Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2007, 10:32
Roosje
Roosje is offline
Yana, goed zo!
Oud 22-02-2007, 10:34
Yana
Yana is offline
Dankje Ave en Roosje

Ik voel me echt gek blij vandaag.. Alsof er iets heel belangrijks staat te gebeuren. Ik heb het gevoel alsof ik het allemaal weer een beetje onder controle heb, dat ik mijn "gezond afvallen, maar wel met drie maaltijden per dag" weer heb teruggevonden. Ja ik weet het, dat moet ik eigenlijk ook niet willen.. maar het is het beste dat ik nu kan bieden.

En ik ga nú opruimen, en daarna studeren en als er nog tijd is naar de stad
Oud 22-02-2007, 10:37
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Yana schreef op 22-02-2007 @ 11:34 :
Dankje Ave en Roosje

Ik voel me echt gek blij vandaag.. Alsof er iets heel belangrijks staat te gebeuren. Ik heb het gevoel alsof ik het allemaal weer een beetje onder controle heb, dat ik mijn "gezond afvallen, maar wel met drie maaltijden per dag" weer heb teruggevonden. Ja ik weet het, dat moet ik eigenlijk ook niet willen.. maar het is het beste dat ik nu kan bieden.

En ik ga nú opruimen, en daarna studeren en als er nog tijd is naar de stad
Beter gezond dan niet gezond, ja toch? Je kunt beter iets eten dan niets, bij wijze van spreken. En het kan altijd beter natuurlijk maar ik vind het al heel knap als je in een gezond eetpatroon terecht komt. En ik geloof nog steeds dat je ooit min of meer normaal met eten om zult kunnen gaan. ^^
Oud 22-02-2007, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 22-02-2007 @ 11:37 :
Beter gezond dan niet gezond, ja toch? Je kunt beter iets eten dan niets, bij wijze van spreken. En het kan altijd beter natuurlijk maar ik vind het al heel knap als je in een gezond eetpatroon terecht komt. En ik geloof nog steeds dat je ooit min of meer normaal met eten om zult kunnen gaan. ^^
Eensch.

Als je het niet in 1x kan, doe het dan maar in kleine stapjes. Maar je dóet het in ieder geval
Oud 22-02-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 22-02-2007 @ 11:08 :
Wat doe je als je anderhalf uur over hebt, in de binnenstad bent maar geen geld hebt om te winkelen? Juist. Je gaat de gemeentebibliotheek van Utrecht maar eens verkennen.

En dat heb ik geweten. Nadat ik eerst een heel boek over "Gewicht in balans" heb gelezen (en ook allerlei nieuwe wijsheden heb verworven), kwam ik daarna uit bij David Bisschop Boele. Ik zag de titel, opende het boek en wilde het hebben. Zo ontzettend veel herkenning dat het opluchtte en pijn deed op hetzelfde moment. De titel? "Eetstoornissen". Want, zoals dat boek me meteen duidelijk maakte, "Je hoeft geen ondergewicht of overgewicht te hebben om een eetstoornis te kunnen hebben". Zo, die zat.

Alles wat ik las leek dingen op z'n plek te laten vallen, zelfs dingen die ik nooit in verband had gebracht met het hebben van een eetstoornis. Alles wat ik aandroeg/draag om te verklaren waarom ik geen eetstoornis heb, stond daar als "mythe" beschreven, om vervolgens de realiteit daaronder neer te schrijven. "Als mensen mij zien eten, zullen ze denken dat het beter gaat en dat het allemaal aanstellerij was". Auw. Die zat ook. En wat te denken van "Nu is het echt over!" en als het niet lukt: "Wat ben ik toch ook een mislukkeling!" Het stond er letterlijk en het was alsof ik mijn eigen gedachtes terug zag op papier. Raak. Een voltreffer. Hm.

Hebben dat boek! 25 euro kost het, geld dat ik eigenlijk niet heb maar voor dit boek graag waar dan ook vandaan tover. Zodra ik weer in de stad ben, ga ik zoeken.

En dan begint het eigenlijk pas echt. Mijn strijd tegen een eetstoornis. (en oh, ik voel nog steeds zoveel afkeer tegen die term! Verstandelijk weet ik dat het klopt, maar gevoelsmatig wil ik er alleen nog niet echt aan.) Eng. Beangstigend. Moeilijk. Wil-eigenlijk-niet-maar-moet-wel. Zoveel tegelijk. Ik weet niet wat ik allemaal nog ga tegen komen, hoe vaak ik nog op mn bek ga. Maar het moet. Het moet, ik mag niet langer wachten. Nu is de tijd om te strijden. Nu.
!
Oud 22-02-2007, 11:36
darkfairy
darkfairy is offline
net naar het gemeentehuis geweest
en straks naar de huisarts om te praten
en voor men enkel
Oud 22-02-2007, 11:38
Redhair
Redhair is offline
Fijn fijn fijn fijn fijn godverdomme.
Blow ik een keer wat minder 's avonds, krijg ik direct weer dromen over papa, waarin hij leeft. Dromen over het verleden, wat zo realistisch lijkt. Ik word wakker van J., die zich heeft verslapen. Ik sta op, maar voel me te kut. Ga jankend weer in bed liggen. J. kan er niet tegen, loopt wat te kankeren en gaat dan naar zijn werk. 'Ajus'. Geen kus, alleen een snauw. Godverdomme ik verpest echt alles, ik maak alles kapot. Hoelang trekt J. het nog met mij in een kamer? Hoelang houdt hij dit nog vol? Waarom gaat het steeds mis met mij? Ik trek mezelf nauwelijks nog, ik hou het bijna niet meer met mezelf uit, dus hoe kan hij het nog met mij uithouden?
Ik ga vandaag niet wat lezen, geen gecomputer na nu. Ik ga hier alles schoonmaken en opruimen, ik ga het heel netjes maken, ik zorg ervoor dat J. tenminste een keer een beetje blij kan zijn met mij.
Oud 22-02-2007, 11:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, nog steeds geen internet thuis. Het lag niet aan het modem waarschijnlijk want we hebben nu een nieuwe en het werkt nog steeds niet. Misschien zit het in onze telefoonaansluiting. We kunnen het alleen niet testen want we hebben geen vaste telefoon en ik weet zo gauw niemand van wie ik er even een kan lenen. De buurvrouw kwam wel heel schattig met haar telefoon aan maar snapte niet dat ik het plaatje ook nodig had waar haar telefoon op staat en die kon ze niet losmaken, naja ik heb het iig geprobeerd. Toffe mensen zijn dat toch Morgen komt er een mannetje van KPN langs om te kijken, hopelijk vindt hij wat want dan doet het het misschien volgende week wel weer. Ik zit nu maar weer even op school.

Gisteren waren Michel en ik drie jaar samen, was een rare avond, nog ruziegemaakt ook maar het is nu wel weer goed. In de apotheek kwam ook nog alles goed en dat meisje vond het nog leuk om alles uit te zoeken ook want dat leerde ze niet bij dr opleiding. Vanavond lekker tv kijken, die avond kom ik ook wel weer door. Morgen naar huis en daar het internet uitbuiten en de week daar na op stage. Ik vind het eng, spannend en leuk tegelijk. Ben heel benieuwd.

Verder vind ik het supertof dat een vriend steeds aan Michel vraagt of m'n internet al werkt en dat ik binnenkort een verjaardag heb van een vriend waar ik nu al zin in heb en heenga met een vriend en eens niet met Michel. Kunnen we ook eens laten zien dat we ook iets kunnen zonder elkaar, wel tof
Oud 22-02-2007, 11:50
Verwijderd
Tssss, sommige mensen denken echt alleen maar aan hun eigen gevoelens. Sorry, maar al voel je je nog zo kut, dan kun je nog steeds wel een keer rekening houden met een ander. Dat doe ik toch ook?
Oud 22-02-2007, 12:30
Ann
Ann is offline
Ik heb al twee boekverslagen van de drie af na de vakantie de boeken ook daadwerkelijk eens lezen en dan loop ik goed. Alleen nog even Frans en economie maken. Met het profielwerkstuk gaat het ook allemaal goed, deelvraag 1 is al een heel eind, en dat betekend dat we eindelijk verder kunnen met de rest. Ik heb het koud en keelpijn, maar dat komt omdat mijn zus ziek is, en ze heeft haar derde werkdag vandaag, als dat maar goed gaat, want straks wordt ze ontslagen en komt ze nog zieker thuis, ze is al zo'n wrak. Morgen moet ik ook weer werken... en zaterdag en en en ...

Misschien weet iemand het hier trouwens, vanaf volgende week ben ik vrijdagavond van 17.00 tot 21.30 ingeroosterd, om vervolgens zaterdag van 7.00 tot 16.00 te werken, officieel moet er toch 12 uur tussen zitten? Kan ik zeggen dat ik het zelf niet erg vind maar als de arbeidsinspectie op mijn dak komt, ik de boete naar mijn werkgevers zelf doorspeel?
Oud 22-02-2007, 13:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jaa, we hebben een dvd-recorder. Hij is echt vet hip en kan heel veel en ik ben al meteen als m'n films op m'n computer aan het branden. Ik heb toch een dvd-brander, hihi. Ooh, nu ga ik echt vet veel films kijken, jaa!
Oud 22-02-2007, 13:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Lijkt wel een achtbaanritje hier.

Aan de ene kant kom ik net uit een crisisgesprek bij therapie waarin besloten is dat ik verplicht aan de medicijnen moet. Terwijl aan de andere kant zit ik wel 'vrolijk' het net af te speuren naar een leuke puppy voor mijn schoonmoeder. Vervolgens besef ik me dat ik heel de dag alleen ga zijn omdat ik eigenwijs tegen mijn vriend heb gezegd "ga maar repeteren vanavond, ik red het wel alleen"

Hmm..
Oud 22-02-2007, 13:43
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Goed van je Yana!

Zometeen weer lekker hardlopen en we gaan naar het park en de zon schijnt <3.
Oud 22-02-2007, 13:48
Sagana
Sagana is offline
En nu ga ik heel ijverig (proberen te) zijn en voor school werken!
Oud 22-02-2007, 13:59
Verwijderd
Vanavond bovenbar tappen. Het wordt druk en Jorik gaat kijken hoe ik het doe, want als het goed gaat mag ik benedenbar. Heb er geen vertrouwen in en wou nu dat ik het niet gevraagd had, maar ik ga ook niet zeggen dat ik toch niet wil.
Oud 22-02-2007, 14:01
George
George is offline
Ik wou dat ik wat sterker kon zijn. Ik voel me helemaal niet jarig, ik voel me eenzaam.
Oud 22-02-2007, 14:09
Tink*
Tink* is offline
Huhu, ik ben blij dat ik hier goede vriendinnen heb gemaakt waar ik ook gewoon allerlei persoonlijke zaken mee kan bespreken. Het is alleen een beetje jammer dat als je mensen niet mag en je je veel ergert aan hun gedrag, dat dat bij een relatief kleinere studie erger is, omdat je elkaar dan in veel kleinere groepen echt meemaakt. De houding van sommigen en dat denigrerende gedrag kan ik soms echt niet uitstaan. Net alsof ze beter zijn dan een ander. Doe maar normaal ofzo. En niet doen alsof ik niets kan en mijn werk stom is alsjeblieft dankjewel. Maar ik ben gelukkig niet de enige die dat vindt en het is best gezellig met de mensen die wel normaal doen.

En zometeen weer toneel en ik heb er zin in. Alleen ik moet niet zo bang zijn om een fout te maken en het niet erg vinden als ik iets fout doe. Niet zo kritisch meer zijn op mezelf, maar dat is moeilijk.

En vanavond gewoon met hem gaan praten. Dat moet dat moet dat moet.
Oud 22-02-2007, 14:16
rensd
rensd is offline
Godver die toets ging maar matig.. Maar goed de laatste loodjes en dan eindelijk voorjaarsvakantie

Citaat:
George schreef op 22-02-2007 @ 15:01 :
Ik wou dat ik wat sterker kon zijn. Ik voel me helemaal niet jarig, ik voel me eenzaam.
Mijn zusje is vandaag ook jarig, nou moet ik nog mijn cadeautje (wat opmaak-zooi waar ik niks vanaf weet, op advies van mijn moeder gekocht) aan haar geven. Nou maar hopen dat ze het leuk vindt edit: gefeli!

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 14:23.
Oud 22-02-2007, 14:19
darkfairy
darkfairy is offline
net naar de huisarts geweest
en gepraat en volgende week weer terug
en onderweg daarnaar toe ben ik weer gepest
Oud 22-02-2007, 14:19
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
George schreef op 22-02-2007 @ 15:01 :
Toch gefeliciteerd meis. ^^

Ontopique:
vrijdag 23 februari vervallen voor
de klassen 4 t/m 6 de lessen ná de
grote pauze
HAAAAAAAAHAAAAAA! <3 :actief:

Oh en ik heb al drie kantjes en het is leuk. Ennn mijn nieuwe studieonderwerp wordt denk ik maar Het gedrag van mensen binnen een groep, oftewel, de Sociale Psychologie zoals zijn boek zegt, maar daar ben ik nog lang niet. ^^

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 14:22.
Oud 22-02-2007, 14:23
Yana
Yana is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-02-2007 @ 15:19 :
net naar de huisarts geweest
en gepraat en volgende week weer terug
en onderweg daarnaar toe ben ik weer gepest
He wat vervelend! *knuf* Kan je daar met iemand over praten?
Oud 22-02-2007, 14:25
Redhair
Redhair is offline
Zo, dat heb ik best snel gedaan. Het is nu netjes en schoon hier. Ben benieuwd of hij er wat van zegt. Ik ga maar eens ontbijten en wat lezen ofzo.
Oud 22-02-2007, 14:26
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 22-02-2007 @ 15:23 :
He wat vervelend! *knuf* Kan je daar met iemand over praten?
heb ik al vaak gedaan
maar het is ook al vanaf de lagere school bezig
dank *knuf* terug
Oud 22-02-2007, 14:59
Verwijderd
gefeliciteerd George!

Ik heb al heel wat gedaan vandaag, maar eigenlijk nog niet genoeg. Toch ga ik straks naar een vriendin toe, samen koken en de stad in en gezellig doen enzo .
Mijn Engels leesverslag schiet nog niet op. Waarom wil ik die dingen altijd zo uitgebreid en perfect maken?!
Oud 22-02-2007, 15:15
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 22-02-2007 @ 11:03 :
Hm, dan is het echt niet netjes, als ze al veel te laat zijn, beloven dat het komt en het dan alsnog niet doen. Kun je niet via officiele weg, zonder de docent, een klacht indienen voor deze gang van zaken? Studenten worden gestraft als ze zich niet aan een deadline houden, maar docenten kunnen zomaar alles maken...
(Bij ons gold 'vakantie voor studenten' als niet-werkdagen voor docenten, zelfs al werkten ze wel, vandaar dat ik dat zei.)
Het is al keer op keer belooft, zelfs 'begin volgende week nagekeken' (dat was begin deze week dus) was niet de eerste belofte...nu hebben ze een deel nagekeken, is net online gezet en voor de rest is het 'reken op 26 februari'...lekker bagger. Nu had ik de mazzel dat ik bij dat deel zat dat nu bekend is, maar ik vind het niet normaal hoe ze het doen. Vooral het aan het lijntje houden en de achterlijke smoezen die ze er elke keer weer voor bedenken storen me mateloos...

@Yana:
Oud 22-02-2007, 15:46
Sagana
Sagana is offline
x1000000
Oud 22-02-2007, 15:50
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2007 @ 08:27 :
[afbeelding]
En voor mensen die een grotere kunnen gebruiken:
[afbeelding]
Is ie ook op sterkte verkrijgbaar (-4 en -5)

ot: ja bah. Een roze bril zou ik best kunnen gebruiken want op dit moment kijk ik door een pikzwarte. Het is altijd nacht.
Gister meer pillen in genomen dan goed was, geen overdosis. Of begint een overdosis al op het moment dat je meer pillen slikt dan je voorgeschreven hebt gekregen? ik was zeer duizelig bij het opstaan, viel om, was erg misselijk. De rest van de dag niks meer van gemerkt. Ja vermoeid, maar dat is niets nieuws.
Docente die geïriteerd reageerde omdat ik een opdracht al 2 keer niet ingeleverd had...ach mens flikker op, alsof dat nu iets is waar ik me druk om kan maken. Sprak mijn mentrix ook even. Ik probeerde te doen of het goed met me ging, maar toen ze vroeg hoe het ging en ik met tranen in mijn ogen zei: "ja gaat wel redelijk!" kreeg ik meteen een arm om me heen geslagen. Ik had het proberen over te laten komen alsof het goed ging maar ondertussen stond ik bijna te huilen en dat zag ze meteen. lief mens! Ze zei ook nog tegen me dat ik ondanks het feit dat ik het niet altijd makkelijk heb, er wel af en toe met humor naar kan kijken. Dat had ze gemerkt tijdens gesprekken met mij, dat vond ze heel positief van me. Het is iets dat al eerder tegen mij gezegd is, dat ik bepaalde problemen dragelijk maak door ze te relativeren met humor. Ik heb het zelf niet eens zo door, maar ik vind het wel leuk om te horen.
Morgen een hele dag stage en ik hoop dat ik spontaan dood ga voor het ooit morgen wordt want ik kan me niet veel meer bedenken waar ik nu nog zo tegen op kan zien dan mijn stage. Ik wil rust...nou ja....na mijn stage vakantie. Daar probeer ik me dan maar aan vast te houden.
Oud 22-02-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 22-02-2007 @ 16:50 :
Is ie ook op sterkte verkrijgbaar (-4 en -5)
.
Tot -50 en tot +50.
Oud 22-02-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 21-02-2007 @ 23:31 :

Ik voel me nutteloos en heb spijt van het feit dat de vakantie al bijna om is en ik niets heb gedaan.
Dat dus.
Ik ben zelfs zo erg dat ik dat gevoel al sinds dinsdag heb.
Oud 22-02-2007, 16:12
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2007 @ 16:55 :
Tot -50 en tot +50.
verkocht!
Oud 22-02-2007, 16:32
Verwijderd
Hmmmm, mijn artikel gaat minder voorspoedig dan ik hoopte. Mijn groepsgenoten mogen ook wel eens helpen/reageren . En ik verveel me verder een beetje en ik wil dat de stufi er nu eindelijk eens is, maar dat is morgen pas. Hmphf.
Oud 22-02-2007, 16:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ave schreef op 22-02-2007 @ 11:20 :
Yana ik ben trots op je, een hele dikke knuffel!
Ook van mij!
Oud 22-02-2007, 16:49
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
moon schreef op 22-02-2007 @ 16:50 :
Morgen een hele dag stage en ik hoop dat ik spontaan dood ga voor het ooit morgen wordt want ik kan me niet veel meer bedenken waar ik nu nog zo tegen op kan zien dan mijn stage. Ik wil rust...nou ja....na mijn stage vakantie. Daar probeer ik me dan maar aan vast te houden.
Wat doe je en hoe lang moet je nog?
Gaat het ondanks je zenuwen elke keer wel een beetje goed?

OT: Mijn essay is af!!
Na 30 pagina's vond ik het wel welletjes, dus uitgeprint (printer werkte mee) en speciaal om het in te leveren naar de VU gegaan, anders blijft het hier maar liggen en is het nog niet helemaal af.

En m'n hopelijk laatste rijles ging best goed en m'n rij-instructeur zei dat hij mij best zag slagen morgen. Het is echt de eerste keer dat een rij-instructeur dat tegen mij zegt vlak voor een examen en ik had het wel even nodig, want ik heb er niet veel hoop op dat ik slaag. Dus nu weer iets meer zelfvertrouwen wat dat betreft.

Nu boodschappen doen, want ik heb echt giga honger omdat ik de hele dag echt weinig gegeten heb (brood was op) en vanavond cadeautje kopen voor vriend die morgen jarig is.
Oud 22-02-2007, 16:54
Verwijderd
Met moeite heb ik een artikel doorgenomen en er twee discussiepunten bij bedacht. Nu voel ik me heel dom, omdat ik het echt heel moeilijk vond Maar ik heb het wel gedaan, de deadline gehaald, en nu zien we wel of het domme punten zijn of niet. Morgen weer een artikel... dus morgen weer dom voelen.

Het weer vandaag was echt fantastisch. Het voelde én rook naar lente. Met m'n jas open was het nog warm Dat steeg dus lekker naar m'n hoofd en daardoor voel ik me prima. Naast dat fijne weer heb ik ook nog braaf voor mijn lamp gezeten. Hopelijk slaap ik dan vannacht weer minder lang dan afgelopen nacht, want 't was weer overdreven.
Oud 22-02-2007, 17:02
Yana
Yana is offline
He, ik vraag me eigenlijk wel een beetje af waarom jullie me allemaal zo geweldig vinden nu . Is dat omdat ik..enigszins..besef dat ik een eetstoornis heb? (verder heb ik alleen maar gepost dat ik dat zelfhulpboek wil gaan halen namelijk )

Het eten volgens dit schema gaat me best redelijk af. Ik heb ook niet echt behoefte aan chocola of koekjes, ook omdat ik weet dat ik dan weer van mijn doel afga. Dit hou ik wel vol.. hoewel ik wel schrok toen ik uitrekende dat ik hiermee boven/rond de 1500 kcal zit Ik had gedacht/gehoopt dat het minder zou zijn... Maar goed. Gezond afvallen betekent nou eenmaal dat het niet met maar 1000 kcal mag ofzo.
Oud 22-02-2007, 17:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom heeft iedereen het over zon en warm?
Hier in het noorden heb ik nog weinig zon gezien en warm is het zeker niet geweest
Oud 22-02-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 22-02-2007 @ 18:02 :
He, ik vraag me eigenlijk wel een beetje af waarom jullie me allemaal zo geweldig vinden nu . Is dat omdat ik..enigszins..besef dat ik een eetstoornis heb?
Ik kan alleen voor mezelf praten, maar voor mij geldt idd dat het is ivm het besef dat je eindelijk begint te krijgen en dat je dat ook toegeeft. Daar is toch wel moed voor nodig. Daarnaast is het, denk ik, een heel belangrijke stap. Ik denk nl dat het beseffen en erkennen de eerste stap is die nodig is om te kunnen 'herstellen'.
Oud 22-02-2007, 17:13
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik op dit moment ook wel wat zon kan gebruiken eigenlijk...
Oud 22-02-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-02-2007 @ 18:10 :
Waarom heeft iedereen het over zon en warm?
Hier in het noorden heb ik nog weinig zon gezien en warm is het zeker niet geweest
Ik weet niet hoe warm het vandaag was, maar een paar dagen geleden was het hier 15 graden en zonnig. Dat is echt heerlijk Maar ja, het verre zuiden he

En ik voel me weer iets minder dom; net de lijst van alle discussiepunten gekregen, en die van mij zijn helemaal niet zo slecht; heel gemiddeld. Een paar andere punten lijken erg op die van mij
Oud 22-02-2007, 17:37
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-02-2007 @ 18:14 :
Ik weet niet hoe warm het vandaag was, maar een paar dagen geleden was het hier 15 graden en zonnig. Dat is echt heerlijk Maar ja, het verre zuiden he
Ik was in het midden en westen van het land en daar was het ook heel mooi weer, het viel mij (koukleum eerste klas) gewoon op dat het best warm was (in de zon)
Oud 22-02-2007, 17:42
Gothic
Gothic is offline
Ow god, vorige week contact gemaakt met paar jongens, gewoon aardig. Maar hij is echt aardig en op msn ook nog eens... maar ik zit nog zo midden in alles met m'n Engelsman. Ik ben lekker bezig, m'n gevoel is verwarrend, ik lijk wel zwanger joh, al die gevoelens en hormonen door elkaar...
Oud 22-02-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-02-2007 @ 18:42 :
ik lijk wel zwanger joh, al die gevoelens en hormonen door elkaar...
Ben je niet gewoon verliefd? Volgens mij horen gevoelens en hormonen door elkaar daar ook bij?
Oud 22-02-2007, 18:05
Heksjuh
Heksjuh is offline
@George: gefeliciteerd!
@Sagana: zijn die door hem? Wat heeft hij gedaan?

Wiskunde 2 is misschien toch te moeilijk. Ik zie het verband niet tussen de hoofdstukken en paragrafen. Maar ik begin nu wel de opdrachten te snappen, ookal gaat er veel tijd in zitten. Straks vakantie, dan maar eens aantekeningen maken (en zorgen dat ik bijloop). Dan snap ik het vast beter. Morgen hopelijk schriftcontrole als voortgangstoets, dan haal ik mijn punten. Maar eigenlijk zijn opdrachten beter, ookal haal ik het dan niet.
Vandaag natuurkunde voortgangstoets. Ik heb nog nooit 15 minuten over gehad. Ik dacht dat ik het goed had gemaakt, maar nu twijfel ik toch wel. Twee fouten ontdekt door nabespreken met anderen. Maar die fouten had ik ook gemaakt als ik langzamer was of nog een kwartier naar mijn blaadje had zitten staren. Ach, van fouten leer ik altijd. En ik heb het nu al gemaakt, dus niks maar aan te doen.
Wiskunde ga ik niet leren, ik moet heel veel Engels leren. En ik kan toch niet meer doen dan ik al heb gedaan voor wiskunde. Jammer dan als het een toets is die ik niet kan.

Bijna vakantie. Een vakantie met veel huiswerk, maar dat maakt niet uit. Weinig verplichtingen, behalve drie verjaardagen en de verrassing voor mijn zus haar verjaardag. Ik hoop zo dat ze het leuk vindt. En van de drie verjaardagen is eentje mijn eigen feestje. Oops, ik moet nog best wel veel regelen als ik er zo over nadenk
*heeft iemand nog tips voor wat je bij een high tea doet en eet?*
Maar eerst video kijken morgen, want er staat na vanavond 5 uur op

*knuffels gooit*
Oud 22-02-2007, 18:21
Verwijderd
*Trots is op Yana*
*BIG hug voor rare kwast*

Zooooveel gegeten vandaag. Eerst nog wel gezond dus was het niet zo erg. Maar een dikke vetten pizza (meer dan 800 kcal ). Dat eet ik écht nooit meer. Straks mn eetlijst weer printen en me daar morgen heel strikt aan houden. Het moet anders, en ik wil het anders, en ik ga het anders dóen. (*Go Sonho*)
Oud 22-02-2007, 18:30
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 22-02-2007 @ 19:05 :

@Sagana: zijn die door hem? Wat heeft hij gedaan?
Ja, hij heeft gezegd dat we ermee moeten stoppen.
Maar ik kan het niet aan, ik wil niet dat alles afgelopen is.
"Zoveel te langer het duurt, zoveel te moeilijker wordt het", ja, kon hij dat niet even twee jaar geleden bedenken?
En ik weet niet wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen. Ik zie hem zaterdag sowieso, en wat dan? Verdomme, ik kan dit echt niet.
En ik haat het als mensen me horen huilen. Zeker aan de telefoon.
Ik ben zo kapot, gebroken.
En ik zie er niet uit.
Oud 22-02-2007, 18:38
JaJ
JaJ is offline
hoi hoi, ik mag naar mijn meisje morgen!
Oud 22-02-2007, 18:51
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
JaJ schreef op 22-02-2007 @ 19:38 :
hoi hoi, ik mag naar mijn meisje vriendje morgen!
En daarnaast heb ik zin in studeren en nieuwe mensen en Jezus ik kan niet wachten maar ik zal wel moeten.
Oud 22-02-2007, 18:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
*onveilige hechting* WTF, ik vind het alleen heel erg moeilijk dat ze zwanger is (mijn therapeut)
hmmm... wat moet ik hier toch mee... en wat zijn de gesprekken opeens moeilijk...en zwaar... maar goed..

Ik ga misschien maar de DGT doen, ipv de VERs training.. Het voelt als falen.. maar ik weet niet waarom.
En verder, ik heb mijn crisisplan aangepast.. hij is bijna klaar maar kreeg nu al complimenten.. (maar oh mijn god, wat is het moeilijk om daaraan vast te houden en het plan te volgen)
naja...

Nog een dagje stage en dan lekker weekend
*heerlijk*
Oud 22-02-2007, 18:56
Nijn*
Nijn* is offline
Papa heeft beloofd dat hij gaat minderen met drinken, of zelfs zal stoppen. Als het hem niet lukt, zal hij hulp zoeken.

Hij is niet te genieten, kan niet slapen, loopt met knikkende knieen en koorts door het huis en zit maar een beetje vaag voor zich uit te staren. Papa kan niet stoppen met drinken, maar hij zal ook nooit hulp zoeken. En het breekt m'n hart, om dat te zien.

Stop met huilen, trut
Oud 22-02-2007, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vriendinnen zijn toch niet altijd zo leuk en aardig als ik dacht. Ze is zó impulsief. De afgelopen maanden heeft ze zitten flipflooien met een oude kerel en nu ligt ze na een weekje met haar vriendje in bed en ze was nog maagd. Omg, en het boeit haar niets als ik zeg dat ze op moet passen met d'r impulsiviteit. Nou hoop ik ook dat het heel lang aanblijft met haar vriendje, want anders wordt het een wild seksbeest op vakantie. Zucht, hoe verschillend zijn we wel niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten