Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(vandaar dat ik niet wilde)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien nog eens vragen als je niet snel genoeg een huisarts in Groningen (?) hebt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het ligt dus niet aan mij dat ik het een stom vak vindt? Het kan me echt absoluut niet boeien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Fuckuyama, pff ![]() Met mij gaat het wel goed, maar ik wou dat dat met iedereen zo was ![]() @Yana: *knuffel* Niet denken dat niemand je begrijpt, er zijn meer mensen die je begrijpen dan je misschien zo denkt. Je bent géén aansteller. Laat dit niet vrijwillig uit de hand lopen. Succes.
||
Citaat:
![]() Ik kom er nu pas achter dat ze erop staan ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom heb je dan voor deze stamouders gekozen in eerste instantie? En niet iedereen zit in die andere stam toch? Er zitten immers ook mensen bij deze. Ik geloof dat je bij de Das Booters in de stam zit he? Bij Das Boot is drank idd nogal iets wat sociaal aanzien geeft voor mijn gevoel. Dan kan ik me goed voorstellen dat jij je er niet lekker bij voelt, aangezien je zelf niet zo'n drinker bent. *knuffel geeft* En je bent helemaal niet te veel en ongewenst en mocht je op Cleo zijn en het gaat niet lekker, mag je altijd naar mij toekomen hoor. Ik ben volgens mij redelijk als luisterend oor. Ik vervul die functie iig af en toe voor meer mensen. En je mag me ook altijd bellen als je je niet fijn voelt. Liefst niet midden in de nacht, daar ben ik eerlijk over. Maar ik ben normaal gesproken tot een uur of twee sowieso wel op. Ik ben er graag voor je, en ook voor iedereen anders trouwens die iemand nodig heeft. Over mezelf: Vanavond was fijn. Alleen ben ik nu heel erg moe. En er is een jongen bij de vereniging die steeds als ie dronken of stoned is naar me toekomst over z'n negatieve gevoelens etc., maar als hij dan weer nuchter is dan heeft ie volgens zichzelf geen hulp nodig en gaat het allemaal eigenlijk wel goed. Ik wil 'm graag helpen hoor, maar als ie alleen het gevoel heeft een probleem te hebben op het moment dat ie stoned of dronken is, laat 'm dan z'n jointje en z'n biertje laten staan. Ik weet niet zo goed wat ik op deze manier met 'm aan moet. Misschien moet ik wel gewoon eerlijk tegen 'm zijn en zeggen dat als ie er niks mee gaat doen hij ook niet meer met z'n stonede of dronken kop naar mij toe moet komen. Ik ben immers geen hulpverlener, al zou ik nog zo graag de hele wereld helpen. Doet me weer aan iets denken wat m'n ouders me altijd op het hart hebben gedrukt: 'Je kunt niet het leed van de hele wereld op je schouders nemen.' Dat doe ik dus wel en ook al het grootste deel van m'n leven. En ik wil er ook blijven zijn voor mensen die me nodig hebben, maar dan moeten die mensen wel echt hulp willen aanvaarden en me niet vrijblijvend als praatpaal gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
En ik zit juist in die andere stam. ![]() En je moet idd ook niet de hele wereld helpen, sommige mensen gebruiken je alleen maar als praatpaal en je kunt niet bij hen terecht. Maarja, als iemand hulp nodig heeft zijn het altijd dezelfden die toch wel weer klaarstaan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |