![]() |
||
![]() |
Citaat:
In 2 van de 3 dates die ik ooit had, zweeg het meisje telkens. In 1 van die 2 hadden we gewoon bij mij thuis afgesproken, ik haalde haar af aan het station, en al op de bus zei ze nix, tenzij dan mijn vragen beantwoorden. Ik dacht "O jee, moet dit nog uren duren ?". Ze bleef nog overnachten ook. Voortaan spreek ik af op een publieke plaats, en loop ik weg na 10 minuten als het weer van dat is, het is niet omdat ze v zijn dat ik het gesprek altijd moet op gang trekken ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyways.. ontopic: Ik kende een jongen al een tijdje van het uitgaan en we hadden eindelijk een keer een afspraak gemaakt. Eerst liepen we kletsend wat rond in de stad en vervolgens gingen we in het Vondelpark liggen. Daar begon hij me te zoenen en een beetje te frunnikken, allemaal nog steeds leuk en aardig. Maar er was een kinderpartijtje.. een stuk of 8 kinderen van een jaar of 9/10 waren daar aan het spelen, tot ze ons opmerkten en met zn allen een roepkoor vormden met "Zoenen, zoenen, maak me geeeeeek!" iedere keer dat onze lippen maar elkaars kant opgingen of we elkaar maar aankeken. Ze gingen niet meer weg en het eindigde uiteindelijk in alle 9 jarige meisjes die alle 9jarige jongetjes gingen belagen met kusjes. Mijn date sprak geen nederlands, maar is dat zinnetje na die date nooit meer vergeten, zo vaak hebben we het gehoord. Ik vond het wel gezellig met de kinders, maar hij wilde alleen met zn hand in mn broek dus verveelde zich uiteindelijk te pletter. Is niets geworden (maar dan omdat hij nog/al een vriendin bleek te hebben, die ik dan weer kende...) Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 17:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Heb gelukkig bij het daten niet erg vaak pijnvolle stiltes gehad. Praat te veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik ook niet.. haha praat ook veel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ff denken, weet ik nog meer fout gelopen dates..ik heb er al een aantal gepost (maar ik heb vaak foute dates, wat stom eigelijk...) ohwja! ik had een jongen leren kennen vorig jaar, tijdens het uitgaan.. hij was met 2 vrienden ik met 2 vriendinnen, zijn vrienden stonden met mijn vriendinnen te zoenen toen kwam hij heeeeeel schattig een verhaal houden over dat hij dat nou nooit zou doen enzo. het klonk niet preuts of ouderwets maar onwijs lief!! dus we hebben toen een tijdje heel gezellig zitten kletsen hij heeft me naar huis gebracht (ik had echt best heel veel gedronken) en we zouden een week later op woensdag wat leuks gaan doen, ik vond woensdag een beetje een rare dag maar hij woonde verweg en dan was hij toch in de buurt zei die.. Ach het zal wel,.. naja de date liep eigelijk heel goed, het was heel gezellig er vielen geen stiltes en ik begon hem al heel leuk te vinden, toen werd het laat en ik had geen jas mee (het was zomer) maar ik had het toch koud dus mocht k zijn vest aan, toen ging hij even wat drinken halen en ging ze telefoon in zijn zak over.. ik toch nieuwsgierig keek even wie belde (hij zei dat hij een telefoontje verwachtte van 1 van die vrienden die in de buurt was) was het ene caroline.. Toen ik later vroeg wie caroline was, bleek hij al 9 jaar een vriendin te hebben, hij was ook geen 20 maar 29,!!! WTH
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat je d'r van geleerd hebt. Ga NOOIT met een kerel mee naar zijn huis tenzij je je er gewoon een heel erg goed gevoel bij hebt en dus zelf ook zin hebt in zoenen (en/of meer). Deze was gewoon creepy maar heeft tenminste geen misbruik gemaakt van je nogal kwestbare positie. Kennelijk was het wel een type die niet zonder meer een 'nee' accepteert. Echt ongelovelijk hoe zwak sommige vrouwen zijn. Je hoeft een date niet uit te zitten als 'ie vervelend is. Als je je de pleuris verveeld, ga dan gewoon weg? En waarom ga je bij hem thuis eten als je het toch al niet leuk vindt? Als je het perse uit kunt zitten kun je beter bij een eetcafetje een studentenhap nemen ofzo. Een kerel nodigt je, als je aan het daten bent, niet thuis uit om alleen wat te drinken hoor... |
![]() |
||
Citaat:
OT: nog een date (hoeveel heb ik er echt al gepost) enige date waar ik wel wegliep, was niet echt een serieuze date trouwens op mij 16e verjaardag was ik voor het eerst echt tot heel laat en spannend uit met een vriendinnetje (het was koninginnenacht) toen was er een barjongen/man en die gaf steeds gratis drankjes, wat ik heel leif vond toen hij vrij was zijn we met hem mee gegaan naar een andere plek heel gezellig allemaal en ik had met hem gezoend.. Toen had hij de volgende dag gesmst of ik met hem naar bevrijdingspop wilde, ik had ja gezegd maar na een paar keer smsen kreeg ik spijt hij smste echt als een malloot.. schreef niets goed en wilde ook aan de telefoon nergens zijn mening overgeven... Ik kon me herinneren dat hij heel knap was dus ik dacht, gewoon mee te gaan naar bevrijdingspop omdat hij zo sexy was (achja) toen ik hem zag had ik zo'n spijt. Ik ben nachtblind en was de avond dat ik hem leerde kennen onwijs dronken. Toen ik hem zag was hij heel eng, hij deed heel dom en stelde me voor aan een vriend van hem.. Als ik vroeg waar we heen gingen vroeg hij het aan die vriend van hem.. Hij probeerde me ook steeds te zoenen (waar ik echt geen zin in had, hij was eng!) Hij bleek ook nog ens 26, ik was net 16.. dus heb ik een vriendin gebeld, die niet opnam.. toen een vriend van mij.. die niet wilde komen.. uiteindelijk heb ik gedaan alsof ik aan het bellen was met iemand die paar straten verderop zou staan.. Ik deed alsof ik geen bereik had en ben keihard weggerend.. hij heeft nog heeel veel gesmst maar ik heb nooit gereageerd ik durfde hem niet uit te leggen waarom want ik schaamde me kapot!
||
Citaat:
![]() jij hebt wel veel erge dates gehad. nah, niet echt erge dates gehad eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik vind het eiglijk ook altijd wel leuk om te vertellen.. ik kan er wel om lachen, de meeste anderen ook *denkt* denk niet dat ik meer foute dates heb gehad.. ![]() ik lees wel door
Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 21:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga het trouwens bijna jammer vinden dat ik niks heb om te posten. Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder een erg leuk topic dit!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (Omg. Nu zie ik net via Google dat 'Snuggle' de naam is van dat beertje van Robijn ![]()
||
Citaat:
![]() Ja sorry dat ik dat stukje zo lollig vindt, maar vlgs mij was het er 1 die vast dacht zo hou ik nog wat eigendunk over ![]() Maar ik moet zeggen dat ik al die mislukte dateverhalen wel leuk vind om te lezen (heb er zelf ook wel een paar mislukte gehad en misschien kom ik daar binnekort nog weleens hier op terug) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jesuz wat een kerel ![]() Eng nog wel .... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Edit: Hihi ik lees het verhaal nog eens door en inderdaad het lijkt alsof hij me half aanrandde ofzo. Dat was helemaal niet zo, maar hij was gewoon smoorverliefd en bleef dat ook maar herhalen.. terwijl ik er pas tijdens die date achterkwam dat ik dat niet was en zeker ook niet ging worden. Vergeet niet dat ik het nu in het kort vertel he.. Natuurlijk ging er wel een verhaal aan vooraf (de eerste date was ook redelijk lang en voor die eerste echte date hadden we elkaar al meerdere keren gezien als vrienden, ik was ook al bij hem thuis geweest). Daarbij komt dat het om een ventje ging van 1.60m, het is niet dat hij me overmeesterde ofzo ![]() @Metal: I wish dat ik het verzonnen had!
Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
het is heel onbeleefd en gemeen om halverwege een date weg te lopen! Dus dat heeft niets met zwak zijn maar met vriendelijkheid te maken Ik weet niet hoe jij in elkaar zit hoor maar ik nodig heus niet alleen mensen bij mij thuis uit omdat ik sex met ze wil! Dat is raar!
||
Citaat:
MAAR WAAROM STAAT ZO IEMAND NOG IN JE MSN LIJST???? [SIZE=0.5]of heb je hem niet geblokt.[/SIZE]
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 17:23. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |