Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2007, 20:03
Verwijderd
AZ­ speelt 3-3 in de heksenketel. Op zich een goede uitgangspositie, maar wel balen dat ze de 1-3 niet langer konden vasthouden. Ik had echt het idee dat als de 2-3 niet zo snel gevallen was, Fenerbahce als een echte Turkse club in elkaar was gestort en dat AZ nóg vaker had kunnen scoren. Maar ach, volgende week moet AZ het kunnen afmaken. Fenerbahce viel me erg tegen. Al moet erbij wordne gezegd dat Fenerbahce ws rustig op de counter gaat spelen in Alkmaar, ze zullen daar ook wel weten dat AZ altijd vol op de aanval speelt, en dat ze hun kansjes wel krijgen. Thuis kan Fenerbahce dan niet laf afwachten, maar uit zullen ze dat wel doen.

Ajax staat op dit moment 0-0 in Bremen, half uurtje bezig. Lindenbergh is er uitgestuurd, en Ajax had net echt heel veel overtredingen nodig, leek eventjes of er snel nog iemand af zou vliegen. Gelukkig is dat nu over, op dit moment lijkt Ajax zelfs beter. Maar met een man minder gaan ze het nog zwaar krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2007, 20:03
Verwijderd
Oh, ik had het toch al gepost. Deze laptop doet raar. Nou ja, staat het ook op de nieuwe pagina
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Je kúnt je posts verwijderen hè.
Oud 14-02-2007, 20:19
Fides
Fides is offline
Lindenbergh en Roger :') Prutsers...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:20
Verwijderd
Dan gaat mijn postcount toch omlaag?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:50
Strever
Strever is offline
teleurstellend. Die afgekeurde Olaf ook, jezus
Wat een swalbes van die moffen, niet normaal. En dan dat doelpunt dat niet eens achter de lijn is. Ik kan hier best tegen, maar niet als het Duitsers zijn

Dubbele rode kaart voor die gek die Stam keihard neermaaide.
Oud 14-02-2007, 20:55
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 14-02-2007 @ 21:20 :
Dan gaat mijn postcount toch omlaag?
Nee, dat is dus niet zo hè
Oud 14-02-2007, 20:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vind dat we onszelf tekort hebben gedaan, er had veel meer ingezeten... Desalniettemin is het een prima uitgangspositie voor volgende week.

Ajax krijgt zojuist de 3e om de oren.
Al is het wel jammer voor de Uefa coefficient voor Nederland.
Oud 14-02-2007, 21:01
Gimme more beer
Och, van AZ verwacht je natuurlijk dat ze best wel wat uit een wedstrijd tegen Fenerbahce kunnen halen, met het nodige geluk. Ajax gaf ik bij voorbaat niet al te veel kans.
Oud 14-02-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 14-02-2007 @ 21:50 :
teleurstellend. Die afgekeurde Olaf ook, jezus
Wat een swalbes van die moffen, niet normaal. En dan dat doelpunt dat niet eens achter de lijn is. Ik kan hier best tegen, maar niet als het Duitsers zijn

Dubbele rode kaart voor die gek die Stam keihard neermaaide.
Tsja, een beetje van allebei. De scheids/grens zit echt niet mee, eerste gele kaart van Lindenbergh was onterecht, maar de tweede was echt heel dom, net zoals de kaarten van Stam en Gabri. Het tweede doelpunt was volgens mij ook niet over de lijn, maar Ajax laat het zelf liggen

Zonde dit, 1-0 of 2-1 verliezen was nog te overzien geweest, maar het staat nu al 3-0 en het lijkt erop dat er nog wel één achter Stekelenburg belandt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 22:16
Escapism
Escapism is offline
tja, ik had vooraf al niet verwacht dat ajax zou winnen, dus verassend vind ik de uitslag niet. wel frustrerend dat die 2e bal niet eens over de lijn was en dat maduro eerst de keeper wil uitkappen ipv gewoon z'n poot tegen die bal aan te rammen.
Oud 14-02-2007, 22:21
baas
baas is offline
AZ had er inderdaad veel meer uit kunnen halen. Zal de onervarenheid op Europees niveau misschien zijn.

Ajax natuurlijk terecht verloren, ging niks van uit. Hoewel het ook erg jammer is, als er wat minder geblesseerden waren en die sukkel van n Lindenberg niet zo snel rood had gehad was er wellicht wat te halen. Ik was nl. totaal niet onder de indruk van de nr 2 (!) van Duitsland.
Oud 14-02-2007, 22:22
Supersuri
Supersuri is offline
Erthur je vergeet wel dat fenerbache moet komen he bij AZ. AZ heeft genoeg aan 0-0 of 1-1. Maar geloof niet dat AZ de ploeg is die op 0-0 kan spelen. Ik denk dat ze voor een snel doelpunt proberen te gaan en dan rustig aan doen.
Oud 15-02-2007, 13:46
knijtert
knijtert is offline
Ik heb wel het gevoel dat ik gister naar een andere wedstrijd heb gekeken als al die kranten, en dan heb ik het over Werder Bremen- Ajax.

Nu ben ik natuurlijk niet echt objectief, maar ik vond Ajax gister niet slecht voor een groot deel van de wedstrijd. Veel overtredingen, maar daar was ik eigenlijk alleen maar blij mee. Ajax liet wat mij betreft in de eerste helft zien wel met karakter te kunnen spelen. Het deed me bijna denken aan 2002-2003 waarin Ajax ver kwam in de Champions Leage.

En Stekelenburg liet maar weer eens zien waarom Nederland moet hopen dat er ergens snel een talent op staat. Want als van der Sar weg is is Stekelenburg waarschijnlijk de volgende en dat gaat echt niet goed komen. Hij word zenuwachtig bij iedere voorzet van de zijkant en van alle corners.

Nadat Stekelburg door gekut dat eerste doelpunt ging het mis en was de wedstrijd voorbij. Ajax heeft het zelf verkloot, en wat mij betreft vooral door de keeper.

En Ajax had ook nog pech als een malle. Vervelende Schwalbes weer ( en die Duitsers maar roepen dat Nederlanders dat altijd doen en dat Duitsers dat nooit doen ), onterecht doelpunt, dikke rode kaart, het is allemaal al opgenoemd.

Wat een kutwedstrijd achteraf
Oud 15-02-2007, 16:04
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Fides schreef op 14-02-2007 @ 17:12 :
Vandaag eerst AZ kijken en daarna Ajax zien winnen van die Duitsers.

on topic:

Ajax had pech dat Lindenbergh die eerste onterechte gele kaart kreeg. Maar als speler ben je dan gewaarschuwd, als je daarna zo'n lompe overtreding maakt ben je gewoon weg.

Dat de scheidsrechter daarna de aanval op Stam niet bestraft, een corner ipv doeltrap geeft, een onterechte goal op aanraden van de grensrechter geeft is natuurlijk gewoon pech.
Maar ondanks deze blunders van de arbitrage heeft Ajax denk ik wel terecht verloren, ook al vond ik de Duitsers ook erg slecht spelen. Jammer dat het zo'n grote uitslag is geworden, anders hadden ze misschien in de return nog het een en ander recht kunnen zetten.

AZ vond ik erg tegenvallen, bij vlagen speelden ze op hun niveau en waren ze een klasse beter dan de Turken. Maar de problemen zaten in de verdediging van de Alkmaarders. Er werd onnodig vaak op Waterman teruggespeeld die niet altijd even zeker mee voetbalde. Bij 2 van de 3 Turkse goals keek hij verbaas naar de bal maar ondernam niet echt een reddingspoging...

Bij de return zijn Opdam en Mendes da Silva er weer bij, dan denk ik ook dat de slordigheden achterin opgelost zijn en AZ de volgende ronde gewoon bereikt

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AZ speelt 3-3, netjes, zolang ze thuis dus maar niet verliezen. Al hadden ze met een beter resultaat kunnen thuiskomen gezien de voorsprong.
Ajax ist raus. Wel rot van de vroege rode kaart en dat tweede doelpunt, want zo slecht was het volgens mij niet...
Oud 22-02-2007, 22:07
kalinho
kalinho is offline
toch nog knap gedaan moet ik zeggen

Babel, Perez,Sneijder en Huntelaar speelde een gewéldige wedstrijd, werkelijk waar.

Jammer van die recordpoging atletiek van Roger, maar gezien het aantal gemiste kansen van Almeyda vind ik dat nog meevallen.
Oud 22-02-2007, 22:39
Strever
Strever is offline
Ajax gevochten als beren. Jammer jongens! Dom van Roger
Oud 22-02-2007, 23:26
Verwijderd
Roger bedankt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 23-02-2007 @ 00:26 :
Roger bedankt
en maduro bedankt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 09:18
Escapism
Escapism is offline
mooi om te zien hoe ajax er wel echt vol voor bleef gaan en in de tweede helft behoorlijk goed speelde.

jammer van die goal ja. te simpel van roger, maarja, hij is ook geen echte verdediger natuurlijk. (neemt niet weg dat deze fout wel heel kinderlijk was).

jammer ook dat die keeper nog wat reddingen van de lijn had in het laatste kwartier.

en ook jammer dat als werder een bal van de lijn afkopt deze arbitrage wel door heeft dat de bal niet over de lijn was

mooi van az
Oud 23-02-2007, 09:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het was een fijn avondje gister...
De Zeeuw was ongetwijfeld verreweg de beste man op het veld. En het is mij een raadsel waarom Martens en Jenner er niet instonden vanaf het begin. Maar goed, een winnende coach heeft altijd gelijk...
Ik zeur er niet over, we zijn door!
Oud 23-02-2007, 13:24
Verwijderd
Erg goed weekje voor de coëfficienten.

Ik schat Newcastle lager in dan Fenerbahce. Newcastle's grote kracht is snel counteren en vooral krachtvoetbal. Ze kunnen slecht tegen switchende buitenspelers, snel combinatiespel en tussen de linies opererende spelers. Je zou zeggen dat het een ideale tegenstander is voor AZ.

MAAAArrrrr Newcastle is natuurlijk gewoon wel een goede ploeg met goede mentaliteit, en AZ houdt niet zo van betonvoetbal.

Als AZ goed bij de les blijft en zich niet laat meesleuren in lange ballen, snel thuis-voetbal geef ik ze een goede kans. Onderschatting is dodelijk, er loopt wel nogal wat rond bij Newcastle.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik denk dat onderschatting bij Newcastle meer op de loer ligt dan bij AZ. Dat moet ik nog meemaken, dat wij zo'n grote Engelse club als Newcastle gaan onderschatten...

Toch schat ik ook Fenerbahce hoger in dan Newcastle, maar we zijn tegen de Turken dan ook wel door het oog van de naald gekropen.

Voordeel is wel weer dat we eerst uit spelen. Dus als we daar een positief resultaat behalen, misschien wel door onderschatting van hun kant, dan zie ik het zeker zitten. Maar ik vrees wel die 'grote' kleine spits van ze, Martins...
Oud 23-02-2007, 14:05
Verwijderd
Nou ja, ook op tv zei Van Gaal of Blind (ik weet niet meer wie van de twee ) dat Newcastle erg statisch speelt en dat ze te pakken zijn. Dat is natuurlijk wel zo, maar als er een mentaliteit insluipt van "makkie" dan krijgt AZ nog grote problemen.

Newcastle is al lang niet meer de reus die het midden en eind jaren negentig was, maar wle nog altijd een rijke en goede ploeg.

Martins is een goede spits, maar Newcastle heeft op zich ook een bataljon supermiddenvelders rondlopen, alleen spelen ze niet echt een spel wat daarvoor geschikt is

Emre, Solano, Duff en Parker zijn echt goede creatieve middenvelders. Milner is een gigantisch talent, al heeft hij mij nog niet zo overtuigd.

Als je dan spelers als Dyer en Butt het vuile werk voor die jongens laat opknappen...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:34
Verwijderd
Over gisteravond, geen uefa-cup maar gewoon Franse competitie:

"Lyon won overtuigend de beladen derby bij St. Etienne met 3-1. Het duel werd in de tweede helft twintig minuten onderbroken vanwege incidenten op de tribunes waardoor de politie traangas moest gebruiken."

Ook al bij Lille- Man U... Het Franse voetbal / de politie heeft een probleem, en daar is Feyenoord voor gestraft
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 20:11
kalinho
kalinho is offline
Boukhari onderstreept weer eens waarom ik em bij ajax 9/10 wedstrijden wel kon schieten
Oud 08-03-2007, 20:23
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 08-03-2007 @ 21:11 :
Boukhari onderstreept weer eens waarom ik em bij ajax 9/10 wedstrijden wel kon schieten
dat zat ik dus ook te denken

wat een staat het middenveld van az slecht zeg.. constant balverlies ook..

en de defence laat martins gewoon tot 2 maal toe lekker gaan, lijkt me hartstikke verstandig jongens!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 21:12
Verwijderd
Boukhari is echt de aller aller aller allerslechtste man op het veld....

louis laat hem gewoon staan

ooeewh as we speak wordt hij eindelijk gewisseld.. wat een dramavoetballer
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 21:13
Gimme more beer
Inderdaad de slechtste man op het veld.
Oud 08-03-2007, 22:06
Magican
Magican is offline
Dit was vernederend om te zien als AZ-fan.
Oud 08-03-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 08-03-2007 @ 23:06 :
Dit was vernederend om te zien als AZ-fan.
Spelers als Boukhari mogen jullie in het kader van 'spelers wegkopen bij de grote clubs' altijd bij ons uit de arena weghalen hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 22:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-03-2007 @ 21:11 :
En ik bij NAC.

Hij heeft zijn wereldwedstrijden maar meestal is hij geen zak waard. Jammer voor AZ maar er zit nog perspectief in.
Oud 08-03-2007, 23:24
kalinho
kalinho is offline
omg wat was Dembele's idee bij die rebound? eerst aannemen, hoekie uitkiezen en dan een schuiver? Ik had die bal echt overdwars door Given heen geramd als ik een bal uit een rebound zo terug krijg

gelukkig stond koevermans ernog
Oud 08-03-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 09-03-2007 @ 00:24 :
omg wat was Dembele's idee bij die rebound? eerst aannemen, hoekie uitkiezen en dan een schuiver? Ik had die bal echt overdwars door Given heen geramd als ik een bal uit een rebound zo terug krijg

gelukkig stond koevermans ernog
wat was zn idee bij de penalty.. dramatisch ingeschoten..

en vervolgens wou hij, in de rebound, eerst een driehoekje doen alvorens de bal in het netje te rossen....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 23:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
We missen Schaars toch wel erg in dit soort wedstrijden, en Mendes eigenlijk ook... Het was een van onze slechtste wedstrijden van dit seizoen. Passes die aankwamen waren op 1 hand te tellen. Hoe kan het toch elke keer dat die verdediging zo slecht staat, het zijn verdorie 3 Nederlands elftal spelers.

Mazzel dat het nog 4-2 werd. Wellicht wordt het nog wat hier in Alkmaar. Opzich heb ik er nog wel vertrouwen in. Al moet er wel een klein wondertje gebeuren...
Oud 08-03-2007, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-03-2007 @ 00:34 :
Hoe kan het toch elke keer dat die verdediging zo slecht staat, het zijn verdorie 3 Nederlands elftal spelers.

dat draai ik liever om.. hoe kan het dat de verdediging van het Nederlands elftal het moet hebben van 3 middelmatige verdedigers van AZ.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 11:04
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het was inderdaad wel te merken dat Schaars óf Mendes gemist werd, het waren constant Boukhari óf Martens die bij balverlies om moesten schakelen en dat zijn nou juist de spelers die daar werkelijk geen enkele kwaliteit in hebben. Tegen het middenveld dat Newcastle neerzette was De Zeeuw in zijn eentje niet opgewassen en als er achterin dan nog zo breed word gedekt vraag je om moeilijkheden. 4-2 nog niet onmogelijk maar ze (Newcastle) kunnen lekker gaan hangen en daar is het de ploeg wel naar.

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 11:06.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 13:42
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-03-2007 @ 12:04 :
Het was inderdaad wel te merken dat Schaars óf Mendes gemist werd, het waren constant Boukhari óf Martens die bij balverlies om moesten schakelen en dat zijn nou juist de spelers die daar werkelijk geen enkele kwaliteit in hebben. Tegen het middenveld dat Newcastle neerzette was De Zeeuw in zijn eentje niet opgewassen en als er achterin dan nog zo breed word gedekt vraag je om moeilijkheden. 4-2 nog niet onmogelijk maar ze (Newcastle) kunnen lekker gaan hangen en daar is het de ploeg wel naar.
AZ is goed tegen een hangende ploeg, als Newcastle slim is blijft het zo opportunistisch spelen als de afgelopen wedstrijd...

Komop AZ! 2 doelpuntjes maar!
Oud 09-03-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 09-03-2007 @ 14:42 :
AZ is goed tegen een hangende ploeg, als Newcastle slim is blijft het zo opportunistisch spelen als de afgelopen wedstrijd...

Komop AZ! 2 doelpuntjes maar!
martins prikt er standaard eentje in in alkmaar en dan is de zaak bekeken
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 15:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-03-2007 @ 16:32 :
martins prikt er standaard eentje in in alkmaar en dan is de zaak bekeken
Hoezo? Ok, dan moet AZ er 3 maken... En dat gaat heel moeilijk worden. Maar dat is zeker niet onmogelijk. Uit tegen PSV en Fenerbahce wisten we ook 3 keer te scoren. En ondanks de wedstrijd van gister, schat ik Newcastle toch echt lager in dan die 2 clubs.
Oud 09-03-2007, 16:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Míts AZ alles weer een beetje op de rails krijgt moet dat wel kunnen maar ik zie de kansen niet 50/50
Oud 09-03-2007, 16:01
Escapism
Escapism is offline
van gaal kennende heeft ie genoeg geleerd van de 1e wedstrijd en speelt ie dar de 2e wedstrijd adequaat op in.
Oud 10-03-2007, 11:18
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Steinsson, Opdam en Jaliens zijn wel te zwak op dit niveau.

En wat van Gaal in Boukhari ziet begrijp ik ook niet.

Ik denk dat er wat verdedigers komen in de zomerstop.
Oud 15-03-2007, 20:18
Magican
Magican is offline
Het gaat nog goed
Oud 15-03-2007, 21:13
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
2
2
2
2!

Oud 15-03-2007, 21:35
Verwijderd
Hoppa, weer een kwartfinale

Dit seizoen lijkt wel een beetje op twee jaar geleden, en toen haalden PSV en AZ allebei de halve finale van hun toernooi

Sevilla trouwens door, stonden op de drempel van uitschakeling, maar keeper kopt in blessuretijd raak en in verlenging maken ze het af.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 21:38
Magican
Magican is offline
Citaat:
Magican schreef op 15-03-2007 @ 21:18 :
Het gaat nog goed
Maak daar maar geweldig van. Ik ben er weer trots op om in Alkmaar geboren te zijn
Oud 15-03-2007, 21:43
Verwijderd
super van AZ!!

en voor het Nederlands voetbal!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 21:49
Verwijderd
YEs!! AZ door Echt leuk, voor alle voetbal liefhebbende Nederlanders Ik ben een echte ajacied, maar kan geweldig genieten van dit soort wedstrijden. Van PSV laatst was natuurlijk helemaal machtig, wat een voetballer: ALEX! (had ik niet moeten zeggen in deze topic he! foutje...'nee, dit behoort niet tot de champions league!')

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 21:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten