Oud 11-03-2007, 21:18
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Wat voor (bij)baantje heb je? Vind je het leuk of doe je het puur voor het geld?

Ikzelf werk sinds vandaag als toezichthoudster in een zwembad Ik vind het erg leuk, maar doe het ook voor het geld. Dit is mijn bijbaantje naast mijn studie.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2007, 21:31
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 21:57
Verwijderd
is dat dan niet een beetje een late up?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 04:32
Verwijderd
ik werk tot de zomer in ploegendienst in een laboratorium, wel zwaar, maar t geld is eeeerg chill
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 12:15
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-03-2007 @ 21:57 :
is dat dan niet een beetje een late up?
Nja, 2 maanden maar, en om te voorkomen dat iedereen weer 'tzelfde gaat posten, denk namelijk niet dat iedereen in die 2 maanden ineens een andere baan heeft..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 14:09
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Fishy schreef op 12-03-2007 @ 04:32 :
ik werk tot de zomer in ploegendienst in een laboratorium, wel zwaar, maar t geld is eeeerg chill
Wat houdt dat in?

Ik werk in een snackbar en in het magezijn van een Intersport bedrijf hier in de buurt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 14:37
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Op zaterdag werk ik altijd als heftruckchauffeur / proces operator bij een van de grootste farmacieboeren van de wereld.
en door de weeks breng ik 2 dagen door bij een van de betere Online Marketing bedrijven van Nederland

het eerste doe ik voornamelijk om het geld. want ik ben altijd mijn zaterdagen kwijt. maar het verdient gewoon te goed om het niet meer te doen.

het tweede doe ik om mijn voet tussen de spreekwoordelijke deur van IT te krijgen. Plus dat het een erg leuk bedrijf is waar ik inmiddels smerig veel heb geleerd en ik hoop zo ook mijn steentje bij te dragen aan hun succes
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 15:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben (nood)oppas bij verschillende gezinnen. Erg leuk om te doen, goed betaald en gemiddeld maak ik ongeveer 8 uurtjes in de week. Ook pas ik tegenwoordig op een 5 jarig jongetje met het down syndroom; Wat ik vooral leuk vind omdat ik zo dan nog wat extra ervaring op kan doen, overigens is dit ook nog iets beter betaald maar dat interesseert me nog het minste.

En dan run ik sinds ongeveer een maand een eigen bedrijfje. Nog niet heel erg winstgevend, maar het loopt harder dan dat ik zelf op dit moment aan kan. Voortgekomen uit hobby (dus uiteraard leuk ) en hopend op 'iets' meer. Komt goed, zoals het er nu voor staat!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 15:27
korfballer
korfballer is offline
ik werk twee dagen in de week bij de bakker. Gewoon als bijbaantje. Ik vind zelf dat het echt leuk is voor een bijbaantje!
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 15:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik pas op bij een paar gezinnen + ik heb een tijdje posters opgehangen voor de schouwburg maar dat was omdat het teringgoed verdiende. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:17
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
HvJ schreef op 12-03-2007 @ 15:11 :
Ik ben (nood)oppas bij verschillende gezinnen. Erg leuk om te doen, goed betaald en gemiddeld maak ik ongeveer 8 uurtjes in de week. Ook pas ik tegenwoordig op een 5 jarig jongetje met het down syndroom; Wat ik vooral leuk vind omdat ik zo dan nog wat extra ervaring op kan doen, overigens is dit ook nog iets beter betaald maar dat interesseert me nog het minste.

En dan run ik sinds ongeveer een maand een eigen bedrijfje. Nog niet heel erg winstgevend, maar het loopt harder dan dat ik zelf op dit moment aan kan. Voortgekomen uit hobby (dus uiteraard leuk ) en hopend op 'iets' meer. Komt goed, zoals het er nu voor staat!
Wat voor bedrijfje?

Ik werk parttime in een supermarkt als vakkenvuller, is altijd wel gezellig en verdiend ook goed. Ook geef ik huiswerk begeleiding aan jongere kinderne op school, zijn maar twee uurtjes maar dat verdiend ook wel goed
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:49
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik werk elke zaterdag op de markt, voor het geld hmm, maar ik begin het steeds leuker te vinden. Ik zou het niet meer willen missen .
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 18:15
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik werk op de installatie-afdeling van een bedrijf. Werk er pas sinds kort en houdt me nu voornamelijk met de administratie bezig, maar hopelijk binnenkort ook met het plannen van projecten. Doe het voor het geld, maar heb gelukkig gezellige collega's waardoor ik het niet erg vind om naar m'n werk te gaan.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 18:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 12-03-2007 @ 16:17 :
Wat voor bedrijfje?
Een bedrijfje voor de verkoop van sieraden, en op de langere termijn wil ik ook nog mijn plannen voor de verkoop van lingerie en kinderkleding doorvoeren, zodra ik daar de mogelijkheden voor heb.

Ik ben ooit eens begonnen met het ontwerpen/schetsen van sieraden en (kinder)kleding, en daar kreeg ik een paar heel leuke (positieve) reacties op. Met als gevolg dat ik ineens het verzoek kreeg om 40 jurkjes te leveren, terwijl ik op dat moment amper een knoop aan een broek wist te bevestigen.
Paar weken geleden de stoute schoenen aangetrokken; Wat dingen uit gedacht, rondgebeld met verschillende groothandels en een bestelling geplaatst. Voordat ik 'boe' kon zeggen begon het balletje te rollen. het begon met een geintje, en nu lijkt het ineens serieus uit te pakken. Erg vreemd, dat wel!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 18:43
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Friture => is wel grappig en het is om die mensen wat te helpen. Verdient vrij weinig. Frieten/snacks bakken e.d.
Melkboer => begint te vervelen en is ook niet echt leuk. Verdient redelijk. Bijvullen en af en toe meerijden met de wagen.
Discotheek => heel leuk werk. Verdient ook heel goed. Fotograferen/licht/bar/glas lopen/website onderhouden en nog 1000 dingen.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 12-03-2007 @ 18:37 :
Een bedrijfje voor de verkoop van sieraden, en op de langere termijn wil ik ook nog mijn plannen voor de verkoop van lingerie en kinderkleding doorvoeren, zodra ik daar de mogelijkheden voor heb.

Ik ben ooit eens begonnen met het ontwerpen/schetsen van sieraden en (kinder)kleding, en daar kreeg ik een paar heel leuke (positieve) reacties op. Met als gevolg dat ik ineens het verzoek kreeg om 40 jurkjes te leveren, terwijl ik op dat moment amper een knoop aan een broek wist te bevestigen.
Paar weken geleden de stoute schoenen aangetrokken; Wat dingen uit gedacht, rondgebeld met verschillende groothandels en een bestelling geplaatst. Voordat ik 'boe' kon zeggen begon het balletje te rollen. het begon met een geintje, en nu lijkt het ineens serieus uit te pakken. Erg vreemd, dat wel!
Heb je een website?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:18
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik werk als oproepkracht verzorgende in een vezorgingshuis in het weekend. Daarnaast heb ik ook nog een afwasbaan in een restaurant en is het plan om nog meer te gaan werken in het verzorgingshuis.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:11
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik werk op 't secretariaat van een klein advocatenkantoor in Utrecht. Leuk werk, verdient goed, ben er dus blij mee.

Heb ook nog een contract lopen bij Dierenpark Amersfoort, werk(te) daar in de bediening in een restaurant, ben er nu al 1,5 maand niet geweest. Houd 't t/m de zomer nog even aan, kan ik nog een beetje extra werken+ik mag gratis naar Walibi World.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2007, 20:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
White Trash schreef op 12-03-2007 @ 19:11 :
Heb je een website?
Ja, zijn we druk mee bezig! Hij wordt naar alle waarschijnlijkheid volgende maand gepubliceerd, het is alleen nogal moeilijk om iemand te vinden met de juiste apparatuur/geduld om wat dingen op de foto te zetten.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:43
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
'projectassistent'bij een onderzoeksbureau. Ik ben nog niet begonnen, maar het is voornamelijk telefonische interviews doen. Lijkt me wel leuk, en verdient super
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:50
Verwijderd
Ik werk als receptioniste/telefoniste in een verzorgingshuis (had ik dat in dat vorige topic ook al gezegd, vast wel?) en ik ben naast forumbaas ook medewerker bij scholieren.com, dus daar werk ik ook.

@HvJ: Wat ontzettend leuk! (Mijn 'toekomstdroom' - die ik waarschijnlijk nooit bereiken zal - ligt ook die richting op. Ik ben dan ook erg benieuwd naar je website. )
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 21:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben peercoach op de Hogeschool en geef op dit moment een avond in de week bijles algemene chemie aan een groepje eerstejaars studenten van mijn eigen studie. Daarnaast help ik ook bij problemen met plannen, algemene of praktische vragen over hun studie, etc.

Erg leuk werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 22:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-03-2007 @ 20:50 :

@HvJ: Wat ontzettend leuk! (Mijn 'toekomstdroom' - die ik waarschijnlijk nooit bereiken zal - ligt ook die richting op. Ik ben dan ook erg benieuwd naar je website. )
Offtopic: Tof Leonie! Nou als je een keer niets te doen hebt... Een kaartje met de weg naar mijn huis, correctie: Bedrijfspand - kuch - heb ik je zo gePM-t hoor.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:42
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Ik zit als bijbaantje achter de kassa in een supermarkt. Doe het pas sinds kort, en gewoon puur om iets te verdienen. Misschien ook iets van ervaring, maargoed.

Het is zeker niet dat ik het werk voor janger dan 2 jaar wil doen, het begint me nu al te vervelen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 00:51
Verwijderd
Ik werk 1 vaste dag per week in een parkeergarage, toezicht houden en afsluiten. Is erg leuk en betaald, gezien mn werkzaamheden erg goed. Moet beetje opruimen en verder tv kijken

En ik werk in de Exclusieve Catering, bij Hutten. Dat is op oproep, maar heb wel mn vast locatie. Erg leuk, betaald ook erg goed, maar is hard werken. Maar dat heb ik er voor over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 00:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik doe nu fulltime onderzoek voor mijn opleiding, dus ik kan helaas niet zoveel werken.

Ik werk in een academisch ziekenhuis als "medisch student". We ondersteunen de verpleging met 1001 klusjes (mensen verzorgen, eten/drinken delen, medicijnen delen, controles doen (bloeddruk, en neuro-controles), sondevoeding geven, de infusen allemaal lopend houden, etc etc etc...
Onze afdeling is heel relaxt, we mogen eigenlijk alles wat verpleegkundige ook doen, ook soms bloed afnemen en hechtingen verwijderen enzo.
Best cool en het verdient supergoed
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 07:44
Verwijderd
Ik ben loempiabakker
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 07:45
Verwijderd
Citaat:
oOLittle-DreamO schreef op 14-03-2007 @ 21:42 :
Ik zit als bijbaantje achter de kassa in een supermarkt. Doe het pas sinds kort, en gewoon puur om iets te verdienen. Misschien ook iets van ervaring, maargoed.

Het is zeker niet dat ik het werk voor janger dan 2 jaar wil doen, het begint me nu al te vervelen.
Wees maar niet bang, in de regel worden 18-jarige caissières er toch uitgeflikkerd omdat ze dan goedkoper kunnen worden vervangen door 15-jarige
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 08:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2007 @ 07:45 :
Wees maar niet bang, in de regel worden 18-jarige caissières er toch uitgeflikkerd omdat ze dan goedkoper kunnen worden vervangen door 15-jarige
15-jarige mogen geen kassa draaien

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 09:43
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik werk in een groentewinkel om de hoek, klanten helpen en tussendoor groentes snijden etc.

En ik heb me opgegeven als vrijwilliger om computerlessen te geven aan ouderen, maar nog niks van gehoord.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:17
Verwijderd
Ik werk op de afdeling tandheelkunde van een verzekeringsmaatschappij alwaar ik standaardbrieven verstuur, 12 uur p/w, 8,81 oid p/u, sinds 2,5 jaar. Het is saai en vervelend, maarja, kantoorbaantje > Zeemanverkoopster.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:31
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Snowboard leraar op de indoor skibaan
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-03-2007 @ 08:42 :
15-jarige mogen geen kassa draaien

grtz
ivo
Eeh, geen idee of het waar is, maar ik begon toen ik net 15 was al meteen achter de kassa Wel was het zo dat ik officieel niet later dan 19.00u mocht werken, maar dat ik er wel gewoon tot 21.00u zat
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik werk op de afdeling communicatie van mijn hogeschool Verder schrijf ik een keer per drie weken een column in de "schoolkrant" (aka universiteitsblad) en ben ik ook medewerker bij scholieren.com (buiten forumbaas zijn om)

Verder vind ik het heel stoer van HvJ en ben ik erg benieuwd naar de website en de toekomst van je bedrijfje
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 13:40
Bamiblik
Bamiblik is offline
Werk bij een supermarkt en bij een fitness centrum voor achter de bar/keuken. Erg leuk werk.

Verder loop ik nog stage 2 dagen in de week, maar daar krijg ik niks voor!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 13:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik werk als nachtreceptionist/auditor bij een van de grootste hotels in Amsterdam. Twee shifts per week, erg leuk werk om te doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2007, 14:07
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik werk bij Scholieren.com als recensent en bij T&E Studenten Uitzendbureau. Af en toe word ik daar opgeroepen voor een evenement à la Masters of Hardcore, Toppers in Concert ed.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:42
Mara
Mara is offline
Ik werk als (hoofd)caissière bij een supermarkt. Doe ook slijterij/kiosk, kan eigenlijk alles wel. Doordat ik meer doe dan alleen achter de kassa zitten heb ik veel afwisseling, dat is heel leuk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 15-03-2007 @ 13:55 :
Ik werk als nachtreceptionist/auditor bij een van de grootste hotels in Amsterdam. Twee shifts per week, erg leuk werk om te doen.
WAAR?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
* ik geef bijles aan een jongen van 10, vooral lezen en rekenen
* ski- en snowboardlessen op een indoorbaan geven
* vanaf mei ga ik bodyjam en bodycombat geven bij fitness first!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 17:34
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 15-03-2007 @ 14:07 :
Ik werk bij Scholieren.com als recensent
Dat is vrijwilligerswerk, neem ik aan?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 18:48
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 15-03-2007 @ 14:52 :
WAAR?
Not gunna tell you
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 12-03-2007 @ 14:09 :
Wat houdt dat in?
centocor, een bedrijf dat medicijnen ontwikkelt en produceert, ik werk dan in de productie-tak, en wij moeten dus de reeds 'verzonnen' medicijnen produceren op 24-7 basis, dus ook snachts bijvoorbeeld, mijn afdeling bouwt alle instrumenten en fermentoren en filtersystemen op. t verdient erg goed.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:23
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Magican schreef op 15-03-2007 @ 17:34 :
Dat is vrijwilligerswerk, neem ik aan?
Nope, ik krijg er wel voor betaald. Als je meer info wil, moet je maar ff een pm sturen ofzo, geen zin om het hier zo neer te zetten, dan doet iedereen het straks.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 20:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Twee banen:

-notulist (doe ik overigens als freelancer)
-student-assistent aan de TU Delft

Verder zo nu en dan eenmalige klussen via het uitzendbureau.

Oh ja, ik onderhoud ook een website. Moet ik ook eens wat voor in rekening gaan brengen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-03-2007 @ 08:42 :
15-jarige mogen geen kassa draaien

grtz
ivo
Scherp opgemerkt, Ivo!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 15-03-2007 @ 18:48 :
Not gunna tell you
Nouja!

Ont: Ik sta in mn vrije tijd voor de klas (groep7/8), ben daarnaast coordinator op diezelfde basisschool. Verder doe ik nog wat administratieve werkzaamheden als vrijwilligster voor een goede doel op de vrijdagavond/zaterdagochtend.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 18:21
dineke151
dineke151 is offline
Ik werk bij de Scapino. Erg leuk werk, kan soms ook wel wat saai worden. Ik vind het redelijk leuk om te doen dus
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 18:26
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Op de grillcorner bij de Jumbo. Broodjes verkopen en kip grillen enzo. Super leuk om te doen omdat je best veel verantwoordelijkheid hebt, vaak sta je helemaal alleen op die afdeling namelijk.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 23:20
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
bij een call- center en het verdiend erg lekker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Baantje? Wat verdien jij?
isisnoort
75 18-03-2012 09:02
Werk, Geld & Recht Verdiensten vakantiebaantje
averagedude
1 02-08-2007 15:20
Liefde & Relatie escorte
Valeria
328 23-07-2007 03:33
Lifestyle Muntstukken
Otis
58 20-07-2005 12:45
Lifestyle wat heb jij aan naar je werk??
Ninnoc
95 31-12-2002 16:09
De Kantine vakantie(bij)baantje
Belladonna
65 12-07-2002 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.