![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 16:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
a) Die geef ik niet! b) Dat zijn feiten! Wilders koost voor b ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Negers zijn lui, dom, minderwaardig en overbodig" Tja, dit laat weinig aan de verbeelding over, dacht ik zo. "Immigratie is slecht!!!!" Tja, dit is toch alweer een stuk subjectiever. In het verleden zijn er meerdere mensen vanuit verschillende ideologische stromingen (danwel gradaties binnen dezelfde stroming) tot een dergelijke conclusie gekomen. Dat maakt zo'n conclussie niet goed of correct, natuurlijk. Maar daar gaat het niet om.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag dit nu al de hele tijd en tot nu toe heeft niemand van de 'tegenpartij' (zie de aanhalingstekens Dinalfos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het staat er niet. Simpeler dan dat kan ik het niet maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een ramp is onwenselijk. Dat allochtone Nederlanders sneller groeien dan autochtone Nederlanders is volgens Wilders dus onwenselijk. Waarom vindt Wilders dit onwenselijk? Omdat hij helderziend is, en ziet dat alle allochtonen in de toekomst zich zullen misdragen? Of omdat hij simpelweg geen meer allochtonen wilt zien in Nederland. Zeg mij Dinalfos, zijn allochtonen geen Nederlanders? Wat maakt hen minder dan autochtonen? Jouw antwoord weet ik (ongeveer) al. Maar waarom zou Wilders zoiets zeggen? Omdat het zon rechts conservatieve deugniet is? Of omdat hij allochtonen/moslims minacht? Op basis van zijn andere uitspraken, durf ik te beweren dat het het tweede is, met nadruk op het minachten van moslims, want het is wel zo dat Wilders geen problemen heeft met andere allochtonen (zoals Chinezen). Snap je het een beetje? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nogmaals, het feit dat je deze vragen stelt toont aan dat er geen sprake is van racistische uitspraken. Simpel. Ik heb zelf ook zo m'n vragen over zijn persoonlijke motieven, maar zolang hij zich niet openlijk racistisch uit en eerlijk toegeeft dat hij er eentje is, kan ik niets hardmaken. Het zou ook niet eerlijk zijn om daar irrationeel over te doen, omdat niet iedereen zich bewust is van de implicaties en consequenties die ze teweeg brengen met hun gedrag. Ook is niet iedereen invoelend genoeg om te snappen dat bepaalde opvattingen (hoe dan ook en ik welke mate dan ook)gevoelig liggen en je je dus op een zekere mate aan tact en nuance moet beroepen. Alleen al het feit dat we hier langs elkaar heen zitten te lullen toont al aan dat misvattingen een grote rol spelen in het leven ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik bedoel iemand zou dus alleen racistische uitspraken kunnen doen, als diegene toegeeft dat deze racistisch zijn? Dat is niet logisch, of wel? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat me puur om het doortrekken van uitspraken naar de conclusie dat Wilders plus zijn gehele staf en electoraat racisten zijn. Dat klopt simpelweg niet.
||||
Citaat:
Daar zou ik geen problemen mee hebben, ware het niet dat haatzaaien voor veel mensen maar één connotatie heeft. Het blijft dus gevaarlijk, maar het effect van Wilders' polariserende gedrag is in principe haatopwekkend. Ik ben het daar dus wel mee eens. Alleen haatzaaien tegen een bevolkingsgroep is niet zo moeilijk en vereist helemaal geen extremistisch gedachtegoed ofzo. Sterker nog, het kan zelfs per ongeluk gebeuren, of zonder dat iemand er wezenlijk grip op heeft. Denk eens aan de berichtgeving over Marokkanen. Vrijwel niemand beschuldigt Marokkaantjes van aangeboren apenneigingen, maar dat is wel de indruk die ontstaat en heeft als gevolg dat mensen minder tolerant worden. Citaat:
Citaat:
(Maar je bewijst mijn eerdere punt ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 18:12. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kon je inhoudelijk mijn vergelijking met het door Wilders noemen van joden niet weerleggen, omdat ik 100% in het gelijk stond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus nogmaals: wat deugt er niet aan de vergelijking? Juist ja: niks. |
![]() |
|||
Citaat:
Verder heeft Wilders nooit aangegeven geen moslims in het kabinet te willen. Dat verzin jij er zelf bij. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ik zei toch dat jij uitspraken maar loopt te negeren? "Maar ik vind het inderdaad niet prettig dat er straks twee moslims in het kabinet zitten. Dat heb ik liever niet.’" Bron: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post24307400 Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 19:16. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
"Maar ik vind het inderdaad niet prettig dat er straks twee moslims in het kabinet zitten. Dat heb ik liever niet." Je mag het negeren, maar je zet jezelf ontzettend voor lul nu. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
"Als Ronald Plasterk een Zweed was geweest hadden we ook geprotesteerd." Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.volkskrant.nl/binnenland/..._voor_een_land Nou jongen hoe verklaar je dit? Het is waar en geen verzinsel van een of andere Wilders-hater/moslim, nu aan jou de taak te verklaren waarom Wilders geen moslims in het kabinet wil. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
They knew Saddam and bin Laden were not collaborating en They knew there was no Prague meeting http://www.inthesetimes.com/site/main/article/899/ (enorm uitgebreid document inclusief een paar dozijn bronnen) Maar er is meer. Uit alle artikelen blijkt dat de regering-Bush VOOR de inval in Irak ervan op de hoogte was dat er geen banden bestonden tussen Irak en Al Qu'aida: Reports undercut Iraq, al-Qaeda link "These documents are additional compelling evidence that the intelligence community did not believe there was a cooperative relationship between Iraq and al-Qaeda, despite public comments by the highest ranking officials in our government to the contrary," Senator Carl Levin said today. The declassified documents undermine the Bush administration's claims regarding Iraq's involvement in training al-Qaeda operatives and the likelihood of a meeting between September 11 hijacker Mohammed Atta and an Iraqi intelligence officer in Prague in April 2001, Senator Levin said in a statement. http://www.theaustralian.news.com.au...5E1702,00.html (gehele artikel) Saddam's Links To 9/11? How the Pentagon Made Its Case Officials close to the CIA now say the agency was "underwhelmed" by the presentation, many of whose key points—including the Atta meeting in Prague—have been widely discredited. Even some Pentagon officials acknowledge that the allegation about Saddam's training Arab terrorists is not supported by evidence. http://msnbc.msn.com/id/4523156 (gehele artikel) Al deze bronnen (beschikbaar voor iedereen die gewoon z'n ogen openhield) tonen aan dat de regering-Bush volledig op de hoogte was dat er geen link was. Men *fabriceerde op 11 september 2001* al de valse claim, zonder ENIG bewijs: Media Silent on Clark's 9/11 Comments; Gen. says White House pushed Saddam link without evidence CLARK: "There was a concerted effort during the fall of 2001, starting immediately after 9/11, to pin 9/11 and the terrorism problem on Saddam Hussein." RUSSERT: "By who? Who did that?" CLARK: "Well, it came from the White House, it came from people around the White House. It came from all over. I got a call on 9/11. I was on CNN, and I got a call at my home saying, 'You got to say this is connected. This is state-sponsored terrorism. This has to be connected to Saddam Hussein.' I said, 'But--I'm willing to say it, but what's your evidence?' And I never got any evidence." http://www.truthout.org/docs_03/062103A.shtml (gehele artikel) Check ook de verklaringen van Dick Clark: Clarke's Take On Terror In the aftermath of Sept. 11, President Bush ordered his then top anti-terrorism adviser to look for a link between Iraq and the attacks, despite being told there didn't seem to be one. Clarke says that as early as the day after the attacks, Secretary of Defense Donald Rumsfeld was pushing for retaliatory strikes on Iraq, even though al Qaeda was based in Afghanistan. Clarke suggests the idea took him so aback, he initally thought Rumsfeld was joking. After the president returned to the White House on Sept. 11, he and his top advisers, including Clarke, began holding meetings about how to respond and retaliate. As Clarke writes in his book, he expected the administration to focus its military response on Osama bin Laden and al Qaeda. He says he was surprised that the talk quickly turned to Iraq. "Rumsfeld was saying that we needed to bomb Iraq," Clarke said to Stahl. "And we all said ... no, no. Al-Qaeda is in Afghanistan. We need to bomb Afghanistan. And Rumsfeld said there aren't any good targets in Afghanistan. And there are lots of good targets in Iraq. I said, 'Well, there are lots of good targets in lots of places, but Iraq had nothing to do with it. "Initially, I thought when he said, 'There aren't enough targets in-- in Afghanistan,' I thought he was joking. "I think they wanted to believe that there was a connection, but the CIA was sitting there, the FBI was sitting there, I was sitting there saying we've looked at this issue for years. For years we've looked and there's just no connection." http://www.cbsnews.com/stories/2004/...in607356.shtml En als je klaar bent met al deze documenten, check dan zeker de aflevering van Zembla waarin aangetoond werd dat de banden tussen Irak en Al Qu'aida vantevoren *VERZONNEN* waren. Die uitzending was op elf september 2006. Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 20:21. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|