Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zonde dit, 1-0 of 2-1 verliezen was nog te overzien geweest, maar het staat nu al 3-0 en het lijkt erop dat er nog wel één achter Stekelenburg belandt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() on topic: Ajax had pech dat Lindenbergh die eerste onterechte gele kaart kreeg. Maar als speler ben je dan gewaarschuwd, als je daarna zo'n lompe overtreding maakt ben je gewoon weg. Dat de scheidsrechter daarna de aanval op Stam niet bestraft, een corner ipv doeltrap geeft, een onterechte goal op aanraden van de grensrechter geeft is natuurlijk gewoon pech. Maar ondanks deze blunders van de arbitrage heeft Ajax denk ik wel terecht verloren, ook al vond ik de Duitsers ook erg slecht spelen. Jammer dat het zo'n grote uitslag is geworden, anders hadden ze misschien in de return nog het een en ander recht kunnen zetten. AZ vond ik erg tegenvallen, bij vlagen speelden ze op hun niveau en waren ze een klasse beter dan de Turken. Maar de problemen zaten in de verdediging van de Alkmaarders. Er werd onnodig vaak op Waterman teruggespeeld die niet altijd even zeker mee voetbalde. Bij 2 van de 3 Turkse goals keek hij verbaas naar de bal maar ondernam niet echt een reddingspoging... Bij de return zijn Opdam en Mendes da Silva er weer bij, dan denk ik ook dat de slordigheden achterin opgelost zijn en AZ de volgende ronde gewoon bereikt ![]()
Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 16:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een staat het middenveld van az slecht zeg.. constant balverlies ook.. en de defence laat martins gewoon tot 2 maal toe lekker gaan, lijkt me hartstikke verstandig jongens! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft zijn wereldwedstrijden maar meestal is hij geen zak waard. Jammer voor AZ maar er zit nog perspectief in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en vervolgens wou hij, in de rebound, eerst een driehoekje doen alvorens de bal in het netje te rossen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Komop AZ! 2 doelpuntjes maar!
||
Verwijderd