Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 20:41
Lizzzie
Lizzzie is offline
Ik heb nu bijna een jaar een vriend, tot voor kort klopte alles. We zijn echt een leuk stel en we hebben ook echt het idee bij elkaar te horen DACHT ik.
Sinds een paar maanden is mijn vriend bevriend met een meisje dat erg populair is. Hij is zelf helemaal niet populair maar toch wil zij iets met hem te maken hebben. Vraag me niet waarom want meestal vinden dit soort mensen hun eigen clubje helemaal geweldig en staan niet echt open voor anderen (heb ik het idee)
Ik merk dat hij haar leuker begint te vinden dan mij, ik zie het gewoon. Hoe hij over haar praat en hoe hij tegen haar doet. Hij vindt haar ook belangrijker dan mij, krijg ik steeds meer de indruk. Hij doet superlief tegen haar en probeert altijd haar aandacht te trekken.. Ik heb het idee op de tweede plaats te staan.
Ik ben hier natuurlijk erg boos en verdrietig over, maar ergens begrijp ik het ook wel. Ze is echt een leuke meid om te zien, vlotte babbel, mooie kleding, populair, goed in sport en ze heeft ook nog hersens. Ik ben wel boos maar toch zie ik ook wat hij in haar ziet. Ik begrijp alleen niet waarom zij hem toelaat. Zij vindt het denk ik erg gezellig enzoo met hem en heeft niet in de gaten dat ze mij ermee kwetst. Ze geeft hem ook niet het gevoel dat ze verliefd is ofzoo.. Ze is best wel duidelijk ook, gewoon vriendschap.
Toch vind ik het enorm klote dat hij haar leuker lijkt te vinden, ookal weet ik dat het nooit iets gaat worden tussen die twee..
Ik heb er wel eens over gesproken met hem, maar hij verandert niet.. Hij kan er niet mee ophouden..
Heeft iemand tips? Want ik blijf hem leuk vinden..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Lizzzie schreef op 14-03-2007 @ 21:41 :
Ik begrijp alleen niet waarom zij hem toelaat. Zij vindt het denk ik erg gezellig enzoo met hem en heeft niet in de gaten dat ze mij ermee kwetst.
Dat zou wat zijn zeg, als je bij vriendschap rekening moet houden met of je niet toevallig de vriend(in) van je vrienden kwetst door ehm bevriend met ze te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 20:55
Verwijderd
Je zegt dat je er weleens met hem over hebt gesproken.. maar wat zei hij toen dan? Zei hij dat hij wel of geen gevoelens voor haar heeft?
En geeft hij haar ook echt meer aandacht?

Hmmz zoiets is moeilijk te beoordelen vanaf hier..
Blijf in ieder geval jezelf, al word je hier waarschijnlijk wat stiller van enzo, maar ga bijv. niet proberen meer aandacht te krijgen dan dat andere meisje, het moet echt vanuit hemzelf komen.
En misschien is het ook maar een fase en gaat het weer over. Doet hij anders tegen jou dan voorheen? (dus niet vergelijken met hoe hij tegen dat meisje doet, maar gewoon puur hoe hij tegen jou doet)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 20:57
Verwijderd
Als hij andere meisjes leuker vindt dan jou, is het pure tijdverspilling om bij hem te blijven.

Je moet ook aan jezelf denken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:09
Faerie
Faerie is offline
Inderdaad, je hebt met hem gesproken maar wat zei hij dan?
Ik zou gewoon vragen of hij misschien verliefd op haar is. En gewoon vertellen hoe je je hierbij voelt, dus dat het voelt alsof je op de tweede plaats staat bij hem. Ik vind niet dat je het contact tussen hem en dat meisje kunt verbieden, maar je kunt wel tegen hem zeggen dat je je hierdoor onzeker voelt. Vraag/eis een eerlijk en helder antwoord van hem, waar jij tenminste iets mee kunt.

En btw, dat meisje kwetst jou niet, ze mag toch wel bevriendt zijn met je vriend? Ik weet ook niet of je vriend jou wel kwetst, als hij het ook gewoon als een vriendschap ziet... Dat moet jij dus gewoon weten --> duidelijkheid!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:13
Crimson
Crimson is offline
Ik vind het nogal raar hoe je je over je vriend denkt.. Je denkt dat zij 'out of his reach' is.
Zo denk ik persoonlijk helemaal niet over mijn eigen vriend, ik snap juist heel goed als een meisje hem leuk zou vinden, of op uiterlijk, of als vriend, omdat hij heel lief als je hem beter kent.. Zou het alleen niet kunnen voorstellen dat ze zijn innerlijk na 1 gesprek al geweldig vindt. Maargoed, daar gaat het niet om, maar ik vind het wel raar dat je zoiets hebt van, ze is te goed voor mijn vriend.

Verder lijkt het me tijd voor een goed gesprek en als je idee klopt, dan zou ik een leukere jongen zoeken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:16
Bongalientje
Bongalientje is offline
het klinkt meer alsof je jaloers bent omdat ze makkelijker praat, slimmer is, sportiever, knapper, mooier, leuker.. Dan om je vriendje.
Vind jij dat zij leuker is dan jij bent, of vind je vriendje dat?

Het beste is altijd omt e praten
er is een reden dat je vriend bij jou is en niet bij haar! Omdat jij iets bijzonders voor hem bent. Dus kun jij je weer beter voelen dan dat meisje

Probeer wel met hem te praten, maar ga niet zeuren.
Oud 14-03-2007, 21:20
Lizzzie
Lizzzie is offline
Toen ik met hem erover praatte zij hij dat hij haar gewoon superleuk vond en dat hij zijn ogen niet van haar af kan houden..
Ik vond dat zelf best wel kwetsend. Ik heb het idee dat er meer is dan vriendschap van zijn kant. Als zij zou een relatie zou willen, zou hij als een hondje achter haar aan lopen, denk ik.
De enige reden waarom hij bij mij blijft is omdat hij haar niet kan krijgen, zo zie ik 't.
Ik weet ook wel dat ik niet zo'n objectief beeld kan hebben, maar ook mensen in mijn omgeving is het opgevallen dat hij steeds meer naar haar toetrekt.
Het is gewoon een vreemd stel zij met zijn tweeen Niet dat IK mijn vriend te laag vind, maar soort zoekt vaak soort. En ze zijn allebei heel erg verschillend.
Misschien ben ik ook wel een beetje jaloers..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:27
hellebel
hellebel is offline
aww, uitmaken en snel een beetje.
Oud 14-03-2007, 21:35
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Lizzzie schreef op 14-03-2007 @ 22:20 :
Ik heb het idee dat er meer is dan vriendschap van zijn kant. Als zij zou een relatie zou willen, zou hij als een hondje achter haar aan lopen, denk ik.
De enige reden waarom hij bij mij blijft is omdat hij haar niet kan krijgen, zo zie ik 't.
Je hebt het idee, en je denkt dingen. Vraag het gewoon aan hem. Dan weet je het. Aan deze onduidelijkheid en onzekerheid heb je helemaal niks. Je verwacht al een bepaald antwoord van hem, maar dan hoor je het in ieder geval wel van hem zelf en dan weet je zéker dat het zo echt niet verder kan!

Loop vooral niet achter hem aan, hoe moeilijk dat ook kan zijn als je verliefd bent. Laat hem in ieder geval duidelijk merken dat je er niet van gediend bent dat hij zo tegen jou doet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:54
Drlove
Drlove is offline
jij blijft bij iemand die wacht tot hij iemand heeft gevonden die hij leuker vindt als jou? Je laat je gewoon gebruiken. Waarop is jullie relatie gebouwd?

Edit : niet lullig bedoeld

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 22:00.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 14-03-2007 @ 22:54 :
jij blijft bij iemand die wacht tot hij iemand heeft gevonden die hij leuker vindt als jou? Je laat je gewoon gebruiken. Waarop is jullie relatie gebouwd?

Edit : niet lullig bedoeld
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Hij is zelf helemaal niet populair maar toch wil zij iets met hem te maken hebben. Vraag me niet waarom want meestal vinden dit soort mensen hun eigen clubje helemaal geweldig en staan niet echt open voor anderen (heb ik het idee)
Iemand is niet populair omdat hij/zij daarvoor kiest, maar omdat anderen hem/haar in die positie plaatsen. Zou toch te gek zijn als je dan bij het kiezen van je vrienden rekening moet houden met hoe anderen je zien

Citaat:
Toch vind ik het enorm klote dat hij haar leuker lijkt te vinden
Je hebt met hem gepraat, je zorgen uitgesproken en hij ziet het blijkbaar niet zo. Wat overblijft is wat jij denkt te zien. Probeer een beetje vertrouwen te hebben in je vriend. En als het je helemaal niet aanstaat, waarom niet een keertje meegaan om te zien of jouw vermoedens misschien totaal niet kloppen?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:17
Poepkind
Poepkind is offline
Mischien zie je spoken, en is dat meisje een goede vriendin voor hem aan hetworden. Maar mischien zit er (iig van zijn kant) ook "amoreuse intenties" achter zijn contact met haar. Het 2e is fout en dan moet ie of kappen of uitmaken. Als je gewoon angstig jaloers weetikwat bent dan moet je proberen daar overheen te zetten.
Het is lastig, maar na bijna 4 jaar kan ik me niet meer voorstellen dat mijn vriend iemand anders leuker zou kunnen vinden dan mij Dat terwijl ik aan het begin wat angstig/jaloers was vanwege sommige contacten die hij met andere meisjes onderhield.
Maar omdat dit soort dingen vaak subjectief zijn, kan het gele forum je daar geen helderheid over bieden. Vraag n beetje na bij je vrienden evt zijn vrienden over hoe zij de zaak zien.
Oud 14-03-2007, 22:21
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik heb nu bijna een jaar een vriend, tot voor kort klopte alles. We zijn echt een leuk stel en we hebben ook echt het idee bij elkaar te horen DACHT ik.
Sinds een paar maanden is mijn vriend bevriend met een meisje dat erg populair is. Hij is zelf helemaal niet populair maar toch wil zij iets met hem te maken hebben. Vraag me niet waarom want meestal vinden dit soort mensen hun eigen clubje helemaal geweldig en staan niet echt open voor anderen (heb ik het idee)
Ik merk dat hij haar leuker begint te vinden dan mij, ik zie het gewoon. Hoe hij over haar praat en hoe hij tegen haar doet. Hij vindt haar ook belangrijker dan mij, krijg ik steeds meer de indruk. Hij doet superlief tegen haar en probeert altijd haar aandacht te trekken.. Ik heb het idee op de tweede plaats te staan.
Ik ben hier natuurlijk erg boos en verdrietig over, maar ergens begrijp ik het ook wel. Ze is echt een leuke meid om te zien, vlotte babbel, mooie kleding, populair, goed in sport en ze heeft ook nog hersens. Ik ben wel boos maar toch zie ik ook wat hij in haar ziet. Ik begrijp alleen niet waarom zij hem toelaat. Zij vindt het denk ik erg gezellig enzoo met hem en heeft niet in de gaten dat ze mij ermee kwetst. Ze geeft hem ook niet het gevoel dat ze verliefd is ofzoo.. Ze is best wel duidelijk ook, gewoon vriendschap.
Toch vind ik het enorm klote dat hij haar leuker lijkt te vinden, ookal weet ik dat het nooit iets gaat worden tussen die twee..
Ik heb er wel eens over gesproken met hem, maar hij verandert niet.. Hij kan er niet mee ophouden..
Heeft iemand tips? Want ik blijf hem leuk vinden..
Je hebt niet bepaald een hoge pet op van je vriend, zoveel is duidelijk. Het is natuurlijk opvallend dat mensen altijd oordelen over 'populaire' mensen en hun dan met name verwijten dat zij hun eigen clubje geweldig vinden. Dat van een dergelijk verwijt omgekeerd ook een morele superioriteit uitgaat wordt dan even snel over het hoofd gezien. Daarnaast is het ook niet echt waar dat populaire mensen buitensluitende types zijn. Sterker nog, juist hun vriendelijkheid en sociale capaciteiten maken hen in veel gevallen tot populaire lui. (ed: dit is minder zo in de lagere klassen van de middelbare school waar vermeende stoerheid en dergelijke een grote rol spelen)

Dit is dan ook, gezien deze sneer richting 'de populaire mensen', in essentie iets wat met zelfbeeld en zelfvertrouwen te maken heeft. Mensen met een overwegend negatief zelfbeeld en een matig zelfvertrouwen hebben de neiging allerlei dingen naar hunzelf toe te redeneren en ze plaatsen zich dan ook al snel in een slachtofferol. Nu moet een knap en populair meisje, die notabene aangeeft dat ze verder niks van deze jongen wil, rekenen houden met de gevoelens van zijn vriendin. Simpelweg een vrolijke en leuke manier van omgaan wordt als kwetsend ervaren. Ja, haar vriend is saai en bepaald niet populair, en God verhoedde dat dit eens anders word. Hier komt weer dat self-esteem issue naar voren. Waarom zou iemand bezwaar tegen een dergelijke vorm van omgang hebben om een andere reden dan de angst hem kwijt te raken als hij eenmaal geëmancipeerd is naar een meer sociale en desnoods populairdere persoonlijkheid. Zal de vriend van de TS met enige gretigheid het contact met dit leuke knappe meisje opzoeken en aangaan? Ja waarschijnlijk wel, gezien zijn voorgaande bestaan als anonieme toeschouwer. Zet dat de relatie onder druk of wordt deze bedreigd? Nee niet bepaald omdat dat meisje zo duidelijk heeft aangegeven dat er niks in zit. Ik denk daarom dat de TS zich niet al te veel zorgen moet maken, haar zorgen bestaan vooral uit aversie en jalouzie, veroorzaakt door eerder genoemde factoren. Pas als deze dude zich volledig ontpopt tot een coole en 'populaire' dude onder de meisjes is er reden tot zorgen voor TS.

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 03:42
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:

In bijna ALLE relaties is het zo dat beiden de relatie zouden verbreken als ze de persoon zouden kunnen krijgen die ze willen (eens de verliefdheid voorbij is)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 06:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe oud zijn jullie? En zitten jullie bij elkaar op school?
Het 'populaire groepje' doet me echt denken aan de middelbare school, want op het HBO heb ik daar helemaal geen last meer van

Vraag gewoon op de man af of je vriend verliefd is op dat meisje.
En:
Citaat:
Poepkind schreef op 14-03-2007 @ 23:17 :
Maar omdat dit soort dingen vaak subjectief zijn, kan het gele forum je daar geen helderheid over bieden. Vraag n beetje na bij je vrienden evt zijn vrienden over hoe zij de zaak zien.
Oud 15-03-2007, 07:47
Anika
Waarom zou hij bij je blijven als ie verliefd is op een ander? Zou hij het dan niet gewoon uitmaken ofzo?
Ik denk dus dat je er teveel achter zoekt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 08:11
Iduna
Iduna is offline
Vind jij je vriend zelf nog wel interessant? En je kunt wel aan hem vragen wat hij van haar vindt, maar is het niet beter om te horen wat hij van jou vindt?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 09:28
juno
juno is offline
Hmmm, nou ben ik zelf zo jaloers dat ik zou zeggen: ik trek mij terug, veel succes met haar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 09:36
Verwijderd
Hoezo heeft iedereen het over 'jij denkt dat en het lijkt zo, maar vraag het hem? Dat heeft ze gedaan, en toen zei hij:

Citaat:
Toen ik met hem erover praatte zij hij dat hij haar gewoon superleuk vond en dat hij zijn ogen niet van haar af kan houden..
Nou, als mijn vriendje z'n ogen niet van een ander meisje af kan houden, dan mag hij lekker naar haar gaan kijken - maar mijn vriendje is hij dan écht niet meer. Hoppa.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 10:21
Bloem
Bloem is offline
Het lijkt me nogal zonde om een relatie die verder goed is meteen af te kappen omdat een van de twee in een vlaag wel interesse heeft in iemand anders. Ik denk dat er geen hele langdurige relaties zijn waarbij mensen nóóit erg onder de indruk zijn van iemand anders, zolang je niet met die iemand anders in bed duikt lijkt me dat er niet héél veel aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 10:24
Verwijderd
Op de middelbare school..?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 10:31
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-03-2007 @ 11:21 :
Het lijkt me nogal zonde om een relatie die verder goed is meteen af te kappen omdat een van de twee in een vlaag wel interesse heeft in iemand anders. Ik denk dat er geen hele langdurige relaties zijn waarbij mensen nóóit erg onder de indruk zijn van iemand anders, zolang je niet met die iemand anders in bed duikt lijkt me dat er niet héél veel aan de hand is.
ik ben het met Morgan eens, ze is jong.

Het is zonde om een relatie te hebben, als je zo jong bent, waar je niet helemaa achter staat

ik zie 2 kanten:
aan de ene kant vertrouwt ze haar vriendje niet, voelt ze zich minderwaardig aan dat meisje en voelt hij wat voor een ander.

Aan de andere kant, komt ze gewoon onzeker over, je voelt je niet zo speciaal als dat meisje en denkt dat je vriendje en de massa het daar mee eens zijn. Probeer aan je zelf vertrouwen te werken want dat lijk je te missen. Praat iiig met je vriendje, wil hij liever iets met dat andere meisje, dan moet je het eigelijk uit maken,. Want dan wil hij jou niet genoeg
Oud 15-03-2007, 10:55
Verwijderd
Dit is gewoon een kwestie van vraag en aanbod...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 10:55
Verwijderd
Ik sluit me bij de rest aan. Vraag het hem. Verder ben je niet echt positief over je vriend, zoveel is duidelijk. Ik kan wel weer een heel verhaal gaan ophangen over waarom en hoe en waar enzo, maar dat is alleen maar herhaling van wat de rest zegt.

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 11:10
Verwijderd
Je begrijpt niet wat ze in hem ziet? Dus eigenlijk vind je je vriend een ontzettende loser, maar omdat je ook het zelfvertrouwen hebt van een ballon op een stekelvarkenfestival vind je dat jullie bij elkaar passen?

In ieder geval: dumpen als ie een ander leuker vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 12:37
Verwijderd
Twee rare kanten:
- jij bent ontzettend jaloers op haar (omdat ze álles mee lijkt te hebben, mooi, slim, sportief, populair etc),
- jij vindt dat zij 'te goed' is voor hem.

Waar sta jij dan nu in jullie relatie? Vind je hem wel leuk?

Praat er eens wat langer over. Maak duidelijk dat je 't moeilijk vind. Maar denk er zelf ook over na of jij niet bij hem bent omdat je niet 'beter' kan krijgen. Zo komt het namelijk over. Je hebt maar gewoon iemand genomen die jou ook wel wil. Niet omdat je hem zo leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 15:05
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-03-2007 @ 12:10 :
Je begrijpt niet wat ze in hem ziet? Dus eigenlijk vind je je vriend een ontzettende loser, maar omdat je ook het zelfvertrouwen hebt van een ballon op een stekelvarkenfestival vind je dat jullie bij elkaar passen?

In deze heb je gelijk. Je bent nog jong maar ik mag hopen dat je eigenwaarde gaat groeien anders maak je het mensen wel erg makkelijk om je als vuil te behandelen. Ik vind indirect toch wel een beetje dat, dat hier gebeurd :/

Dumpen dus.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 18:10
Lizzzie
Lizzzie is offline
Ik begrijp wel wat jullie bedoelen, maar ik vind dat ik het recht heb om boos te zijn op hem.. Hij kijkt totaal niet naar mijn gevoelens. Of het nou wel of niet iets kan worden tussen hun, het gaat om het gevoel dat hij heeft.
Ik heb echt het idee dat hij fout zit. Niet zij. Er is ook niks mis met een leuke vriendschap, maar dit ligt anders. Ik wil hem echt niet verliezen.. maar ikweet niet hoe nu verder..
Ik ben trouwens zeventien.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 18:28
Fayette
Ik sluit me volledig aan bij Morgan! Als ie het lef heeft om tegen jou te zeggen dat ie haar 'zo superleuk vindt en zijn ogen niet van haar af kan houden'... Pff, laat het 'm dan lekker uitzoeken! Je bent jong en je wil wat toch! Ga lekker stappen en je komt genoeg anders 'leuks' tegen!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 18:36
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Fayette schreef op 15-03-2007 @ 19:28 :
Ik sluit me volledig aan bij Morgan! Als ie het lef heeft om tegen jou te zeggen dat ie haar 'zo superleuk vindt en zijn ogen niet van haar af kan houden'... Pff, laat het 'm dan lekker uitzoeken! Ga lekker stappen en je komt genoeg anders 'leuks' tegen!
Oud 15-03-2007, 19:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-03-2007 @ 10:36 :

Nou, als mijn vriendje z'n ogen niet van een ander meisje af kan houden, dan mag hij lekker naar haar gaan kijken - maar mijn vriendje is hij dan écht niet meer. Hoppa.
ik wilde heel mooi zelf iets gaan typen, maar dat komt hierop neer *wijst naar boven*
Oud 16-03-2007, 11:40
Muchacha
Muchacha is offline
Als het echt zo is dat ie maar enkel bij je blijft omdat hij haar niet kan krijgen, dan moet je voor jezelf opkomen en hem aan de kant zetten, je bent meer waard dan een tweede keuze te zijn. Als dat niet het geval is, maar voel je je achteruitgestoken, dan moet je dit vertellen en moet hij er rekening mee houden. En dat is niét zeggen dat ie haar zo leuk vindt en zijn ogen niet van haar af kan houden.
Oud 17-03-2007, 06:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 16-03-2007 @ 12:40 :
Als het echt zo is dat ie maar enkel bij je blijft omdat hij haar niet kan krijgen, dan moet je voor jezelf opkomen en hem aan de kant zetten, je bent meer waard dan een tweede keuze te zijn. Als dat niet het geval is, maar voel je je achteruitgestoken, dan moet je dit vertellen en moet hij er rekening mee houden. En dat is niét zeggen dat ie haar zo leuk vindt en zijn ogen niet van haar af kan houden.
Dit

En praat er dus nog eens over met hem. Weet waar je aan toe bent!
Oud 17-03-2007, 08:06
zeep007
zeep007 is offline
Er zou niet eens sprake mogen zijn dat het eventueel wel of niet wat tussen hen wordt. Hij gaat met jou en jij zal dan ook zijn liefde moeten zijn.
Is dit niet het geval? dumpen.

En in dit geval ben je het blijkbaar niet, want hij kan zijn ogen niet van een ander afhouden.

Ik had het wel geweten...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 16:54
knijtert
knijtert is offline
Maak het uit...
Laat hem voor je knokken, dan merk je snel genoeg hoe leuk hij je vind.

Een relatie in stand houden dat maar van 1 kant komt lijkt me niet nuttig. Als je het mis heb en hij wel echt om je geeft merk je het ook snel genoeg als je duidelijk bent.
Oud 18-03-2007, 21:51
Lor_Lam
Lor_Lam is offline
Niet om als een asshole over te komen, maar als mijn vriendin negatief over mij zou denken "ik kan [xx] niet krijgen" zou ik koste was kost alle meisjes tegen wie ze opkijkt eens flink pakken, en het liefste nog haar beste vriendin.

Om je te helpen met je probleem, vraag het hem. Communicatie is in 90% van de tijd, of zelfs meer de oorzaak van relatieproblemen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 23:23
Vice
Vice is offline
Waarom vraag je niet aan hem of hij verliefd op dat meisje is en waarom hij nog een steeds een relatie met jou heeft.
Oud 19-03-2007, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Lor_Lam schreef op 18-03-2007 @ 22:51 :
Communicatie is in 90% van de tijd, of zelfs meer de oorzaak van relatieproblemen.
Freudiaanse verspreking?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 00:51
havana
havana is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-03-2007 @ 12:10 :

haha prachtig
Oud 19-03-2007, 06:26
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Lizzzie schreef op 15-03-2007 @ 19:10 :
Ik begrijp wel wat jullie bedoelen, maar ik vind dat ik het recht heb om boos te zijn op hem.. Hij kijkt totaal niet naar mijn gevoelens. Of het nou wel of niet iets kan worden tussen hun, het gaat om het gevoel dat hij heeft.
Ik heb echt het idee dat hij fout zit. Niet zij. Er is ook niks mis met een leuke vriendschap, maar dit ligt anders. Ik wil hem echt niet verliezen.. maar ikweet niet hoe nu verder..
Ik ben trouwens zeventien.
Dus je gaat alleen boos zijn en hem niet verlaten?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 07:07
dallie
dallie is offline
Citaat:
havana schreef op 19-03-2007 @ 01:51 :
haha prachtig
En een kern van waarheid ook nog eens
Oud 19-03-2007, 13:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
dallie schreef op 19-03-2007 @ 08:07 :
En een kern van waarheid ook nog eens
Zeker en als zij dat ook naar hem laat merken, kan ik best begrijpen dat hij liever een ander heeft. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand met mij een relatie aangaat vanwege het feit dat ik een loser ben. En dan ook nog net doen alsof ik te min ben voor leuke mensen.
Oud 20-03-2007, 10:22
Anaďs
Anaďs is offline
Dumpen voor jij gedumpt wordt...

"Ik vind haar gewoon superleuk en kan mijn ogen niet van haar afhouden."

Dat zegt toch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 19-03-2007 @ 14:37 :
Zeker en als zij dat ook naar hem laat merken, kan ik best begrijpen dat hij liever een ander heeft. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand met mij een relatie aangaat vanwege het feit dat ik een loser ben. En dan ook nog net doen alsof ik te min ben voor leuke mensen.
Nja, d'r zit natuurlijk wel een groot verschil tussen je vriend zélf leuk vinden en beseffen dat hij echt niet alle meisjes kan krijgen..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 12:40
thegoodlife
thegoodlife is offline
Sluit je vriend op in een kooi misschien werkt het.
Ik snap je irritatie, maar jullie zijn jong. Accept it or leave him, simple as that
Oud 20-03-2007, 13:09
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-03-2007 @ 12:04 :
Nja, d'r zit natuurlijk wel een groot verschil tussen je vriend zélf leuk vinden en beseffen dat hij echt niet alle meisjes kan krijgen..
Als je verliefd bent vind je, je vriend toch super leuk. Hoe kun je dan zeggen ik kan me niet voorstellen dat zo'n popijopie meisje wat in hem ziet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:59
Bloem
Bloem is offline
Misschien ben ik dan wel nooit echt verliefd geweest en heb ik bovendien een enorm laag zelfbeeld, maar je kunt volgens mij wel inschatten of bepaalde mensen op jou/je vriend zouden vallen. En volgens mij heeft het meer met zelfkennis dan met zogenaamde onzekerheid te maken dat je best kunt stellen dat bepaalde types nooit op jou/je vriend zullen vallen, ook al vind jij hem nog zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 14:06
I C U
I C U is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-03-2007 @ 14:59 :
Misschien ben ik dan wel nooit echt verliefd geweest en heb ik bovendien een enorm laag zelfbeeld, maar je kunt volgens mij wel inschatten of bepaalde mensen op jou/je vriend zouden vallen. En volgens mij heeft het meer met zelfkennis dan met zogenaamde onzekerheid te maken dat je best kunt stellen dat bepaalde types nooit op jou/je vriend zullen vallen, ook al vind jij hem nog zo leuk.
En hier ben ik het dan ook weer mee eens (hoewel ik helemaal geen laag zelfbeeld heb en ik wel verliefd ben )

Verder is de vriend van topicstarter helemaal into die andere chick, dus wat dat betreft... Laten gaan denk niet dat je er gelukkig van wordt!
Reageren

Regels voor berichten