![]() |
|
![]() ![]() ![]() First look trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bUuuBe4Glmk "Plot Outline: Two full length feature horror movies (Planet Terror & Death Proof) written by Quentin Tarantino & Robert Rodriguez put together as a two film features. Including fake movie trailers in between both movies. " Ziet er allemaal weer lekker onzinnig uit ala Kill Bill. " (filmfocus) - Cultregisseur Quentin Tarantino ('Kill Bill') werkt wederom samen met vriend en filmmaker Robert Rodriguez ('Sin City'). Het nieuwste filmproject heet 'Grind House', zo verklaarde Tarantino aan MTV. Het tweetal werkte eerder aan succesvolle producties zoals 'From Dusk Till Dawn' en 'Sin City'. 'Grind houses' zijn een bepaald soort Amerikaanse bioscopen waar meerdere B-films achter elkaar worden gedraaid. Tarantino en Rodriguez maken allebei zo'n film van één uur, die samen de film 'Grind House' moeten worden. Quentin Tarantino onthulde aan MTV de namen van beide delen: 'Planet Terror' en 'Death Proof'. Om 'Grind House' op een echte filmhuiservaring te laten lijken, hebben ze ook trailers van niet bestaande films tussen de twee delen op het productieschema staan. "
Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 12:09. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kan wel leuk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is Tarantino geen AAA regisseur en Rodriguez al helemaal niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
A dan, wat je wil, sowieso wel uit commercieel oogpunt wat ik bedoel is dat als je willens en wetens een slechte film wil maken t je dan misschien niet lukt of op een pijnlijk ongrappige manier
||
Citaat:
||
Citaat:
Conclusie: Grindhouse > Citizen Kane.
||
Citaat:
Uiteraard gaan ze proberen een A film te maken (ze moeten wel, zeker omdat ze winst moeten maken), maar meer met een setting in de sfeer van een B of C film.
||
Citaat:
Maar dan zou je het eerst over de definitie van een B-film moeten hebben.
||
Citaat:
En inderdaad, over de definitie valt natuurlijk te discussieren. Zijn het de production values? Is het het thema? Of gewoon 'slechte' smaak? Grindhouse lijkt me bijvoorbeeld een echte B-film vanwege het sfeertje dat er hangt en de hoeveelheid sleaze en gore.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Grind house lijkt me geen film met lage kwaliteit, dus wat mij betreft geen B-film.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Grind House is B-filmpastiche en dat is heel iets anders. Laatst gewijzigd op 13-10-2006 om 03:10. |
![]() |
|
Godver, een paar waardeloze apen heeft besloten dat deze film in Nederland als twee films uitgebracht gaat worden. Het is ook niet zeker of we dan de neptrailers te zien krijgen.
Er is een actiemailtje opgesteld. Versturen naar info@a-film.nl, voor wat het waard is. Subject: Grindhouse als één geheel in de bioscoop!!! Geachte mevrouw / mijnheer, Met schrik heb ik als filmliefhebber kennis genomen van uw beslissing om de film GRINDHOUSE niet als één geheel, maar als twee losse films uit te brengen in de Nederlandse bioscopen. Dit druist regelrecht in tegen de bedoeling van de filmmakers, Quentin Tarantino en Robert Rodriguez, om bioscoopbezoekers te trakteren op 'een avondje Grindhouse', waarbij twee B-films, begeleid door trailers, achter elkaar vertoond worden. Het los uitbrengen van PLANET TERROR en DEATH PROOF is in zowel artistiek als commercieel opzicht een machiavellistische vergissing. Tenzij u alsnog beslist om GRINDHOUSE als één geheel (zoals in de V.S. het geval is) uit te brengen, zal ik géén van de films in de Nederlandse bioscoop bezoeken en zal ik mijn uiterste best doen om iedereen in mijn omgeving af te raden om een kaartje te kopen voor PLANET TERROR en/of DEATH PROOF. Wanneer u denkt gebonden te zijn aan 'distributie-voorwaarden' van The Weinstein Company en/of Dimension Films, kunt u de strekking van deze mail aan hen overbrengen. Ik hoop van harte dat u nog op uw beslissing terugkomt. Met vriendelijke groeten, (naam)
||
Citaat:
![]() Hoe dom zijn ze nou? Het mogen dat 'twee' films zijn, het is juist bedoeld als één film. Ik stuur t mailtje ook wel ff. Vraag me af of het zin heeft, maar goed. Naja als ze dat echt gaan doen in NL, dan zullen ze mij moeten missen in de bios, dan download ik m wel in zijn geheel, zoals ie hoort te zijn. Eigen schuld, dikke bult.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Doen ze bij Top Gear nou ook altijd. En dat is nog wel van de BBC ![]() Als alternatief hebben we uiteraard IMDB
||
Citaat:
![]()
|
En een van de trailers tussen de films in, wordt nu ook een echt film van gemaakt.
Genaamd machete met Danny Trejo ![]() http://www.imdb.com/title/tt0985694/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|