Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijk, misschien heb ik een wat eenzijdig beeld van 2nd life, maar ik vind het nogal iets anders dan een MMORPG. De focus ligt absoluut op seks (werd o.a. door die nederlandse vrouw die een paar ton verdiend heeft met 2nd life verteld) en veel mensen gebruiken het bovendien om bepaalde lusten (de berichten over pedo's die cyberren met 'kinderen') te botvieren. Roleplaying, prima, maar de rol van een verkrachter...tja... Als een vriend van me dit op zou biechten zou ik waarschijnlijk toch wat minder biertjes met m'n gaan drinken, vind het nogal freaky, sorry. |
![]() |
||
Citaat:
Over 50/100 jaar zullen dit soort dingen heel normaal zijn denk ik maar voorlopig is het echt waardeloos en dat gebeuren over kindermisbruik is echt eng. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens, jij bent 27 en je zit op een scholieren-forum. met 25000 berichten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beetje een kansloze reactie trouwens, jij bent net zo min scholier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet 't verder zelf weten hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar je hebt gelijk wat betreft die mensen die het te serieus nemen. sommigen hebben dan een SL-relatie en als het uitgaat dan gaan ze dr ook serieus om zitten janken. daar moet ik wel een beetje van gniffelen eigenlijk. Aan de andere kant nemen de media SL ook te serieus. Het word zo erg opgeblazen allemaal. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind SL kansloos ![]() Het is verslavend. Je zit uren achter die kkcputer. En als je eenmaal je eigen ertoe hebt gezet om ermee te stoppen, heb je het gevoel dat je je tijd weggegooid hebt.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Kijk, als SL dan nog iets van een spel element had prima, maar het lijkt een beetje op een alternatieve werkelijkheid voor mensen die in het echt niet succesvol zijn zegmaar, dat is wat het uitstraalt. koppel dat aan alle berichtgevingen over pedo's e.d., en interviews met mensen die in SL 'succesvol' zijn waarbij je als je ze hoort praten echt zo iets hebt van "hehe, NERD!", dan vind ik het niet zo gek als mensen er wat sceptisch tegenover staan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ja, ik speel een hoer in SL. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar gaat het heen (met de werkelijke wereld)? ![]() |
Advertentie |