Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 10:08
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
zoals de naam het al zegt. Stel je voor.
Doe als of je niemand nog kent.
en stel je voor
Oud 23-02-2007, 10:19
Geisha
Geisha is offline
Ik ben Geisha! 18 jaar en woon in Utrecht.

next
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 11:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Geisha schreef op 23-02-2007 @ 11:19 :
Ik ben Geisha! 18 jaar
Geisha
14 - Lid
Oud 23-02-2007, 11:11
Verwijderd
Hoi Cherry Springs niet zo moeilijk doen

Ik ben Nathan, 'k kom uit Roosendaal maar woon en studeer nu in Leuven. Zullen we een keertje daten?

Edit: Aangezien iedereen uitgebreid antwoord geef doe ik dat dan ook maar nog even

Ik studeer nu sinds een half jaar Criminologische Wetenschappen in Leuven. De examens van het eerste semester heb ik verschrikkelijk verprutst dus ik moet nu hard aan de slag. Als ik in het weekend thuis ben dan is het iedere zaterdagavond wel feest. Ik speel piano maar verder ben ik erg hobbyloos. Ik ben wel van plan om weer te gaan sporten.

En die 'we' was voor de grap bedoeld voor Cherry Springs

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 11:12
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 23-02-2007 @ 12:09 :
Geisha
14 - Lid
ik zal het veranderen
ik ben echt 18, wordt 19 op 11 juni!
jullie zijn offtopic!

ik heet stéphanie
oei onder mij staat een verhaal dat moet ik overtreffen

ik ben stéphanie, heb net de é uitgevonden op het toetsenbord.
Ik ben 1meter 75 ongeveer. studeer in Utrecht, wat ik erg leuk vind en woon sinds een paar maanden op mezelf.
ik hou niet van mensen die sociaal heel onvaardig zijn en ik hou niet van me moeten haasten
Ik mis bijna altijd de trein, maar hou er rekening mee en reken altijd een trein te vroeg. Ik vind het forum heel leuk maar neem er normaal de tijd niet voor
wie is we

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 11:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goed, goed.
Ik ben Yvonne, 14 jaar, ik zit in de derde klas 2talig gymnasium. Later wil ik psychologie gaan studeren of een pabo-opleiding doen. Ik hou van veel soorten muziek, alleen geen après ski, hardcore, hiphop of duitse volksmuziek. Ik hou vooral van rock/pop achtige dingen, John Mayer bovenaan.
In mijn vrije tijd teken ik graag en ik leer gitaar spelen. Mijn vrienden zouden zeggen dat ik een beetje raar ben en snel praat. En dan zouden ze gelijk hebben.
Oud 23-02-2007, 11:39
Orpheo
Orpheo is offline
Ik ben 20, man, studeer natuurkunde en sterrenkunde in amsterdam, speel gitaar, piano, bas, orgel en hobo, ik houd van zeilen en andere watersporten, voetbal HAAT ik, ik ben een mac-gebruiker, en windows komt er bij mij niet in (helaas wel ivm studie )
Oud 23-02-2007, 12:00
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ik ben 15, vrouw, zit op 4 vwo.
Ik speel, saxofoon, dwarsfluit, piano, orgel en ik zing
Voorderest ben ik nog pogingen tot gitaar en drummen aan het doen..maar dat lukt nog niet zo goed.
Ik woon in een dorpje in noordlimburg.onder nijmegen.
Ik hou van Jazz, maar ook van hiphop,R&B,pop etc.
Oud 23-02-2007, 12:09
Chronocide
Chronocide is offline
Neen
Oud 23-02-2007, 12:27
Verwijderd
Ik ben Andrea, 21 jaar. Ik woon in Maastricht, samen met mijn man. Ik studeer Taalwetenschap in Nijmegen, zit nu in mijn tweede jaar. Ik probeer nu zelf Japans te leren, na dat twee jaar op HBO niveau te hebben gedaan, dat is wel heel moeilijk, vooral qua tijd. Daarnaast pingel ik wat op m'n gitaar, maar meer dan pingelen is het ook niet. Ik lees graag, maar de laatste tijd vooral boeken die makkelijk weg lezen. En ergens rond begin juni word ik voor het eerst tante, aangezien mijn zus zwanger is
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:00
Kitten
Kitten is offline
Ik ben Jos, kom uit Lienden, maar woon in Wageningen (beiden Gld). Daar studeer ik Biologie voor mijn 4de jaar en ik ben net begonnen aan mijn eerste afstudeervak. Ik heb een hele lieve vriendin die straks langkomt als ik klaar ben met m'n werk (ja, zo noem ik studeren).

Ik doe zelf veel aan RPGs en ik voetbal 3 keer per week. Verder hou ik van muziek en ben ik lid van de Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie. Ik heb ooit gitaar en piano gespeeld, maar dat doe ik niet zo veel op het moment.

Verder kwam ik vandaag tot de schokkende conclusie dat een van mij Dungeons&Dragons vrienden hier op het forum rondhangen (en een van mijn ex-D&D vriendinnen . red5 en Piloff ).

Nu ga ik rennen voor Piloff mij een paar van d'r vergiftigde koekjes in m'n strot douwt.
Oud 23-02-2007, 13:05
Verwijderd
Hoi, ik ben Durk.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:09
Verwijderd
hallo, ik ben pixie, een meisje van 23 jaar en ik woon in de navel van de wereld (neej, geen delphi, stomme gymnasiasten, het ligt in omgeving rotterdam). ik ben niet goed in subtiliteit, ben bot, hard en kan vrij arrogant overkomen. mijn vrienden zijn waarschijnlijk de weinige mensen die daar doorheen prikken.
ik hou niet van mensen, ben naast misantroop ook nog een beetje megalomanisch () en ik kijk neer op mensen die alcohol of andere drugs nodig hebben om zichzelf te zijn of het naar hun zin te hebben.
gelukkig ben ik in het echt een stuk aardiger, want meestal durf ik toch niks te zeggen of luistert niemand naar me

ow.. en de rest staat eigenlijk op mn fotoboek, geen zin in knippen en plakken

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:13
flyaway
flyaway is offline
Hey ik ben dus flyaway en woon in omgeving Noord-Holland.
Mijn passie is muziek, het maken en luisteren. Vooral klassiek en death metal en het liefste een mix. Ik zit in de vijfde klas N&G (+ckv23 en schei1,2) en wil Tandheelkunde gaan studeren. Ik ben niet heel sociaal en ben liever onder de dieren dan de mensen. Ik spaar knuffelapen en ik ga morgen op wintersport
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:39
Verwijderd
Hoi, liefies!
Ik ben Mijnheer Soija.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:49
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben moe, alhoewel ik net lekker heb uitgeslapen. Ik ben 18, doe 6vwo, again, doe vanalles en nogwat en ben te lui om mn lenzen in te doen als ik toch niet naar buiten ga.
Oud 23-02-2007, 13:51
Skilly
Skilly is offline
Hoi ik ben Corinna bijna 18 en woon in Rotterdam.
Ik doe de opleiding laboratoriumtechniek richting chemie.
Me grootste hobby's zijn: astronomie, paarden en tekenen al ben ik in het laatste niet zo goed in.
En laatste tijd begin ik steeds meer een affiniteit te creëren voor het Arabische taal.

Je raad het vast later wil ik dus op het lab werken. En verder wil ik graag naar Italië emigreren ik heb geen iedee waarom ben 1 keer op Sicilië geweest en ik vond het zo fantastisch.
Oud 23-02-2007, 14:02
Verwijderd
leuk topic

Ik ben Naomi, 21 jaar. Ik ben geboren in Den Haag, en daar woon ik nu weer, midden in het centrum. Ik woon in een Centraal Wonen project, dwz dat iedereen zijn eigen woonvoorzieningen heeft, maar er is ook nog een centrale ruimte, waar we een paar keer per week samen komen om bijv te eten, een biertje te drinken of een film te kijken.
Wonen op deze manier vind ik erg leuk, je hebt altijd mensen om je heen (maar je kan je ook terugtrekken in je eigen huis) en het contact met de buren is niet zo oppervlakkig. Het leuke is ook dat het heel vrijblijvend is, je bent niet verplicht om mee te doen met de activiteiten.

Ik ben de moeder van Sam, van 4 jaar.
Hij is 2 dagen per week bij mij, de rest van de week bij zijn vader en opa&oma.
Ik hou echt superveel van hem !!!
Hij is lief en heeft veel dingen door. Bovendien is hij echt knap

Ik doe geen studie, omdat ik niet weet wat ik wil.
Ik werk in een verpleegtehuis in de haagse schilderswijk als voedings assistente. Ik moet (veelal demente) bejaarden van eten en drinken voorzien. Ik vind het werk niet echt leuk, maar de bewoners des te meer!
Ik ben van plan om binnenkort een andere baan te zoeken, met regelmatige werktijden en meer werkgarantie.

Ik hou erg van muziek luisteren en maken. Ik trommel soms met muziek mee op mijn bongo. Maar dat is allemaal op zeer amateuristische basis .
Een paar jaar geleden heb ik een half jaar drumles gehad. Dit zou ik nog wel eens willen hervatten. Liever wil ik ooit cello leren spelen, maar dan moet ik echt nog ff sparen .
Ik luister onder andere naar the Gathering, Spinvis, Hooverphonic, Tool, APC, enz.
Ik wil me meer gaan verdiepen in Nederlandse muziek, zoals Boudewijn de Groot en Ramses Shaffy.

Ik hou niet van sporten. Ik doe wel bijna alles op de fiets.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 23-02-2007 @ 15:02 :

Ik ben de moeder van Sam, van 4 jaar.
Hij is 2 dagen per week bij mij, de rest van de week bij zijn vader en opa&oma.
Ik hou echt superveel van hem !!!
Hij is lief en heeft veel dingen door. Bovendien is hij echt knap
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:27
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 23-02-2007 @ 15:13 :
Inderdaad
(Heel mooi dat er toch nog meisjes zijn die hun verantwoordelijkheid nemen , respect )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 15:39
Chronocide
Chronocide is offline
Als je dit echt allemaal leest krijg je een koekje van me.
Oud 23-02-2007, 15:52
mepsteen
mepsteen is offline
ik ben mepsteen.
Oud 23-02-2007, 18:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 23-02-2007 @ 12:19 :
Goed, goed.
Ik ben Yvonne, 14 jaar, ik zit in de derde klas 2talig gymnasium.
Ben je pas 14? Op grond van je posts zou ik zeggen: 17-18.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:12
Magican
Magican is offline
Hoi, ik ben de jongen met de spelfout.
Oud 23-02-2007, 19:16
Verwijderd
Ik ben Ifeellikerain, meisje van 16 & doe 5VWO.
Houd van .. heel veel! Lezen, dansen en vechtsport. En forummen. Heb geen idee wat ik later wil.
Dat was het wel zo'n beetje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 19:33
Ann
Ann is offline
Hoi hoi, Ik ben Annemieke, ik ben 17 jaar. Ik woon in een groot dorp bij Arnhem in de buurt. Ik zit nu in 5havo en volgend jaar ga ik frans 'studeren' aan het hbo in Nijmegen. Ik speel trompet en piano. Verder wil ik nog graag viool en doedelzak leren spelen, maargoed, geld hè! Ik werk 2 avonden in de week en zaterdag als kipverkoopster en broodjesverkoopster. Ik hou van klassieke muziek en mooie nederlandse muziek (blof, acda en de munnik etc) Verder ben ik een groot fan van Sara Kroos en heb ik een obsessie voor alles wat met Parijs te maken heeft.

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-02-2007 @ 19:18 :
Ben je pas 14? Op grond van je posts zou ik zeggen: 17-18.
ja idd!!! props voor cherry
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:11
rensd
rensd is offline
Hallo, ik ben Rens, over 3 dagen 18, en ga dit jaar (hopelijk) slagen voor gymnasium. Daarna wil ik waarschijnlijk Lucht & Ruimtevaarttechniek gaan studeren in Delft (op kamers )

In de winter doe ik aan schaatsen, en in de zomerstop wielren ik met een groepje. Ik speel ook graag gitaar (heb 7 jaar gelest) maar heb even een tijdelijke stop ingelast omdat ik het wat druk heb met andere dingen. Ik ben zaterdaghulp in een winkel, waar ik allerlei dure rotzooi verkoop aan Gooische zeikmensen. (woon zelf ook in omgeving het gooi, in Eemnes om precies te zijn, maar ben geen kakker)

In mn vrije tijd kijk ik graag films, forum veel en poker wel eens met vrienden of op internet. Ik luister graag rock en dance en ga graag uit op zaterdagavond.

Ik neus hier dus al een tijdje rond, maar ken nog niet zoveel mensen

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:36
Verwijderd
Haaaaai

Anneke hier, 18 jaar oud. Woonachtig in Houten, studeer in Utrecht. Sociale geografie en planologie, welke van de twee het gaat worden nog geen idee.

In mn vrije tijd graag bezig met muziek. Speel melodisch slagwerk in een malletband. Het plan om gitaar te gaan spelen staan al lang bovenaan mn lijstje. Bands: goo goo dolls, vertical horizon, the corrs.
Verder enorme reisfan. Deze zomer interrailen met een vriendin door Europa, hopelijk volgend jaar naar Australie in de zomer.

Ik hou van mensen, zolang deze mensen ook maar van mensen houden.

Als mensen vragen wat mn favoriete film is moet ik altijd zeggen bambi, want ik ben stiekem helemaal geen filmfan. Ik kijk hooguit 1 film in de maand.

Kom op dit gele forum alweer een hele tijd, hoewel het de laatste maanden aant teruglopen is.

Adios!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:48
Zwoek
Zwoek is offline
Nou heb ik toch een vraag aan de forumbazen, waarom mocht dit topic niet? http://forum.scholieren.com/showthre...t=voorstellen. Of komt dat omdat er een link instaat? Of zijn de regels veranderd? Ik ben toch even benieuwd
Oud 23-02-2007, 22:33
Verwijderd
Ik ben Martin, en ik ben 19 jaar (verrassing verrassing). Ik studeer taalwetenschap aan de Universiteit Utrecht. Nu woon ik nog in Vlaardingen, maar over twee dagen wordt Zeist mijn nieuwe habitat.

Ik val mensen graag lastig met GroenLinkspropaganda en heb een meer dan ongezonde belangstelling voor alles wat met Japan te maken heeft. Verder zing ik graag animeliedjes mee en hou ik van veel, heel veel koffie. En ik hou van muziek, best normale muziek zelfs! Mijn studie vind ik niet zo geweldig, maar ach, who cares.

Internet is mijn leven en alles wat ik ben. Ik heb veel lieve forumvriendjes, IRL valt het nog niet mee mensen te vinden die mij kunnen verdragen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 22:43
Swlabr
Swlabr is offline
Hmmm. Wat zal ik vertellen? Nou, ik heet Ahmed, dertien (bijna veertien) jaar oud, geboren te Arbil (Kurdistan, Irak) en aanhanger van de Islam. Doe gymnasium.

Ik vind het leuk om te lezen. En dan vooral boeken met een bepaalde hoeveelheid 'waarheidsgehalte'. Zo heb ik alle boeken van Thea Beckman gelezen. Heerlijke schrijfster.

Nog een hobby van mij is wiskunde. Ja, het klinkt raar maar ik kick erop nieuwe wiskunde te leren. Ik vind het gewoon prachtig.

Idem dito natuurkunde.

Ik groet u.
Oud 23-02-2007, 22:53
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Hallo.

Mijn naam is Werner. Ik ben 22 jaar en woon in Spijkenisse.
Ik heb in 2002 het vwo afgerond met de profielen N&T en N&G, waarna ik Technische Wiskunde heb gestudeerd in Delft. Na 3 jaar had ik het weer gezien (zonder propedeuse) en dus studeer ik nu aan de HRO, waar ik de lerarenopleiding wiskunde doe.
Ik ben daar 3e-jaars en studeer sinds één week ook om scheikunde te gaan geven.

In mijn vrije tijd ben ik vaak op één van 3 plaatsen te vinden:
1) Thuis achter mijn PC/wii.
Ik speel nou eenmaal graag spellen.

2) Op de schaakvereniging.
Ik ben schaakbegeleider bij de jeugd en geef momenteel les aan kinderen tussen de 7 en 10 jaar.

3) In de winkel van een vriend.
Hij heeft een fantasy winkel en ik ben een fervent speler van het kaartspel Magic: the Gathering. Hij organiseert ook wekelijks toernooien daarvan en zo nu en dan ga ik gewoon even langs om bij te praten.

Verder heb ik geen auto, geen rijbewijs, geen theorielessen gedaan, geen alcohol in mijn bloed, geen nicotine in mijn bloed (tenminste niet bewust) en 1 jongere broer en 2 jongere zussen die ik dagelijks zie. Ik woon namelijk nog bij mijn ouders.

Ik ben al vrij lang op dit forum, maar reageer maar zeer sporadisch.
Dit is namelijk niet het enige forum waar ik kom. Er zijn nog een stuk of 5 anderen.
Oud 23-02-2007, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 23-02-2007 @ 23:43 :
*verhaal*
haha wat ben jij leuk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 23:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 23-02-2007 @ 23:33 :
Ik studeer taalwetenschap aan de Universiteit Utrecht. Nu woon ik nog in Vlaardingen, maar over twee dagen wordt Zeist mijn nieuwe habitat.
Waarom niet meteen een kamer in Utrecht dan?

Citaat:
Ik val mensen graag lastig met GroenLinkspropaganda
Dat is in het belang van het land!

Citaat:
en hou ik van veel, heel veel koffie.
Ben jij 19 of 90?

Citaat:
Mijn studie vind ik niet zo geweldig, maar ach, who cares.
Ach, wie wel?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-02-2007 @ 00:55 :
Waarom niet meteen een kamer in Utrecht dan?

Kamers in Utrecht zijn duur, klein en schaars. Bovendien had dit complex de kortste wachttijd.

Citaat:

Dat is in het belang van het land!

Waar bij wel gezegd moet worden dat ik op sommige punten veel meer PvdA of D66 ben dan GroenLinks.

Citaat:

Ben jij 19 of 90?

Koffie is lekker, geen commentaar plz.

Citaat:

Ach, wie wel?
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 09:28
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Chrome schreef op 23-02-2007 @ 16:39 :
Als je dit echt allemaal leest krijg je een koekje van me.
*koekje wil*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 10:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
er zijn welgeteld 5 mensen hier die hebben gepost maar zich niet hebben voorgesteld..

1 m
2 m van 17
2 m van 20.

ik zie een verband!
er zijn trouwens 2 mensen in Utrecht studeren en Zeist wonen. Geisha ook

ik ben kunst 18 jaar en man. dus niet de normale poster maar de naamdrager
ik studeer biologie aan de vu. ik hou van oude muziek die weinig mensen kennen. en vind het leuk om mensen daar over te vertellen. ik wielren heel vaak en post daarom alleen als ik hier ben. bovendien schrijf ik graag gedichten. maar die vind niemand mooi behalve de andere kunsten.
dat ben ik

bovendien wil ik ook een koekje
Oud 24-02-2007, 11:38
Verwijderd
Oh, ik dacht dat je een meisje was. *geeft koekje*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:41
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Sylph schreef op 24-02-2007 @ 12:38 :
Oh, ik dacht dat je een meisje was. *geeft koekje*
Oud 24-02-2007, 11:42
Bongalientje
Bongalientje is offline
nu lijkt het net alsof ike en gespleten persoonlijkheid heb..
dat was kunst! de mannelijke versie
die zit ook achter dit forum op de naam kunst net als ik

ik ben een meisje, 17 jaar 6 vwo en goed bevriend met de echte kunst, die net langs kwam om dat hij van hier uit gaat wielerren..

ik hou van muziek, bijna alle soorten, en heb een gigantisch slechte algemene kennis!!

meer weet ik niet te vertellen over me zelf

ja ik heb het altijd druk en doe nooit iets

en ik lust ook geen koffie, en kunst ook niet!

Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 23-02-2007 @ 23:33 :
Ik ben Martin, en ik ben 19 jaar (verrassing verrassing). Ik studeer taalwetenschap aan de Universiteit Utrecht. Nu woon ik nog in Vlaardingen, maar over twee dagen wordt Zeist mijn nieuwe habitat.

Ik val mensen graag lastig met GroenLinkspropaganda en heb een meer dan ongezonde belangstelling voor alles wat met Japan te maken heeft. Verder zing ik graag animeliedjes mee en hou ik van veel, heel veel koffie. En ik hou van muziek, best normale muziek zelfs! Mijn studie vind ik niet zo geweldig, maar ach, who cares.

Internet is mijn leven en alles wat ik ben. Ik heb veel lieve forumvriendjes, IRL valt het nog niet mee mensen te vinden die mij kunnen verdragen.
Je studie wordt wel nog geweldig, hoor
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:23
Love & Peace
Love & Peace is offline
Wat een leuke verhalen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:33
Leendertlol
Leendertlol is offline
hey,

ik ben leendert, woon in veenendaal, ben 15 jaar oud(word dit jaar 16) doe drie havo nog een keer,
hobbys:voetbal, rukken(als ik eerlyk ben ) forummen en msnen
wat ik later wil worden: geen iddee, het liefst wil ik gaan basejumpen.
Oud 24-02-2007, 16:38
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Naojan schreef op 24-02-2007 @ 00:30 :
haha wat ben jij leuk
Zou u dat willen toelichten?
Oud 24-02-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 24-02-2007 @ 12:42 :
nu lijkt het net alsof ike en gespleten persoonlijkheid heb..
dat was kunst! de mannelijke versie
die zit ook achter dit forum op de naam kunst net als ik

ik ben een meisje, 17 jaar 6 vwo en goed bevriend met de echte kunst, die net langs kwam om dat hij van hier uit gaat wielerren..

ik hou van muziek, bijna alle soorten, en heb een gigantisch slechte algemene kennis!!

meer weet ik niet te vertellen over me zelf

ja ik heb het altijd druk en doe nooit iets
Jammer, je bent een meisje.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-02-2007 @ 14:07 :
Je studie wordt wel nog geweldig, hoor
*sceptische blik opzet*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:21
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ben Encefalopathie (heb geen encefalopathie...), 20 jaar, female, woonachtig te Eindhoven en wil volgend jaar Geneeskunde gaan studeren, liefst in Rotterdam.
Heb niet echt hobby's ofzo, behalve tv kijken.
Ja en standaard dingen als lezen en naar mijn papegaaitje luisteren als hij op zijn praatstoel zit (beetje vriendenloos... )
Hou ook wel van naar de bios gaan, de ene keer trakteert mijn vriend mij en de andere keer ik hem, dus gaat mooi gelijk op.
Nu doe ik nog 5/6 vwo met N&G en Duits 2 als extra vak.
Mijn leven is niet bijster interessant of politiek correct, en ik lust geen koffie.
Oud 24-02-2007, 17:24
Verwijderd
Geen koffie lusten is echt heel fout.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:40
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
sorry
Reageren

Regels voor berichten