Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 24-02-2007 @ 21:50 :
En als je daar zo absurd op reageerd Mark, waarom volhard je dan wel in Wilders voor racist uitmaken?
Hoeveel uitspraken van hem heb je nog nodig?
Advertentie
Oud 24-02-2007, 20:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik zat zelf te denken aan een racistische uitspraak, in plaats van slechts een domme, bekrompen uitspraak.
Oud 24-02-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-02-2007 @ 21:59 :
Ik zat zelf te denken aan een racistische uitspraak, in plaats van slechts een domme, bekrompen uitspraak.
Hij behandelt moslims als een soort volk, met een islamitische cultuur, die hij als onwenselijk en onderontwikkeld beschouwd.
Oud 24-02-2007, 21:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-02-2007 @ 21:57 :
Hoeveel uitspraken van hem heb je nog nodig?
Dat is sterk afhankelijk van wanneer hij iets zal zeggen als "moslims zijn inferieur aan andere mensen".

Aangezien Wilders vast niet zo dom is zich te wagen aan daadwerkelijk racistische uitspraken kan het nog wel een uitspraak of duizend duren.
Oud 24-02-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 24-02-2007 @ 22:03 :
Dat is sterk afhankelijk van wanneer hij iets zal zeggen als "moslims zijn inferieur aan andere mensen".

Aangezien Wilders vast niet zo dom is zich te wagen aan daadwerkelijk racistische uitspraken kan het nog wel een uitspraak of duizend duren.
Ik ben nu toch al met uitspraken gekomen, waaruit blijkt dat ie moslims inferieur vind?
Oud 24-02-2007, 23:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-02-2007 @ 22:04 :
Ik ben nu toch al met uitspraken gekomen, waaruit blijkt dat ie moslims inferieur vind?
Wat Dinalfos al zei. Dom en bekropen ja, racistisch nee. Laat staan dat het voor al zijn supporters zou kunnen gelden.

Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 23:09.
Oud 24-02-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 25-02-2007 @ 00:05 :
Wat Dinalfos al zei. Dom en bekropen ja, racistisch nee.
Dan mag jij me uitleggen waarom niet . Of nog beter: waarom zijn ze dom en bekrompen? Kraamt ie maar zonder reden onzin uit, maar is het in feite geen racist?
Oud 25-02-2007, 00:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 00:07 :
Dan mag jij me uitleggen waarom niet . Of nog beter: waarom zijn ze dom en bekrompen? Kraamt ie maar zonder reden onzin uit, maar is het in feite geen racist?
Ze zijn dom en bekrompen omdat ze polariserend, beledigend (voor tere zieltjes) en ongenuanceerd zijn. Dat zegt echter meer over zijn fatsoensnormen en zijn sociale intelligentie dan over zijn opvattingen. Het zou natuurlijk best kunnen dat er ergens in hem een racistje smeult ofzo. Maar ja, het zou alleen maar getuigen van onderbuikgevoelens om daar uitspraken over te doen.
Oud 25-02-2007, 00:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-02-2007 @ 21:50 :
En als je daar zo absurd op reageerd Mark, waarom volhard je dan wel in Wilders voor racist uitmaken?
Hoezo reageer ik daar 'absurd' op? Hoe had ik dan moeten reageren op 'Moarijnissen'? Het komt van dezelfde mensen die accelereren in zegswijzen als 'ut sijn allumaal sakkevullers in duh haag' etc. Ik bedoel, dat is net zo grappig als 'Wouter Stropdasloos'. Temeer daar de SP haar maoïstische roots al lang achter zich heeft gelaten. Daarentegen somt Kenjirro net een rijtje schokkende uitspraken op die Wilders zélf heeft gedaan. Wilders zet zichzelf neer als racist, en dan zou ik het niet mogen? Voor iemand die steeds roept het absoluut niet met Wilders eens te zijn, ben je je wel in opvallend veel bochten aan het wringen om hem vrij te pleiten. Of heeft dat er iets mee te maken dat de aanval op hem van mij komt?

Citaat:
Kenjirro schreef op 24-02-2007 @ 22:02 :
Hij behandelt moslims als een soort volk, met een islamitische cultuur, die hij als onwenselijk en onderontwikkeld beschouwd.
Precies. Het is pathetic dat T_ID & co. net doen alsof Wilders alleen maar dom of populistisch is. "Ik heb liever geen moslims in het kabinet", hoeveel duidelijker wil je het hebben? Nee, voor T_ID moet er eerst iets echt ergs gebeuren voordat ze wakker worden, en dan is het te laat. Weer niks geleerd van de geschiedenis.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 00:32.
Oud 25-02-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 01:12 :
Ze zijn dom en bekrompen omdat ze polariserend, beledigend (voor tere zieltjes) en ongenuanceerd zijn. Dat zegt echter meer over zijn fatsoensnormen en zijn sociale intelligentie dan over zijn opvattingen.
Ja, en tegelijkertijd ook racistisch, omdat hij moslims ziet als een soort enge groep met een dubbele agenda (uiteindelijk willen ze natuurlijk Nederland/Europa veroveren, zie ook zijn kamervragen erover). Ik bedoel, hoe duidelijk wil je het hebben? Heeft niets met onderbuikgevoelens te maken.
Oud 25-02-2007, 13:13
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
sinds wanneer zijn moslims een ras? wilders hekelt sommige conservatieve ideeen en een mentaliteit die hij (generaliserend) bij een bepaalde groep vindt.
Oud 25-02-2007, 13:34
Verwijderd
Citaat:
=zwart wit= schreef op 25-02-2007 @ 14:13 :
sinds wanneer zijn moslims een ras? wilders hekelt sommige conservatieve ideeen en een mentaliteit die hij (generaliserend) bij een bepaalde groep vindt.
In enge zin is Wilders inderdaad geen racist, maar de manier waarop hij over moslims praat, is alsof hij het over een homogene groep heeft, met dezelfde verachtelijke ideëen, inferieure cultuur en geweldadige expansiedrift (Meestal horen niet-westerse allochtonen tot deze groep (vandaar dat hij ook een immigratiestop voor niet-westerse allochtonen wilt)), zijn voor mij genoeg reden hem een racist te noemen. Het gaat Wilders allang niet meer om 'ideeën, voor hem is het oorlog (de 'derde wereldoorlog' wel te verstaan). Als het hem enkel over ideeën ging, ging hij de dialoog wel aan, doet ie dat? Hell no.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 13:37.
Oud 25-02-2007, 13:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 12:28 :
Ja, en tegelijkertijd ook racistisch, omdat hij moslims ziet als een soort enge groep met een dubbele agenda (uiteindelijk willen ze natuurlijk Nederland/Europa veroveren, zie ook zijn kamervragen erover). Ik bedoel, hoe duidelijk wil je het hebben? Heeft niets met onderbuikgevoelens te maken.
Dat heeft alles met onderbuikgevoelens te maken. Omdát moslims in Nederland voor het merendeel afkomstig zijn uit niet-Westerse landen, moét en zál racisme het achterliggende motief zijn. Dat is het schoolvoorbeeld van onderbuikisme.
Oud 25-02-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 14:52 :
Dat heeft alles met onderbuikgevoelens te maken. Omdát moslims in Nederland voor het merendeel afkomstig zijn uit niet-Westerse landen, moét en zál racisme het achterliggende motief zijn. Dat is het schoolvoorbeeld van onderbuikisme.
Neehoor, als Wilders niet sprak over dé moslims, als een soort volk, was er in feite niets aan de hand geweest.
Oud 25-02-2007, 15:56
RepsaJ Neretgun
RepsaJ Neretgun is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 14:59 :
Neehoor, als Wilders niet sprak over dé moslims, als een soort volk, was er in feite niets aan de hand geweest.
als de moslims in hun eigen land waren gebleven was er ook niks aan de hand
Oud 25-02-2007, 16:02
Verwijderd
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 16:56 :
Dit is mijn/ 'ons' eigen land knurft.
Oud 25-02-2007, 16:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 14:34 :
Het gaat Wilders allang niet meer om 'ideeën, voor hem is het oorlog (de 'derde wereldoorlog' wel te verstaan).
Inderdaad, 'de derde wereldoorlog', de voorgestelde immigratiestop, de Kamervragen naar 'overname van Europa door moslims', liver geen moslims in de regering etc. Wat zou de volgende stap zijn? Wat moet de volgende uitspraak zijn om anderen (bijv. Dinalfos) de ogen te openen?

Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 16:56 :
Als er geen mensen waren die zo reageerden als jij nu, was er ook niks aan de hand.
Oud 25-02-2007, 16:47
RepsaJ Neretgun
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2007 @ 17:38 :
Als er geen mensen waren die zo reageerden als jij nu, was er ook niks aan de hand.
Dat kan misschien wel zo zijn. Maar ik heb ook niks tegen Moslims. Maar ik ben eigenlijk meer een Nederland voor de Nederlanders. Een Duitsland voor de Duitsers. Een Turkeije voor de Turken.

Daar is toch niks mis mee...
Oud 25-02-2007, 16:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 14:59 :
Hoe vaak hebben christenen dat wel niet te horen gekregen zonder dat er een haan naar kraait?
Oud 25-02-2007, 16:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 17:47 :
Dat kan misschien wel zo zijn. Maar ik heb ook niks tegen Moslims. Maar ik ben eigenlijk meer een Nederland voor de Nederlanders. Een Duitsland voor de Duitsers. Een Turkeije voor de Turken.

Ein Volk, Ein Reich... maak 'm zelf maar af. En bedenk ook dat jouw gedachtegang ten grondslag lag aan alle genocides ooit.
Oud 25-02-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 17:48 :
Hoe vaak hebben christenen dat wel niet te horen gekregen zonder dat er een haan naar kraait?
Vraag het eens de christenen in het Midden Oosten .
Oud 25-02-2007, 16:50
RepsaJ Neretgun
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2007 @ 17:49 :
Ein Volk, Ein Reich... maak 'm zelf maar af. En bedenk ook dat jouw gedachtegang ten grondslag lag aan alle genocides ooit.
verglijk jij me nou met hitler!?
Oud 25-02-2007, 16:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2007 @ 17:38 :
Inderdaad, 'de derde wereldoorlog', de voorgestelde immigratiestop, de Kamervragen naar 'overname van Europa door moslims', liver geen moslims in de regering etc. Wat zou de volgende stap zijn? Wat moet de volgende uitspraak zijn om anderen (bijv. Dinalfos) de ogen te openen?
Dat zijn inderdaad allemaal achterlijke standpunten vanuit zijn motivatie. Maar wees nou verdomme eens niet zo'n slaaf van je eigen politieke kleur.

Om mij de ogen te openen zul je met iets beters moeten komen dan een "with us/against us" houding. Zeker omdat ik niet sta te springen om mensen aan wie ik een hekel heb meteen te beschuldigen van racisme, zitten mijn ogen opeens dicht? Please.

Trouwens, hoeveel mensen (waaronder ikzelf) zien liever geen christenen in de regering? Waarom hoor ik jou dáár niet over?

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 16:57.
Oud 25-02-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 17:47 :

Daar is niets mis mee, als je je Turkse buurman als een Nederlander ziet.
Oud 25-02-2007, 16:58
RepsaJ Neretgun
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 17:54 :
Daar is niets mis mee, als je je Turkse buurman als een Nederlander ziet.
Ik zie mijn turkse buurman niet als nederlander. Ik zie mijn nederlandse buurman als nederlander.

Deze zin lijkt erop dat ik Turken niet aardig vind. Maar ik wil juist zeggen dat mijn turkse buurman niet turks is als hij zich voledig inburgerd. Dus niet trouwen met een neef uit Turkeije, of dieren slachten, of niet zo'n regel dat een man voorop moet lopen....
Oud 25-02-2007, 16:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 17:51 :
Dat zijn inderdaad allemaal achterlijke standpunten. Maar wees nou verdomme eens niet zo'n slaaf van je eigen politieke kleur.
Pffff.... het volgende smoejes: "slaaf van je politieke kleur". Alsof je links moet zijn om te snappen dat Wilders een tyfushekel heeft aan moslims.

Citaat:
Om mij de ogen te openen zul je met iets beters moeten komen dan een "with us/against us" houding. Zeker omdat ik niet sta te springen om mensen aan wie ik een hekel heb meteen te beschuldigen van racisme, zitten mijn ogen opeens dicht? Please.
Nee, je ogen zitten dicht omdat een racistisch man door jou niet op zijn racisme aangesproken wordt.

Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 17:50 :
verglijk jij me nou met hitler!?
Nee, ik leg uit wat jouw gedachtegang teweeg kan brengen, en hoe eng die gedachtegang daarom is. In feite impliceert je gedachtegang die gruwelen die ik noemde wel, ja.

Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 17:58 :
Ik zie mijn turkse buurman niet als nederlander. Ik zie mijn nederlandse buurman als nederlander.

Deze zin lijkt erop dat ik Turken niet aardig vind. Maar ik wil juist zeggen dat mijn turkse buurman niet turks is als hij zich voledig inburgerd. Dus niet trouwen met een neef uit Turkeije, of dieren slachten, of niet zo'n regel dat een man voorop moet lopen....
Dan blijft het nog steeds een Nederlander afkomstig uit Turkije. Net zoals een niet-ingeburgerde Turk met de Nederlandse nationaliteit een Nederlander is. Jammer voor jou: de realiteit zit je vooroordelen dwars.
Oud 25-02-2007, 17:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2007 @ 17:58 :
Pffff.... het volgende smoejes: "slaaf van je politieke kleur". Alsof je links moet zijn om te snappen dat Wilders een tyfushekel heeft aan moslims.
Ik ben ook links. Alleen mijn voet zit niet stevig in Femke's reet verscholen.

Citaat:
Nee, je ogen zitten dicht omdat een racistisch man door jou niet op zijn racisme aangesproken wordt.
Nee. Ik ben slim genoeg om te weten dat de wereld niet 1-dimensionaal is, ook als het mij even niet goed uitkomt.
Oud 25-02-2007, 17:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:01 :
Ik ben ook links. Alleen mijn voet zit niet stevig in Femke's reet verscholen.
Wat heb ik aan zo'n reactie?

Citaat:
Nee. Ik ben slim genoeg om te weten dat de wereld niet 1-dimensionaal is, ook als het mij even niet goed uitkomt.
Wie zegt dat de wereld 1-dimensionaal is? Het gaat erom dat jij een stapel uitspraken van Wilders negeert.
Oud 25-02-2007, 17:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2007 @ 18:03 :
Wat heb ik aan zo'n reactie?
Excuses.

Citaat:
Wie zegt dat de wereld 1-dimensionaal is? Het gaat erom dat jij een stapel uitspraken van Wilders negeert.
Ik negeer helemaal niets. Ik vind zijn uitspraken zwaar genoeg om een hekel aan hem te hebben. Maar racisme is toch wel een heel ander beestje. Uit geen van zijn woorden blijkt racisme, hooguit een afkeer van het concept immigratie. Dus niet noodzakelijk immigranten/moslims zelf. Maar goed, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken.
Oud 25-02-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:06 :

Ik negeer helemaal niets. Ik vind zijn uitspraken zwaar genoeg om een hekel aan hem te hebben. Maar racisme is toch wel een heel ander beestje. Uit geen van zijn woorden blijkt racisme, hooguit een afkeer van het concept immigratie. Dus niet noodzakelijk immigranten/moslims zelf. Maar goed, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken.
Hij laat toch duidelijk zijn afkeer tegen moslims blijken?
Oud 25-02-2007, 17:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:06 :
"Ik heb liever geen moslims in de regering"
Kamervragen over overname Europa door moslims
Immigratiestop voor niet-Westerse immigranten
Motie van wantrouwen tegen twee personen omdat ze moslim zijn

Ik snap niet wat daar niet duidelijk aan is.
Oud 25-02-2007, 17:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 18:09 :
Hij laat toch duidelijk zijn afkeer tegen moslims blijken?
Zo kun je dat uitleggen. Maar ik betwijfel het. Hij is vooral tegen de "invloed van de islam op de samenleving". Daarnaast is hij ook sterk vaderlandsminnend en gewoon een botte lul. Maar de link met racisme ontgaat mij. Een afkeer van moslims is op zichzelf natuurlijk geen indicatie van racisme. Het draait om de motivatie. Als agnostische atheist heb ik bijvoorbeeld niet zo'n hoge pet op van gelovigen. Maar dat is toch wat anders dan een hekel hebben aan moslims omdat ik zelf christelijk of nationalistisch zou zijn.
Oud 25-02-2007, 17:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2007 @ 18:15 :
"Ik heb liever geen moslims in de regering"
Kamervragen over overname Europa door moslims
Immigratiestop voor niet-Westerse immigranten
Motie van wantrouwen tegen twee personen omdat ze moslim zijn

Ik snap niet wat daar niet duidelijk aan is.
For starters, moslims vormen geen ras.

Daarnaast ging de motie over dubbele nationaliteiten.
Oud 25-02-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:18 :
Zo kun je dat uitleggen. Maar ik betwijfel het. Hij is vooral tegen de "invloed van de islam op de samenleving". Daarnaast is hij ook sterk vaderlandsminnend en gewoon een botte lul. Maar de link met racisme ontgaat mij. Een afkeer van moslims is op zichzelf natuurlijk geen indicatie van racisme. Het draait om de motivatie. Als agnostische atheist heb ik bijvoorbeeld niet zo'n hoge pet op van gelovigen. Maar dat is toch wat anders dan een hekel hebben aan moslims omdat ik zelf christelijk of nationalistisch zou zijn.
Hoe ver moet hij gaan in zijn uitspraken om wel een racist te 'mogen' zijn? Hij spreekt toch minachtend over moslims? Hij beweert toch dat zij een tweede agenda hebben? Hij spreekt over een wereldoorlog? Hoezo motivatie? Aan wat voor motivatie zit jij te denken?
Oud 25-02-2007, 17:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 18:22 :
Hoe ver moet hij gaan in zijn uitspraken om wel een racist te 'mogen' zijn? Hij spreekt toch minachtend over moslims? Hij beweert toch dat zij een tweede agenda hebben? Hij spreekt over een wereldoorlog? Hoezo motivatie? Aan wat voor motivatie zit jij te denken?
Ik had het over motivatie in het algemeen, niet de motivatie van moslims.
Oud 25-02-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:22 :

Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 14:34 :
In enge zin is Wilders inderdaad geen racist, maar de manier waarop hij over moslims praat, is alsof hij het over een homogene groep heeft, met dezelfde verachtelijke ideëen, inferieure cultuur en geweldadige expansiedrift (Meestal horen niet-westerse allochtonen tot deze groep (vandaar dat hij ook een immigratiestop voor niet-westerse allochtonen wilt)), zijn voor mij genoeg reden hem een racist te noemen. Het gaat Wilders allang niet meer om 'ideeën, voor hem is het oorlog (de 'derde wereldoorlog' wel te verstaan). Als het hem enkel over ideeën ging, ging hij de dialoog wel aan, doet ie dat? Hell no.

Citaat:
Je had het in je vorige post over 'motivatie' . Een van zijn motivaties om deze motie in te dienen, is om te voorkomen dat moslims in het kabinet te komen. Want stel je eens voor dat moslims zijn geinfiltreerd in het Nederlandse kabinet, dat zou een ramp worden! Elke moslim is er natuurlijk op uit Nederland om te vormen in een Islamitische dictatuur.
Oud 25-02-2007, 17:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

We hebben het al gehad over de definitie van racisme. We gebruiken het bij gebrek aan een betere naam ervoor. Dat de motie over dubbele nationaliteiten ging, was slechts een dekmantel. In twee interviews door Kenjirro gepost, gaf Wilders zelf toe dat het hem erom ging dat Aboutaleb en Albayrak moslims zijn.
Oud 25-02-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:23 :
Ik had het over motivatie in het algemeen, niet de motivatie van moslims.
Ik begrijp je niet.

Verder: Hoe ver moet hij gaan in zijn uitspraken om wel een racist te 'mogen' zijn?
Oud 25-02-2007, 17:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 18:25 :
Je had het in je vorige post over 'motivatie' . Een van zijn motivaties om deze motie in te dienen, is om te voorkomen dat moslims in het kabinet te komen. Want stel je eens voor dat moslims zijn geinfiltreerd in het Nederlandse kabinet, dat zou een ramp worden! Elke moslim is er natuurlijk op uit Nederland om te vormen in een Islamitische dictatuur.
Rechts-conservatieve bullshit =/= racisme.
Oud 25-02-2007, 17:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 18:26 :
Ik begrijp je niet.

Verder: Hoe ver moet hij gaan in zijn uitspraken om wel een racist te 'mogen' zijn?
Dit gaat misschien raar klinken, maar ik trek de grens bij......racisme.
Oud 25-02-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:27 :
Rechts-conservatieve bullshit =/= racisme.
Waarom?
Oud 25-02-2007, 17:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wilders schreef:

Met de komst van de aanstaande staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak (beiden PvdA) heeft de tsunami van islamisering ook het kabinet bereikt. Sterker nog, nu de heer Aboutaleb en mevrouw Albayrak lid worden van het kabinet, zijn de Marokkaanse en Turkse overheden feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.

Nou vraag ik je...

Dit is gewoon ophitsing tegen Nederlandse bewindslieden in functie. Je zou zelfs kunnen zeggen dat Wilders ze in gevaar brengt. Waarom grijpt niemand in?
Oud 25-02-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-02-2007 @ 18:28 :
Dit gaat misschien raar klinken, maar ik trek de grens bij......racisme.
Ohja, sterk.
Oud 25-02-2007, 17:37
RepsaJ Neretgun
Ik vind het belachelijk dat iemand 2 nationaliteiten heeft. Of je bent Nederlander of je bent Turk. Niet beide.

Citaat:
Dan blijft het nog steeds een Nederlander afkomstig uit Turkije. Net zoals een niet-ingeburgerde Turk met de Nederlandse nationaliteit een Nederlander is. Jammer voor jou: de realiteit zit je vooroordelen dwars.
Daarom moeten de grenzen dicht. Pokke dicht! Alleen open voor mensen met een Nederlandse opa,oma,vader of moeder.
Oud 25-02-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 25-02-2007 @ 18:37 :
Ik vind het belachelijk dat iemand 2 nationaliteiten heeft. Of je bent Nederlander of je bent Turk. Niet beide.
Waarom?
Oud 25-02-2007, 17:40
Kitten
Kitten is offline
Citaat:

Daarom moeten de grenzen dicht. Pokke dicht! Alleen open voor mensen met een Nederlandse opa,oma,vader of moeder.
Ik heb medeleiden met je.
Oud 25-02-2007, 17:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Of je bent een Turkse Nederlander.

Citaat:
Zoals ik al zei: Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer.
Oud 25-02-2007, 18:01
Kitten
Kitten is offline
Ach, een nationaliteit is ook maar een verzinsel. Gelukkig zijn we allemaal mensen.
Oud 25-02-2007, 18:06
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-02-2007 @ 18:29 :
Waarom?
Heel misschien omdat het twee verschillende dingen zijn.
Oud 25-02-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 25-02-2007 @ 19:06 :
Heel misschien omdat het twee verschillende dingen zijn.
Leg eens uit waarom moslim minachting rechts-conservatieve bullshit is en geen 'racisme' (racisme zoals eerder uitgelegd).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten