Advertentie | |
|
![]() |
|
In dit topic staan wel wat tips
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe dan ook, als ik nachten doorhaal dan doe ik dat meestal puur op caffeïne, heel veel roken en wilskracht. Je kan jezelf op zich best makkelijk wijsmaken dat je helemaal niet kan, mag en wil slapen - alhoewel dat vast iets van oefening vereist. Ik kan je ook alvast waarschuwen dat je in die 24 uur minstens één periode van een uur of 3 of 4 krijgt waarin je echt héél moe bent en haast om aan 't vallen bent van de slaap. Na een tijdje gaat dat over en word je hyperactief, want dan denkt je lichaam van 'okay jezus dan niet hoor'. Als je echt de drang hebt om te gaan slapen dan moet je maar gewoon denken dat 't tijdelijk is en ondertussen hard aan de koffie gaan, ik vind dat wel een lief psychologisch zetje in de rug. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wij deden dit al jaren in de derde klas, maar wij deden nergens aan en overleefden het ook altijd met alle plezier? is het trouwens geen 12 uur achter elkaar les? of in ieder geval, een gewone lesdag en ´s avonds 8 tot ´s ochtends 8, zo ging dat dacht ik bij ons. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Lang wakker blijven fractal-illusio | 27 | 08-08-2013 19:48 | |
De Kantine |
Wie is er ook eens in bad in slaap gevallen??? dnalor | 40 | 05-04-2011 15:33 | |
De Kantine |
Wat vind je stom/vervelend/ambetant/weerzinwekkend? Verwijderd | 500 | 15-08-2009 19:42 | |
De Kantine |
Saai in alle varianten! 294 Missy | 500 | 28-07-2008 21:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wakker blijven Verwijderd | 60 | 24-12-2006 08:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als ik een nacht niet geslapen heb.... badtothebone | 7 | 02-11-2001 19:44 |