Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2007, 16:55
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 18-02-2007 @ 15:46 :
Ons gesprek was ontzettend saai, met een aantal standaard vragen en kwam totaal niet van de grond.
Vraagje : Probeerde jij er ook iets te maken van het gesprek ?

In 2 van de 3 dates die ik ooit had, zweeg het meisje telkens.

In 1 van die 2 hadden we gewoon bij mij thuis afgesproken, ik haalde haar af aan het station, en al op de bus zei ze nix, tenzij dan mijn vragen beantwoorden. Ik dacht "O jee, moet dit nog uren duren ?". Ze bleef nog overnachten ook.

Voortaan spreek ik af op een publieke plaats, en loop ik weg na 10 minuten als het weer van dat is, het is niet omdat ze v zijn dat ik het gesprek altijd moet op gang trekken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-02-2007 @ 10:27 :
mensen die tijdens de film naar de wc gaan
Ik heb het ooit om die reden een keer zo lang opgehouden tijdens een film, dat ik daarna helemaal onder de rode vlekken zat in mijn hals en flauwviel.. Beter ga je wel naar de wc als je echt moet, ook tijdens een film.

Anyways.. ontopic:
Ik kende een jongen al een tijdje van het uitgaan en we hadden eindelijk een keer een afspraak gemaakt. Eerst liepen we kletsend wat rond in de stad en vervolgens gingen we in het Vondelpark liggen. Daar begon hij me te zoenen en een beetje te frunnikken, allemaal nog steeds leuk en aardig. Maar er was een kinderpartijtje.. een stuk of 8 kinderen van een jaar of 9/10 waren daar aan het spelen, tot ze ons opmerkten en met zn allen een roepkoor vormden met "Zoenen, zoenen, maak me geeeeeek!" iedere keer dat onze lippen maar elkaars kant opgingen of we elkaar maar aankeken. Ze gingen niet meer weg en het eindigde uiteindelijk in alle 9 jarige meisjes die alle 9jarige jongetjes gingen belagen met kusjes. Mijn date sprak geen nederlands, maar is dat zinnetje na die date nooit meer vergeten, zo vaak hebben we het gehoord. Ik vond het wel gezellig met de kinders, maar hij wilde alleen met zn hand in mn broek dus verveelde zich uiteindelijk te pletter. Is niets geworden (maar dan omdat hij nog/al een vriendin bleek te hebben, die ik dan weer kende...)

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 20-02-2007 @ 17:19 :
Omfg ik hoop nooit te daten met zo een kortzichtige chick als jou.

Joh je zal maar naar de wc moeten, goh wat errug!!!

Verder leuke verhalen en leuk topic
Kortzichtig? Prft, ik gebruik al geen foundation, als een gozer dat doet kan hij van mij ook de boom in. Er zit een grens aan acceptabele uiterlijke verzorging en dit is daar ver voorbij
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:02
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Toen ik in het begin van de 3e zat was ik al een half jaar heeeeeeeeel erg verliefd op een jongen uit m'n klas. We waren allebei best wel verlegen, maar uiteindelijk gingen we dan op onze eerste 'afspraakje'. We zouden naar Scary Movie 2 gaan geloof ik (hoe romantisch), er heilig van overtuigd dat ie om 14:45 zou draaien... Wij dus braaf rond half 3 bij de kassa. Geen kip te bekennen. Bleek dat ie al om 14:15 begonnen was . Klokkijken blijft moeilijk, vooral in de 3e. Dus ja, wat dan? Hebben we 2 uur lang op het bankje voor de grote kerk gezeten. Voornamelijk stilte, even een ijsje gehaald. Het enige wat ik me nog kan herinneren van het 'gesprek' is dat hij op een gegeven moment vertelde dat hij ooit een stelletje had zien lopen waarvan de vrouw zo dik was dat de man van de arm die hij om haar heen had geslagen amper voorbij de helft van d'r rug kwam . Daarna romantisch gedineerd bij de Mac en daarna hebben we nog 5,5 maand verkering gehad . (waarin we in totaal 3x hebben afgesproken en 1x gezoend..)

Niet echt rampzalig, maar wel dommig. Voor de rest geen rare dates gehad. Heb me wel rotgelachen om sommige verhalen hier .
Oud 20-02-2007, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-02-2007 @ 19:34 :
Kortzichtig? Prft, ik gebruik al geen foundation, als een gozer dat doet kan hij van mij ook de boom in.
nee idd, heel ruimdenkend van je
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 22:28
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 20-02-2007 @ 21:20 :
Als ik een date zou hebben met een gozer die foundation gebruikt, dan lag k m eerst heel erg hard uit en ga daarna naar huis, om onderweg een vriendin te bellen en nog even verder te lachen...
Oud 20-02-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 20-02-2007 @ 21:20 :
Ik heb ook niet geclaimd dat ik niet kortzichtig was Maar volgens mij is dit vergelijkbaar voor een jongen met 'mijn blind date blijkt een snor te hebben'. Absoluut not done, dus.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 01:36
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 20-02-2007 @ 17:55 :
Vraagje : Probeerde jij er ook iets te maken van het gesprek ?

In 2 van de 3 dates die ik ooit had, zweeg het meisje telkens.

In 1 van die 2 hadden we gewoon bij mij thuis afgesproken, ik haalde haar af aan het station, en al op de bus zei ze nix, tenzij dan mijn vragen beantwoorden. Ik dacht "O jee, moet dit nog uren duren ?". Ze bleef nog overnachten ook.

Voortaan spreek ik af op een publieke plaats, en loop ik weg na 10 minuten als het weer van dat is, het is niet omdat ze v zijn dat ik het gesprek altijd moet op gang trekken
Ik ben niet echt het zwijgzame type. Bij heel veel mensen weet ik altijd nog wel iets van een gesprek te maken. Maar ja, kun je nog zoveel vragen stellen, als je er korte antwoorden opkrijgt waar je verder niets mee kunt.... Maar ja, ik doe dus mijn best, want liever een stom gesprek dan pijnlijke stilte
Oud 21-02-2007, 07:42
Dott
Dott is offline
Mijn ergste date.. ja.. was nogal een afgang voor mij

Een klasgenoot die ik regelmatig op msn sprak begon ik wel meer dan gewoon boeiend te vinden, en na veel vage gesprekken kwam ik erachter dat het wederzijds was.
We gingen samen naar de bios, en ik dacht, ach dit gaat wel lekker weet je.. hij legde zijn hand op de mijne enz.
Nou ja hij is nog ff bij me thuis geweest om wat te drinken en toen ging hij weg.
Volgende dag op msn vroeg ik of hij zin had om langs te komen, krijg ik het commentaar: ja hallo, ik weet niet wat je denkt, maar ik vind je heus niet leuk ofzo hoor..

Auw.. erg pijnlijk.. volgens mij hebben mijn klasgenoten hem onwijs belachelijk lopen maken ofzo, want ik snap er nog steeds niks van
Oud 21-02-2007, 07:43
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 21-02-2007 @ 08:42 :
Mijn ergste date.. ja.. was nogal een afgang voor mij

Een klasgenoot die ik regelmatig op msn sprak begon ik wel meer dan gewoon boeiend te vinden, en na veel vage gesprekken kwam ik erachter dat het wederzijds was.
We gingen samen naar de bios, en ik dacht, ach dit gaat wel lekker weet je.. hij legde zijn hand op de mijne enz.
Nou ja hij is nog ff bij me thuis geweest om wat te drinken en toen ging hij weg.
Volgende dag op msn vroeg ik of hij zin had om langs te komen, krijg ik het commentaar: ja hallo, ik weet niet wat je denkt, maar ik vind je heus niet leuk ofzo hoor..

Auw.. erg pijnlijk.. volgens mij hebben mijn klasgenoten hem onwijs belachelijk lopen maken ofzo, want ik snap er nog steeds niks van
Tactvolle knul

Heb gelukkig bij het daten niet erg vaak pijnvolle stiltes gehad. Praat te veel
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 07:47
Dott
Dott is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 12-02-2007 @ 19:51 :
ik heb een vriendin op t moment en al staan er 1000 vrouwen te dringen, ze mogen lekker allemaal wachten tot ze een ons wegen, want mijn vriendin is mijn vriendin, en ik kan niet bedenken dat er iemand zou zijn die leuker en/of liever en/of knapper is dan zij.
zegt meneer: oh ik heb vrouwen om mee te spelen.. *herrinnerd zich een msn gesprek van een paar maand terug*
Oud 21-02-2007, 07:48
Dott
Dott is offline
Citaat:
Maarten schreef op 21-02-2007 @ 08:43 :
Tactvolle knul

Heb gelukkig bij het daten niet erg vaak pijnvolle stiltes gehad. Praat te veel
oh ja.. heel tactvol

ik ook niet.. haha praat ook veel
Oud 21-02-2007, 07:57
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 21-02-2007 @ 08:47 :
zegt meneer: oh ik heb vrouwen om mee te spelen.. *herrinnerd zich een msn gesprek van een paar maand terug*
ja. ik speel ook met vrouwen. of gaat t niet om les pauls? (sorry, inside joke ) maar je hebt gelijk, ik zei dat ook. Tot ik m'n huidige vriendin tegenkwam...
Oud 21-02-2007, 08:00
Dott
Dott is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 08:57 :
ja. ik speel ook met vrouwen. of gaat t niet om les pauls? (sorry, inside joke ) maar je hebt gelijk, ik zei dat ook. Tot ik m'n huidige vriendin tegenkwam...
hahaha.. ach doe je goed ik doe weer aan vrijgezel zijn
Oud 21-02-2007, 08:03
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 08:57 :
time will tell
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 08:06
Dott
Dott is offline
Citaat:
Maarten schreef op 21-02-2007 @ 09:03 :
time will tell
that's for sure
Oud 21-02-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 19-02-2007 @ 17:22 :
dit topic is idd geweldig..
ik heb altijd foute dates voor mijn gevoel

mijn laatste hele foute date was paar weken geleden
We gingen wat drinken, 3e date ofzo maar verder dan daten komt het niet! Toen hij net naar de wc was kwam mijn ex, met zijn beste vriend (L)(L), en zijn nieuw vriendin binnen..

Omdat ik ik even alleen zat kwamen ze meteen gedag zeggen, waarop de beste vriend me begon te zoenen. Dat vodn mijn ex niet leuk dus die werd boos op zijn Beste vriend, toen werd zijn vriendin weer boos omdat hij jaloers deed

Tegen de tijd dat mij date terug kwam zat iedereen door elkaar boos te doen,
we hebben snel betaald en zijn weggegaan. Maar het was wel even genant om uit te leggen wat er gebeurde..

we hebben overigens volgende week weer een date dus zo ernstig vond hij het niet..! TG
Whahaha!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 13:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
@kunst: je ava
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 22:16
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-02-2007 @ 14:20 :
@kunst: je ava
sorry weer weg.. ...

OT:
ff denken, weet ik nog meer fout gelopen dates..ik heb er al een aantal gepost (maar ik heb vaak foute dates, wat stom eigelijk...)

ohwja! ik had een jongen leren kennen vorig jaar, tijdens het uitgaan.. hij was met 2 vrienden ik met 2 vriendinnen, zijn vrienden stonden met mijn vriendinnen te zoenen
toen kwam hij heeeeeel schattig een verhaal houden over dat hij dat nou nooit zou doen enzo. het klonk niet preuts of ouderwets maar onwijs lief!! dus we hebben toen een tijdje heel gezellig zitten kletsen hij heeft me naar huis gebracht (ik had echt best heel veel gedronken) en we zouden een week later op woensdag wat leuks gaan doen,
ik vond woensdag een beetje een rare dag maar hij woonde verweg en dan was hij toch in de buurt zei die.. Ach het zal wel,..

naja de date liep eigelijk heel goed, het was heel gezellig er vielen geen stiltes en ik begon hem al heel leuk te vinden, toen werd het laat en ik had geen jas mee (het was zomer) maar ik had het toch koud dus mocht k zijn vest aan, toen ging hij even wat drinken halen en ging ze telefoon in zijn zak over..
ik toch nieuwsgierig keek even wie belde (hij zei dat hij een telefoontje verwachtte van 1 van die vrienden die in de buurt was) was het ene caroline..

Toen ik later vroeg wie caroline was, bleek hij al 9 jaar een vriendin te hebben, hij was ook geen 20 maar 29,!!!
WTH
Oud 22-02-2007, 09:56
Yolcu
Yolcu is offline
Het was onze tweede date. Ik kende hem via internet en de eerste date 'ging wel'. Ik vond dat hij wel erg veel over zichzelf praatte.. maar goed ik vond een tweede date geen slecht idee. We spraken af op de uni waar hij werkt. We zouden de stad in gaan. Ik vond het handiger om de bus te pakken, maar hij wilde persé dat ik bij hem achterop ging. Okee dan.. zit je dan als begin-twintiger en eind-twintiger met z'n tweeen op een fiets. Niet zo'n succes, maar na een klein half uurtje (en veel rugpijn) waren we in de stad.

We liepen een beetje rond. Hij wilde voortdurend kledingwinkels in.. hij wilde dat ik aanwees wat ik mooi vond en als ik dan iets leuks zag, wilde hij persé dat ik het ging passen. Daar had ik helemaal geen zin in, maar hij bleef maar pushen want hij wilde iets voor me kopen en het liefst nog zo duur mogelijk ook. Hallo! Ik heb mn eigen geld en kan heel goed voor mezelf zorgen hoor! Doe mij maar een vent die niet van winkelen houdt.. pff.

Hij zei dat hij ook nog even langs de sleutelmaker moest. Prima, ik dacht daar verder niet bij na en ging ervanuit dat hij gewoon een sleutel wilde laten bijmaken voor zichzelf. Na een paar uur rondslenteren in de stad zijn we boodschappen gaan doen voor het eten. Hij wilde voor mij koken maar in de supermarkt kon hij maar niet beslissen wat hij wilde koken, hij bleef maar vragen wat ik wilde eten en *zucht*. Op dit moment van de date had ik het al helemaal gehad met hem. Koop toch gewoon wat, dan kunnen we naar huis!

Okee eenmaal thuis aangekomen begon hij me te zoenen, waarna ik hem er fijntjes op wees dat we de boodschappen niet voor niets gedaan hadden. Ok, hij ging koken. Ik mocht niet helpen, maar bij gebrek aan tv of radio of wat dan ook zat ik me rot te vervelen. Ik kon alleen maar kijken hoe hij aan het koken was en bij gebrek aan beter proberen het gesprek gaande te houden door te praten over onzin.

Tijdens het koken zette ie opeens zn pc aan, alle foto's op zijn harde schijf passeerden de revue. Echt allemaal. Hij had een tijdje in maastricht gewoond en hij had iets van 50 foto's van gebouwen in maastricht. Interessant.

Okee eindelijk was het eten klaar. Het had zo lang geduurd dat we eigenlijk niets meer te bespreken hadden, dus zaten we heel stil te eten. Ondertussen zat ik me te bedenken wat ik toch in godsnaam kon vertellen! Na het eten begon hij een serieus gesprek over hoe leuk hij me vond, hij wilde weten wat ik van hem vond. Ik zei eerlijk dat ik hem aardig vond, maar meer niet. Dat het een leuke avond was geweest, maar dat ik maar beter naar huis kon gaan. Dat ik niet verliefd was en dat ook niet zou worden. Hij keek een beetje sip. Volgens mij viel het kwartje niet echt, want opeens haalde hij uit zn broekzak de nagemaakte sleutel en gaf m aan mij! Hij had m voor mij laten namaken zodat ik altijd binnen kon! Als het dan druk was op de universiteit en ik wilde een rustige plek om te studeren, dan kon ik naar zijn huis gaan. Uuuuh daar heb ik toch zelf een huis voor??!?

Ik werd een beetje bozig omdat hij maar niet wilde zien dat ik helemaal geen zin had in dit gedoe. Hij probeerde me weer te zoenen, ik duwde hem weg, hij boos, ik boos, etc. Uiteindelijk heb ik mn spullen gepakt en wilde ik weglopen. Hij hield me tegen, vond niet dat hij me alleen kon laten lopen naar het station. Dus liep hij mee. Liepen we daar samen over straat, niets zeggend. We kwamen langs de bushalte dus ik stelde voor dat het veel makkelijker was om daar de bus te pakken, dan zou ik in 2 minuten op het station zijn en dan hoefde hij ook niet zo ver terug te lopen in z'n eentje. Maar nee, dat vond hij niet kunnen. Hij werd een beetje aggressief en trok mij uit het bushokje. Okee dan, dan lopen we. Ook goed. Aangekomen op het station heb ik maar een trein gepakt in een hele andere richting onder het mom van 'oh dit is mijn trein ik moet rennen doeiii'. Hij pakte me nog even vast, keek me diep in m'n ogen en vroeg of we elkaar snel weer zouden zien. Ik zei: "Ik denk het niet" en vluchtte de trein in. In de trein kreeg ik nog een sms of ik het kon laten weten als ik thuis was. Nooit iets op teruggestuurd.

Ik heb hem inderdaad nooit meer gezien. Soms spreekt ie me nog aan op msn en hij heeft nog een tijdje gesmst dat hij niet begreep waarom het zo gelopen was en dat hij echt een toekomst voor ons samen zag
Oud 22-02-2007, 10:01
Volk
Volk is offline
Ik heb nog nooit een date gehad, maar als ik het zo lees bespaart het me een hoop gedoe
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 22-02-2007 @ 10:56 :
Het was onze tweede date. Ik kende hem via internet en de eerste date 'ging wel'. Ik vond dat hij wel erg veel over zichzelf praatte.. maar goed ik vond een tweede date geen slecht idee. We spraken af op de uni waar hij werkt. We zouden de stad in gaan. Ik vond het handiger om de bus te pakken, maar hij wilde persé dat ik bij hem achterop ging. Okee dan.. zit je dan als begin-twintiger en eind-twintiger met z'n tweeen op een fiets. Niet zo'n succes, maar na een klein half uurtje (en veel rugpijn) waren we in de stad.

We liepen een beetje rond. Hij wilde voortdurend kledingwinkels in.. hij wilde dat ik aanwees wat ik mooi vond en als ik dan iets leuks zag, wilde hij persé dat ik het ging passen. Daar had ik helemaal geen zin in, maar hij bleef maar pushen want hij wilde iets voor me kopen en het liefst nog zo duur mogelijk ook. Hallo! Ik heb mn eigen geld en kan heel goed voor mezelf zorgen hoor! Doe mij maar een vent die niet van winkelen houdt.. pff.

Hij zei dat hij ook nog even langs de sleutelmaker moest. Prima, ik dacht daar verder niet bij na en ging ervanuit dat hij gewoon een sleutel wilde laten bijmaken voor zichzelf. Na een paar uur rondslenteren in de stad zijn we boodschappen gaan doen voor het eten. Hij wilde voor mij koken maar in de supermarkt kon hij maar niet beslissen wat hij wilde koken, hij bleef maar vragen wat ik wilde eten en *zucht*. Op dit moment van de date had ik het al helemaal gehad met hem. Koop toch gewoon wat, dan kunnen we naar huis!

Okee eenmaal thuis aangekomen begon hij me te zoenen, waarna ik hem er fijntjes op wees dat we de boodschappen niet voor niets gedaan hadden. Ok, hij ging koken. Ik mocht niet helpen, maar bij gebrek aan tv of radio of wat dan ook zat ik me rot te vervelen. Ik kon alleen maar kijken hoe hij aan het koken was en bij gebrek aan beter proberen het gesprek gaande te houden door te praten over onzin.

Tijdens het koken zette ie opeens zn pc aan, alle foto's op zijn harde schijf passeerden de revue. Echt allemaal. Hij had een tijdje in maastricht gewoond en hij had iets van 50 foto's van gebouwen in maastricht. Interessant.

Okee eindelijk was het eten klaar. Het had zo lang geduurd dat we eigenlijk niets meer te bespreken hadden, dus zaten we heel stil te eten. Ondertussen zat ik me te bedenken wat ik toch in godsnaam kon vertellen! Na het eten begon hij een serieus gesprek over hoe leuk hij me vond, hij wilde weten wat ik van hem vond. Ik zei eerlijk dat ik hem aardig vond, maar meer niet. Dat het een leuke avond was geweest, maar dat ik maar beter naar huis kon gaan. Dat ik niet verliefd was en dat ook niet zou worden. Hij keek een beetje sip. Volgens mij viel het kwartje niet echt, want opeens haalde hij uit zn broekzak de nagemaakte sleutel en gaf m aan mij! Hij had m voor mij laten namaken zodat ik altijd binnen kon! Als het dan druk was op de universiteit en ik wilde een rustige plek om te studeren, dan kon ik naar zijn huis gaan. Uuuuh daar heb ik toch zelf een huis voor??!?

Ik werd een beetje bozig omdat hij maar niet wilde zien dat ik helemaal geen zin had in dit gedoe. Hij probeerde me weer te zoenen, ik duwde hem weg, hij boos, ik boos, etc. Uiteindelijk heb ik mn spullen gepakt en wilde ik weglopen. Hij hield me tegen, vond niet dat hij me alleen kon laten lopen naar het station. Dus liep hij mee. Liepen we daar samen over straat, niets zeggend. We kwamen langs de bushalte dus ik stelde voor dat het veel makkelijker was om daar de bus te pakken, dan zou ik in 2 minuten op het station zijn en dan hoefde hij ook niet zo ver terug te lopen in z'n eentje. Maar nee, dat vond hij niet kunnen. Hij werd een beetje aggressief en trok mij uit het bushokje. Okee dan, dan lopen we. Ook goed. Aangekomen op het station heb ik maar een trein gepakt in een hele andere richting onder het mom van 'oh dit is mijn trein ik moet rennen doeiii'. Hij pakte me nog even vast, keek me diep in m'n ogen en vroeg of we elkaar snel weer zouden zien. Ik zei: "Ik denk het niet" en vluchtte de trein in. In de trein kreeg ik nog een sms of ik het kon laten weten als ik thuis was. Nooit iets op teruggestuurd.

Ik heb hem inderdaad nooit meer gezien. Soms spreekt ie me nog aan op msn en hij heeft nog een tijdje gesmst dat hij niet begreep waarom het zo gelopen was en dat hij echt een toekomst voor ons samen zag
Woah, dat is gewoon echt heel eng!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:02
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Wow! Een sleutel op de twee date? Dat is bizar
Oud 22-02-2007, 11:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jezus.

Ik hoop dat je d'r van geleerd hebt. Ga NOOIT met een kerel mee naar zijn huis tenzij je je er gewoon een heel erg goed gevoel bij hebt en dus zelf ook zin hebt in zoenen (en/of meer). Deze was gewoon creepy maar heeft tenminste geen misbruik gemaakt van je nogal kwestbare positie. Kennelijk was het wel een type die niet zonder meer een 'nee' accepteert.

Echt ongelovelijk hoe zwak sommige vrouwen zijn. Je hoeft een date niet uit te zitten als 'ie vervelend is. Als je je de pleuris verveeld, ga dan gewoon weg? En waarom ga je bij hem thuis eten als je het toch al niet leuk vindt? Als je het perse uit kunt zitten kun je beter bij een eetcafetje een studentenhap nemen ofzo. Een kerel nodigt je, als je aan het daten bent, niet thuis uit om alleen wat te drinken hoor...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:16
yuck fou
yuck fou is offline
hehe, dit topic is echt te grappig.

mijn eerste date was mijn ergste.
ik was een jaar of 15 en net weer vrijgezel. een viendin van mij vond het wel een leuk idee als ik met een jongen naar de kermis in een ander dorp zou gaan. Ik kende die gast vaag van een of ander concert, dus ik hem een mailtje sturen of hij zin had mee te gaan. Stiekem vond ik mezelf heel stoer omdat hij 5 jaar ouder was en omdat op die kermis een heleboel vrienden rond zouden lopen.
Maargoed, we spraken bij hem thuis af en als een soort van welkom vond hij het nodig een nummer van slipknot op zijn gitaar te gaan spelen en keihard mee te zingen voor mij. Omg, ik dacht dat ik erin bleef, hij zong zo vals en zijn tong hing uit zijn mond als hij speelde.
Wij naar de kermis. Nog voor we er goed en wel waren komt hij een groepje vrienden tegen. Vervolgens gaat hij er met hun vandoor om een jointje te roken en ik sta daar. ehh, okee dan. Toen heb ik een paar vrienden gebeld die er ook rondliepen, toch nog een topdag gehad.
Later zag ik hem nog in de spin, waar hij het nodig vond zijn schoenen uit te trekken en daarmee naar mij te gaan zwaaien terwijl hij keihard mijn naam schreeuwde. Ik schaamde me dood. Toen ik later die avond naar een bandje aan het kijken was in een cafe, kwam ik hem weer tegen. Hij had een teddybeer voor me gewonnen op de kermis en vond het duidelijk de normaalste zaak van de wereld dat hij er 4 uur vandoor was geweest. vervolgens probeert hij me mee uit het cafe te slepen om buiten een beetje te gaan flikflooien, nou mooi niet dus he.
Ik heb hem medegedeeld dat ik vond dat hij zich achterlijk gedroeg, maar dat vatte hij als compliment op. Toen heb ik hem verder maar genegeerd want hij had duidelijk een bord voor zijn kop.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:23
Azaelia
Azaelia is offline
<3 wat een heerlijk topic.

Mijn ergste date was met een jongen die jonger was, maar uiteindelijk toch maar mee afgesproken omdat hij best lief was. Eerste twee dates gingen best redelijk, al was hij heel erg verlegen. ik had op een middag afgesproken met een paar vrienden (allemaal jongens) om mee te gaan zwemmen. Hij smste die dag of ik wat wilde gaan doen. Maar omdat ik al met de jongens had afgesproken en dat niet wilde afzeggen vroeg ik of hij mee wilde. Hij wilde dat wel dus zo gezegd zo gedaan. Daar aangekomen hadden we de handdoeken bij meertje gelegd gewoon bij elkaar. Alleen die jongen legde zijn handdoek anderhalve meter verderop . Naja, kan nog. Ik dacht dat hij alleen verlegen was. Paar keer het water ingegaan om af te koelen maar die jongen wilde telkens niet mee. Toen hij uiteindelijk wel een keer mee het water in kwam waren we met een balletje over aan het gooien in het water. Hij wilde wel mee doen. Vervolgens ging hij met dat balletje constant hard tegen mijn vrienden aangooien Mijn vrienden waren alleen wat ouder en pepperden hem dik in waarna hij geen zin meer had. En toen ging hij weer op zijn handdoekje liggen. Toen we terug kwamen uit het water en wat zaten te chillen was hij in 1 keer zijn verlegen imago vergeten en probeerde hij heel erg ruig te doen Vlak voor we naar huis gingen vroeg hij of ik een ijsco wilde. Ik wel dus hij ging wat halen. Maar hij bleek te weinig geld bij te hebben dus heb ik uiteindelijk zijn ijsco en die van mij nog moeten betalen. Na die middag had ik toch geen behoefte meer om wat af te spreken.
Oud 22-02-2007, 11:23
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
for real?
sommige mensen
Oud 22-02-2007, 14:40
Fayette
Wat een geniaal topic! Hoewel ik af en toe best geshockeerd raak door de naïviteit en low-selfesteem van enkele dames! Als een kerel potverdorie je hoofd vastpakt om daar een tong naarbinnen te duwen, kan ik hem op een briefje geven dat ie zijn tong niet ongeschonden terugkrijgt!
En waarom zou je een date nog verder rekken als je na een uur al misselijk van hem wordt?

Zelf kan ik me nog niet echt een mislukte date herinneren. Een keer ben ik uit medelijden een keer wat gaan drinken met een jongen waar ik in een zatte bui mee gezoend had... Pff, dat was eens maar nooit meer! Ik heb me achterover gedronken en wilde eigenlijk naar een ander café waar veel vrienden van me waren.
Hij wilde me daar persé afzetten en ik wilde dat persé niet! Kom op zeg, ik wilde niet samen met hem gesignaleerd worden! Er keihard vandoor gecrossed op mijn fiets! Nooit meer gezien.
Hij is me wel blijven smsen en hij soms komt hij weleens een vriendin van mij tegen waar hij nog steeds tegen zegt dat ik 'zo leuk ben' en vraagt hoe het met me gaat enzo!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 17:56
Verwijderd
Heerlijk topic Nooit een date gehad, maar daar hoef ik niet om te rouwen als ik dit topic doorlees. =)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 18:08
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-02-2007 @ 12:05 :
Jezus.

Ik hoop dat je d'r van geleerd hebt. Ga NOOIT met een kerel mee naar zijn huis tenzij je je er gewoon een heel erg goed gevoel bij hebt en dus zelf ook zin hebt in zoenen (en/of meer). Deze was gewoon creepy maar heeft tenminste geen misbruik gemaakt van je nogal kwestbare positie. Kennelijk was het wel een type die niet zonder meer een 'nee' accepteert.

Echt ongelovelijk hoe zwak sommige vrouwen zijn. Je hoeft een date niet uit te zitten als 'ie vervelend is. Als je je de pleuris verveeld, ga dan gewoon weg? En waarom ga je bij hem thuis eten als je het toch al niet leuk vindt? Als je het perse uit kunt zitten kun je beter bij een eetcafetje een studentenhap nemen ofzo. Een kerel nodigt je, als je aan het daten bent, niet thuis uit om alleen wat te drinken hoor...
Het is zo gemeen om halvewege een date weg te lopen,.. ik begrijp het best hoor dat zou ik ook nooit doen..!

OT: nog een date (hoeveel heb ik er echt al gepost)
enige date waar ik wel wegliep, was niet echt een serieuze date trouwens

op mij 16e verjaardag was ik voor het eerst echt tot heel laat en spannend uit met een vriendinnetje (het was koninginnenacht)
toen was er een barjongen/man en die gaf steeds gratis drankjes, wat ik heel leif vond
toen hij vrij was zijn we met hem mee gegaan naar een andere plek heel gezellig allemaal en ik had met hem gezoend..
Toen had hij de volgende dag gesmst of ik met hem naar bevrijdingspop wilde,
ik had ja gezegd maar na een paar keer smsen kreeg ik spijt
hij smste echt als een malloot.. schreef niets goed en wilde ook aan de telefoon nergens zijn mening overgeven...

Ik kon me herinneren dat hij heel knap was dus ik dacht, gewoon mee te gaan naar bevrijdingspop omdat hij zo sexy was (achja)

toen ik hem zag had ik zo'n spijt.
Ik ben nachtblind en was de avond dat ik hem leerde kennen onwijs dronken. Toen ik hem zag was hij heel eng, hij deed heel dom en stelde me voor aan een vriend van hem.. Als ik vroeg waar we heen gingen vroeg hij het aan die vriend van hem..
Hij probeerde me ook steeds te zoenen (waar ik echt geen zin in had, hij was eng!)
Hij bleek ook nog ens 26, ik was net 16..
dus heb ik een vriendin gebeld, die niet opnam.. toen een vriend van mij.. die niet wilde komen..
uiteindelijk heb ik gedaan alsof ik aan het bellen was met iemand die paar straten verderop zou staan..
Ik deed alsof ik geen bereik had en ben keihard weggerend..

hij heeft nog heeel veel gesmst maar ik heb nooit gereageerd
ik durfde hem niet uit te leggen waarom want ik schaamde me kapot!
Oud 22-02-2007, 19:03
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
kunst schreef op 22-02-2007 @ 19:08 :
Ik deed alsof ik geen bereik had en ben keihard weggerend..

haha, geweldig, gewoon keihard wegrennen
jij hebt wel veel erge dates gehad.

nah, niet echt erge dates gehad eigenlijk.
Oud 22-02-2007, 19:13
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
kunst schreef op 22-02-2007 @ 19:08 :OT: nog een date (hoeveel heb ik er echt al gepost)
Van mij mogen de posts blijven komen hoor , alleen gun ik jou natuurlijk niet nog méér erge dates
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 21:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 22-02-2007 @ 20:03 :
haha, geweldig, gewoon keihard wegrennen
jij hebt wel veel erge dates gehad.
hehe
Citaat:
@Moon schreef op 22-02-2007 @ 20:13 :
Van mij mogen de posts blijven komen hoor , alleen gun ik jou natuurlijk niet nog méér erge dates
haha dankje, ik heb idd foute dates, maar ik ga bijna altijd in op dates en doe ik zo raar..

ik vind het eiglijk ook altijd wel leuk om te vertellen.. ik kan er wel om lachen, de meeste anderen ook

*denkt*

denk niet dat ik meer foute dates heb gehad.. maar mss later

ik lees wel door

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
want opeens haalde hij uit zn broekzak de nagemaakte sleutel en gaf m aan mij!
Haha, geweldige clou van een toch al geweldig verhaal

Ik ga het trouwens bijna jammer vinden dat ik niks heb om te posten.

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 21:41
Metal
Metal is offline
Citaat:

Woah, dit móet je gewoon verzonnen hebben.
Oud 22-02-2007, 23:39
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Het was onze tweede date. Ik kende hem via internet en de eerste date 'ging wel'.
(..)
Ik lees dit verhaal echt met open mond! Wat een horrordate!

Verder een erg leuk topic dit!
Oud 23-02-2007, 00:16
moschino
moschino is offline
een dat met iemand die aan me vroeg of ik wilde knusselen knusselen bleek knuffelen en kussen tegelijkertijd te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 05:24
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
moschino schreef op 23-02-2007 @ 01:16 :
een dat met iemand die aan me vroeg of ik wilde knusselen knusselen bleek knuffelen en kussen tegelijkertijd te zijn
hahaha omg...fout. Bijna net zo erg als foundation bij een man! Voor iedereen die dat kortzichtig vind zal ik het nog wat erger voor mezelf maken: een jongen die foundation draagt is of heel erg gay of te vrouwelijk. Toen ik een korte fling had met een ex kwam ik er na een paar dates achter dat hij een camouflagestick in zn toilettas had Toen was ik toch wel dusdanig afgeknapt. Ik hoef geen vriend die meer met zn uiterlijk bezig is dan ik.
Oud 23-02-2007, 05:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
moschino schreef op 23-02-2007 @ 01:16 :
Dat noem ik snugglen
(Omg. Nu zie ik net via Google dat 'Snuggle' de naam is van dat beertje van Robijn )
Oud 23-02-2007, 12:53
LaraCroft
LaraCroft is offline
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 12-02-2007 @ 17:57 :

Ik maakte toen een plagerige opmerking over zijn dansstijl en gaf vervolgens een schouderklopje van "grapje hoor". Wat hij opvatte als een teken van "PAK MIJ!!" dus hij greep me vast bij beide schouders en ramde bruut zijn tong in mijn keel. Ik heb daar ongeveer een kwartier staan vechten voor mijn leven en moest vervolgens vlug naar huis (gee, look at the time, gotta go). Tot overmaat van ramp stuurt hij me bij thuiskomst een smsje van "ik vind je wel een leuk meisje maar ik heb niet zoveel behoefte aan een serieuze relatie op dit moment, sorry als ik je gevoelens kwetst." EXCUSEER?
Lolz

Ja sorry dat ik dat stukje zo lollig vindt, maar vlgs mij was het er 1 die vast dacht zo hou ik nog wat eigendunk over
Maar ik moet zeggen dat ik al die mislukte dateverhalen wel leuk vind om te lezen (heb er zelf ook wel een paar mislukte gehad en misschien kom ik daar binnekort nog weleens hier op terug)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 12:57
LaraCroft
LaraCroft is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-02-2007 @ 19:48 :
Toen ik 13 was ging ik een keer uit met mijn vriendje in de plaatselijke buurtdisco. We hebben de hele avond stilletjes naast elkaar gezeten. Ik schoof steeds iets dichter naar hem toe, omdat ik graag wilde zoenen. Hij schoof steeds een beetje weg omdat hij 't eng vond

Jesuz wat een kerel

Eng nog wel ....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:31
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Het was onze tweede date. (.....) ons samen zag
Ongekend!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:39
moschino
moschino is offline
Citaat:
DNMB schreef op 23-02-2007 @ 06:24 :
hahaha omg...fout. Bijna net zo erg als foundation bij een man! Voor iedereen die dat kortzichtig vind zal ik het nog wat erger voor mezelf maken: een jongen die foundation draagt is of heel erg gay of te vrouwelijk. Toen ik een korte fling had met een ex kwam ik er na een paar dates achter dat hij een camouflagestick in zn toilettas had Toen was ik toch wel dusdanig afgeknapt. Ik hoef geen vriend die meer met zn uiterlijk bezig is dan ik.
foundation is iets anders dan een coverstick. Foundation is vies, maar als je een pukkel hebt dan is het echt niet erg om dat weg te werken met een coverstick. Graag zelfs! Wil je dan geen jongen die moeite doet voor jou om er leuk uit te zien?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:51
yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
moschino schreef op 23-02-2007 @ 14:39 :
foundation is iets anders dan een coverstick. Foundation is vies, maar als je een pukkel hebt dan is het echt niet erg om dat weg te werken met een coverstick. Graag zelfs! Wil je dan geen jongen die moeite doet voor jou om er leuk uit te zien?
Persoonlijk vind ik een jongen veel interessanter als hij gewoon zichzelf laat zien als hij is, en dan hoeft hij die twee pukkels echt niet te gaan verstoppen. En daarbij vind ik inperfectie nog altijd aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 16:23
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-02-2007 @ 12:05 :
Jezus.

Zo halloooo trekt er een conclusies zonder dat ie de personen in het verhaal kent..

Edit: Hihi ik lees het verhaal nog eens door en inderdaad het lijkt alsof hij me half aanrandde ofzo. Dat was helemaal niet zo, maar hij was gewoon smoorverliefd en bleef dat ook maar herhalen.. terwijl ik er pas tijdens die date achterkwam dat ik dat niet was en zeker ook niet ging worden. Vergeet niet dat ik het nu in het kort vertel he.. Natuurlijk ging er wel een verhaal aan vooraf (de eerste date was ook redelijk lang en voor die eerste echte date hadden we elkaar al meerdere keren gezien als vrienden, ik was ook al bij hem thuis geweest). Daarbij komt dat het om een ventje ging van 1.60m, het is niet dat hij me overmeesterde ofzo

@Metal: I wish dat ik het verzonnen had!

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 16:25
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 23-02-2007 @ 17:23 :
Zo halloooo trekt er een conclusies zonder dat ie de personen in het verhaal kent..
inderdaad!

het is heel onbeleefd en gemeen om halverwege een date weg te lopen! Dus dat heeft niets met zwak zijn maar met vriendelijkheid te maken

Ik weet niet hoe jij in elkaar zit hoor maar ik nodig heus niet alleen mensen bij mij thuis uit omdat ik sex met ze wil!
Dat is raar!
Oud 23-02-2007, 16:53
dext0r
dext0r is offline
Citaat:

*knip lang verhaal*
Soms spreekt ie me nog aan op msn
Ok, misschien moet iemand mij even wakker schudden.

MAAR WAAROM STAAT ZO IEMAND NOG IN JE MSN LIJST????
[SIZE=0.5]of heb je hem niet geblokt.[/SIZE]
Oud 23-02-2007, 16:54
Verwijderd
haha ja die verwijder-optie is er niet voor niks
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 23-02-2007 @ 17:23 :

Edit: Hihi ik lees het verhaal nog eens door en inderdaad het lijkt alsof hij me half aanrandde ofzo.
Ah, right. Nou, zo kwam het een beetje over. Ik dacht dus dat je 'em niet erg goed kende (2e date) en gezien de dingen die 'ie deed, spoorde hij niet helemaal. Hij had in ieder geval erg aparte verwachtingen bij een 2e date

Citaat:
kunst schreef op 23-02-2007 @ 17:25 :

het is heel onbeleefd en gemeen om halverwege een date weg te lopen! Dus dat heeft niets met zwak zijn maar met vriendelijkheid te maken
Euh? Dus als jij je stierlijk verveelt, erachter komt dat hij niks voor je is, en eigenlijk liever iets anders gaat doen, dan blijf je gewoon? netjes zeg, ik heb nog een een jongen in m'n team zitten die iemand als jij kan gebruiken.

Citaat:
kunst schreef op 23-02-2007 @ 17:25 :

Ik weet niet hoe jij in elkaar zit hoor maar ik nodig heus niet alleen mensen bij mij thuis uit omdat ik sex met ze wil!
Dat is raar!
Als je op date gaat met een jongen, en die jongen vraagt of je bij hem thuis of bij jou thuis nog iets wil drinken, waarom denk je dat 'ie dat doet?

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 17:23.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:22
Verwijderd
Echt een date was het niet, gelukkig niet. Meer een meeting, maar erg was het wel. Ik kende hem via een vriendin en we zouden met z'n drieën wat gaan doen en hij had besloten dat het misschien een leuk idee was om elkaar vooraf te leren kennen. Prima.

Hij belde op dat hij me zou komen ophalen in zijn auto 'maar let er maar niet teveel op, het is een beetje een oude bak.' Helemaal geen probleem, mij maak je toch niet gelukkig met van die opvallende auto's. Als het maar rijdt
Kwam hij aanscheuren in een splinternieuwe bak, inclusief vlammen op de zijkant

Vooruit dan maar. Wat gekletst, niet zo heel veel bijzonders, al vond hij het wel erg fijn om over zichzelf te praten en anderen voor schut te zetten. Ik had ondertussen zin om te vluchten...

Toen hij me thuis bracht begon hij uitgebreid met mijn moeder te kletsen die de domme fout maakte om te vragen wat voor een werk hij deed. Uit zijn vlammetjesauto haalde hij 5 fotoboekjes met allemaal foto's van zijn kraan (niet zo eentje met water, hij was kraanmachinist) die hij allemaal uitgebreid begon te bespreken, zo'n 1,5 uur lang. Op iedere foto stond overigens telkens dezelfde kraan, maar dan net even ietsjes anders En mijn moeder maar paniekerige blikken werpen mijn kant op

Nee, zo heel veel soeps was het niet.

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 17:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten