Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 19:17
Muspel
Muspel is offline
Tja, 'een x iets drinken' wordt vaak genoeg gebruikt als alternatief voor 'date' door mensen die dat laatste te kneuzig vinden klinken. En ik denk dat ze gewoon geen date wil.

Ik denk dat ik in haar situatie hetzelfde had gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2007, 19:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, wat doe je moeilijk. Bel nou gewoon, dan weet je het zeker!
Of sms: dinsdag samen wat drinken in de stad? 8 uur bij kroeg Y?

Dan kan ze alleen maar ja of nee zeggen en als ze nee zegt dan weet je genoeg
Oud 12-03-2007, 19:22
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Muspel schreef op 12-03-2007 @ 19:17 :
Tja, 'een x iets drinken' wordt vaak genoeg gebruikt als alternatief voor 'date' door mensen die dat laatste te kneuzig vinden klinken. En ik denk dat ze gewoon geen date wil.

Ik denk dat ik in haar situatie hetzelfde had gedaan.
dan had je ook iemand nog wél op MSN aangesproken (ook direct wanneer die online is, als je diegene weer x ziet).... en smsje gestuurd voor succes etc. etc... (terwijl iemand je daarvoor al had gevraagd om x wat te drinken)

nja ok!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:26
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
MaStar schreef op 12-03-2007 @ 19:22 :
dan had je ook iemand nog wél op MSN aangesproken (ook direct wanneer die online is, als je diegene weer x ziet).... en smsje gestuurd voor succes etc. etc... (terwijl iemand je daarvoor al had gevraagd om x wat te drinken)

nja ok!

Ja...dat doe je bij een goede vriend toch ook?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:28
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Muspel schreef op 12-03-2007 @ 19:26 :
Ja...dat doe je bij een goede vriend toch ook?
maar ze is geen goede vriend... heb d'r nog nooit lang gesproken (behalve op MSN)..... x mee gezoent, op msn gesproken en paar x gezien kort tijdens shoppen oid in de stad....

dus van goede vriend kan je niet écht spreken in dit geval
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:51
juno
juno is offline
Ze denkt aan je als je een tentamen heeft en stuurt je een kus per SMS.

Wil je het nou echt in drievoud op de daartoe bestemde formulieren met stempel?

Soms zegt iemand nee op een uitnodiging omdat ze echt op die dag niet kán. Ik bedoel: dat gebeurt wel eens.

BEL HAAR NOU! Dan kun je tenminste fatsoenlijk een datum afspreken dat jullie allebei ook echt kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:05
Yolcu
Yolcu is offline
Jezus moeilijk doen is ook een vak hoor.
Oud 12-03-2007, 20:50
MaStar
MaStar is offline
daarom heb ik besloten om gewoon 't zo te laten (dus niets meer te sturen)! Als ze had gewild had ze dat idd wel in 't smsje gezet of was ze daar op 't vorige MSN gesprek in terug gekomen!

THX voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:57
juno
juno is offline
Ik denk dat zij nu exact hetzelfde denkt over jou.

Suffie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:58
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
juno schreef op 12-03-2007 @ 20:57 :
Ik denk dat zij nu exact hetzelfde denkt over jou.

Suffie.
ik geef tenminste nog hints en het 't in een smsje gezet/op msn gezegt... 'hee wil je x wat drinken' ... 'kan je volgende week donderdag? etc. etc'... als ze dan zegt 'ik DENK dat ik dan wel kan' en er vervolgens niet op terug komt.. en in het MSN gesprek er ook niet op terug komt en in dat smsje van vanmiddag ook niet op terug komt ... tja ..dan heb ik zoiets van: dan maar niet

voor haar is 't juist easy om er op terug te komen, als ze ECHT wilt iig.... dat is dus niet zo.... helaasch
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 21:01
juno
juno is offline
Geen hand vol, maar een land vol, toch?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 21:09
Yolcu
Yolcu is offline
Jammer dat sommige jongens zo makkelijk opgeven.

Jongens horen te chasen, te versieren, ervoor te gaan. Als ze al niet eens meer durven te bellen en zo snel opgeven.. waar gaat het heen met dit land?
Oud 12-03-2007, 21:44
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
MaStar schreef op 12-03-2007 @ 20:58 :
ik geef tenminste nog hints en het 't in een smsje gezet/op msn gezegt... 'hee wil je x wat drinken' ... 'kan je volgende week donderdag? etc. etc'... als ze dan zegt 'ik DENK dat ik dan wel kan' en er vervolgens niet op terug komt.. en in het MSN gesprek er ook niet op terug komt en in dat smsje van vanmiddag ook niet op terug komt ... tja ..dan heb ik zoiets van: dan maar niet

voor haar is 't juist easy om er op terug te komen, als ze ECHT wilt iig.... dat is dus niet zo.... helaasch
Kijk..het punt is dat veel meisjes zich niet zomaar aan je voeten zullen werpen. Je zal eerst op een bepaalde manier moeten laten zien dat je interesse hebt en deze interesse moet je dan ook nog eens op een normale manier laten merken. Een SMS sturen is een zwakke vorm van interesse en dat bedoel ik op twee manieren. Enerzijds is het niet echt een bewijs dat je enige moeite doet en anderzijds is het niet zo krachtig als de telefoon. Een SMS-je sturen als datevoorstel is dus een loze, mieterige manier van doen. Er gaat gewoon niks bijzonders van uit tenzij ze al grote interesse in je had, maar we weten dat dit niet zo is. Wat is er zo goed aan de telefoon? Ten eerste geeft de manier waarop ze op je voorstel reageert je goede indicaties van wat ze ongeveer van je vind. Daarnaast kan je in een zo'n gesprek al pratende de details vastleggen. Via de telefoon ontstaat er een echt gesprekje, terwijl dit via sms heel lastig word. Als je bovendien een leuke stem hebt of goed met je stem kan omgaan kan dit ook in je voordeel werken. Daar moet je geen rare ideeën bij hebben, maar sommige mensen praten nou eenmaal leuker dan andere. Nou is het bovendien zo dat de meeste lui hun date voorstellen sms en msn-en dus je had je kunnen onderscheiden van deze groep prutsers. Als je benadering echter zwak en laf is vanaf begin af aan, dan zal je je niet op een positieve manier onderscheiden. Voor veel lui is een zwakke benadering gewoon een way of life en dan ben je gewoon de zoveelste knecht die wat vage interesse toont en die dan weer vergeten word, of je nou ooit een kus hebt gekregen of niet.

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 06:21
MaStar
MaStar is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 12-03-2007 @ 21:09 :
Jammer dat sommige jongens zo makkelijk opgeven.

Jongens horen te chasen, te versieren, ervoor te gaan. Als ze al niet eens meer durven te bellen en zo snel opgeven.. waar gaat het heen met dit land?
ik vind dat 't wél van beide kanten moet komen, maargoed, das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 07:34
Verwijderd
Citaat:
MaStar schreef op 13-03-2007 @ 06:21 :
ik vind dat 't wél van beide kanten moet komen, maargoed, das mijn mening
En ik deel je mening. Als ik een vent was geweest had ik ook binnen no time gedacht 'de balle!', gewoon omdat zij zich als wispelturige snol gedraagt. (Lees 'Hard To Get' speelt.) En als ze dan nog durft te vinden dat ik niet genoeg initiatief heb getoont kan ze al helemaal naar de maan lopen. Even ot: Gewoon even voor duidelijkheid bellen, als je nog zin hebt om iets te gaan drinken (en zij ook, ofcourse) dan moet je wat gaan drinken. Anders gewoon laten hangen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 08:58
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 13-03-2007 @ 07:34 :
En ik deel je mening. Als ik een vent was geweest had ik ook binnen no time gedacht 'de balle!', gewoon omdat zij zich als wispelturige snol gedraagt. (Lees 'Hard To Get' speelt.) En als ze dan nog durft te vinden dat ik niet genoeg initiatief heb getoont kan ze al helemaal naar de maan lopen. Even ot: Gewoon even voor duidelijkheid bellen, als je nog zin hebt om iets te gaan drinken (en zij ook, ofcourse) dan moet je wat gaan drinken. Anders gewoon laten hangen
Je spreekt jezelf hier wel behoorlijk tegen.
Als jij een vent was geweest had je ook niets meer geprobeerd, maar je vindt wel dat de TS moet bellen?

Tuurlijk vind ik ook dat meisjes niet moeten overdrijven met hard to get spelen en het hoeft heus niet allemaal van de jongen af te komen. Maar hallo, deze jongen heeft nog niks gedaan en roept al dat het hem zoveel moeite kost! Een beetje inzet (lees: ff een belletje geven of ze nog zin heeft om wat te drinken) is toch niet zoveel moeite?

Met andere woorden: de TS roept dat hij het teveel moeite vindt, maar eigenlijk is hij gewoon te bang om te bellen. En dat vind ik best een beetje zielig.
Oud 13-03-2007, 09:31
Chimera
Chimera is offline
Tja, als je alleen maar SMSjes stuurt en dingen op MSN vraagt kan ik me voorstellen dat ze de boot afhoudt. Maargoed, TS is een schijterd, zoveel is duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 09:41
juno
juno is offline
Precies, en zo iemand hoeven wij vrouwen niet.

Kwestie van evolutie: Iemand die al te bang is om ons mee uit te vragen, hoe gaat die ons kroost beschermen tegen mammoeten en sabeltandtijgers?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 12:58
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
juno schreef op 13-03-2007 @ 09:41 :
Kwestie van evolutie: Iemand die al te bang is om ons mee uit te vragen, hoe gaat die ons kroost beschermen tegen mammoeten en sabeltandtijgers?
Oud 13-03-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 13-03-2007 @ 08:58 :
Je spreekt jezelf hier wel behoorlijk tegen.
Als jij een vent was geweest had je ook niets meer geprobeerd, maar je vindt wel dat de TS moet bellen?
Je weet niet zeker of het meisje van de TS 'Hard To Get' speelt, en zij zegt niet dat hij te weinig initiatief toont. Dus als die gozer 't een leuk meisje vindt moet hij gewoon bellen, dat had er weinig mee te maken wat ik daarvoor zei
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 18:24
MaStar
MaStar is offline
bellen hou ik niet van, ik stop er gewoon mee... geen initiatief meer nemen................. helaassch want vond d'r wel leuk! maar denk dat ze mij niet écht leuk vind anders had ze wel wat aangegeven in sms/op msn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 18:32
Anika
Ik hoop maar voor je dat je je bij volgende potentiële vriendinnen anders opstelt. Gaat nog lastig worden anders, als zoiets simpels als bellen al teveel is voor een meisje dat je leuk vindt...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 19:46
Paradiddle
Paradiddle is offline
Gast, dit is echt tragisch.

Als je hebt gebeld voel je je een stuk beter. Aan het begin, als ze net de telefoon heeft opgenomen, kom je niet uit je woorden, maar gaandeweg het gesprek gaat dat helemaal goed komen. Je ploft daarna op je bed. Even bij komen van de spanning. Je denkt "was dat nou zo moelijk" en loopt met een glimlach naar beneden. Een glas cola met een stroopwafel. Die heb je verdiend, vind je zelf. En terecht!

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 20:09.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
MaStar schreef op 13-03-2007 @ 18:24 :
bellen hou ik niet van, ik stop er gewoon mee... geen initiatief meer nemen................. helaassch want vond d'r wel leuk! maar denk dat ze mij niet écht leuk vind anders had ze wel wat aangegeven in sms/op msn
mag ik vragen waarom in godsnaam hier nog post.

en in eerste instantie om hulp vroeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten