Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben echt 18, wordt 19 op 11 juni! jullie zijn offtopic! ik heet stéphanie oei onder mij staat een verhaal dat moet ik overtreffen ik ben stéphanie, heb net de é uitgevonden op het toetsenbord. Ik ben 1meter 75 ongeveer. studeer in Utrecht, wat ik erg leuk vind en woon sinds een paar maanden op mezelf. ik hou niet van mensen die sociaal heel onvaardig zijn en ik hou niet van me moeten haasten Ik mis bijna altijd de trein, maar hou er rekening mee en reken altijd een trein te vroeg. Ik vind het forum heel leuk maar neem er normaal de tijd niet voor wie is we Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 11:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Heel mooi dat er toch nog meisjes zijn die hun verantwoordelijkheid nemen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou heb ik toch een vraag aan de forumbazen, waarom mocht dit topic niet? http://forum.scholieren.com/showthre...t=voorstellen. Of komt dat omdat er een link instaat? Of zijn de regels veranderd? Ik ben toch even benieuwd
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Kamers in Utrecht zijn duur, klein en schaars. Bovendien had dit complex de kortste wachttijd. Citaat:
Waar bij wel gezegd moet worden dat ik op sommige punten veel meer PvdA of D66 ben dan GroenLinks. Citaat:
Koffie is lekker, geen commentaar plz. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Het Grote Wegwijstopic voor nieuwe & ervaren leden Axel11 | 75 | 03-11-2019 17:49 | |
Eten & Drinken |
Het grote (zoete) baksels topic 2 Hawahaai | 299 | 14-08-2015 19:07 | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Vrije tijd |
Het grote online gok topic - deel 1 Verwijderd | 5 | 27-03-2005 03:10 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 |