Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2007, 17:09
Poepkind
Poepkind is offline
Ik ben een engelse brief aan het schrijven, en sommige zinnen kom ik niet uit. Iemand die deze snel voor me kan vertalen?

Deze functie biedt voor mij een uitgelezen mogelijkheid om mijn kennis op deze gebieden te combineren en optimaal te benutten.

bedankt!
Oud 25-02-2007, 18:15
Verwijderd
Misschien zoiets? :

This function gives me an excellent opportunity to combine and make optimal use of my knowledge in these fields.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:01
Poepkind
Poepkind is offline
Working at this position will provide me with the ultimate possibility to combine and make optimal use of my knowledge and skills at these domains.

of

Working at this position provides me with the ultimate possibility to combine and make optimal use of my knowledge and skills at these domains.

die 2e klinkt een beetje alsof je er al werkt?
Oud 25-02-2007, 20:35
Verwijderd
Ik vind 'domain' een raar woord in deze context, maar mogelijk ligt dat aan mij.

Als je tussen die twee wil kiezen, zou ik inderdaad gaan voor de eerste, omdat de tweede klinkt alsof je er al werkt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:06
mathfreak
mathfreak is offline
Ik zou er zoiets van maken: This function offers me an excellent possibility to combine my knowledge in these fields and to use it in an optimal way.
Oud 28-02-2007, 15:02
Verwijderd
Ik wil graag opmerken dat "function" niet de juiste vertaling is. Function is de vertaling van de wiskunige term functie, maar niet van het beroepsmatige woord functie
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 16:41
Barry K
Barry K is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 28-02-2007 @ 16:02 :
Ik wil graag opmerken dat "function" niet de juiste vertaling is. Function is de vertaling van de wiskunige term functie, maar niet van het beroepsmatige woord functie
http://dictionary.reference.com/browse/function
Reageren

Regels voor berichten