Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 20:55
Hellracer
Hellracer is offline
Zijn er mensen die deze driver hebben ???? Ik wil namelijk deze gaan installeren maar het probleem hij is beta. Ik vertrouw hem namelijk niet zo. Zijn er mensen die problemen hebben met deze driver. Kan ik hem gewoon installeren
Oud 10-10-2002, 20:57
Koen
Koen is offline
40.41 werkte bij mij voor geen meter. 40.72 draait hier echter zonder problemen, geheel vlekkeloos en erg snel.

Wat mij betreft een aanrader.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 06:52
WolterB
WolterB is offline
werkt hier zonder enige problemen, is lekker snel in vergelijking met de 30.82.

met de 40.41 en 40.71 heb ik wel wat probleempjes gehad, maar met deze niet
Oud 11-10-2002, 09:15
Dextopia
Dextopia is offline
Met 40.41 heb ik idd ook problemen mee gehad, ik heb zelf nu 3.0.8.2 en ben erg tevreden met deze driver, probleemloos lekker snel ,deze raad ik jou absoluut aan.

30.30 is cker ook om aan te raden, zelf heb ik nog nooit 40.72 maar schijnt goed te zijn: Up to a 25% increase in performance
* nView™ 2.0 multi-display technology increases productivity and provides the necessary tools to control the way users access and view applications.
NVRotate™ enabling image rotation on today’s advanced flat panel displays.
* New control panel streamlines user interface and enables faster and easier access to all video settings
CineFX Simulator allows developers to use Cg—“C for graphics”—to write complex shaders in a high level language faster and more easily than before.

het is helaas nog beta! meestal download ik gewoon wat drivers en kijken hoe goed ze kunnen presteren ( als ze goed doen laat ik ze zitten, ander niet )

Nogmaals: 3.0.8.2 en 30.30 zijn cker om aan te raden!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:38
Koen
Koen is offline
De driver zelf is overigens niet écht sneller. Hij zet iets uit waarmee textures iets blurry-er worden, waardoor de snelheid iets toeneemt. Je levert gewoon wat detail in en krijgt er performance voor terug.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
De driver zelf is overigens niet écht sneller. Hij zet iets uit waarmee textures iets blurry-er worden, waardoor de snelheid iets toeneemt. Je levert gewoon wat detail in en krijgt er performance voor terug.
Meh... Dan wordt AvP2 met die kromme Lithtech engine nog blurrier? :\

30.82:
http://spawnagain.servicez.org/AvP2/...P2%20(012).jpg

/edit: Blah, IMG tag werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:21
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Koen schreef:
De beeldkwaliteit wordt door velen beter ondervonden door mensen die overstappen van 30.xx naar de 40 drivers...

En ik denk niet dat je het zo eenvoudig mag voorstellen...die 40.xx drivers zijn beter voor de nieuwere kaarten qua performance, niet voor de oudere. Deze driver doet het niet bepaald goed met een gf2 mx ofzo...de 30.87 is volgens mij et beste
Oud 11-10-2002, 21:14
Koen
Koen is offline
Citaat:
Droyd schreef:
De beeldkwaliteit wordt door velen beter ondervonden door mensen die overstappen van 30.xx naar de 40 drivers...
Dat zou theoretisch onmogelijk moeten zijn. Texture Sharpening (zo heette dat) staat namelijk standaard uit in 40.x, en daarom 'lijkt' ie sneller. Je kan dit weer gewoon aanzetten, zodat je terugkomt op je 'oude' snelheid.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:39
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Koen schreef:
Dat zou theoretisch onmogelijk moeten zijn. Texture Sharpening (zo heette dat) staat namelijk standaard uit in 40.x, en daarom 'lijkt' ie sneller. Je kan dit weer gewoon aanzetten, zodat je terugkomt op je 'oude' snelheid.
Waar kan je dat dan precies aanzetten?
Reageren

Regels voor berichten