Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2007, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 26-02-2007 @ 20:53 :
ik heb net de Pedo Top 100 gevonden op de site van Stichting Martijn maar die mag ik hier vast niet posten.
Wtf pedo top100. Ik vraag me af wat de criteria zijn waarop de kandidaten getest zijn.

PM, link, etc?
Advertentie
Oud 26-02-2007, 20:16
Electriq
Electriq is offline
Haha het is geen lijst met namen maar meer een Toppopyeah-muzieklijst met pedoklassiekers als:
'Scheiden tut so weh - Heintje'
'Fuck u in the ass - The Outhere Brothers'
'Ik hou van hard - Kinderen Voor Kinderen'
'Ben - Michael Jackson'

EN

'Blote jongens in het park - Paul de Leeuw'
Oud 26-02-2007, 20:18
poirot
poirot is offline
Haha, jezus, ik heb Ben wel altijd een heel vreemd nummer gevonden ja. Ook wel mooi stiekem oh-ooh
Oud 26-02-2007, 23:45
Carn
Carn is offline
archiefkasten gesjouwd @ stage; thuis even niks gedaan, wezen trainen, net VM gekeken en de nieuwe Heroes (ep17) en LOST KAN HIER NOG WAT VAN LEREN!
Oud 27-02-2007, 00:00
Luna
Luna is offline
ik ging naar statistiekcollege en dat was STOM. what's new?!
en toen even de stad in en daarna statistiek maken met een studiegenootje en eten en nu niks.
Oud 27-02-2007, 00:08
Verwijderd
Fucking hell ik ben net thuis en ik moet nog een heel artikel schrijven en interviewvragen voor morgen voorbereiden en mijn opdrachten van twee weken terug maken en douchen en ik moet om half 9 weer op en ik ben al zo moe.
Oud 27-02-2007, 06:35
11
11 is offline
Ik ben vanmorgen al om half 7 gewekt door het getoeter op straat
Oud 27-02-2007, 06:41
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Electriq schreef op 26-02-2007 @ 17:58 :
AHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHHHHAHGSDFDJGF Als ze er morgen weer niet is moet ik na haar kaakoperatie even op bezoek om haar nieuwe smoeltje aan gort te meppen.
HALLO wie wil er bij mijn knokploeg gvd
Oud 27-02-2007, 09:09
espresso
espresso is offline
ik ga zo naar college, eerst m'n fiets zoeken en trachitol en neusspray kopen want ik begin keelpijn te voelen dus morgen ben ik verkouden.
Oud 27-02-2007, 10:56
poirot
poirot is offline
Ik zit op mn stage en mn ogen doen pijn ofzo. Verder ben ik nu bezig met een artikel over homorechten in Cuba en verlang ik naar de lunch. Nouja eigenlijk verlang ik gewoon naar 6u want dan kan ik naar huis, ik voel me namelijk niet echt jofel en ik moet mijn kamer nog opruimen omdat ik morgen bezoek krijg waar ik voor moet gaan koken.

Pff ik wil weer 4 dagen per week in mn bed liggen de hele dag. Ik mis school
Oud 27-02-2007, 11:41
STP
STP is offline
Ik kan best goed knokken Marije

Godverdomme wat was die show gisteren gaaf! Vooral de laatste Omission show. Erg blij dat ik erbij was!

Nu zit ik heerlijk in m'n onderbroek uit te brakken in Haarlem terwijl ik eigenlijk vanmiddag een vergadering heb in Leeuwarden. Hmm... M'n kaak doet zeer!

En een vet shirt gekocht nog!
Oud 27-02-2007, 12:43
vixen
vixen is offline
Ik ben op mijn stage en eigenlijk zou mijn begeleidster vandaag langskomen maar ze dacht dat het morgen was. Ik heb helemaal geen zin in vandaag, wil gewoon in mijn bed liggen en veel slapen!
Oud 27-02-2007, 13:06
Verwijderd
Ik zou vandaag gaan chillen met een stel mensen in het nieuwe huis van een vriendin, maar ik zou er nu al moeten zijn en ik ben net wakker en ik weet niet waar ze woont want ze is dus verhuisd en het regent en ik ben misselijk dus ik heb helemaal geen zin. BWAHHH. Maar ik ga zometeen toch maar op pad want anders is het zo stom.
Oud 27-02-2007, 13:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben ook net wakker en dat vind ik helemaal niet leuk want ik had ook allemaal plannen en daar komt toch niks van terecht pfff.
Oud 27-02-2007, 13:52
hellebel
hellebel is offline
ik heb weekend, wat een leven.
Oud 27-02-2007, 16:03
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
poirot schreef op 27-02-2007 @ 11:56 :

Pff ik wil weer 4 dagen per week in mn bed liggen de hele dag. Ik mis school
Dat jaaaa. Ik zit ook op stage en ik ben aan het aftellen Ik sterf ook van de honger hier en gisteren IS MIJN TAS GEJAT dus heb ik geen geld en ik kan ook geen geld van de bank afhalen want ik kan me niet identificeren!!!!!!!!!!!

LEUK JA LEEEEEEEEEEEEEUK mijn paspoort was bijna verlopen dus ik dacht vast ach dan is het minder erg maar nee nou moet ik dubbel dokken voor mijn verlopen en nieuwe !! en mijn OV is ook weg en daar moet ik ook 30 euro voor neerleggen....
Oud 27-02-2007, 16:08
Verwijderd
En je hebt geen geld!
Oud 27-02-2007, 16:11
Verwijderd
Ik heb geschoold en gewinkeld.
Oud 27-02-2007, 16:15
poirot
poirot is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-02-2007 @ 17:03 :
Dat jaaaa. Ik zit ook op stage en ik ben aan het aftellen Ik sterf ook van de honger hier en gisteren IS MIJN TAS GEJAT dus heb ik geen geld en ik kan ook geen geld van de bank afhalen want ik kan me niet identificeren!!!!!!!!!!!

LEUK JA LEEEEEEEEEEEEEUK mijn paspoort was bijna verlopen dus ik dacht vast ach dan is het minder erg maar nee nou moet ik dubbel dokken voor mijn verlopen en nieuwe !! en mijn OV is ook weg en daar moet ik ook 30 euro voor neerleggen....
Oh wat verschrikkelijk kut. Heb je je tas ergens laten liggen of ben je echt beroofd?
Oud 27-02-2007, 17:06
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
poirot schreef op 27-02-2007 @ 17:15 :
Oh wat verschrikkelijk kut. Heb je je tas ergens laten liggen of ben je echt beroofd?
Ik zat met een vriendin aan de bar in een kroeg waar het super rustig was en mijn tas lag op de grond voor mijn voeten en toen ik wilde afrekenen was het WEG en ik voel me verkracht en iedereen vindt dat ik me aanstel
Oud 27-02-2007, 17:08
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-02-2007 @ 18:06 :
Ik zat met een vriendin aan de bar in een kroeg waar het super rustig was en mijn tas lag op de grond voor mijn voeten en toen ik wilde afrekenen was het WEG en ik voel me verkracht en iedereen vindt dat ik me aanstel
Nee, gelijk heb je, ik kan ook écht niet tegen de gedachte dat een vreemde door mijn spullen gaat, en dingen te weten komt over mijn leven aan de hand van de buit
Oud 27-02-2007, 17:53
Verwijderd
ik heb vanmiddag een tongweb laten zetten, en net deed ik er enorm lang over om een pizza op te eten, want ik dacht steeds dat er nog iets in m'n mond zat verder heb ik gewinkeld met een vriendin, en dat was LEUK.
Oud 27-02-2007, 17:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 27-02-2007 @ 18:08 :
Nee, gelijk heb je, ik kan ook écht niet tegen de gedachte dat een vreemde door mijn spullen gaat, en dingen te weten komt over mijn leven aan de hand van de buit
ja en het zieligste van allemaal is dat ze wel 10 euro winst hebben gemaakt NOU NOU ZEG !!! verder hebben ze niks aan mijn spullen terwijl ze voor mij wel waarde hebben grrrrr !!!!!!!!!!!!!
Oud 27-02-2007, 19:52
Carn
Carn is offline
Ik ben goed ziek aan het worden, geen productieve dag gehad bij stage; net wel naar drumles geweest om daar een wanprestatie te leveren (maar ik mag wel op C examen jeuj, vibrafoon here i come), en nu ga ik stoïcijns naar mn beeldscherm staren.
Oud 27-02-2007, 19:52
poirot
poirot is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-02-2007 @ 18:56 :
ja en het zieligste van allemaal is dat ze wel 10 euro winst hebben gemaakt NOU NOU ZEG !!! verder hebben ze niks aan mijn spullen terwijl ze voor mij wel waarde hebben grrrrr !!!!!!!!!!!!!
Kut zeg, in je tas zit vaak echt alles wat je lief is ( telefoon, ipod,geld,legitimatie)

Ik word misselijk van dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=inPatax1Irg
en dit plaatje valt dan mee ofzo

Oud 27-02-2007, 20:16
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Gister in de melkweg, een hardcore show, zag ik een stel forummers rond lopen, wist het niet altijd zeker maar ja. Verder niet mijn soort publiek en wat een kutbands! Behalve Justice die vond ik wel vet, dus even een shirtje gekocht.
Beetje te dronken geworden van te duur bier en toen vanochtend weer werken van half tien to half negen ahhhhh
Oud 27-02-2007, 20:56
Verwijderd
ik had vandaag dus dat interview met frits barend en ik was fuckin zenuwachtig en dacht dat het heel goed ging en hoorde allemaal nieuws en hij vertelde heel leuk maar nu keek ik het net op tape terug en het ging fucked en nu maak ik me echt druk en ik ben chagrijnig en bah. kutdag. morgen eerder naar school voor een fuckin opdracht die ik nog moet maken en ik wil niet
Oud 27-02-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
poirot schreef op 27-02-2007 @ 20:52 :
en dit plaatje valt dan mee ofzo

[afbeelding]
Heeft ze haar onderste ribben weg laten halen, heeft ze een extreem kleine ribbenkast of zit 'ie bij haar gewoon abnormaal hoog? Hoe langer je er naar kijkt des te vreemder het er uit gaat zien
Oud 27-02-2007, 21:04
Verwijderd
Nou vreemd niet, redelijk abnormaal, dat wel.
Oud 27-02-2007, 21:05
poirot
poirot is offline
Die romp OK, maar die beentjes
Oud 27-02-2007, 21:08
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-02-2007 @ 22:01 :
Heeft ze haar onderste ribben weg laten halen, heeft ze een extreem kleine ribbenkast of zit 'ie bij haar gewoon abnormaal hoog? Hoe langer je er naar kijkt des te vreemder het er uit gaat zien
En er zit een zorgwekkend vreemde deuk in haar rechter bovenbeen. Dit arme kind valt echt uit elkaar van ellende.
Oud 27-02-2007, 21:12
Verwijderd
Deze dubbelpost voegde niets toe aan de discussie.
Oud 27-02-2007, 21:33
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik post welgeteld drie minuten na poirot, en had Paranoide al gequoot voordat ik haar reactie had gelezen. Beetje whiny, hoor.
Oud 27-02-2007, 21:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
poirot schreef op 27-02-2007 @ 22:05 :
Die romp OK
Oud 27-02-2007, 21:42
poirot
poirot is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-02-2007 @ 22:37 :
Ja ik bedoel niet dat ik dat gebrek aan tieten en uitstekende botjes heel erg aantrekkelijk vind. Maar als je alleen naar boven haar navel kijkt is het nog best een leuk meisje. Vind ik dan. Een beetje magertjes denk je dan, maar niet hondslelijk. Tot je naar beneden scrollt.
Oud 27-02-2007, 22:00
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 27-02-2007 @ 21:16 :
Beetje te dronken geworden van te duur bier
halve liter voor 2euro ofzo?
voordeel van die edge feestjes, halen ze nog beetje omzet door t bier voor de helft vd prijs te doen... Ik vond dat niet erg.
Oud 27-02-2007, 22:28
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ben ook verwend met 50 cent voor een halve liter euroshopper op kraakshowtjes
En dat is toch 4 keer zo goedkoop en smaakt nog beter, vind ik.
Oud 27-02-2007, 23:05
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging zaterdag naar het beste concert van 2007 tot nu toe aahahhahaharr. En toen werd ik voor het eerst sinds tijden zo dronken dat ik niet hoefde te kotsen. Heerlijk. De dag daarna ging ik werken, de dag daarna ging ik werken, de dagen daarvoor ging ik ook werken eigenlijk, en de dag daarna ging ik ook werken.
Oud 27-02-2007, 23:47
terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh ik heb me ook aangemeld bij het forum van gothic-nederland maar ze snappen me niet ik ben te elitair denk ik!!!!
Oud 27-02-2007, 23:48
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen dus zonder projectgenootje in de kliniek rondgelopen en toen besloot ik maar gezellig te doen op de afdeling. Daar heb ik de hele dag met collega's geouwehoerd en we gingen elkaar over de afdeling achterna met klodders handcrême Dit alles onder het genot van een geheime zender die klassiekers draaide als 'Kiele kiele kiele - kiele kiele kiele - eerst met de vinger en dan met de piele' en 'Jij komt niet aan mijn komkommertje - jij blijft van mijn snijboon af'.
Nu ben ik thuis en ik ga morgen héééééééérlijk uitslapen terwijl mijn projectgenootje te lijf wordt gegaan met mesjes en beitels Onder narcose weliswaar. Maar toch.
Oud 27-02-2007, 23:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Electriq schreef op 28-02-2007 @ 00:48 :
terwijl mijn projectgenootje te lijf wordt gegaan met mesjes en beitels Onder narcose weliswaar. Maar toch.
autopsie? " "
Oud 27-02-2007, 23:57
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-02-2007 @ 00:55 :
autopsie? " "
Laten we hopen van niet want ze heeft nog een project af te maken Na die tijd mag ze het zelf weten natuurlijk.
Oud 28-02-2007, 00:37
Verwijderd
werken, daarna panisch mn portemonnee zoeken en naar den haag gegaan voor een horeca cursus die best boeiend was, en shoarma als avondeten gegeten
Oud 28-02-2007, 01:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben nu al 40 minuten bezig met fotos resizen en ik ben er denk ik nog wel een extra 40 minuten mee bezig.

gelukkig is het internet gratis en is de muziek op de radio hier goed en heb ik het gele forum om mijn verveling te verminderen
Oud 28-02-2007, 02:27
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh jesus ik heb net al mijn fotos ge resized voor mijn blog en nu kom ik erachter dat dat helemaal niet hoefde
Oud 28-02-2007, 06:14
Verwijderd
ik heb vandaag eerst uitgeslapen, opgeruimd, lost gekeken, boodschappen gedaan, even slapen.
En net van 21.00 tot 6.00 bezoek gehad. Nu slapen
Oud 28-02-2007, 06:45
Verwijderd
Ik heb gisteren avond even mijn solfege toelatingstoets geowned!!
Oud 28-02-2007, 09:51
matt trakker
matt trakker is offline
hehe solfege is zo kut, ik heb 't alweer verdrongen dat ik dat 3x per week had in het eerste jaar.
Oud 28-02-2007, 10:02
idontcare
idontcare is offline
ik ga zometeen naar school, daarna door naar amsterdam want ik ga uit geloof ik. en morgen weer school
Oud 28-02-2007, 10:09
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 28-02-2007 @ 10:51 :
hehe solfege is zo kut, ik heb 't alweer verdrongen dat ik dat 3x per week had in het eerste jaar.
Tja, als ik nu mijn gesprek volgende week nog even goed afsluit dan mag ik er volgend jaar ook aan geloven .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten