Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1.Poker je wel eens? ja
2.Zoja, hoevaak poker je? gemiddeld 1 keer per week 3.Poker je zowel online als offline? online en offline 4.Speel je met echt geld? soms maar dan in het echt niet online everest poker is de beste ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 12:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1474510
Hier, een groot topic, schele big. Ze zijn samengevoegd. -Robo OT: Tropical Poker vind ik wel relaxed. Lekker veel freerolls. Maar je kunt er alleen storten via Neteller en dergelijke. Everest Poker is een kutsite, maar daar heb je sit 'n go's met hele lage buy-ins (minder dan 1 euro). Creditcard stortingsmogelijkheid (5 euro minimum) Party poker is ook wel redelijk. Weinig freerolls, maar met iDeal (Postbank/Rabo etc) kun je er direct geld storten (10 euro minimum). Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 09:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gelukkkig kan je doorspoelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wij doen altijd 5 euro in de pot de nummer 2 krijgt inzet terug(5 eurie dus)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Weer even een bonus op Party vrijgespeeld van $15 dollar, en met dat vrijspelen zelf ook nog eens $20 erbij verdiend aan cash tafels. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Buy-in.. etc..
||
Citaat:
ik heb gebhoordt dat ze soms 40 euro buy-in heb en soms 10 euro buy-in
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maaruh, ik moet minimaal €15 storten, kan dat ook minder?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enneh, nee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel eens strait flush maar toen had ik gefold ![]() ![]() ander tjekke julllie ff www.pkr.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem 1 keer gehad, ook ruiten, in een tournament. De ander ging niet mee toen ik op de turn all-in ging. :\ En 2 x een straight flush gehad. |
![]() |
|
Speel je toernooien/cash? Welke limieten speel je? Hoeveel tafels speel je? Speel je 100% gefocused? Ben je tiltgevoelig? Speel je veel/weinig handen? Ben je een gokker? Hoe selecteer je je tafels? Welke tijden speel je? Speel je voor winst, of voor de lol? 90% van de pokerspelers speelt verliezend, wat maakt jou anders?
Tips: 1. Snap het spel. Begrijp waarom mensen bepaalde moves maken. 2. Vooral op de lagere limieten is het Tight = Right. Om looser te spelen heb je wat meer inzicht nodig. Tijden - Wanneer jij je goed voelt, en wanneer je scherp bent. Ik speel graag tussen 00.00 en 04.00 omdat veel spelers dan vermoeider zijn, maar in principe maakt het niet superveel uit. Verhalen als "Het zit altijd tegen" en "Ik heb altijd pech" zijn gewoon gelul. Over 100k handjes krijgt iedereen ongeveer dezelfde starthanden. Als iemand vaak als underdog een allin ingaat, dan zal hij ook vaker "geluk" hebben en suckouts maken, maar over de lange termijn verlies je. Denk op de lange termijn. Het is jammer als je met je KK van 33 verliest, maar wees blij dat je tegenstander die fout maakt. Op lange termijn is het voor jou winstgevend. Tilten - Het allerstomste wat je aan tafel kunt doen. Het levert je namelijk niks op, en het kost je vaak je zorgvuldig opgebouwde winst. Als ik een grote pot verlies dan scheld ik, dan sloop ik mn muis, maar de hand erna probeer ik weer scherp te zijn, en laat ik het zeker mn spel niet beinvloeden. Focus - Zet je msn uit, zet je tv uit, ga niet zitten surfen ondertussen. Als je poker speelt moet je daar je aandacht voor gebruiken. Als ik door focus 1 ding opmerk dat ik anders zou missen (bijvoorbeeld een spelpatroon, teken van zwakte) dan levert me dat soms 10-tallen blinds op. Op korte termijn is dit weinig, maar op lange termijn is dit veel Verveling - Als je merkt dat je losser gaat spelen omdat je je verveeld, kun je overwegen om bijvoorbeeld 2,3,4 of meer tafels te gaan spelen. Je krijgt meer actie, dus je kunt ook wat tighter spelen. (maargoed, als je standaard verliesgevend speelt, dan gaat dus ook harder) Freerolls - Zijn kut. Bijna iedereen speelt als een malloot, dus de ervaring die je opdoet tijdens freerolls zijn vaak niet representatief voor de echte games (je leert er verkeerde dingen van). Als je er met geluk doorrolt dan win je vaak bedragen als 34 cent (tenzij je bij de laatste 5 eindigt, maar die kans is vrij klein met 2000 man). Dat is leuk als je als 13-jarige wilt beginnen met het opbouwen van een bankroll, maar als je stortingsmogelijkheden hebt dan kun je in die tijd dat je freerolls speelt beter een boek/forum lezen, daar is je spel meer bij gebaat. Voor verdere vragen kun je altijd op het forum van www.pokerinfo.nl terecht. Zorg wel dat je eerst even de zoekfunctie gebruikt, want de meeste beginners vragen zijn al 1000'en keren gesteld. Excuses voor eventuele taalfouten. Ik heb het behoorlijk snel getypt, en ik ben niet super scherp meer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Van der Sloot wint duizenden euro’s met pokeren plokkie123 | 2 | 11-03-2009 12:12 | |
De Kantine |
Petitie tegen verbod op poker Verwijderd | 56 | 26-08-2007 18:12 | |
Lifestyle |
Pokeren Verwijderd | 82 | 05-01-2007 15:04 | |
Games |
Online poker freerolls? Verwijderd | 4 | 30-12-2006 12:45 | |
Vrije tijd |
Poker first eror | 27 | 18-07-2006 09:51 | |
De Kantine |
hoe poker spelen casual dreamer | 20 | 22-04-2004 10:08 |