Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 17:33
van_bommel
van_bommel is offline
Ik wil het meisje waar ik verliefd op ben(dat weet zei nog niet) graag iets geven, ik vind een Oilily shawltje wel leuk, maar ik heb daar niet zo'n verstand van.

wat vind jij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 17:42
Kismo
Kismo is offline
Ik zou het niet zo goed weten eigenlijk wnat wil je ermee laten zien dat je verliefd op haar bent of wil je dta liever niet duidelijk maken?
Oud 09-10-2002, 17:55
Verwijderd
Waarom wil je haar iets geven? Als je haar iets geeft, geef dan iets romantisch...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:18
Dextopia
Dextopia is offline
Citaat:
Alex schreef:
Waarom wil je haar iets geven? Als je haar iets geeft, geef dan iets romantisch...
LOL, omdat ie verliefd is op dat meisje. Geef Idd iets romantisch en kostbaar hou wel rekening mee dat ze jou niet negeert !
en hou het onder 4 ogen.

Wat ik aan het begin zou geven is een beertje en een hartje, kijk dan hoe ze reageert

Succes.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:40
Gothic
Gothic is offline
Als ik zo'n sjaaltje van mijn vriend zou krijgen, zou ik hem schoppen

Zoiets kan je beter niet doen denk ik, zoiets moet met kleuren bij kleding passen enz...

geen idee voor iets anders... lief knuffelbeertje?
Oud 09-10-2002, 19:42
dr.evil
dr.evil is offline
Je kunt natuurlijk ook gewoon een muziek cd geven met bijvoorbeeld romantische muziek ofzo.
Tippie: koop een legale cd, ga er niet zelf een branden want dat staat nogal cheap
Oud 09-10-2002, 19:55
Guano @
Guano @ is offline
Citaat:
dr.evil schreef:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een muziek cd geven met bijvoorbeeld romantische muziek ofzo.
Tippie: koop een legale cd, ga er niet zelf een branden want dat staat nogal cheap
Zelf branden is juist lief (wel een zelfbedachte dan he?! niet een die je in de winkel ook kan kopen!).. dan ist persoonlijk.. ik zou blijer worden van een gebrande dan van 1 die in de winkel is gekocht.. dat vind ik nogal makkelijk.. hup ff kopen en klaar..

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:08
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou iig niet dat Oilily sjaaltje kopen voor haar. ik heb zo het idee dat iedereen zo'n ding al heeft, en het is ook lastig om er eentje uit te kiezen, want het moet ook maar net passen bij de kleuren van je kleding..

Ik zou iets persoonlijkers kopen voor haar, je wilt haar wel laten merken dat je haar leuk vindt denk ik..?
Koop dan een lief knuffeltje voor haar met een leuke kaart, of een die cd die ze zo graag wilde hebben (wel kópen dan hè?!),
Bij cadeauwinkels hebben ze vaak leuke dingetjes, kijk er eens rond ofzo..

maar ik raad het sjaaltje iig af..

BTW. hoe zit het precies tussen dat meisje en jou? Ze is niet je vriendin als ik het goed begrijp? Maar jij bent verliefd op haar (zij ook op jou??)
graag wat meer informatie, dan is het wat 'makkelijker' om enkele tips te geven, aan je vriendin geef je namelijk een ander soort cadeautje dan aan een 'gewone' vriendin, of iemand waar jij dan wel verliefd op bent, maar jullie hebben niks.. snap je..?
(althans, ik zou in die gevallen andere soorten cadeautjes geven )
Oud 09-10-2002, 20:11
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Guano @ schreef:
Zelf branden is juist lief.. dan ist persoonlijk.. ik zou blijer worden van een gebrande dan van 1 die in de winkel is gekocht.. dat vind ik nogal makkelijk.. hup ff kopen en klaar..
tja hangt er maar net vanaf vind ik

Als jij zelf een cd samenstelt, met nummers waarvan jij denkt dat zij die leuk vindt, of romantische liedjes bijvoorbeeld, tja dan is het gebaar ook heel lief enzo ja.. Het is dan inderdaad persoonlijk.. Want zoiets vind je niet in de winkel, een cd met alleen maar liedjes die jij leuk vindt..

maar wanneer je gewoon ff de nieuwe cd van "****" (willekeurige band) ff kopierd, of download, dat komt wel ontzettend cheap over ja, en dat raad ik dan ook af, koop dan de cd origineel!
En ik neem aan dat je er dan ook niet vies van bent om wat geld uit te geven voor degene waar je verliefd op bent..
Oud 09-10-2002, 21:15
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
........en hopen dat het werkt anders is al je moeite voor niets (kan er over meepraten )

Wat ik zelf al eens bedacht had in dit 'genre' , is een beetje afgeleid wat hier al is genoemd over dat cd's branden.

Ik had het idee, als je nou elke donderdag, of elke dinsdag en vrijdag, maakt niet uit als er maar een patroon te ontdekken is, 1 cd in de bus dropt. Je zet dan op de cd 1 nummer, wat je gevoel reflecteert. Ik noem:
-The Temptations - Night and Day
-Frank Sinatra - Too Marvelous For Words
-Brainpower - Met Jou

Pak van alle stylen gewoon iets, let wel op dat je het 'niveau' niet omlaag haalt daar P Diddy met I Need A Girl ofzo, dat is !!

Misschien kun je de laatste keer dat je haar een cd geeft een nummer opzoeken waarin jouw naam voor komt, en dat dan geven. Is het meteen duidelijk met wie ze te maken heeft.

Achja, mijn idee
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
concertkaartjes....

ik kan ook nooit iets beters verzinnen, k ben heel erg slecht in kado's
Oud 11-10-2002, 08:38
Evilqueen
Evilqueen is offline
Koop een roos voor dr! Dat vind ik echt liev.. Ik ben het helemaal met PardonMe eens wat betreft die Oilily sjaal. Not done!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:57
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik ga voor een mooie NIET gebrande cd..

maar een roos is ook heel erg leuk en romantisch.
Oud 11-10-2002, 11:04
coolwater
coolwater is offline
ik zou zelf niet voor zo'n shawtje kiezen ,vooral als je haar nog niet zo goed kent,dat kun je wel kopen als je haar beter kent,koop eerder iets romantisch!!

xxx
COOLWATER
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten