Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2007, 18:19
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sonho schreef op 08-03-2007 @ 18:29 :
Eventjes kort. Novarum belde net. Het advies is tweedaagse en ik kan waarschijnlijk over twee weken al beginnen! Eerste reactie? Dat is wel heel snel, ik moet nog zoveel regelen, maar het is wel een hele mooie kans. Ik ga het morgen en volgende week regelen op school en werk en dan over 2/3 weken beginnen. Brr.
Idd mooie kans

ot: ik voel me dik, mijn buik doet pijn en ik heb het koud. Bah.
Oud 08-03-2007, 18:54
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Het was zonnig vandaag en dat sector werkstuk is eindelijk af
Oud 08-03-2007, 19:02
Verwijderd
Omg mijn eigen piano op mijn kamer Ja nou ja digitaal maar toch! *dansje doet* Eindelijk weer gewoon muziek kunnen maken!
Oud 08-03-2007, 19:28
Verwijderd
ik weet het echt niet meer. krijg allemaal verwijten naar me hoofd, waar ik serieus nix aan kan doen, nix over afweet.. en dan zit ze de hele tijd om bepaalde programma's te lachen, gaan papa en ik ook geiten over sonja bakker boek, heb ik het gedaan..
en ik schijn niet serieus te zijn, veeg alles wat ik niet leuk vind van tafel en zet me niet echt in flikker toch een end op. als je dan prikkelbaar bent, en er spelen dingen mee die ik niet weet en misschien ook wel niet wil weten, reageer het niet op mij af!
en mij ermee echt kwetsen, en derna nog komen slijmen dernet dat hoeft dan ook weer niet..

en verder zijn er de gewone twijfels, over me eigen, over school, over alles. pff
Oud 08-03-2007, 19:36
Sagana
Sagana is offline
Waarschijnlijk een bloeduitstorting en scheurtje in mijn been, maar morgen krijg ik de precieze uitslag...
Oud 08-03-2007, 19:47
Roosje
Roosje is offline
Jajajaja morgen is het vrijdag. <3333
Oud 08-03-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 08-03-2007 @ 20:47 :
Jajajaja morgen is het vrijdag. <3333
Ook iemand die duisentverliefdig is!

Ik hou ervan om bij vriendlief te zijn en alle zorgen doen wegvagen en over een halfjaar misschien al samenwonen! <3
Oud 08-03-2007, 19:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Het was weer een veelbewogen dagje en vanavond heb ik even nergens meer zin in...Morgenochtend MOET mijn middenevaluatieverslag voor stage af zijn en ik kan jullie vertellen dat het voor een heleboel stress heeft gezorgd, maar das meer mijn eigen schuld (te laat begonnen)...
Ik ben benieuwd hoe alles nu verder gaat...Kan uitkijken naar morgen (weer gesprek bij AMW en 's avonds slaap ik bij mijn vriend) en naar het weekend, weer even bijtanken voor volgende week
Oud 08-03-2007, 20:09
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 08-03-2007 @ 20:52 :
Het was weer een veelbewogen dagje en vanavond heb ik even nergens meer zin in...Morgenochtend MOET mijn middenevaluatieverslag voor stage af zijn en ik kan jullie vertellen dat het voor een heleboel stress heeft gezorgd, maar das meer mijn eigen schuld (te laat begonnen)...
Ik ben benieuwd hoe alles nu verder gaat...Kan uitkijken naar morgen (weer gesprek bij AMW en 's avonds slaap ik bij mijn vriend) en naar het weekend, weer even bijtanken voor volgende week
Hoezo toevallig. Ik las vandaag jouw naam toen ik met dit topic bezig was en ik bedacht me net dat ik jou al heel lang hier niet heb gezien.

Ontopic: Eindelijk een beetje vertrouwen. Het komt echt allemaal wel goed.
Oud 08-03-2007, 20:12
darkfairy
darkfairy is offline
het was een lange dag en door te weinig slaap alweer ben ik kapot en morgen naar de huisarts en dan weer naar me werk toe en daarna heb ik nog geen idee
Oud 08-03-2007, 20:14
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-03-2007 @ 21:09 :
Hoezo toevallig. Ik las vandaag jouw naam toen ik met dit topic bezig was en ik bedacht me net dat ik jou al heel lang hier niet heb gezien.

Ontopic: Eindelijk een beetje vertrouwen. Het komt echt allemaal wel goed.
Hihi, het is idd een hele poos geleden...Kreeg een privebericht gestuurd en sindsdien kijk ik hier weer een beetje rond
Alles goed met je? Wat doe je tegenwoordig allemaal
Oud 08-03-2007, 20:18
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn moeder heeft een inieminietefalpannetje voor me gekocht <3. OMG! Wat een schatje. Moeten er wel kleine inbrekers komen, vanaf nu.

Verder heb ik een verslag met een klasgenoot afgemaakt en dat was erg gezellig.
Oud 08-03-2007, 20:20
Verwijderd
ireen wereldkampioen

bluh. ik heb het koud.
Oud 08-03-2007, 20:55
Roosje
Roosje is offline
Haha mijn broertje is schattig. xD En hij kijkt stiekem wel een beetje tegen me op en ik vond dit een fijne avond want ergens doet mijn zusje me heel erg denken aan mezelf ook al is ze pas zeven.

Of misschien júíst omdat ze pas zeven is.
Oud 08-03-2007, 21:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roosje schreef op 08-03-2007 @ 21:55 :
Haha mijn broertje is schattig. xD En hij kijkt stiekem wel een beetje tegen me op en ik vond dit een fijne avond want ergens doet mijn zusje me heel erg denken aan mezelf ook al is ze pas zeven.

Of misschien júíst omdat ze pas zeven is.
Hoeveel broertjes en zusjes heb jij en in welke leeftijd? Want volgens mij zijn het er best veel en ben nu wel nieuwsgierig
Oud 08-03-2007, 21:08
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-03-2007 @ 22:02 :
Hoeveel broertjes en zusjes heb jij en in welke leeftijd? Want volgens mij zijn het er best veel en ben nu wel nieuwsgierig
Eeh een zus van zeventien, twee broertjes van elf en twaalf & twee zusjes van zeven en acht. ^^ En ik ben zelf zestien nu. En ze zijn liev. <3

Oh en ik vind gitaar spelen leuk ook al kan ik er geen flikker van maar dat doet er niet toe en ik wil wel weer een nieuw stukje leren want wat ik nou als so-called huiswerk heb kan ik al. ;x
Oud 08-03-2007, 21:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roosje schreef op 08-03-2007 @ 22:08 :
Eeh een zus van zeventien, twee broertjes van elf en twaalf & twee zusjes van zeven en acht. ^^ En ik ben zelf zestien nu. En ze zijn liev. <3
Leuk, zal wel een gezellig boel zijn bij jullie!
Oud 08-03-2007, 21:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n stage is nog steeds zo leuk, de mensen zijn zo tof en gezellig en ik vind het allemaal nog heel erg leuk en interessant. Ze zijn tevreden over me en vinden dat ik goed werk en goed kan wennen en nemen me overal mee naartoe zodat ik heel veel gave dingen zie

Die komende vier maanden ga ik me wel vermaken
Oud 08-03-2007, 21:27
Ann
Ann is offline
Morgen biologie toets, bah, maar ja, moet toch gebeuren.
Orkest was weer gezellig
En mijn zus heeft kaartjes besteld voor elf fantasy dit jaar, en we gaan 22 april en dan moet ik alleen even vrij vragen van mijn werk en dan trek ik haar gothic jurk aan met hakken omdat ze niet wil dat hij over de grond sleept Grappig, die dingen passen zo niet bij me, maar lekker een dagje alleen weg met mijn zus!
Oud 08-03-2007, 21:37
Verwijderd
So take to many pictures, laugh too much, and love like you've never been hurt. Because every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back.

(misschien cliché, of zeker cliché maar zo waar.)

Het is zo leuk om onverwachts leuke mailtjes van leuke personen te krijgen. En ik heb zo'n zin in zomer. Om lekker verliefd te worden en zonder jas te fietsen en en en <3
Oud 08-03-2007, 21:40
Verwijderd
Oh ik ben helemaal hyper en stuiterig door het advies. Ik heb ook al uitgezocht hoe ik dat met mn studie ga doen en als ze daar nou eventjes meewerken en ik een beetje hard werk kan ik nog alle vakken volgen en dat zou heel fijn zijn. M'n werk moet ik wel opgeven dan, maar dat vind ik niet erg want dat is fysiek nogal zwaar. Aan de andere kant zit ik nu wel in de Opleidings Commisie waar ik nog wat centjes mee verdien.
En verder heb ik morgen repetitieweekend met orkest en dat is echt heel erg hip! Morgenavond twee repetities, zaterdag de hele dag repeteren (9 uur) en zondag tot 5 uur repeteren. Heerlijk! En de hele dag met leuke mensen (hoewel er een paar niet komen) en misschien wel weer de hele nacht mens-erger-je-nietten of filosofische gesprekken voeren.
Ja, het komt goed geloof ik. Morgen eventjes langs mn mentor, dan Novarum bellen dat ik dinsdag wél kom, mn werk bellen voor een afspraak, een stage regelen voor volgend jaar en dan gelijk door naar het gaafste weekend van de wereld. En nu nog eventjes schrijven of lezen en dan lekker slapen.
Tot zondagmiddag! En een hele berg knuffels voor ieieieieieiedereen. ({)(})
Oud 08-03-2007, 21:40
Verwijderd
IK heb nu weeer een down.
Als 2007 geen goed jaar word dan komt het nooit meer goed. en heeft het geen zin meer. Elk jaar heb ik gehoopt op dat het goed komt, elk nieuwjaar weer.
En eigenlijk is het nooit goed gekomen. 2007 is ja of nee.
Oud 08-03-2007, 21:58
Verwijderd
Hm dubbelheid. Mn oma ligt in het ziekenhuis met gebroken heup (beide delen van het gewricht) en gecompliceerde polsbreuk, en vanwege haar roken-als-een-ketter komt ze misschien niet eens uit de narcose.. Zo wel, dan zit ze sowieso vast aan een tehuis (ze is ook aan het dementeren, al jaren).

Maar mn basles was dan wel weer helemaal fantastisch. En éigenlijk wil ik reizen, en stoppen met deze studie want het ligt me niet zo als ik dacht dat het zou doen. Maar euh ja twijfels.
Oud 08-03-2007, 21:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Oooh ik was net zo boos en geïrriteerd.
Ben ik mooi op tijd op het station, roepen ze 1 minuut nadat de trein naar Utrecht weg is, om dat de trein naar Amersfoort-Groningen/Leeuwarden niet rijdt en dat geadviseerd wordt om via Weesp te gaan, wat neer komt op 3 treinen. Als ik dit had geweten, was ik dus via Utrecht gegaan, 2 intercities ipv. 2 klote stoptreinen

En toen ging er dus ook nog iemand overgeven in die stoptrein, die toch al druk was. En dat 'spul' dreef vervolgens de hele trein door Vet ranzig dus.

Met een half uur vertraging ben ik dan eindelijk weer thuis.
Op zich nog wel nuttig dagje geweest, ik heb nog 50 pagina's gelezen in de bieb, nog in de mensa gegeten en veel water gedronken () en lekkere cappuchino en gewone koffie.
Oud 08-03-2007, 22:13
ilse
ilse is offline
morgen de uitvoering van de musical.. eindelijk..de laatste avond, de avond waar het om gaat.. komen allemaal mensen ook kijken, echt leuk alleen veel enger dan voor kinderen die ik toch niet ken.. wel zin in
Oud 08-03-2007, 22:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aardrijkskundetoets tegen alle verwachtingen in toch gehaald, geschiedenis niet, maar dat had ik ook niet geleerd. Alleen kan ik nu geen herkansing vinden in de komende toetsperiode... Lekker duidelijk, de organisatie op de pabo . Net als de mailconversatie met dat mens (jaja, ze heeft vandaag teruggemaild!) die uitloopt op "je moet je maar inschrijven op het lijstje naast mijn kamerdeur"...

Ennikzitzwaarindestressvoormorgen
Oud 08-03-2007, 22:33
DvoorA
DvoorA is offline
ja was een leuke dag vandaag
en ik begin iets te voelen wat ik zo nog nooit eerder heb gevoeld de wonderen zijn de wereld duidelijk nog niet uit!
Oud 08-03-2007, 22:39
Verwijderd
ik heb bergen snoep
Oud 08-03-2007, 22:49
Verwijderd
Ik voel me zo erg klote. In alle opzichten gewoon. Alles is weer donker en grijs. En ik haat hem, want ik snap geen hol van hem en hij neemt z'n telefoon niet op terwijl ik alleen maar even met hem wil praten. En of hij het nou zo bedoelt of niet, dat weet ik niet, maar het komt wel zo over. Ik voel me gewoon zwaar klote, alles zit tegen.. Ik wil dit niet meer. Het is niet goed voor me, alles wordt bedorven, mijn leven is echt klote.
Ik had mezelf zo erg beloofd me nooit meer zo te voelen, maar dat lukt dus gewoon niet. Waarom is alles altijd zo snel weer naar als het even leuk is en ik denk dat alles goed komt?
*huilt*

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 22:51.
Oud 08-03-2007, 22:56
Verwijderd
ik begrijp niet waarom hij nog niet thuis is, hij had er allang moeten zijn. Maar zijn mobiel is leeg dus ik kan hem niet bellen en ik heb geen idee bij wie hij kan zijn... dus ik voel me erg ongerust nu.
Oud 08-03-2007, 23:14
Verwijderd
Parijs
Antwerpen
Londen
Barcelona
Rome
Budapest
Praag
Wenen
Berlijn
Zagreb

Om even een duik te nemen in het bestand van steden dat op de planning staat. <3
Oud 08-03-2007, 23:41
Pandora
Pandora is offline
Heel boos. Uit frustratie een vrouwenkapsel op zijn pasfoto gekunsteld.
Oud 08-03-2007, 23:51
Verwijderd
voel me best lekker vandaag! heb ook heel veel gedaan, en lekker gedanst... zonder ska zou ik echt niet kunnen leven!
Oud 09-03-2007, 03:20
Verwijderd
Vandaag was echt een hele rare dag.

Vanochtend rustig aan. Vanmiddag naar de keuringsarts van de UWV. Dat gesprek ging heel goed. Ik heb ook goede hoop op een uitkering. Daarna lekker naar Cleo (studentenvereniging). Op Cleo de hele middag rond gehangen. Beetje poker gespeeld. Helaas 6 euro verloren. Het ging niet zo lekker.

Eigenlijk moest ik 's avonds tappen, maar ik voelde me te moe. De laatste tijd heb ik echt een heel raar ritme en ik begin redelijk in te storten. Toen heb ik het aan een vriend van me overgedragen, omdat ik het niet aan kon. Hij moest echter op een gegeven moment iets anders doen. Dus toen ging ik tappen. Dat liep heel erg slecht, leverde te veel stress op. Toen heb ik aan die vriend gevraagd of hij het weer over wou nemen, omdat ik het niet trok. Dat heeft hij toen gedaan. Daarna ben ik naar buiten gegaan, ben ingestort en heb vooral gehuild. Waarop ik m'n ouders heb gebeld dat het slecht ging en of ik bij hen kon komen. Dat kon. Ze staan altijd klaar voor me. Vervolgens voelde ik me wel weer goed, dus belde ik ze op dat ik toch in Groningen bleef. Daarna ben ik nog even een paar biertjes op Cleo gaan drinken. Het werd gezelllig. En het werd laat. Ik kreeg uiteindelijk nog een joint die ik heb kunnen roken. Maar beter van niet.

Met de hulp van m'n vrienden red ik het wel.
Oud 09-03-2007, 06:46
rare kwast
rare kwast is offline
nog 4 uur en dan mag ik weer naar huis..
Oud 09-03-2007, 06:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 09-03-2007 @ 00:51 :
voel me best lekker vandaag! heb ook heel veel gedaan, en lekker gedanst... zonder ska zou ik echt niet kunnen leven!
ska <3
Oud 09-03-2007, 07:13
Verwijderd
Ik vind het zo stom om bijna lege kaartjes te sturen (omdat ik niets weet om er op te zetten), maar aan de andere kant wil ik zo graag kaartjes sturen.
Oud 09-03-2007, 07:28
Missy
Missy is offline
Gister en vandaag is het zo lekker weer<3. Ik word er zo lekker vrolijk van.

Ik begin me alleen een beetje erg zorgen te maken om school. Tweede rapport komt eraan én ik heb er echt aan gewerkt, heel hard. Maar ik ben bang dat het niet te zien is. Pff, school. Ik moet én zal overgaan. Ik kan het wel. Nu alleen nog de zelfdisipline vinden. Gaat lukken!
Oud 09-03-2007, 07:53
Verwijderd
Sta ik zo vroeg op, moet ik natuurlijk ook wel gaan leren, anders had ik net zo goed in mij bed kunnen blijven liggen.
En bah, want het gaat niet als gepland.

*mopper*

It's hard to be tender...
Oud 09-03-2007, 08:22
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 09-03-2007 @ 08:53 :
Sta ik zo vroeg op, moet ik natuurlijk ook wel gaan leren, anders had ik net zo goed in mij bed kunnen blijven liggen.
En bah, want het gaat niet als gepland.

*mopper*
Ik vind vóór 9 uur op nog steeds vroeg hoor.

OT: Zo naar Pearl, lenzencontrole, expres vroeg in de ochtend gepland, dan ben ik maar op. Straks eindelijk m'n rijbewijs ophalen! Volgende week tijd maken om te gaan rijden in de auto van m'n ouders, want ik wil eerst even in bekende buurt in m'n eentje gaan rijden voordat ik volgend weekend met m'n vriend naast me de snelweg op ga. En straks nog even ontbijt kopen voor morgen bij m'n vriend, want hij heeft er geen tijd voor en vanmiddag weer het land door treinen naar de ouders van m'n vriend want zijn moeder is jarig.

Oja, ik ben weer blij en wakker wakker geworden.
Oud 09-03-2007, 08:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik houd niet van vrijdagen. Ik houd helemaal niet van vrijdagen. Ik verafschuw vrijdagen. En dat terwijl ik niet eens college heb op die dagen. Maar ik ben altijd alleen maar bezig met me verplaatsen. Me te verplaatsen van haar vandaan. En ik moet naar de kapper en ik moet mijn kamer nog afstoffen en ik loop achter met woordjes leren. Blegh.
Oud 09-03-2007, 09:13
Verwijderd
Zometeen een grammar-tentamen en ik wíl niet. Heb bijna niet geleerd, maar ik kan er de motivatie ook niet meer voor opbrengen Bahbah. Reizen wil ik. In ieder geval niet meer dit..

En nou maar duimen dat het beter gaat met mn oma.
Oud 09-03-2007, 09:33
Nienna*
Nienna* is offline
OMG ik heb zo biologie schoolexamen en ik heb nauwelijks geleerd en ik ben er helemaal niet goed in... het gaat over spijsvertering (tot in detail met de enzymen aan toe) en opname van stoffen enzovoorts en ook over het foppen van hersenen en zo (oftwel: hoe je hersenen informatie verwerken). En het is moeilijk.
Ik zit dus in de stress. Nog twintig minuten... en het is een schoolexamen. Je schiet niets op met stress maar toch, ik heb natuurkunde al verknald. En vannacht droomde ik dat ik een 4.8 had voor wiskunde .

Kop op. Ik kan het (euh...? Dat hoop ik?)! Waarschijnlijk zijn mijn rapportpunten na deze proefwerkweek gigantisch gedaald. Shitzooi.

Stressss!
Oud 09-03-2007, 09:50
Verwijderd
Ik ben echt productief de afgelopen week... 'Nep-redbull' (ik vergeet alle namen van die dingen, behalve van de 'echte' ) van de AH werkt echt goed. Al vermoed ik dat er meer van invloed is... Als het nu vandaag ook nog even droog wordt, dan kan ik straks ook nog doen wat ik vandaag iig nog wil doen.
Oud 09-03-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 07:58 :
ska <3
een hele blije muziekstroming... veel blazers, beetje punkrock, hele snelle regae...
Oud 09-03-2007, 09:59
Roosje
Roosje is offline
Tudududu het is vrijdag rokjesdag en ik ben gek op rokjes en ik heb rokjesbenen en ik word er altijd huppelig van. En nog maar drie uurtjes en dan zie ik mijn vriendje alweer en we gaan naar zijn papamama dit weekend en mijn kleuters vinden het niet leuk geloof ik.

Jezus, ik ben vrrrolijk. <333
Oud 09-03-2007, 10:32
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 09-03-2007 @ 10:58 :
een hele blije muziekstroming... veel blazers, beetje punkrock, hele snelle regae...
Uhuh. Vet vrolijk Nu we toch offtopic gaan: Ken je Mark Foggo? Een aantal jaar geleden heb ik die live gezien en dat was zo geweldig!
Oud 09-03-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2007 @ 11:32 :
Uhuh. Vet vrolijk Nu we toch offtopic gaan: Ken je Mark Foggo? Een aantal jaar geleden heb ik die live gezien en dat was zo geweldig!
tuurlijk ken ik Mark Foggo!! vorig jaar greppelpop (geniale naam hihi)
ik ga straks denk ik ook opruimen en dan gooi ik alle ramen open en blaas heel hard reel big fish door de boxen heen! dat zal het vuil leren!
(mischien moet ik dan wel eerst van de bank af, mn laptop wegzetten en gaan douchen, want zo schiet het niet op, maar ach, details, vandaag wordt toch een beetje een chilldag)

heb nog steeds een endorfinekick! damn...
Oud 09-03-2007, 10:55
moon
moon is offline
Gister vocht ik tegen de tranen. Ik qilde niet laten zien dat ik voor de zoveelste week achtereen weer tegen de stage op zag. Terwijl ik met mijn moeder stond te praten slikte ik de tranen weg, maar ze kwamen er via mijn neus uit, ik kreeg een enorme loopneus. Het is nu 1 uur voor ik stage moet lopen en opnieuw moet ik vechten tegen de tranen, ik zie er zo ontzettend tegenop. Elke week hetzelfde liedje, die stage went nooit. pffff help!
Oud 09-03-2007, 11:08
Verwijderd
Ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben op iemand van m'n studentenvereniging

En ik wil eigenlijk een shirt laten bedrukken met 'Pas op: Instortingsgevaar' Zelfspot de gexte
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten