Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Liefdesverdiet zuigt. En ik kan het weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig zijn m'n beste vriendinnetje en ik gewoon op een grote (brede ![]() ![]() @Roosje: Meisje, wat ben je zo heerlijk vrolijk. Ik had opeens een dikke grijns. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Gezellig msn gesprek. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Net naar de dokter geweest, nog een maand antibiotica erbij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: MOE en ik ben heel erg bang dat het behang morgen niet houdt en dat we dan helemaal alles eraf moeten gaan halen en opnieuw behangen, want dat kan ik niet! Maar ik probeer er maar niet vanuit te gaan en erop te vertrouwen dat het nog wel goed vastzit...Want ik kan nu toch niks doen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb zelf het idee dat het wel goed vastzit, maar ik heb totaal geen verstand van behang, dus er zou morgen ook wel iets heel anders kunnen blijken... (Ik moet er wel even bij vermelden dat ik erg goed in doemscenario's bedenken ben....) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het niet zelf behangen, het behang zat er al op... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarvoor zit het over het algemeen vast genoeg als je het er niet zomaar af kunt trekken en als er niet overal al hoekjes loszitten ed. Dat is iig mijn ervaring. Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 08:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want dan moet het oude behang eraf én nieuw behang erop. En dat kan ik niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben benieuwd hoe het gaat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ga vandaag lekker een chill dagje houden. ik vind dat ik dat heb verdiend. ben de rest van de week niet voor 6uur thuis geweest. ben best wel een beetje trots ![]() heb alleen zo'n zin om naar buiten te gaan en te fietsen, maar t gaat regenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga denk ik 'gewoon' onverdunde dubbeldekkende latex gebruiken en hopen dat het lukt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijne dag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |