Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik zo'n sjaaltje van mijn vriend zou krijgen, zou ik hem schoppen
![]() Zoiets kan je beter niet doen denk ik, zoiets moet met kleuren bij kleding passen enz... geen idee voor iets anders... lief knuffelbeertje?
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:10. |
![]() |
|
Ik zou iig niet dat Oilily sjaaltje kopen voor haar. ik heb zo het idee dat iedereen zo'n ding al heeft, en het is ook lastig om er eentje uit te kiezen, want het moet ook maar net passen bij de kleuren van je kleding..
Ik zou iets persoonlijkers kopen voor haar, je wilt haar wel laten merken dat je haar leuk vindt denk ik..? Koop dan een lief knuffeltje voor haar met een leuke kaart, of een die cd die ze zo graag wilde hebben (wel kópen dan hè?!), Bij cadeauwinkels hebben ze vaak leuke dingetjes, kijk er eens rond ofzo.. maar ik raad het sjaaltje iig af.. ![]() BTW. hoe zit het precies tussen dat meisje en jou? Ze is niet je vriendin als ik het goed begrijp? Maar jij bent verliefd op haar (zij ook op jou??) graag wat meer informatie, dan is het wat 'makkelijker' om enkele tips te geven, aan je vriendin geef je namelijk een ander soort cadeautje dan aan een 'gewone' vriendin, of iemand waar jij dan wel verliefd op bent, maar jullie hebben niks.. snap je..? (althans, ik zou in die gevallen andere soorten cadeautjes geven ![]()
||
Citaat:
Als jij zelf een cd samenstelt, met nummers waarvan jij denkt dat zij die leuk vindt, of romantische liedjes bijvoorbeeld, tja dan is het gebaar ook heel lief enzo ja.. Het is dan inderdaad persoonlijk.. Want zoiets vind je niet in de winkel, een cd met alleen maar liedjes die jij leuk vindt.. maar wanneer je gewoon ff de nieuwe cd van "****" (willekeurige band) ff kopierd, of download, dat komt wel ontzettend cheap over ja, en dat raad ik dan ook af, koop dan de cd origineel! En ik neem aan dat je er dan ook niet vies van bent om wat geld uit te geven voor degene waar je verliefd op bent.. ![]()
|
![]() |
........en hopen dat het werkt anders is al je moeite voor niets (kan er over meepraten
![]() Wat ik zelf al eens bedacht had in dit 'genre' ![]() Ik had het idee, als je nou elke donderdag, of elke dinsdag en vrijdag, maakt niet uit als er maar een patroon te ontdekken is, 1 cd in de bus dropt. Je zet dan op de cd 1 nummer, wat je gevoel reflecteert. Ik noem: -The Temptations - Night and Day -Frank Sinatra - Too Marvelous For Words -Brainpower - Met Jou Pak van alle stylen gewoon iets, let wel op dat je het 'niveau' niet omlaag haalt daar P Diddy met I Need A Girl ofzo, dat is ![]() Misschien kun je de laatste keer dat je haar een cd geeft een nummer opzoeken waarin jouw naam voor komt, en dat dan geven. Is het meteen duidelijk met wie ze te maken heeft. Achja, mijn idee ![]() |
![]() |
|
|