Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Loop vooral niet achter hem aan, hoe moeilijk dat ook kan zijn als je verliefd bent. Laat hem in ieder geval duidelijk merken dat je er niet van gediend bent dat hij zo tegen jou doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is dan ook, gezien deze sneer richting 'de populaire mensen', in essentie iets wat met zelfbeeld en zelfvertrouwen te maken heeft. Mensen met een overwegend negatief zelfbeeld en een matig zelfvertrouwen hebben de neiging allerlei dingen naar hunzelf toe te redeneren en ze plaatsen zich dan ook al snel in een slachtofferol. Nu moet een knap en populair meisje, die notabene aangeeft dat ze verder niks van deze jongen wil, rekenen houden met de gevoelens van zijn vriendin. Simpelweg een vrolijke en leuke manier van omgaan wordt als kwetsend ervaren. Ja, haar vriend is saai en bepaald niet populair, en God verhoedde dat dit eens anders word. Hier komt weer dat self-esteem issue naar voren. Waarom zou iemand bezwaar tegen een dergelijke vorm van omgang hebben om een andere reden dan de angst hem kwijt te raken als hij eenmaal geëmancipeerd is naar een meer sociale en desnoods populairdere persoonlijkheid. Zal de vriend van de TS met enige gretigheid het contact met dit leuke knappe meisje opzoeken en aangaan? Ja waarschijnlijk wel, gezien zijn voorgaande bestaan als anonieme toeschouwer. Zet dat de relatie onder druk of wordt deze bedreigd? Nee niet bepaald omdat dat meisje zo duidelijk heeft aangegeven dat er niks in zit. Ik denk daarom dat de TS zich niet al te veel zorgen moet maken, haar zorgen bestaan vooral uit aversie en jalouzie, veroorzaakt door eerder genoemde factoren. Pas als deze dude zich volledig ontpopt tot een coole en 'populaire' dude onder de meisjes is er reden tot zorgen voor TS. Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 22:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Hoe oud zijn jullie? En zitten jullie bij elkaar op school?
Het 'populaire groepje' doet me echt denken aan de middelbare school, want op het HBO heb ik daar helemaal geen last meer van ![]() Vraag gewoon op de man af of je vriend verliefd is op dat meisje. En: Citaat:
||
Verwijderd
|
Hoezo heeft iedereen het over 'jij denkt dat en het lijkt zo, maar vraag het hem? Dat heeft ze gedaan, en toen zei hij:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is zonde om een relatie te hebben, als je zo jong bent, waar je niet helemaa achter staat ik zie 2 kanten: aan de ene kant vertrouwt ze haar vriendje niet, voelt ze zich minderwaardig aan dat meisje en voelt hij wat voor een ander. Aan de andere kant, komt ze gewoon onzeker over, je voelt je niet zo speciaal als dat meisje en denkt dat je vriendje en de massa het daar mee eens zijn. Probeer aan je zelf vertrouwen te werken want dat lijk je te missen. Praat iiig met je vriendje, wil hij liever iets met dat andere meisje, dan moet je het eigelijk uit maken,. Want dan wil hij jou niet genoeg
||
![]() |
Citaat:
![]() In deze heb je gelijk. Je bent nog jong maar ik mag hopen dat je eigenwaarde gaat groeien anders maak je het mensen wel erg makkelijk om je als vuil te behandelen. Ik vind indirect toch wel een beetje dat, dat hier gebeurd :/ Dumpen dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En praat er dus nog eens over met hem. Weet waar je aan toe bent!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder is de vriend van topicstarter helemaal into die andere chick, dus wat dat betreft... Laten gaan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk cassieee | 15 | 04-11-2008 17:06 | |
Liefde & Relatie |
Verwarrende signalen Antoni | 24 | 15-08-2007 18:45 |