Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 20:11
Ramble On
Ramble On is offline
Yes, donderdag ligt het ontwerp voor m'n eerste tattoo klaar, voor op m'n voet.
Oud 19-02-2007, 20:41
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 19-02-2007 @ 21:11 :
Yes, donderdag ligt het ontwerp voor m'n eerste tattoo klaar, voor op m'n voet.
je gaat pijn voelen meisje!
Oud 19-02-2007, 20:57
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
drezzz schreef op 19-02-2007 @ 21:41 :
ah hou op, ik moet 1 maart.
nou ja moet niet maar je snapt wat ik bedoel.
Oud 19-02-2007, 21:08
drezzz
drezzz is offline
ach je kan maar beter veel horen dat het pijn doet en dat het dan meevalt, als dat iedereen zegt "valt wel mee" en dat je door de grond gaat!
Oud 19-02-2007, 21:17
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 19-02-2007 @ 21:41 :
Stil!

Nouja, ik overleef het vast wel.

@ hellebel: jouw voet gaat er ook aan geloven?
Oud 19-02-2007, 21:32
drezzz
drezzz is offline
ik heb het ook overleeft, en ik ben de grootste crybaby op dit forum!
Oud 19-02-2007, 21:36
Ramble On
Ramble On is offline
haha maar jij bent wel wat gewend op tattoo gebied volgens mij, dus dit overtuigt me ook niet echt.
Oud 19-02-2007, 21:40
drezzz
drezzz is offline
gewoon inademen door je neus, uit door je mond en voelen hoe je buik op en neer gaat!
Oud 19-02-2007, 23:51
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
uuuf schreef op 17-02-2007 @ 00:23 :
! Dan laat ik hem gewoon zetten. Ik heb van m'n andere piercings ook nooit last gehad, dus dan zal dat nu ook wel meevallen
geen last van gehad idd, was wel een tijdje dik, maar niet meer dan dat..

later wel een keer goed onder spanning komen te staan, toen was die weer een tijdje dik, voelde vervelend, bleek later ook een aft bij gevormd te zijn ofzo.. maar daarna weer voorbij en nu is ie weer mooi
Oud 20-02-2007, 13:41
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 19-02-2007 @ 22:17 :
Stil!

Nouja, ik overleef het vast wel.

@ hellebel: jouw voet gaat er ook aan geloven?
jup
Oud 20-02-2007, 21:57
Verwijderd
Ik ga over 25 dagen onder de naald en heb alvast 3 afspraken in Juni gemaakt voor inkleuren/afmaken sleeve (dat is nog een beetje voor de hitte hoop ik)
Counting down the days.
Oud 20-02-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 20-02-2007 @ 14:41 :
jup
Dus de belletjes komen op je voet? Dacht op je chest?
Oud 21-02-2007, 09:15
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Danique schreef op 20-02-2007 @ 22:57 :
Dus de belletjes komen op je voet? Dacht op je chest?
daarvoor is het ontwerp te groot en als ik het verklein gaan er heel veel details verloren, vind ik zonde. dus nu maar op een ander plekkie
Oud 21-02-2007, 15:06
Verwijderd
Mijn navelpiercing zit!

De steen is wel erg eh. bling maar ik heb een (kleinere) zwarte (gesealed) piercing meegekregen om te wisselen als deze genezen is.
Oud 21-02-2007, 21:50
kellytje
kellytje is offline
Heb maandag mijn navelpiercing langs de onderkant laten zetten en tot hier toe gaat het goed Zelfs geen roodheid of pijn ofzo, wat ik de vorige keren wel erg had. Dat deze makkelijker zou uitgroeien hebben ze wel niks van gezegd ginder... Gewoon hopen dat het goed gaat deze keer dus
Oud 22-02-2007, 07:36
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Wil je eens een foto plaatsen?
Ik wil ook zo'n piercing laten zetten als ik 18 ben, dus ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik heb het alleen nog gezien via plaatjes van Bmezine, en die zien er toch elke keer weer anders uit.
Oud 22-02-2007, 11:03
Verwijderd
Oeh lala, ik heb gisteren tattoo op mijn voet laten zetten..
Viel me meer dan mee
Tjek me seksie voet

@ Ramble on, het ligt eraan waar je m op je voet wilt hebben denk ik. Bij mij viel het heel erg mee met de pijn, het was meer een irritant gevoel. Alleen aan de zijkant(buitenkant) was het gevoelig, maar om nou over pijn te spreken. Succes

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 11:06.
Oud 22-02-2007, 14:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dadelijk es kijken hoe soepel het gaat en of ik het in 1x van 8 naar 14 red of niet. Spanning stijgt.
Oud 22-02-2007, 15:07
Fayette
Is Tribal Trading in Tilburg aan te raden?
Oud 22-02-2007, 15:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Verdeurie, die laatste bocht van mn draken-horn ding is lastig te doen .

Naja, misschien laat k em maar ff zo anders, geen zin om te priegelen. Ook al is het dikte verschil minimaal *grmbl*.
Oud 22-02-2007, 15:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Gelukt, zonder bloed, zweet óf tranen.
Oud 22-02-2007, 16:18
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
.KV schreef op 22-02-2007 @ 12:03 :

@ Ramble on, het ligt eraan waar je m op je voet wilt hebben denk ik. Bij mij viel het heel erg mee met de pijn, het was meer een irritant gevoel. Alleen aan de zijkant(buitenkant) was het gevoelig, maar om nou over pijn te spreken. Succes
Ik laat hem op de buitenkant van m'n voet zetten En hij is niet klein zegmaar. hehe

@ Roelof: 6mm in 1 keer?!?!
Oud 22-02-2007, 18:01
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-02-2007 @ 15:43 :
Dadelijk es kijken hoe soepel het gaat en of ik het in 1x van 8 naar 14 red of niet. Spanning stijgt.
Je bent niet wijs!
Oud 22-02-2007, 20:02
drezzz
drezzz is offline
jawel man, lekker scheuren.
Oud 22-02-2007, 20:20
kellytje
kellytje is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 22-02-2007 @ 08:36 :
Ik wil ook zo'n piercing laten zetten als ik 18 ben, dus ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik heb het alleen nog gezien via plaatjes van Bmezine, en die zien er toch elke keer weer anders uit.
Ik denk dat je op mij bedoelde ? Heb niet zo direct een camer in de buurt maar bij mij hebben ze dus een gewone navelpiercing gebruikt maar dan op zijn kop. Vind het persoonlijk mooier dan een gewone
Oud 22-02-2007, 21:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 22-02-2007 @ 19:01 :
Je bent niet wijs!
Ik ben ook in 1x van 4 naar 8 gegaan zonder problemen. En dit ging ook vrij soepel. Ik heb gewoon elastische oren I guess.
Oud 22-02-2007, 22:44
dext0r
dext0r is offline
hihi en wat gebeurt er met elastiekjes als ze oud worden hihi
Oud 22-02-2007, 22:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-02-2007 @ 23:44 :
hihi en wat gebeurt er met elastiekjes als ze oud worden hihi
Elastisch betekent niet = elastiek hoor jongeman.
Oud 22-02-2007, 22:48
dext0r
dext0r is offline
het doet je zeer hé ;-)
Oud 22-02-2007, 22:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-02-2007 @ 23:48 :
het doet je zeer hé ;-)
Ik erger me aan dat gemiep van mensen terwijl er bij mij aantoonbaar niks is .
Oud 22-02-2007, 22:55
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-02-2007 @ 23:54 :
wie zich niet ergert, maar verwondert! wordt geen 80, maar 100!!
Oud 23-02-2007, 01:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-02-2007 @ 23:54 :
Volgens mij rekken er wel meer dingen bij jou op niet geheel natuurlijke wijze.
Oud 23-02-2007, 11:44
Ramble On
Ramble On is offline

Jeeee woensdag wordt m'n tattoo gezet, ik laat nog wat kleine dingetjes veranderen maar hij is supermooi. Een groot stuk ervan loop ook over m'n kuit, niet wat ik in gedachten had, maar toen hij hem erop plakte stond het supervet.
Oud 23-02-2007, 13:14
Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 22-02-2007 @ 08:36 :
Bedoel je zoiets? Ik heb hem nu 2 jaar, af en toe denk ik wel eens dat hij uit aan het groeien is, maar hij zit er nog steeds en ik ben er eigenlijk wel blij mee
Oud 23-02-2007, 13:45
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 23-02-2007 @ 14:14 :
Bedoel je zoiets? Ik heb hem nu 2 jaar, af en toe denk ik wel eens dat hij uit aan het groeien is, maar hij zit er nog steeds en ik ben er eigenlijk wel blij mee
Zoiets ja. Maar ik wil er dan alleen één aan de onderkant, lijkt me wel mooi
Zoiets als dit:

Oud 23-02-2007, 14:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 23-02-2007 @ 02:29 :
Volgens mij rekken er wel meer dingen bij jou op niet geheel natuurlijke wijze.
Deze snap ik niet .
Oud 23-02-2007, 14:33
Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 23-02-2007 @ 14:45 :
Zoiets ja. Maar ik wil er dan alleen één aan de onderkant, lijkt me wel mooi
Zoiets als dit:

[afbeelding]
Oja dat is precies dezelfde die ik ook heb, ook met een bananenstaafje gezet, alleen bij mij is het staafje wat langer geworden (of mijn huid wat dunner). Mijn piercster heeft destijds het advies gegeven het niet te doen omdat de kans groot is dat hij uit zou groeien, maar hij zit er nog steeds!
Oud 24-02-2007, 13:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 23-02-2007 @ 15:33 :
Oja dat is precies dezelfde die ik ook heb, ook met een bananenstaafje gezet, alleen bij mij is het staafje wat langer geworden (of mijn huid wat dunner). Mijn piercster heeft destijds het advies gegeven het niet te doen omdat de kans groot is dat hij uit zou groeien, maar hij zit er nog steeds!
Ik heb m ook gehad en mijn huid werd daar ook dunner, en toen kreeg ik 40 graden koorts en ging ie ontsteken..en toen was ie uitgegroeid, klotepiercing.
Oud 25-02-2007, 17:10
lp-girl
lp-girl is offline
ik heb al een paar jaar een neuspiercing maar ik heb vorige week nieuwe piercings gekocht. Ik deed er 1 in en het was al wat moeilijk om hem erin te krijgen maar nu zit hij er in en krijg ik hem er niet meer uit!
het uiteinde ziet er een beetje uit als dit:

ik krijg hem er echt niet uit,ik heb het al geprobeerd kapot te knippen of vanalles maar dat lukte niet! maar nu zit de piercing heel diep in mijn neus: het ziet er nu zo uit:

het doet echt pijn en ik krijg hem niet verder uit mijn neus!

wat kan ik het best doen?
Oud 25-02-2007, 17:40
dext0r
dext0r is offline
je neus weken ofzo met warm water en dan friemelen ?
Oud 25-02-2007, 18:55
poirot
poirot is offline
ieee
Oud 25-02-2007, 18:57
lp-girl
lp-girl is offline
Citaat:
dext0r schreef op 25-02-2007 @ 18:40 :
je neus weken ofzo met warm water en dan friemelen ?

lukt niet het zit er echt vast in met dat stomme 'slotje'
Oud 25-02-2007, 21:17
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
lp-girl schreef op 25-02-2007 @ 19:57 :
lukt niet het zit er echt vast in met dat stomme 'slotje'
als ik zo hoor en zie naar een piercer gaan morgen. Want dit ziet er niet goed uit... Zou er zelf alleen nog aan prullen als je denkt dat je een oplossing hebt

Succes ermee!
Oud 25-02-2007, 22:07
Sooz
Sooz is offline
Citaat:
lp-girl schreef op 25-02-2007 @ 18:10 :
ik heb al een paar jaar een neuspiercing maar ik heb vorige week nieuwe piercings gekocht. Ik deed er 1 in en het was al wat moeilijk om hem erin te krijgen maar nu zit hij er in en krijg ik hem er niet meer uit!
het uiteinde ziet er een beetje uit als dit: [afbeelding]

ik krijg hem er echt niet uit,ik heb het al geprobeerd kapot te knippen of vanalles maar dat lukte niet! maar nu zit de piercing heel diep in mijn neus: het ziet er nu zo uit: [afbeelding]

het doet echt pijn en ik krijg hem niet verder uit mijn neus!

wat kan ik het best doen?
Heb ik ook gehad. Hij moet een behoorlijk eindje 'de hoek om' voordat je hem eruit krijgt, dus je moet vooral kijken hoe hij precies gedraaid/gebogen moet worden, en dan even de tanden op elkaar. Toen ik dat kloteding eruit had was mijn neusvleugel zo dik van het frotten dat ik er niets anders meer inkreeg en toen is 't gaatje dichtgegroeid. Wat een kolereding . Oh en als je niet meer durft te kloten: ijs erop tegen het zwellen, schoondeppen met zout opgelost in water, en morgen naar de piercer.
Oud 26-02-2007, 15:15
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Fayette schreef op 22-02-2007 @ 16:07 :
Is Tribal Trading in Tilburg aan te raden?
Daar tattoot Jelle, Death or Glory Tattoo, die bijvoorbeeld bij MissTake die hier op hetf orum zit heel veel tats heeft gezet.
Ik vind zijn designs echt vet en dat hij goed tattoeert en ik wilde eigenlijk voor mijn eerste tat naar hem toe gaan (maar misschien ga ik toch naar RedRose Tattoo)
www.myspace.com/j_tattoo
Oud 26-02-2007, 17:08
lp-girl
lp-girl is offline
Citaat:
Sooz schreef op 25-02-2007 @ 23:07 :
Heb ik ook gehad. Hij moet een behoorlijk eindje 'de hoek om' voordat je hem eruit krijgt, dus je moet vooral kijken hoe hij precies gedraaid/gebogen moet worden, en dan even de tanden op elkaar. Toen ik dat kloteding eruit had was mijn neusvleugel zo dik van het frotten dat ik er niets anders meer inkreeg en toen is 't gaatje dichtgegroeid. Wat een kolereding . Oh en als je niet meer durft te kloten: ijs erop tegen het zwellen, schoondeppen met zout opgelost in water, en morgen naar de piercer.

hij is eruit het heeft me veel pijn en tijd gekocht maar ik heb hem er eindelijk uit!
thanx voor jullie raad!!
Oud 26-02-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 26-02-2007 @ 16:15 :
Daar tattoot Jelle, Death or Glory Tattoo, die bijvoorbeeld bij MissTake die hier op hetf orum zit heel veel tats heeft gezet.
Ik vind zijn designs echt vet en dat hij goed tattoeert en ik wilde eigenlijk voor mijn eerste tat naar hem toe gaan (maar misschien ga ik toch naar RedRose Tattoo)
www.myspace.com/j_tattoo
\

ik vind zijn rozen eerlijk gezegd niet zo leuk, en jij wilde toch rozen?
Oud 26-02-2007, 21:31
pyres
pyres is offline
weet iemand misschien waar er een site is, waar je afbeeldingen van tibetaanse taal ziet als tattoo?

chinees is zo afgezaagd en tibetaans vind ik er vet uitzien
Oud 26-02-2007, 23:12
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Danique schreef op 26-02-2007 @ 21:15 :
\

ik vind zijn rozen eerlijk gezegd niet zo leuk, en jij wilde toch rozen?
hij zet ook nog wel andere rozen dan die op een fototje staan
Oud 27-02-2007, 00:30
Verwijderd
jaa maar de rozen die op zn myspace staan zijn zelfontworpen en dus is dat ong. zijn stijl qua rozen. (je wilt toch het liefst een custom tattoo, geen flash) verder volg ik hem ook soms op een ander forum en daar zit ook weinig tussen wat ik leuk vind. Ik denk dat zijn algehele stijl niet echt mijn ding is.

Deze lelies van hem vind ik ook best afschuwelijk, ik ga zelf ook lelies zetten maar hopelijk worden ze vele malen mooier dan dit http://img.photobucket.com/albums/v3...i/IMG_6092.jpg

btw, niet om hem te bashen, ik spui gewoon mn mening over zijn tattoo's en hoe het niet mijn ding is. No offence verder, hij timmert hard aan de weg.

Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 00:36.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten