Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het niet in 1x kan, doe het dan maar in kleine stapjes. Maar je dóet het in ieder geval ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Godver die toets ging maar matig.. Maar goed de laatste loodjes en dan eindelijk voorjaarsvakantie
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopique: vrijdag 23 februari vervallen voor de klassen 4 t/m 6 de lessen ná de grote pauze HAAAAAAAAHAAAAAA! ![]() Oh en ik heb al drie kantjes en het is leuk. Ennn mijn nieuwe studieonderwerp wordt denk ik maar Het gedrag van mensen binnen een groep, oftewel, de Sociale Psychologie zoals zijn boek zegt, maar daar ben ik nog lang niet. ^^
Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het is ook al vanaf de lagere school bezig dank *knuf* terug
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Yana: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ja bah. Een roze bril zou ik best kunnen gebruiken want op dit moment kijk ik door een pikzwarte. Het is altijd nacht. Gister meer pillen in genomen dan goed was, geen overdosis. Of begint een overdosis al op het moment dat je meer pillen slikt dan je voorgeschreven hebt gekregen? ik was zeer duizelig bij het opstaan, viel om, was erg misselijk. De rest van de dag niks meer van gemerkt. Ja vermoeid, maar dat is niets nieuws. Docente die geïriteerd reageerde omdat ik een opdracht al 2 keer niet ingeleverd had...ach mens flikker op, alsof dat nu iets is waar ik me druk om kan maken. Sprak mijn mentrix ook even. Ik probeerde te doen of het goed met me ging, maar toen ze vroeg hoe het ging en ik met tranen in mijn ogen zei: "ja gaat wel redelijk!" kreeg ik meteen een arm om me heen geslagen. Ik had het proberen over te laten komen alsof het goed ging maar ondertussen stond ik bijna te huilen en dat zag ze meteen. lief mens! Ze zei ook nog tegen me dat ik ondanks het feit dat ik het niet altijd makkelijk heb, er wel af en toe met humor naar kan kijken. Dat had ze gemerkt tijdens gesprekken met mij, dat vond ze heel positief van me. Het is iets dat al eerder tegen mij gezegd is, dat ik bepaalde problemen dragelijk maak door ze te relativeren met humor. Ik heb het zelf niet eens zo door, maar ik vind het wel leuk om te horen. Morgen een hele dag stage en ik hoop dat ik spontaan dood ga voor het ooit morgen wordt want ik kan me niet veel meer bedenken waar ik nu nog zo tegen op kan zien dan mijn stage. Ik wil rust...nou ja....na mijn stage vakantie. Daar probeer ik me dan maar aan vast te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zelfs zo erg dat ik dat gevoel al sinds dinsdag heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gaat het ondanks je zenuwen elke keer wel een beetje goed? OT: Mijn essay is af!! ![]() ![]() Na 30 pagina's vond ik het wel welletjes, dus uitgeprint (printer werkte mee) en speciaal om het in te leveren naar de VU gegaan, anders blijft het hier maar liggen en is het nog niet helemaal af. En m'n hopelijk laatste rijles ging best goed en m'n rij-instructeur zei dat hij mij best zag slagen morgen. Het is echt de eerste keer dat een rij-instructeur dat tegen mij zegt vlak voor een examen en ik had het wel even nodig, want ik heb er niet veel hoop op dat ik slaag. Dus nu weer iets meer zelfvertrouwen wat dat betreft. Nu boodschappen doen, want ik heb echt giga honger omdat ik de hele dag echt weinig gegeten heb (brood was op) en vanavond cadeautje kopen voor vriend die morgen jarig is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik voel me weer iets minder dom; net de lijst van alle discussiepunten gekregen, en die van mij zijn helemaal niet zo slecht; heel gemiddeld. Een paar andere punten lijken erg op die van mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik kan het niet aan, ik wil niet dat alles afgelopen is. "Zoveel te langer het duurt, zoveel te moeilijker wordt het", ja, kon hij dat niet even twee jaar geleden bedenken? En ik weet niet wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen. Ik zie hem zaterdag sowieso, en wat dan? Verdomme, ik kan dit echt niet. En ik haat het als mensen me horen huilen. Zeker aan de telefoon. Ik ben zo kapot, gebroken. En ik zie er niet uit.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |