoenen buiten kijf.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:57
wushuman
wushuman is offline
12 mannen lol
best sletterig. :>
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 14:42
yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
Roosje schreef op 22-02-2007 @ 14:26 :
Ik heb het juist andersom, ik geef veel van mijn vrienden en vriendinnen ook gewoon een kus als afscheid, of omdat ik ze lief vind. Maar echt tongzoenen doe ik alleen met mijn vriend en af en toe met een leuk meisje.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 14:51
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
wushuman schreef op 23-02-2007 @ 14:57 :
12 mannen lol
Als je twaalf al sletterig vindt. :') C'mon!
Oud 23-02-2007, 15:26
Noddy
Noddy is offline
Ik heb een keer iemand gehad... Ik had echt het gevoel dat hij me wilde opeten of zo. Toen hij klaar was moest ik ook echt goed mijn kin afvegen. Ik denk niet dat er iets aan zijn techniek gedaan kan worden.

De "perfecte kus" kan ik niet omschrijven.
Oud 23-02-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
wushuman schreef op 23-02-2007 @ 14:57 :
12 mannen lol
Zegt degene met de zogenaamde playertechnieken...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-02-2007 @ 16:28 :
Zegt degene met de zogenaamde playertechnieken...
met de nadruk op zogenaamd.. overigens vermoed ik dat smokin'en wushuman dezelfde persoon zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 23-02-2007 @ 16:59 :
met de nadruk op zogenaamd.. overigens vermoed ik dat smokin'en wushuman dezelfde persoon zijn...
Hij hoopt dat hij ooit nog de 12 haalt?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-02-2007 @ 15:51 :
Als je twaalf al sletterig vindt. :') C'mon!
Ik vind het ook ietwat apart dat je op je 24e 12 mensen 'veel' vindt. Dat haalde ik toen ook wel, en ik vind mezelf nog behoorlijk braaf.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:27
Bloem
Bloem is offline
Idd, zeg dat je vanaf je 15e met mensen zoent, is dus 12 mensen in 9 jaar, is gemiddeld dus 1,3 mens per jaar. Lijkt me nou niet direct wereldschokkend.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:28
Verwijderd
ik vind 12 per jaar ook helamaal niet wereldschokkend.. dat is 1 iemand per maand..komaan zeg
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:02
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb maar 1 vriendje gehad die echt superlekker kon zoenen en toen heb ik hem nog na 2 weken gedumpt ook Wou dattie mijn zoenpartner kon blijven Maar goed, hij zoende heel "mooi", in hetzelfde ritme als ik, het leek net alsof we aan een dans met onze monden bezig waren ofzo En zijn tong maakte de juiste, zachte bewegingen, zijn hoofd stond in de juiste hoek, hij had heerlijk zachte lippen, en zijn adem rook naar pepermuntjes I wanna kiss him again! Waarom zoent niet iedereen zo lekker, waarom bestaan er nog jongens die denken dat zoenen een agressieve bezigheid is waarbij het heel erg geil is een wasmachine te imiteren?
Oud 23-02-2007, 18:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DNMB schreef op 23-02-2007 @ 19:02 :
Waarom zoent niet iedereen zo lekker?
Precies!
En gelukkig heb ik de mazzel gehad dat de persoon die het fijnste kon zoenen ook meteen ruim drie jaar mijn vriendje was
Oud 24-02-2007, 22:56
Verwijderd
kleine kusjes zijn ^_^

een beetje sneu vind ik altijd de mensen die zó enthousiast gaan zoenen dat ze met hun mond wagenwijd tegen je gezicht aandrukken.. als mijn neus en kin tegen je lippen aankomen, dan moet je het misschien iets rustiger aan doen!

maar een wasmachine ben ik nooit tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 13:21
Muchacha
Muchacha is offline
Ik ben het volledig eens met TS: kussen doe je samen. Ik heb het geleerd van een zogenaamde wasmachine, ik vond er echt niets aan. De tweede jongen die ik kuste, deed het helemaaaal anders maar ik ging tekeer als een mixer en bakte er niks van . Na een paar keer 'proberen' is mijn techniek gelukkig fel verbeterd, al blijf ik altijd onzeker over zoenen. Maar ik vind het een feit dat je het de ander dus kan aanleren en dat het een kwestie van samenwerken is. Je kan iemand toch wel afremmen, niet?

En ik kus daarom ook vaker met minder tong, vind het lipwerk veeeel leuker en speelser.
Oud 26-02-2007, 14:04
elledc
elledc is offline
Er zijn inderdaad mannen die niet kunnen zoenen en die het nooit zullen leren.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:01
Verwijderd
opzich wel kunnen zoenen, maar eerst speeksel verzamelen noem ik ook niet kunnen zoenen. BAH

*rill*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:06
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Optima schreef op 22-02-2007 @ 13:02 :
maar als de tweede keer nog steeds bagger is, dan -> exit.

(zoenen is voor mij een essentieel onderdeel van seks, en als dat niet goed zit, dan kan de seks ook nooit goed zitten, en met iemand waar ik geen seks mee kan hebben, wil ik ook geen relatie)

Een wereld vol met idealen en perfecte partners, precies zoals jij wilt, bestaat niet.
Ik vind je erg veeleisend, volgens mij ben je op zoek naar mr perfect ofzo (en je sig bevestigt dat ook nog eens).,

Wat niet is kan komen, het gaat mij om de persoon. Dat ze een beetje leuk uit moet zien en geen paardengebit moet hebben is wel wenselijk voor mij. (na die ene ervaring met een "paard" kan ik wel zeggen; raar gebit/rare mond, gaat niet werken.. Ik proefde nix anders als tanden). echt ranzig..
Oud 28-02-2007, 13:27
vosje16
vosje16 is offline
Zou het niet te maken hebben met de lengte van de tong als iemand niet goed kan zoenen? Bvb. minder beweeglijkheid doordat de tong (te) kort is ofzo?

Want anders zou iedereen in principe toch goed kunnen leren kussen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 13:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 28-02-2007 @ 14:27 :
Zou het niet te maken hebben met de lengte van de tong als iemand niet goed kan zoenen? Bvb. minder beweeglijkheid doordat de tong (te) kort is ofzo?

Want anders zou iedereen in principe toch goed kunnen leren kussen?
Ik geloof niet dat het iets lichamelijks is, sommige mensen hebben gewoon vreemde opvattingen over wat 'fijn' is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 13:48
Pruts0r
Pruts0r is offline
Nja, iedereen heeft z'n eigen opvatting over wat lekker is en wat niet

Mja, wat het zoenen betreft, ik heb zelf de ervaring dat t zoenen zonder tong met veel meer gevoel gaat, en tgeeft me sowieso een heel ander gevoel, t kussen...
Oud 28-02-2007, 21:00
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb (gelukkig) nog nooit de wasmachine-ervaring gehad. Maar ik houd wel meer van het subtiele/veel mond/weinig tong.

Over het algemeen.
Oud 28-02-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
thegoodlife schreef op 26-02-2007 @ 20:06 :
Een wereld vol met idealen en perfecte partners, precies zoals jij wilt, bestaat niet.
Ik vind je erg veeleisend, volgens mij ben je op zoek naar mr perfect ofzo (en je sig bevestigt dat ook nog eens).,

Wat niet is kan komen, het gaat mij om de persoon. Dat ze een beetje leuk uit moet zien en geen paardengebit moet hebben is wel wenselijk voor mij. (na die ene ervaring met een "paard" kan ik wel zeggen; raar gebit/rare mond, gaat niet werken.. Ik proefde nix anders als tanden). echt ranzig..
Ja, daarom heeft ze ook een vriendje. Kom op zeg, dat iemand goed moet kunnen zoenen is niet veeleisend, het moet gewoon klikken op dat gebied.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:25
Poffertje
Poffertje is offline
Moet inderdaad gewoon klikken, zoenen kan je later wel leren

Citaat:
Chimera schreef op 22-02-2007 @ 12:43 :
Mee eens. Hoe erg het toch deels een samenwerking is ben ik er ook van overtuigt dat er gewoon mensen zijn die niet kunnen zoenen. (hoewel ze het vast wel zouden kunnen leren)

Zo ook eens met een jongen gezoend die graag de oester noem...
Dat was echt van "Nou daar komtie!" tong zat er in... en dat was het... Geen beweging in te krijgen. echt van "HAVE FUN!" Was dan ook nog iemand die altijd opschepte over hoeveel meiden hij wel niet mee gezoend had enzo... Arme meiden. Voelt enorm goor
Reageren

Regels voor berichten