Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel ik houd van dr, en zij ook van mij maar ik kan dr gewoon niet tegen, relaties, ik vin het zo veel fijner, gewoon samen gezellige dingen doen en beetje zoenen enzo, ![]() maar zij wil echt wat meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() je hebt wel gelijk ik ben zowiezo nog niet toe aan een serieuse relatie, en ik ben ook wel bang dat als ik haar bv. op school of in de stad tegenkom dat ik dan ook heel klef moet doen, zoals alle stelletjes, niet dat me voor haar zal schamen, er zijn zat jongens die jaloers zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je 'moet' nooit klef doen 'omdat je een relatie hebt' ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en hoe doe je dat nu precies dan, hoe lang duren die platonische flings dan gemiddeld... en ik ben echt helemaal gek van haar hoor... of is het intuitie dat ik er niet aan moet beginnen ![]()
Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 13:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor jullie reacties, en duim voor me ![]() ik ga nu... ik zet misschien vanavond mischien morgenvroeg hier wat het is geworden, ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het ziet er naar uit dat je je niet durft te binden aan dat meisje, omdat je nare ervaringen in het verleden hebt meegemaakt en bang bent dat nog eens mee te maken. Dat is logisch, maar daar moet je niet je leven door laten leiden. Vertel dat meisje dat je bang bent om een relatie aan te gaan en vertel haar wat er in het verleden gebeurd is. Laat haar weten dat je het op zich best wilt, maar moeilijk kan. En ik kan je toch aanraden om een relatie te beginnen. Begin desnoods heel rustig aan. Zeg dat je bijvoorbeeld nog niet toe bent aan haar ouders ontmoeten, maar eerst moet wennen aan een relatie hebben. Ik ben namelijk bang, dat als jij geen relatie wil hebben met dit meisje, zij het verkeerd opvat en je niet meer wilt zien. En volgens mij ben jij zo verliefd dat je dat ook niet fijn vindt ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Je niet kunnen binden... vedetje | 33 | 23-11-2004 18:55 | |
Liefde & Relatie |
binden.. angst Maija | 14 | 10-10-2004 16:35 | |
Liefde & Relatie |
emotioneel afhankelijk? load_harmony | 13 | 11-06-2004 09:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen bij bindingsangst Léonie-esprit | 9 | 11-05-2004 12:02 | |
Liefde & Relatie |
Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen GRRR | 20 | 24-04-2003 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst... *Sneeuwmuts* | 42 | 04-03-2003 11:22 |