|
|
||
|
Citaat:
![]() Nee, ik zie echt niet hoe je vast kan blijven zitten
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
ik was zaterdag met een jongen wat drinken, zag het zelf niet echt als een date. Hij is heel lief leuk en aardig maar vreselijk onhandig (of dodelijk zenuwachtig) het was heel gezellig de hele tijd, hij heeft 1 bier over mij en eeentje over zichzelf heen gegooit, een wijnglas kapot laten vallen, tegen 2 stoelen aangelopen hij is van zijn fiets gevallen en heeft na afloop mij een smsje gestuurd. Gericht aan ene berend over dat het heel gezellgi was met mij en dat ik met hem naar bed wilde 8-).. huh yeah right
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zelf wel een keer een date gehad met een meisje die d'r hele glas bier over d'r zelf heen gooide, von'k wel schattig
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb al zijn klokken goed gezet en ben toen naar huis gegaan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Geweldig. Die zou ik echt meteen nemen! Serieus ja, ik ben gek op stuntels, dan hoef ik me niet zo opgelaten te voelen als ik zelf van de ene fout naar de andere stommiteit blunder.
Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 20:07. |
||
|
|
||
|
Citaat:
wil je zijn nummer ?!
|
|
||
|
Citaat:
Daar kan echt niks tegenop.
Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 20:15. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niet te geloven.. weet je zeker dat ie niet gewoon behoorlijk dronken was
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
volgens mij staan bijna al mijn foute dates al op dit forum. Echt ernstig ik ga nadenken over meer .. maar volgens mj is er niets meer ik ben een heel rustig meisje
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het stomme was nog ook dat ik net besloten had dat ik die jongen tóch niet meer dan leuk vond, maar ja, toen was er zo'n feest en veel wijn en ging hij me de hele tijd knuffelen en zeggen dat ik mooi was enzo...
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
*heeft niks te zoeken in dit subforum en rent er snel weer vandoor* |
|
|
|
||
|
Citaat:
, wanneer ?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
OMG wat wil je nog meer! het is lot!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik was vandaag bij een goede vriend van mij, gewoon gezellig maar hij vond het niet 'gewoon' ieh, het lijkt wel incest..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wel een geweldig topic trouwens. Ik heb een keer mijn halve avond besteed aan het lezen van dit topic
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik was vorige week donderdag op een feestje, waar ik niemand kende. Ik was moe dus had weinig zin om te socializen. Kwam er een hele leuke jongen op me af, waar ik de rest van de avond mee heb zitte praten. De volgende dag waren we toevallig allebei vrij. Dus zouden we samen schaatsen. Dat is niet echt een goed plan want ik schaats nooit, ik hou niet van schaatsen maar goed. Hij was er gelukkig ook niet zo goed in, dus stonden we samen te klunsen. Hij was onwijs gezellig en we zijn wat gaan drinken 's middags. toen ik 's avonds naar huis ging, vroeg hij of ik niet mee naar zijn huis ging. IK meost werken dus dat kon niet. tijdens mijn werk heeft hij 10 smsjes gestuurd en 7 keer gebeld ongeveer. Na het werk gaan we altijd even wat drinken, toen belde hij ook. Hij was in de buurt, terwijl hij in haarlem woont en ik in utrecht zat, of hij langs mocht komen. Ik zei dat ik met collega's was en het wel mooi vond zo, maar hij bleef aandringen Uiteindelijk kwam hij dus toch langs. Toen wilde hij blijven slapen, daar had ik echt geen zin in dus ik heb hem weggestuurd. Hij is echt leuk en het is gezellig, maar hij blijft bellen. Hij was zaterdag en zondag in utrecht gaan slapen bij vrienden. Zodat hij bij mij in de buurt was. en hij is er de hele tijd overal en aan de telefoon Ik heb nu gezegd dat hij niet meer dan 2 keer per dag mag bellen. ik hoop dat hij ook het forum op gaat en dit leest!
|
|
||
|
Citaat:
we hebben niets hoor! Moet er niet aan denken, dus kan ik hem ook niet echt dumpen het is moeilijk typen voor een ander, vrijdag zou ik een blind date hebben met de broer van een vriendinnetje. we zouden nog bellen wat we zouden doen, begint hij aan de telefoon al te vragen of ik aan de pil heb, of ik bij hem slaap of hij bij mij! Die date ging mooi niet door, het is allemaal best, maar als je sex hebt op een eerste date is dat spontaan!
|
|
||
|
Citaat:
en eh als je niks met die ene gast hebt, waarom neem je dan uberhaupt nog op als hij belt of smst ik bedoel, het lijkt er niet op alsof hij alleen vriendschap wil ofzoiets.
|
|
||
|
Citaat:
maar wel grappig @Electriq (onder mij) wat is dat voor apenmens
Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 12:21. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 20:19 | |