Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2007, 19:01
moon
moon is offline
*geeft Nijn* even een hele dikke knuff*
Oud 22-02-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 22-02-2007 @ 19:56 :
Papa heeft beloofd dat hij gaat minderen met drinken, of zelfs zal stoppen. Als het hem niet lukt, zal hij hulp zoeken.

Hij is niet te genieten, kan niet slapen, loopt met knikkende knieen en koorts door het huis en zit maar een beetje vaag voor zich uit te staren. Papa kan niet stoppen met drinken, maar hij zal ook nooit hulp zoeken. En het breekt m'n hart, om dat te zien.

Stop met huilen, trut
*knuffel*
Oud 22-02-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 22-02-2007 @ 20:00 :
Vriendinnen zijn toch niet altijd zo leuk en aardig als ik dacht. Ze is zó impulsief. De afgelopen maanden heeft ze zitten flipflooien met een oude kerel en nu ligt ze na een weekje met haar vriendje in bed en ze was nog maagd. Omg, en het boeit haar niets als ik zeg dat ze op moet passen met d'r impulsiviteit. Nou hoop ik ook dat het heel lang aanblijft met haar vriendje, want anders wordt het een wild seksbeest op vakantie. Zucht, hoe verschillend zijn we wel niet.
Iedereen gaat haar/zijn eigen weg, er zijn meer mensen in de wereld. Blijf niet altijd bij dezelfde mensen.
Oud 22-02-2007, 19:35
darkfairy
darkfairy is offline
ik haat pesten
Oud 22-02-2007, 19:35
Verwijderd
Euhm ok Nouja, het zal allemaal wel

Enenen morgen.<3 En ik ben moe en ik ga zo ook maar eens slapen ofzo.
Oud 22-02-2007, 20:05
moon
moon is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-02-2007 @ 20:35 :
ik haat pesten
*knuff* ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, want ik weet hoe het voelt.
Oud 22-02-2007, 20:07
rare kwast
rare kwast is offline
laten we voor de verandering eens na gaan denken
Oud 22-02-2007, 20:09
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Cadeautje voor mijn zusje. En iemand heeft aangeboden om een keer samen uit te gaan maar ik durf niet want er zijn allemaal mensen die mij niet aardig vinden/niet kennen/mij als nerd beschouwen en dat is kut. Want ik ben best lief, eah.

Maar ik ga wel. Maar nu nog niet. En ik vind het stom dat ik denk dat ik zin heb om te verhuizen en te gaan studeren en alles want ik ben nog zo klein en ik kan geen wc schoonmaken en een band plakken dus ik zeur. Maar toch, hoe leuk is het om je eigen huis in te richten, je eigen dingen te doen? Verantwoording te dragen voor alles wat je doet en moet doen? Moeilijk, maar soms verlang ik er een klein beetje naar. Maar ik weet denk ik wel dat er nog zoveel meer aan vast zit.
Ik ben iig trots dat ik de laatste tijd gespaard heb, dat ik heel weinig heb uitgegeven en dat ik nu beter met geld om kan gaan .

Ik geloof dat ik echt meer onzekerder ben (dan ik dacht) ooit tevoren. En in andere dingen weer niet.

Omg. Puber .
Oud 22-02-2007, 20:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sagana schreef op 22-02-2007 @ 19:30 :
Ja, hij heeft gezegd dat we ermee moeten stoppen.
Maar ik kan het niet aan, ik wil niet dat alles afgelopen is.
"Zoveel te langer het duurt, zoveel te moeilijker wordt het", ja, kon hij dat niet even twee jaar geleden bedenken?
En ik weet niet wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen. Ik zie hem zaterdag sowieso, en wat dan? Verdomme, ik kan dit echt niet.
En ik haat het als mensen me horen huilen. Zeker aan de telefoon.
Ik ben zo kapot, gebroken.
En ik zie er niet uit.
*knuffel*
Liefdesverdiet zuigt. En ik kan het weten
Oud 22-02-2007, 20:30
Roosje
Roosje is offline
Omg.

Ik ben eigenlijk best wel heel erg niet dik. Ik ben eigenlijk best wel... dun. En mooi.

Jezus, dat ik dat eindelijk toe kan geven. <3 Overwinning nummer zoveel van de laatste tijd. :straal:
Oud 22-02-2007, 20:41
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb vanmorgen gezwommen en vanavond gedanst! Goed bezig

Morgen nog één dag naar school en dan lekker op vakantie! Ik neem mn huiswerk mee, zodat ik altijd wat kan werken (als ik zin heb). Verder lekker uiteten, gezellig met I naar de kroeg en veel toeren met de auto
Oud 22-02-2007, 21:01
Ann
Ann is offline
Morgen weer werken, even vragen hoe dat nou precies zit met die tijden enzo. Het orkest vanavond was zoals altijd weer gezellig . Verder ben ik boos op papa vanwege alles, nou ja, hij zeurt dat opa te veel drinkt, terwijl opa alcoholvrij bier drinkt, maar hij drinkt zelf nog meer. Ik herken hem niet meer zo.
Oud 22-02-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 22-02-2007 @ 21:30 :
Omg.

Ik ben eigenlijk best wel heel erg niet dik. Ik ben eigenlijk best wel... dun. En mooi.

Jezus, dat ik dat eindelijk toe kan geven. <3 Overwinning nummer zoveel van de laatste tijd. traal:
Je klinkt echt zo heerlijk optimistisch!
Oud 22-02-2007, 21:18
WolterB
WolterB is offline
*gooit alle negatieve gedachtes en gevoelens van de afgelopen dagen van zich af*

Dat voelt goed
Oud 22-02-2007, 21:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 22-02-2007 @ 20:18 :
Iedereen gaat haar/zijn eigen weg, er zijn meer mensen in de wereld. Blijf niet altijd bij dezelfde mensen.
Dat is ook wel zo. Ik heb ook nog wel andere vriendinnetjes waar ik me soms minder aan erger. Het is echt een lieve meid en ik kan super met haar praten. Alleen ze is nogal los, waardoor mensen een fout beeld van haar krijgen. Maar ik heb het idee dat ze dat foute gedrag uit zelfbescherming doet. Oh, nu hoort ze er ook bij, seks, blabla. God, wat een onzin. Dit tegen haar zeggen durf ik niet. Het best een hárde gedachte.

Gelukkig zijn m'n beste vriendinnetje en ik gewoon op een grote (brede ) lijn. Soms doen we even bot en zijn we het niet met elkaar eens, maar na 5 minuten is dat ook weer vergeten en lachen we ons weer rot over andere dingen. Stiekem roddelen we wel wat veel, maar dat blijft tussen ons. Daarna praten we weer over andere dingen en storten we ons op het eten en drinken.

@Roosje: Meisje, wat ben je zo heerlijk vrolijk. Ik had opeens een dikke grijns.
Oud 22-02-2007, 21:39
Verwijderd
Ik wil weg van verplichtingen, enge herinneringen, weg van de pijn.
(niet dood ofzo, voel me momenteel gewoon kut)

Oud 22-02-2007, 21:51
Verwijderd
*gaapt*
Net nog 2,5 uur beziggeweest met m'n opgaven voor morgen. Maar het is nu af en de rest van m'n to do list ook, dus wel tevreden .

knuffel voor wie 't nodig heeft!!!
Oud 22-02-2007, 21:56
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben psychisch labiel
Oud 22-02-2007, 22:02
Verwijderd
Gelukkig. Ik heb 't gezegd, hopelijk gaat het nu beter.
Oud 22-02-2007, 22:06
Verwijderd
teeeringtyfustakketrut! wat een heerlijk nummer van de heideroosjes, doet me aan mn moeder denken
Oud 22-02-2007, 22:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2007 @ 18:49 :
Ben je niet gewoon verliefd? Volgens mij horen gevoelens en hormonen door elkaar daar ook bij?
Is opzich wel een fijnere/logischere verklaring ... ik zie wel hoe het loopt. Ik ga er 100% eerlijk in en ik zie wel of hij hard de andere kant op rent...
Oud 22-02-2007, 22:09
Papillon
Papillon is offline
Ik ben normaal heel positief ingesteld, maar op dit moment kan ik even niet meer positief zijn. Ik ben kapot van verdriet.
Ik kan gewoon niet geloven dat dit ons nog een keer overkomt.
En ik ben ook nog eens alleen thuis, dus er is ook niet iemand waar ik even mee kan praten. En ik zou nu echt graag met mijn zusje willen knuffelen, maar die is pas zondag terug.

Oud 22-02-2007, 22:23
Verwijderd
Whaaah verhuizen is eng én leuk... en vermoeiend want alles moet ingepakt worden en het nieuwe huis nog geschilderd.... maar goed... dat komt wel goed, ik doe het niet alleen
Oud 22-02-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 22-02-2007 @ 22:56 :
ik ben psychisch labiel
Nee, emotioneel flexibel. *Knuff*

Gezellig msn gesprek.
Oud 22-02-2007, 23:05
Verwijderd
ben boos
Oud 22-02-2007, 23:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
WTF???!! Ik heb gastenlijstplekken voor de persconferentie van pinkpop gewonnen!!

WAAAAAAHHHH *schreeuwt het van binnen ff helemaaal uit!*
Oud 23-02-2007, 00:57
Tink*
Tink* is offline
Als ik besluit dat ik met hem ga praten dan moet hij er wel zijn. Nou ja, volgende week maar. Komt goed, komt goed.

Verder wel een redelijke avond gehad, het kon leuker maar ach ik heb me wel vermaakt. Met veel mensen gepraat wel. En straks lekker slapen, alleen slaap ik slecht de laatste tijd.

Oh en ik zou nu echt zo graag in zijn armen in slaap willen vallen.
Oud 23-02-2007, 01:20
Verwijderd
Het was een lekker avondje vanavond. Tappen was op een zeker moment druk, maar het ging wel goed.

En ik heb met iemand het geweldige initiatief om een metalavondje te organiseren op de vereniging. Ze was ook zo lief om me te helpen met de bar schoonmaken etc. Tof wijf is het.

En nu ga ik naar bed. Morgenochtend veel te vroeg er weer uit en daarna op kamp dit weekend.
Oud 23-02-2007, 02:22
Verwijderd
En dan lig je wakker en wil je dingen doen die niet mogen van jezelf en van anderen.
Oud 23-02-2007, 04:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline

En dan word je om vier uur wakker en kun je gewoon absoluut niet meer slapen...
Oud 23-02-2007, 05:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ DarkSide en Vogelvrij: Ik weet hoe jullie je voelen wat betreft het niet-slapen . Bah bah. Dan mijn tijd maar nuttig besteden met huiswerk.

En ik ga gewoon vanmiddag even de stad in, ik heb zin om nieuwe kleren te kopen en hier in het winkelcentrum hebben ze wel leuke kleren, maar die passen me niet. Hopen dat het in het centrum beter gesteld is met de kleren . Maar dus eerst nog mijn observatieopdrachten maken en wat lesvoorbereidingen voor komende week, zodat ik aan mijn mentor kan laten zien dat ik me goed voorbereid heb. Ik wil een goede indruk achterlaten. Ik wil het anders dan de vorige stage. En daar ga ik voor werken ook.
Oud 23-02-2007, 06:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 22-02-2007 @ 23:33 :
Nee, emotioneel flexibel. *Knuff*

Gezellig msn gesprek.
nope..
Oud 23-02-2007, 06:57
Missy
Missy is offline
Aaaaaaaaah! *Rent rondje* Ik moet over 4 minuten, 8 uur gaan werken en ik ben net wakker. Wat doe ik dan achter het forum? Owhjee, gauw gaan eten. Ik heb even geen zin.
Oud 23-02-2007, 07:27
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 07:40 :
nope..
Voel je je beter als je steeds zo negatief over je zelf praat en alles zo negatief mogelijk probeert te brengen? (Dit staat dus even los van of je het zo voelt of niet.)

OT: Net naar de dokter geweest, nog een maand antibiotica erbij.
Oud 23-02-2007, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 08:27 :

OT: Net naar de dokter geweest, nog een maand antibiotica erbij.
Merk je er wat van? Slaat het aan?

OT: MOE en ik ben heel erg bang dat het behang morgen niet houdt en dat we dan helemaal alles eraf moeten gaan halen en opnieuw behangen, want dat kan ik niet!
Maar ik probeer er maar niet vanuit te gaan en erop te vertrouwen dat het nog wel goed vastzit...Want ik kan nu toch niks doen.
Oud 23-02-2007, 07:40
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-02-2007 @ 08:33 :
Merk je er wat van? Slaat het aan?
Als ik het vergelijk met een maand of drie terug dan gaat het nu veel beter...ik zit nu ongeveer weer op het 'niveau' van ruim een jaar geleden, voordat het allemaal zo erg achteruit ging, alleen mijn conditie is nog niet echt geweldig. Alles wat er nog bij komt is mooi meegenomen, maar anders wil ik het toch iig wel op dit 'niveau' houden.

Citaat:
OT: MOE en ik ben heel erg bang dat het behang morgen niet houdt en dat we dan helemaal alles eraf moeten gaan halen en opnieuw behangen, want dat kan ik niet!
Maar ik probeer er maar niet vanuit te gaan en erop te vertrouwen dat het nog wel goed vastzit...Want ik kan nu toch niks doen.
Waarom zou het niet goed vastzitten?
Oud 23-02-2007, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 08:40 :
Als ik het vergelijk met een maand of drie terug dan gaat het nu veel beter...ik zit nu ongeveer weer op het 'niveau' van ruim een jaar geleden, voordat het allemaal zo erg achteruit ging, alleen mijn conditie is nog niet echt geweldig. Alles wat er nog bij komt is mooi meegenomen, maar anders wil ik het toch iig wel op dit 'niveau' houden.
Da's mooi .

Citaat:
Waarom zou het niet goed vastzitten?
Weet niet....
Ik heb zelf het idee dat het wel goed vastzit, maar ik heb totaal geen verstand van behang, dus er zou morgen ook wel iets heel anders kunnen blijken...
(Ik moet er wel even bij vermelden dat ik erg goed in doemscenario's bedenken ben....)
Oud 23-02-2007, 07:52
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-02-2007 @ 08:49 :
(Ik moet er wel even bij vermelden dat ik erg goed in doemscenario's bedenken ben....)
Als jij denkt dat het goed vast zit, dan zal het vast goed vastzitten. Als het nu nog vochtig is, dan zal het morgen waarschijnlijk zelfs alleen maar vaster zitten. We zullen zien morgen, ik ben benieuwd.
Oud 23-02-2007, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 08:52 :
Als jij denkt dat het goed vast zit, dan zal het vast goed vastzitten. Als het nu nog vochtig is, dan zal het morgen waarschijnlijk zelfs alleen maar vaster zitten. We zullen zien morgen, ik ben benieuwd.
't Is niet vochtig...(?)
Ik heb het niet zelf behangen, het behang zat er al op...
Oud 23-02-2007, 07:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ugh. Ik heb gemengde gevoelens over mijn leven. Ik zit nu in een kutperiode en dat weet ik. En ik wil zo graag dat ik me weer zo vreselijk blij en gelukkig kan voelen.
Ik weet hoe mijn schaal van geluk eruit ziet. En ik kan je vertellen dat ik nog lang niet bij de 10 kom. Ik schat mezelf zo op 5 op het moment.
Dat liefdesverdriet je gevoelens en je leven zo overhoop kan gooien
Oud 23-02-2007, 08:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Blijkbaar is dat mijn manier van verwerken. Er over dromen. Maar ik heb ook het idee dat mijn liefdesverdriet nog wel even gaat duren. En op zich is dat ook wel logisch. Ik ben echt een persoon van extremen. Ik kan extreem gelukkig zijn, maar zoals nu dus extreem down. (En dan meer extreem in de tijd dat ik verdriet heb.) Bovendien was het mijn allereerste (zeer) serieuze relatie. En ook nog eens zo lang.
Stapje voor stapje. Maar af en toe word ik er moe van dat het zo lang duurt
Oud 23-02-2007, 08:03
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-02-2007 @ 08:53 :
't Is niet vochtig...(?)
Ik heb het niet zelf behangen, het behang zat er al op...
Bedoel je dan dat je er over heen wilt gaan behangen?

Daarvoor zit het over het algemeen vast genoeg als je het er niet zomaar af kunt trekken en als er niet overal al hoekjes loszitten ed. Dat is iig mijn ervaring.

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 08:05.
Oud 23-02-2007, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 09:03 :
Bedoel je dan dat je er over heen wilt gaan behangen?

Daarvoor zit het over het algemeen vast genoeg als je het er niet zomaar af kunt trekken en als er niet overal al hoekjes loszitten ed. Dat is iig mijn ervaring.
In principe wil ik het laten hangen en het overschilderen. Maar het schijnt zo te zijn dat als het niet goed vast meer zit het loslaat als je het probeert over te schilderen. En ik ben bang dat dat gebeurt.
Want dan moet het oude behang eraf én nieuw behang erop.
En dat kan ik niet...
Oud 23-02-2007, 08:11
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-02-2007 @ 09:08 :
In principe wil ik het laten hangen en het overschilderen. Maar het schijnt zo te zijn dat als het niet goed vast meer zit het loslaat als je het probeert over te schilderen. En ik ben bang dat dat gebeurt.
En dat kan ik niet...
Voor er over heen verven geldt hetzelfde als voor er over heen behangen: "Daarvoor zit het over het algemeen vast genoeg als je het er niet zomaar af kunt trekken en als er niet overal al hoekjes loszitten ed. Dat is iig mijn ervaring." En je merkt snel genoeg of het los laat. Misschien niet meteen vier muren doen, maar met één beginnen, dan loop je iig niet het risico het voor niets gedaan te hebben. Ik zou de verf niet al te erg verdunnen (helemaal niet, als het even kan)...behangerslijm lost op in water...hoe vochtiger de verf is, hoe meer kans je hebt op dat het los laat.

Ben benieuwd hoe het gaat. Succes iig.
Oud 23-02-2007, 08:12
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-02-2007 @ 09:08 :
En dat kan ik niet...
je kan altijd nog de hoekjes -als ze al loslaten- vastlijmen en een laagje extra verf er overheen doen. en muren zonder behang kun je natuurlijk ook gewoon verven, schoonmaken kan iedereen

ga vandaag lekker een chill dagje houden. ik vind dat ik dat heb verdiend. ben de rest van de week niet voor 6uur thuis geweest. ben best wel een beetje trots
heb alleen zo'n zin om naar buiten te gaan en te fietsen, maar t gaat regenen
Oud 23-02-2007, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 09:11 :
Voor er over heen verven geldt hetzelfde als voor er over heen behangen: "Daarvoor zit het over het algemeen vast genoeg als je het er niet zomaar af kunt trekken en als er niet overal al hoekjes loszitten ed. Dat is iig mijn ervaring." En je merkt snel genoeg of het los laat. Misschien niet meteen vier muren doen, maar met één beginnen, dan loop je iig niet het risico het voor niets gedaan te hebben. Ik zou de verf niet al te erg verdunnen (helemaal niet, als het even kan)...behangerslijm lost op in water...hoe vochtiger de verf is, hoe meer kans je hebt op dat het los laat.

Ben benieuwd hoe het gaat. Succes iig.
Dank je wel!
Ik ga denk ik 'gewoon' onverdunde dubbeldekkende latex gebruiken en hopen dat het lukt .
Oud 23-02-2007, 08:14
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-02-2007 @ 09:12 :
je kan altijd nog de hoekjes -als ze al loslaten- vastlijmen en een laagje extra verf er overheen doen. en muren zonder behang kun je natuurlijk ook gewoon verven, schoonmaken kan iedereen

ga vandaag lekker een chill dagje houden. ik vind dat ik dat heb verdiend. ben de rest van de week niet voor 6uur thuis geweest. ben best wel een beetje trots
heb alleen zo'n zin om naar buiten te gaan en te fietsen, maar t gaat regenen
Dat is ook nog een goeie!

Fijne dag .
Oud 23-02-2007, 08:24
Verwijderd
Yes!

Ik zit al sinds dindsdag ziek thuis en ik was zo bang dat ik vandaag ook nog enorm aan het hoesten en proesten zou zijn en mijn rijles in het gevaar zou komen, maar ik werd vanmorgen heel rustig wakker en het eerste wat ik voelde was een ruuuuust rond mijn longen

Opgelucht! Ik hoest nog wel, maar niet meer zo dat ik als ik straks in de auto zit van benauwdheid niet meer kan zien wat ik doe. Pfew Ik ben meteen een stuk vrolijker!
Oud 23-02-2007, 08:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, m'n moeder is stom! Op mij bitchen, hoe durft ze. Ik doe niets fout, ik wil alleen op m'n kamer zitten en wat voor school doen. Wordt ze boos, wtf.

Straks lekker naar de bieb en naar de Mediamarkt, want ik kon niet branden door m'n eigen stomme ik. Hihi, ik had schijfjes die mijn brander niet pakte. Oepsie!

Liefdesliedjes, jajajaaa. <3
Oud 23-02-2007, 09:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dom, dom, dom. Ik vrees dat er weinig tijd over blijft om naar de stad te gaan vanmiddag... Hoe kan ik mijn stageplan, PAP en POP nou vergeten... 't is maar goed dat dat klasgenootje me mailde en belde. Oeps. Hard aan de slag dus, want eigenlijk wil ik echt nog wel even kleren shoppen...
*klikt forum weg*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten