Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en makkelijk erop in gaan? Neuh, dat niet. Ben al sinds gisteravond bezig met complottheorien omdat ik vanavond niet meer kan stemmen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik twijfel zelf tussen Dark Phoenix en Elpida. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik zal vanavond als ik thuis ban wat spam verwijderen.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder speel ik gewoon zoals ik speel. Als ik denk dat iemand verdacht is, merk ik dat op, en stem ik er op. En is het niet vreemd dat in een spel waar je je functie voor je moet houden, mensen ineens keihard gaan roepen dat ze vooral geen wolven zijn? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Maxwell is opzich ewl verdacht, hij post nauwelijks en uit het niets opeens: ik stem spectrum
![]() Hij probeert de aandacht te ontwijken en die smiley is daar een voorbeeld van *psychologisch probeert na te denken*en post dus weinig. Hij stemt spectrum omdat die nauwelijks post en spectrum is niet echt verdacht. Zo probeert hij dan een dorpeling eruit te stemmen wat niet echt goed lukt omdat niemand zijn post heeft gelezen denk ik. Misschien stem ik daarom op Maxwell |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
omg. sweet. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ok wat hebben we nu dan?
Sterrenmeisje stemt op Majel Elpida stemt op Majel Majel wil op Elpida stemmen TopDrop verdenkt Dark Phoenix Tink vindt Elpida verdacht Lisaaah: Dark Phoenix of Elpida Dus dan hebben we op Majel 2 stemmen, op Elpida 2 of 3 stemmen, op Dark Phoenix 1 of 2 stemmen. Ik vind Elpida niet verdacht, maar ik wil ook geen gelijkspel. Dus het is wel ff belangrijk dat iedereen post op wie die stemt. Ik stem dus niet op Elpida, om dan de doorslag te geven moet ik dan op Majel stemmen. Wat doet iedereen? We hebben nog maar een half uur. edit: Lisaaah stemt op Dark Phoenix. Als TopDrop op Dark Phoenix stemt hebben we dus 2-2-2/3. edit 2: Elpida stemt op Majel dus. en Top Drop op Majel. Dan staat Majel dus vooraan in de wegstemlijst. Ze kan zich nu nog verdedigen... Skilly stemt op Maxwell? Eigenlijk wil ik ook wel op Maxwell stemmen. Gaat er iemand daarin mee? Anders hebben we te weinig stemmen en heeft dat dus niet zoveel zin. Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 19:04. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |