Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 22:45
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Lyne schreef op 14-03-2007 @ 23:42 :
Het is een typisch gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'. Maar er zit wel een verschil tussen 'wil je met me trouwen' en helemaal niks erover zeggen.. of ben ik nou gewoon echt zwaar aan het overdrijven?

Maar ik waardeer je eerlijke reactie, misschien heb je wel gelijk ook.
Mja, je hebt wel een beetje gelijk. Het ligt er ook een beetje aan wat voor gesprekken jullie gevoerd hebben.

Maar wat wil je dan wel? Dat jullie uitgebreid bespreken wat er gebeurt is en hoe het nu verder moet? Want dat doen mannen gewoon niet. Zoals ik het zie hebben jullie gezoend en hij wil dat je langskomt en dan zien jullie verder wel. Toch?
Oud 14-03-2007, 23:00
Tink*
Tink* is offline
Ik ben benieuwd hoe het een vriendin is vergaan vanavond, maar ik wil haar niet smsen want straks is ze nog bij hem en leest hij het toevallig ook ofzo. Maar ik hoop voor haar dat alles goed gaat, want ze verdient geluk. En er hangt iets in de lucht waar iedereen moe van wordt, ik slaap echt veel per nacht maar ik blijf moe en het is nog wel zulk mooi weer! Dat is vast ook de oorzaak, dat het nog niet hoort ofzo, maar ik vind het ook niet erg.

Mijn nieuwe huisbaas belde vanavond, hij had het contract in een andere envelop weer teruggekregen, bleek dat ie het naar het verkeerde adres had gestuurd. Wel komisch, maar toch duurt het voor mij dan weer langer voordat alles rond is. En ik stond te koken vanavond en ineens belt een vriend van de middelbare school. Ik schrok nogal, omdat hij nooit doordeweeks belt en ik kon gelijk aan zijn stem horen dat er iets aan de hand was. Nou ja, liefdesgedoe dus en hij voelde zich behoorlijk rot en ik 'm zo goed mogelijk proberen te helpen en in het weekend komt ie naar mij omdat ie niet alleen wil zijn. Ik vind het wel fijn dat ie juist mij belt, dat betekent wel dat ie nog wel veel om de vriendschap geeft denk ik, want hij had iedereen verder kunnen bellen. Alleen omdat ie anders nooit belt en bijna nooit kan in het weekend heb ik nu wel weer het idee dat ie me gebruikt omdat ie het moeilijk heeft. Maar ach. Hij heeft me gewoon nodig. En hij is er ook altijd voor mij!
Oud 14-03-2007, 23:04
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ga het wel weer proberen te verdringen en net doen alsof alles heel goed gaat Niemand merkt toch ooit iets aan mij dus zal wel lukken.

Morgen naar de VU en daarna door naar vriendje!
Wordt nog een leuke reis met alle vertragingen rondom Amsterdam, maar ik ben het wel gewend inmiddels. Afgelopen vrijdag ook 4,5 uur over gedaan om van Zwolle in Goes te komen, dusja.

Volgens mij heb ik een muggenbult..heel raar dus
Oud 14-03-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 14-03-2007 @ 23:37 :
how come?
terugvalletje... moet duidelijk me weer aan mijn slaaptijden houden en ben vandaag te weinig buiten geweest... ben teleurgesteld in mezelf en mijn leven... niks gaat zoals ik het wil, te weinig zelfdiscipline... te lui, te eng, te bang... durf niks te proberen uit angst voor falen. ben gewoon even algemeen boos en bang en boos en grrrr en argggghhh en pfffffff en en
maar ik ben iig afgevallen (vind je het gek als je de hele dag alleen water en brood binnenkrijgt?)
soms ben ik echt een irritante egoistische aansteller... vind mezelf zooooo zielig, terwijl er zoveel mensen zijn die het van me "winnen" qua ellende... heb ook alles half weet je... halve eetstoornis, halve automutilatie, halve depressie... eigenlijk ben ik alleen maar ziekelijk onzeker en daar is nou juist zo weinig aan te doen... soms wou ik dat ik echt iets had waar een etiketje op te plakken viel. dan kon het tenminste behandeld worden
en ik weet wel dat dat nergens op slaat! ik weet wel dat dat achterlijk is, ik lees hoe het hier gaat met de mensen die echt hardcore problemen hebben, maar toch gaan die gedachten niet uit mn hoofd. ik maal maar en ik maal maar en elke keer denk ik dat het weer helemaal lekker loopt en dan uit het niets kan ik gewoon niet mijn bed uitkomen en houden mijn gedachten niet meer op en dan voel ik dat donkere plekje weer groeien en dat wil ik niet!!!
Oud 14-03-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 15-03-2007 @ 00:20 :
terugvalletje...
dás pas je hart luchten

Ik herken er wel veel in. vooral de verwarring waarover je zegmaar vertelt.
Ik ben elke dag weer anders, en ik snap mezelf dus niet. Voel me altijd hypocriet (& ik ben het ook)
Oud 15-03-2007, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 15-03-2007 @ 00:33 :
dás pas je hart luchten

Ik herken er wel veel in. vooral de verwarring waarover je zegmaar vertelt.
Ik ben elke dag weer anders, en ik snap mezelf dus niet. Voel me altijd hypocriet (& ik ben het ook)
weet je... ik moet eerlijk zeggen dat gewoon het zo neerzetten hier al een beetje oplucht. vooral als mensen het herkennen. dus dank je wel! (echt!!)
en wat je zegt... dat heb ik ook. altijd. dank je wel
Oud 15-03-2007, 00:26
Verwijderd
Bah, kan niet slapen. Dat terwijl ik wel prettige gedachten heb. Ik zit met twee meisjes in m'n hoofd. Beide vind ik leuk en bij beide denk ik wel enige kans te maken.

En ik word niet stoned. Al heb ik wel al een halve jonko en een derde hashbonbon op vanavond.

Ga zo toch maar weer naar bed en proberen te slapen.

Edit: Begin nu toch wel gaar te worden.

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 01:05.
Oud 15-03-2007, 05:27
Verwijderd
Ben al weer wakker. Oorpijn!
Oud 15-03-2007, 06:33
rare kwast
rare kwast is offline
*gaat duimen voor Sassiefje*
Oud 15-03-2007, 06:39
Roosje
Roosje is offline
Haha wtf goeie dag gisteren want paardrijden was teh geniaal en daarna heb ik een iPod gewonnen en ik heb geen flauw idee wat ik ermee aan moet want ik heb er al één. Leuk is het wel.

Anyway, nu naar school, heelheel lang, Scheikunde PO <3, morgen vrijdag <33333333333 .
Oud 15-03-2007, 06:47
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-03-2007 @ 07:33 :
*gaat duimen voor Sassiefje*
tnx
Oud 15-03-2007, 06:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wakker
En vannacht weer zo'n nare droom over mijn ex gehad. Dat ik bij hem kom voor liefde en intimiteit en dat hij me afwijst omdat we al lang uit elkaar zijn en hij dat niet meer wil. Ugh

Ik heb hem al twee maanden niet gesproken en dat vind ik erg knap van mezelf Maar aan twee maanden heb ik echt veel te weinig om over al dat verdriet heen te komen, dus plak er nog maar twee maanden aan vast
Oud 15-03-2007, 07:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-03-2007 @ 07:39 :
Haha wtf goeie dag gisteren want paardrijden was teh geniaal en daarna heb ik een iPod gewonnen en ik heb geen flauw idee wat ik ermee aan moet want ik heb er al één. Leuk is het wel.

Anyway, nu naar school, heelheel lang, Scheikunde PO <3, morgen vrijdag <33333333333 .
verkopen
Oud 15-03-2007, 07:51
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
wallflower schreef op 14-03-2007 @ 23:45 :
Mja, je hebt wel een beetje gelijk. Het ligt er ook een beetje aan wat voor gesprekken jullie gevoerd hebben.

Maar wat wil je dan wel? Dat jullie uitgebreid bespreken wat er gebeurt is en hoe het nu verder moet? Want dat doen mannen gewoon niet. Zoals ik het zie hebben jullie gezoend en hij wil dat je langskomt en dan zien jullie verder wel. Toch?
Nou nee ik hoef geen uitgebreide nabespreking. Ja, het liefst wel, maar zo zijn mannen niet nee. Ik wil gewoon iets, een teken, dat hij 't wel ziet zitten om verder te gaan, of dat we beter vrienden kunnen blijven. Maar jij bekijkt het wat objectiever dus waarschijnlijk is het wel een goed teken als ie vraagt of ik langs kom.
Oud 15-03-2007, 08:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 15-03-2007 @ 00:20 :
terugvalletje...
soms ben ik echt een irritante egoistische aansteller... vind mezelf zooooo zielig, terwijl er zoveel mensen zijn die het van me "winnen" qua ellende... heb ook alles half weet je... halve eetstoornis, halve automutilatie, halve depressie... eigenlijk ben ik alleen maar ziekelijk onzeker en daar is nou juist zo weinig aan te doen... soms wou ik dat ik echt iets had waar een etiketje op te plakken viel. dan kon het tenminste behandeld worden
en ik weet wel dat dat nergens op slaat
Herkenbaar! Van dat halve, vooral. Maar ook de rest, dingen niet doen uit angst voor falen en zo. Hm... *knuffel*

De laatste tijd heb ik wel het gevoel alsof ik alles onder controle heb. Dat er geen terugvallen meer zullen komen, wat eten en zo betreft. Het zal vast nog wel eens slecht gaan, maar hopelijk niet zo donkerslecht. Het enige wat ik nu nog moet gaan doen, is toch een keer een baantje zoeken. Voor in de vakantie dan, anders is het echt te ambitieus. Maar dat moet moet moet gewoon, ik heb zo geen geld genoeg en ik bedel teveel van mijn ouders en zó druk heb ik het toch ook eigenlijk niet, ik doe dagen niets en toch stress ik alleen al bij het idee van mijn tijd ergens te moeten vastleggen

Ik heb straks voor de eerste keer conversatieles Turks en ik ben zenuwachtig
Oud 15-03-2007, 08:14
Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: 'Dat is tevens ook het enige wat ik heb gedaan?' Het énige? Ik vind dat behoorlijk veel, een essay van 2000 woorden in één dag maken en daar ook nog een herkansing bij leren én hem dan vervolgens waarschijnlijk nog halen ook!
Wees eens trots op jezelf!!
@ Sassiefje: ik zal voor je duimen!! (moet je wel achteraf vertellen waarvoor )

OT: Jep, ik ben nog stééds ziek. Voel me wel al een stuk beter. Gisteren voor het eerst weer een normale avondmaaltijd gegeten, en dat was zo fijn! Dus hoop er een beetje op dat ik vandaag ook weer het één en ander binnen kan houden.
Voel me minder misselijk, de koorts is volgens mij nog heel soms aanwezig, maar bijna weg. Het enige wat ik nu nog heel erg heb is verkoudheid en hoofdpijn. Ik hoop wel dat ik morgen naar school kan, want er moet nu wel een hoop geregeld worden.
Kreeg trouwens echt zo'n lief mailtje van M. hoe het nu met me ging en alles, en voor de rest ook smsjes en mailtjes en telefoontjes van vriendinnetjes en klasgenootjes, maar van mijn twee 'beste vriendinnen' hoor ik niets. Maar goed, 'beste vriendinnen' zijn ze al maanden niet meer..

Overigens heb ik nu wel een beetje de voordelen ontdekt van ziek zijn, want ik heb wel veel tijd om uit te rusten, niet alleen lichamelijk maar ook tijd om rust in mijn hoofd te scheppen.
En daarbij voel ik mijn lichaam nu langzaam herstellen en dan wíl ik er goed voor zorgen en goed eten enzo, en dat is ook alleen maar goed, en niets slechts voor mijn psyche ook.
Oud 15-03-2007, 08:18
Verwijderd
Ik heb mijn best gedaan gister, eerlijk geweest en geandwoord op haar vraag

Lekker hoor, geen les vanmorgen, had ik alleen wel ff eerder willen weten
Oud 15-03-2007, 08:34
Verwijderd
@sterrenmeisje: Extreem onzeker kan ook een 'etiketje' zijn? En daar kun je ook voor behandeld worden als dat nodig is?
@Yana: Ik sluit me aan bij Nijn* haar laatste post.
@Nijn*: Veel meer dan dat heb ik niet te zeggen.

OT: Gister had ik een hertentamen (of eigenlijk een 'aanvullende toets') en tenzij de voorlopige antwoordsleutel erg verandert heb ik hem gehaald. Dat scheelt toch wel enorm veel druk...en nu kan ik tenminste gewoon verder en loop ik geen half jaar studievertraging op ed. Vanmorgen aardig uitgeslapen, want ik was opeens echt weer enorm moe (stress?), maar nu gaat het wel weer redelijk.
Oud 15-03-2007, 08:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-03-2007 @ 09:14 :

Het enige wat ik nu nog moet gaan doen, is toch een keer een baantje zoeken. Voor in de vakantie dan, anders is het echt te ambitieus. Maar dat moet moet moet gewoon, ik heb zo geen geld genoeg en ik bedel teveel van mijn ouders en zó druk heb ik het toch ook eigenlijk niet, ik doe dagen niets en toch stress ik alleen al bij het idee van mijn tijd ergens te moeten vastleggen
Zo herkenbaar. Echt helemaal (behalve dat bedelen) En dat wat Sterrenmeisje zei ook. Die eeuwige faalangst...en de enige manier om er vanaf te komen, is 'gewoon' te doen. Makkelijker gezegd dan gedaan. En baantje, ik moet moet moet ook. Ik heb na deze periode helemaal tijd genoeg en dan de zomervakantie natuurlijk. Maar ik wil m'n tijd niet vastleggen, wat jij ook zegt. Plus dat ik denk dat ik toch niks kan qua werk (faalangst) en dat ik in de zomervakantie eigenlijk liever bij m'n vriend wil zijn, dus eigenlijk dan daar moet werken dus daar werk moet zoeken.

Nog steeds thuis, terwijl ik naar de VU moet, nouja, niet moet, maar ik heb over 1,5 week tentamen en ik moet leren. En ik moet rond 17uur vanavond alweer weg, naar m'n vriend, anders ben ik niet op tijd voor de finale van de Mol. Dus wil ik nog wat nuttigs doen vandaag moet ik zo echt weg. *gaat tas verder inpakken en opruimen*
Oud 15-03-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 15-03-2007 @ 09:43 :
Plus dat ik denk dat ik toch niks kan qua werk (faalangst)
Dan zou je juist werk moeten zoeken en dan niet iets heel ingewikkelds, maar iets waarvan je eigenlijk ergens wel weet dat je het wellicht zou kunnen (en als je dat zelf niet kunt beslissen, laat het dan je vriend of iemand anders die je goed kent doen) om de ervaring op te doen dat je niet 'niks kunt' (ik snap heel goed dat dat moeilijk is, maar het is echt het enige wat werkt, anders wordt het alleen maar erger ).
Oud 15-03-2007, 08:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-03-2007 @ 09:50 :
Dan zou je juist werk moeten zoeken en dan niet iets heel ingewikkelds, maar iets waarvan je eigenlijk ergens wel weet dat je het wellicht zou kunnen (en als je dat zelf niet kunt beslissen, laat het dan je vriend of iemand anders die je goed kent doen) om de ervaring op te doen dat je niet 'niks kunt' (ik snap heel goed dat dat moeilijk is, maar het is echt het enige wat werkt, anders wordt het alleen maar erger ).
Ja, maar hoe vind je zulk werk, naast je in laten schrijven bij een uitzendbureau? Ik heb totaal nergens ervaring mee en ik ben voor een hoop ook gewoon niet geschikt, dus dat schiet niet op. En ik zou wel niet-ingewikkeld werk willen hebben, ja. Ik ben goed in saaie dingen

@Missy: Hm, ineens herkent iedereen vanalles. En ik bedel niet écht hoor, maar mijn ouders zijn wel redelijk vrijgevig en dat is maar goed ook, anders zou ik het niet echt redden Maar dan voel ik me weer zo'n geldgebruiker of zo

College nu. Ja.
Oud 15-03-2007, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-03-2007 @ 09:56 :
Ja, maar hoe vind je zulk werk, naast je in laten schrijven bij een uitzendbureau? Ik heb totaal nergens ervaring mee en ik ben voor een hoop ook gewoon niet geschikt, dus dat schiet niet op. En ik zou wel niet-ingewikkeld werk willen hebben, ja. Ik ben goed in saaie dingen

@Missy: Hm, ineens herkent iedereen vanalles. En ik bedel niet écht hoor, maar mijn ouders zijn wel redelijk vrijgevig en dat is maar goed ook, anders zou ik het niet echt redden Maar dan voel ik me weer zo'n geldgebruiker of zo

College nu. Ja.
Genoeg saaie dingen die je kan doen. Inpakwerk is redelijk saai. Ik heb ooit jaren geleden eens papier moeten stapelen, stelt ook echt geen fluit voor. Kan iedereen. Laat je gewoon overal inschrijven en bel regelmatig even met de vraag of ze al iets voor je gevonden hebben (want dat geeft aan dat je écht wil, zoeken ze beter voor je).
En als je ergens een briefje ziet hangen met 'personeel gezocht!', naar binnen gaan en vragen

Ga ik ook doen
Oud 15-03-2007, 09:50
Verwijderd
Pfffff, weinig geslapen door een nachtmerrie maargoed, everything is fine now, zometeen naar school om aan het werkstuk te werken en daarna nog een college en een tentamenbespreking en dan zit mijn dag er alweer bijna op <3 Niet vergeten een cadeautje te kopen enen dan is het alweer vrijdag <3

Ik heb echt ongelofelijk uitgekeken deze week naar het weekend, mn week was niet fantastisch maar dat komt wel weer goed ^^
Oud 15-03-2007, 10:24
Nebel
Nebel is offline
Bedankt mensen!
Net tentamen gehad van een vaak dat ik best behoorlijk moeilijk vind... En ik ben een beetje ziek dus dat was allemaal minder.. maar ik denk dat ik het misschien wel net gehaald heb, alhoewel het moelijk in te schatten is.

En nu wil ik zoooo graag naar huis (niet naar mn kamer maar ouders) maar eerst nog college zo en morgen ook nog en dan pas En het weekend twee verslagen maken en toets leren maar volgende week ook gala .
Oud 15-03-2007, 10:27
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Godverdomme, wat heeft mijn werkgroep een waardeloze kutinstelling.
Oud 15-03-2007, 10:38
coopergirl
coopergirl is offline
moe!
Oud 15-03-2007, 11:46
moon
moon is offline
Mijn vader doet de afgelopen dagen nogal onaardig tegen me. Iets dat eigenlijk nooit voorkomt en dat ik helemaal niet van hem gewend ben. Ik vind het dan ook heel lastig en begin me er nu echt wel rot bij te voelen. Ik probeer te achterhalen of het nou aan mij ligt of aan hem, dat hij plotseling al een paar dagen niet zo onaardig doet. We hebben geen ruzie gehad en ik kan me niet herinneren dat ik (met opzet) iets gedaan heb dat hij niet leuk vond. Kortom ik snap het niet.
Ik heb zoiets het nog nooit met hem mee gemaakt en daarom maakt het me ook heel onzeker. Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe maar ik weet niet wat.
Mijn vader is absoluut niet iemand waarmee ik daarover zou kunnen praten, die verzwijgt gevoelens denk ik liever. Nee, met hem praten gaat echt niet lukken. Ik zal op een andere manier moeten zien te achterhalen wat er aan de hand is.
Morgen gaan we op vakantie omdat mijn ouders zaterdag 35 jaar getrouwd zijn, maar als dat met mijn vader zo door gaat...dan kijk ik daar niet naar uit. *zucht* Ik begrijp niet wat er aan de hand is echt niet.
Oud 15-03-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 15-03-2007 @ 12:46 :
Mijn vader doet de afgelopen dagen nogal onaardig tegen me. Iets dat eigenlijk nooit voorkomt en dat ik helemaal niet van hem gewend ben. Ik vind het dan ook heel lastig en begin me er nu echt wel rot bij te voelen. Ik probeer te achterhalen of het nou aan mij ligt of aan hem, dat hij plotseling al een paar dagen niet zo onaardig doet. We hebben geen ruzie gehad en ik kan me niet herinneren dat ik (met opzet) iets gedaan heb dat hij niet leuk vond. Kortom ik snap het niet.
Ik heb zoiets het nog nooit met hem mee gemaakt en daarom maakt het me ook heel onzeker. Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe maar ik weet niet wat.
Mijn vader is absoluut niet iemand waarmee ik daarover zou kunnen praten, die verzwijgt gevoelens denk ik liever. Nee, met hem praten gaat echt niet lukken. Ik zal op een andere manier moeten zien te achterhalen wat er aan de hand is.
Morgen gaan we op vakantie omdat mijn ouders zaterdag 35 jaar getrouwd zijn, maar als dat met mijn vader zo door gaat...dan kijk ik daar niet naar uit. *zucht* Ik begrijp niet wat er aan de hand is echt niet.
Misschien stress voor de vakantie?
Oud 15-03-2007, 12:39
Roosje
Roosje is offline
Mijn conrector is een hoer, mijn lerares Nederlands is duisentlief en mijn beste vriendinnetje ook en haha.
Oud 15-03-2007, 13:16
Verwijderd
Aaargh ik baal enorm. Moeten morgen een opdracht inleveren en ik zou m zo graag vandaag af hebben zodat ik morgen nog wat tijd heb voor andere dingen. Maar het schiet gewoon niet op. We moeten samenwerken in een groepje van 4 en ik heb niet in iedereen evenveel vertrouwen dus ik heb gezegd dat ik het grootste deel wel zou doen. Zegmaar gerust het hele paper ongeveer, omdat het gewoon niet werkt om 1 stuk tekst met meerdere mensen te schrijven.
maar het zou fijn zijn als ze wél een beetje meedenken. Ik weet ook niet precies wat er in moet staan! ik lul ook maar wat.

waarom kon ik nou niet gewoon de controle uit handen geven? nu zit ik hier vast met uitvallend internet en een half a4 tekst wat 3A4 moet worden... en ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.
Oud 15-03-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-03-2007 @ 09:56 :
Ja, maar hoe vind je zulk werk, naast je in laten schrijven bij een uitzendbureau?
Solliciteren/reageren op vacatures? En iedereen in je omgeving vertellen dat je werk zoekt, kan soms ook leuke dingen opleveren.

Het is niet waar dat je overal per se ervaring mee moet hebben om aangenomen te worden. En als je het niet probeert, omdat je 'er toch geen ervaring mee hebt', krijg je die ervaring ook nooit. En of je wel of niet geschikt bent dat bepalen de mensen waar je bij solliciteert wel (natuurlijk moet je niet overal op solliciteren, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, denk ik). Ik heb al zo vaak gesolliciteerd voor dingen waar ik geen ervaring mee had en toch werd ik altijd aangenomen. Gewoon proberen, als je het niet probeert wordt het iig niets, probeer je het wel, dan maak je iig een kans.
Oud 15-03-2007, 15:34
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg, ik moet un wel echt aan de slag eh, maar ik heb mijn leesverslag nu al half af, want ik heb alle info die ik nodig heb. En ik moet nu alleen ng biologie afmaken, wat ik dus niet ga doen want ik moet ook Latijn leren en dat is een SO.

En dán ga ik lekker de stad in met lief vriendinnetje eh, ik heb er zin in .

Oh en mijn conrector is een viese vuile straathond maar hij feliciteerde me nog wel en hij heeft viese dikke vleeshanden /zeikmodus.

Oud 15-03-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 15-03-2007 @ 13:39 :
Mijn conrector is een hoer
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 15-03-2007 @ 16:34 :
Oh en mijn conrector is een viese vuile straathond
Ik vind het toch wel een beetje vies hoor, zo'n zich prostituerende straathond

Nou ik heb het nu voor ongeveer de helft af als de anderen tenminste ook even het kleine beetje wat ze zouden af willen maken. anders moet ik dan óók nog doen
En ik wilde zo graag vandaag al klaar zijn, maar ik moet zo eten bij de ouders van mn vriend (en nou lijkt het net alsof dat stom is, absoluut niet, maar ik had die opdracht ook graag af willen hebben)
en ik hoop dat ik m morgen wel voor 5u af krijg en anders krijgt iedereen maar even een of andere erge maar niet dodelijke ziekte want ik loop me uit de naad te werken en ik snap er geen flikker van en dan hadden ze zelf ook maar wat mogen doen.
Oud 15-03-2007, 15:55
Balance
Balance is offline
Omg, m'n bachelorproject is alweer aangepast. Ik word er nu echt schijtziek van
Oud 15-03-2007, 16:14
rare kwast
rare kwast is offline
stomme verwarming hier.. maakt een klere herrie
vadaag een gesprek gehad over wat ik nog kan doen aan mijn ontslag hier.. als het goed is komt er iets van een onderzoek ofzo?!
afwachten..
Oud 15-03-2007, 16:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik lees morgen wel even bij... Maar moet even kwijt dat het vandaag weer echt superleuk was op mijn stage, en dat ik weer een compliment heb gekregen van mijn mentor. Oh, wat een verschil met mijn vorige stage! Ook hebben we vandaag duidelijk besproken wat mijn grootste werkpunt/valkuil is, en daar waren we het allebei over eens en daar heeft ze me tips voor gegeven. Echt zo fijn!
En nu moet ik naar school en daar heb ik helemaal geen zin in.
Oud 15-03-2007, 16:44
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ave schreef op 15-03-2007 @ 16:43 :
Ik vind het toch wel een beetje vies hoor, zo'n zich prostituerende straathond
Hij is echt stom hoor.
Oud 15-03-2007, 16:47
Verwijderd
Net gebeld door hem, omdat hij wou weten hoe het me ging. Nou, nu ik met jou aan het bellen ben, plotseling een stuk slechter, want als er iemand is waarmee ik niet wil praten, dan ben jij het wel. Maar dat is natuurlijk niet aardig om te zeggen. Heb het gesprek nog steeds een beetje bot afgekapt, naar mijn idee, maar aangezien mijn idee van niet-aardig totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid (als ik andere mensen mag geloven), zal ik me daar maar niet teveel zorgen over maken. En bovendien had hij de hint nu al lang door moeten hebben. (En bovendien is hij elf jaar ouder dan mij, wtf.)

Ik weet niet wat ik wil, qua studie. Het bevalt me niet. Het onderwerp is prima, maar... te simpel. Herhaling, herhaling, herhaling. Eindeloze uitleg. Ik heb het er met T. over gehad, en hij vindt wel uitdaging in zijn studie, en ik ben jaloers. Want dat wou ik ook. En wat een fucking luxe-probleem is dat toch ook eigenlijk.
Oud 15-03-2007, 16:59
Verwijderd
Ik wou dat ik hem kon zien voor wat hij is (een klootzak) maar dat wil maar niet lukken. Ik heb er zo lang naar uitgekeken om hem weer te zien maar ik weet ook dat alles weer precies hetzelfde zal zijn als nu zodra hij weggaat. Als hij er nu op het laatste moment uitchickened is dat alleen maar bevestigend, maar ik weet zeker dat ik daar helemaal kapot van ben.
Oud 15-03-2007, 17:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow jeej! M'n BMI heeft de 19 bereikt (voor 17 jarigen, dat wel), hoihoi. Mijn vele broodeten blijkt zin te hebben.
Oud 15-03-2007, 17:03
Sagana
Sagana is offline
Het gaat weer slechter met m'n knie/been. Ik heb haar opnieuw geforceerd.

Op school is het echt té druk, bah. Morgen een grote test van wiskunde, gelukkig heb ik gisteren al een beetje geleerd. Vooral de limieten van goniometrische functies haat ik.
Maar goed, nog twee weekjes ongeveer en dan vakantie!

En ik ben benieuwd of het morgen lukt. Waarschijnlijk niet, want hij heeft nog niet teruggesms't.

Ik heb trouwens voor het grootste deel echt een verschrikkelijke klas. Ik wilde dat ik volgend jaar al naar de universiteit kon, maar ik moet nóg een jaar doen en met deze klas heb ik daar écht geen zin in. Enkele mensen eruit zijn wel leuk, gelukkig, maar toch.
Oud 15-03-2007, 17:07
rare kwast
rare kwast is offline
jippie weer vacatures zoeken en solliciteren totdat ik (helaas figuurlijk) een ons weeg
Oud 15-03-2007, 17:21
Verwijderd
en het dal wordt dieper... inschrijving voor mn master in utrecht is ws te laat, en je kan niet in termijnen betalen gdvr de gdvrdmm waarom waarom waarom
waarom heb ik zo lang gewacht?! het is mijn eigen stomme schuld!! straks heb ik alles verziekt met mijn angst alles te verzieken!
boos...
Oud 15-03-2007, 17:26
Sagana
Sagana is offline
Ik zou bijna trots op mezelf worden omdat ik zo kalm blijf en niet meteen enorm verdrietig word.
Volgende week, mja, da's ook goed voor mij. Maar dan wil ik niet dat het opnieuw uitgesteld wordt. Anderzijds: veel heb ik niet te willen.
Oud 15-03-2007, 17:58
Yana
Yana is offline
Way to go Yana! Dat was alweer de tweede maaltijd in 2 dagen tijd die ik geskipt heb. Ik hoefde niet eens iets te compenseren.. alleen de onrust in mij te kalmeren. Gewoon 8 uur lang niets eten, mijn maag voelen rommelen, me slapjes voelen en oh zo trots zijn dat ik weer wat volhoud. Prima meid, moet je blijven doen! Zo word ik echt gelukkig.

Het engste vind ik misschien nog wel mijn eigen gedachtes. "Je kunt ook gewoon twee maaltijden achter elkaar overslaan" Ik bestrijd ze met alles wat ik heb, maar ze worden bij iedere terugslag weer heviger. Nu zijn het nog gedachtes, maar ergens wil ik ze ook gewoon opvolgen. Dun-dunner-dunst. Verdomme, waarom doe ik nou zo?
Oud 15-03-2007, 18:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tweedehands het met stof ingebonden boek Mystiek Lichaam voor 6 euro gekocht via internet. Yeah!
Oud 15-03-2007, 18:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-03-2007 @ 15:15 :
Solliciteren/reageren op vacatures? En iedereen in je omgeving vertellen dat je werk zoekt, kan soms ook leuke dingen opleveren.

Het is niet waar dat je overal per se ervaring mee moet hebben om aangenomen te worden. En als je het niet probeert, omdat je 'er toch geen ervaring mee hebt', krijg je die ervaring ook nooit. En of je wel of niet geschikt bent dat bepalen de mensen waar je bij solliciteert wel (natuurlijk moet je niet overal op solliciteren, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, denk ik). Ik heb al zo vaak gesolliciteerd voor dingen waar ik geen ervaring mee had en toch werd ik altijd aangenomen. Gewoon proberen, als je het niet probeert wordt het iig niets, probeer je het wel, dan maak je iig een kans.
Maar ik wil een vakantiebaantje, want volgend blok heb ik sowieso geen tijd om te werken. En dan is het handiger om bij mijn ouders in de buurt te werken, maar dan heb ik dus weer niet zoveel tijd om te solliciteren. En ik weet niet goed vanaf wanneer het redelijk is om vakantiewerk te zoeken. Blablabla, ik weet wel dat ik het gewoon moet proberen en zo, en stap één van het uitzendbureau is ook al wel gezet, maar dat meisje zei toen ook al dat het moeilijk zou worden.
Oud 15-03-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-03-2007 @ 19:17 :
Maar ik wil een vakantiebaantje
Dus?

Dan geldt precies hetzelfde als voor een ander baantje: solliciteren/reageren op vacatures (die bestaan ook voor vakantiebaantjes) en iedereen in je omgeving vertellen dat je werk zoekt. En desnoods gewoon bedrijven/winkels bellen en/of open sollicitaties sturen, kan ook nooit kwaad.

Waar wonen je ouders, als ik vragen mag? In een klein gat kan het natuurlijk een stuk lastiger zijn wat te vinden dan in een grote stad.
Oud 15-03-2007, 18:25
Dvine
Dvine is offline
Damnit, fijn is dit. IK WIL VRDDMME GEHOORD EN BEGREPEN WORDEN!

:boosheid:
Oud 15-03-2007, 18:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-03-2007 @ 19:25 :
Dus?

Dan geldt precies hetzelfde als voor een ander baantje: solliciteren/reageren op vacatures (die bestaan ook voor vakantiebaantjes) en iedereen in je omgeving vertellen dat je werk zoekt. En desnoods gewoon bedrijven/winkels bellen en/of open sollicitaties sturen, kan ook nooit kwaad.

Waar wonen je ouders, als ik vragen mag? In een klein gat kan het natuurlijk een stuk lastiger zijn wat te vinden dan in een grote stad.
Dus ik vroeg me af wanneer ik dan moest beginnen met zoeken Mijn ouders wonen in een dorp, maar wel vlakbij Eindhoven. En bedankt voor je reacties, trouwens

Regels voor berichten