Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2007, 11:26
Redhair
Redhair is offline
Ik ben zo waardeloos en mislukt. Al dat gejank, het moet ophouden, het moet godverdomme ophouden. Ik wil niet janken maar elke dag komen die kankertranen weer. Ik heb een hekel aan die tranen, een hekel aan mezelf. Gek, ik word helemaal gek. Bah, ik ben lelijk, durf bijna niet in de spiegel te kijken. Gadverdamme. Bahbahbah ik word er bijna misselijk van. Komt door de pep, te weinig slaap en gezond eten. Maar zonder pep word ik nou helemaal gek. Ik wil niet elke dag gebruiken, het ging zo goed, maar ik wil ook niet zonder pep. Ik walg van mezelf.
Oud 21-03-2007, 11:34
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 21-03-2007 @ 12:07 :
o, mijn ma komt mij even vertellen dat ze iets gevonden heeft waarin stond dat ik een einde aan mijn leven wilde maken. kankerhoer. ik heb er op dit moment geen andere woorden voor.
en waarom jankte ze net en praat ze nu gewoon weer door over kledingkasten en witte meubeltjes? of zitten wij gewoon hetzelfde in elkaar ?
Oud 21-03-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
=zwart wit= schreef op 21-03-2007 @ 12:34 :
en waarom jankte ze net en praat ze nu gewoon weer door over kledingkasten en witte meubeltjes? of zitten wij gewoon hetzelfde in elkaar ?
Vrouwen hè

Maar waarom ben je zo boos op haar? Ze had ook niks kunnen zeggen en zich er ongemakkelijk bij kunnen voelen dat ze iets gevonden had. Wat de situatie alleen maar pijnlijker maakt. Nu kan ze je mss helpen.
Oud 21-03-2007, 11:58
WolterB
WolterB is offline
Bluh, dit soort dingen regelen zijn naar
Oud 21-03-2007, 11:59
Verwijderd
Jaaa opdracht af! vind ik in ieder geval. ik stuur m nog niet op, misschien dat ik ineens bedenk dat iets tóch anders had gemoeten..

en ik vind het jammer dat het zo hard waait. als je binnen zit is het wel lekker knus, maar ik had nog een stuk willen fietsen. dat ga ik nu dus écjt niet doen. Misschien zo wel een stuk wandelen door het bos..hmmm..zo eerst maar beetje opruimen e.d. hier en misschien dat het dan minder waait en dat ik dan kan wandelen? of misschien ga ik sowieso ook waait het heel hard? *twijfel*
Oud 21-03-2007, 12:04
Verwijderd
waarom heb ik t idee dat alles gewoon zinloos/doelloos is?
Oud 21-03-2007, 12:12
Verwijderd
Pissig.
Oud 21-03-2007, 12:13
Verwijderd
Oh, maar ik heb wel m'n rijbewijs gehaald en da's wél tof.
Oud 21-03-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 21-03-2007 @ 13:13 :
ah cool, gefeliciteerd!
Oud 21-03-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 21-03-2007 @ 13:13 :
Ik snap niieeet waarom jij optreden leuk vindt *zenuw*
Oud 21-03-2007, 12:41
Roosje
Roosje is offline
Ahwell ik wil mijn vriendjelief echt heel erg knuffelen nu. En het is nog twee nachtjes tot vrijdag enen ik moet echt wat oplettender worden. -_-' *telefoon tegen zich aanklemt*
Oud 21-03-2007, 12:41
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 21-03-2007 @ 12:37 :
Vrouwen hè

Maar waarom ben je zo boos op haar? Ze had ook niks kunnen zeggen en zich er ongemakkelijk bij kunnen voelen dat ze iets gevonden had. Wat de situatie alleen maar pijnlijker maakt. Nu kan ze je mss helpen.
iets wat je heel je leven woord voor woord verzwijgt, wil je niet plotsklaps door iemand waar je een afkeer van hebt laten ontdekken, niet. die ideeen heb ik al wat jaren in mijn hoofd, maar ik er uberhaupt nog nooit een van irl uit kunnen spreken. ik had gedacht het toneel wat ik hier altijd uitgevoerd heb over een poos na behandeling weer terug op te kunnen voeren, maar helaas. nou ja, het zal voor haar wel altijd bij "praten over" moeten blijven dan. het interesseert me in wezen ook echt niet, maar ik zit op dit tijdstip weer in een eng-emotieloze periode, dus geen representatief geouwehoer.
Oud 21-03-2007, 13:20
Verwijderd
Man sommige mensen van het uwv denken echt dat je puur voor je lol daar zit.
Maar goed, niet gek, want helaas is het vele gevallen wel zo.
Oud 21-03-2007, 13:21
Verwijderd
hahaha... sorry dat ik moet lachen DarkSide, maar lees nu je post over "ik heb zelfmoordgedachten en wil slaappillen"... is idd niet zo logisch

ik ga morgen echt weer naar mn stage, ziek of niet, ik ben het zat zo nutteloos thuis te zitten. en ik ga vandaag proberen mijn referenties en mijn motivatiebrief voor mn master rond te krijgen. damn... als er iets moeilijk is, dan is het wel mezelf aanprijzen. waarom zouden zij mij als student willen als ik mezelf niet eens wil?
Oud 21-03-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 21-03-2007 @ 12:07 :
Wat een kutdag weer. Wat ben ik blij dat ik morgen naar de psych kan. Hopelijk doet ie echt iets met de medicatie.
Medicatie heet mij erg geholpen.
Blijf het wel trouw slikken
Oud 21-03-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-03-2007 @ 13:15 :
Ik snap niieeet waarom jij optreden leuk vindt *zenuw*
Komy wel goed
Oud 21-03-2007, 13:29
Verwijderd
Oooooh.
*Hoopt heel hevig dat de SE's goed gaan/gegaan zijn*
Oud 21-03-2007, 13:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 14:21 :
en ik ga vandaag proberen mijn referenties en mijn motivatiebrief voor mn master rond te krijgen. damn... als er iets moeilijk is, dan is het wel mezelf aanprijzen. waarom zouden zij mij als student willen als ik mezelf niet eens wil?
Je hebt toch wel een reden waarom je perse die master wilt gaan doen en geen andere? Die moet je opschrijven en dan nog wat relevante kwalificaties van jezelf. Het zal echt wel lukken. Wat voor master wil je eigenlijk gaan doen? Research?

OT: bijna 1,5 uur wat gedaan. Ik moet nog 60 pagina's lezen vandaag en dan wilde ik de hele syllabus eigenlijk ook nog samenvatten (190 p.) maar dat gaat denk ik niet lukken. Die 60 pagina's worden al een crime, gelukkig is het wel Nederlands en redelijk makkelijk, maar zoveel informatie en jaartallen van een periode waar ik nauwelijks iets van weet en ik weet niet hoe goed ik alles moet weten. Nouja, ik lees maar weer verder, heb nu nog 4,5 uur sowieso de tijd en vanavond na 10en misschien nog wel eventjes.
Oud 21-03-2007, 13:40
Verwijderd
Mn rug, auw auw auw, mn arme ruggetje. Bluh, nu voel ik me heel erg moe en pijnlijk en down enzo. Maarrrr ik heb nu wel een echt oma fiets mét mandje. En zometeen naar de follow up van de therapie. Leuk om iedereen weer te zien, ben benieuwd hoe het met ze is.
Oud 21-03-2007, 13:47
Verwijderd
Er was hier net een vriend van me, maar ik ben te moe. Ik was vast geen erg aangenaam gezelschap.
Oud 21-03-2007, 13:48
Roosje
Roosje is offline
Whoah, ik ben verliefd op Everlong. <3
Oud 21-03-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 14:21 :
hahaha... sorry dat ik moet lachen DarkSide, maar lees nu je post over "ik heb zelfmoordgedachten en wil slaappillen"... is idd niet zo logisch
Je mag erom lachen hoor. Tegenwoordig probeer ik het iets luchtiger te brengen. Een beetje relativering voelt toch beter.
Oud 21-03-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 21-03-2007 @ 14:47 :
Er was hier net een vriend van me, maar ik ben te moe. Ik was vast geen erg aangenaam gezelschap.
Je maakt je er zorgen om, dat je niet zo een aangenaam gezelschap bent.
Dat is ieder geval beter dan dat je er geen fuck om geeft. die mensen heb je ook.
Oud 21-03-2007, 14:11
Verwijderd
ik wil op zoek naar werk, hmmmmmmm morgen probeer ik het wel op meerdere plekken.
Oud 21-03-2007, 14:47
Missy
Missy is offline
Ik vind het zo leuk voor hem. Mijn broer heeft na hard sparen een oude BMW gekocht. Haha, net een jochie die je een speelgoedauto geeft. Ik vind het leuk voor hem.
Oud 21-03-2007, 15:03
Verwijderd
Heerlijke dag vandaag!
Oud 21-03-2007, 15:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gatsie, ik voel me echt beroerd. Buikpijn, koorts en m'n lenzen doen pijn. En morgen natuurkunde tentamen! Die ga ik dus mooi niet maken, ik wil geen onvoldoende omdat ik een dag niet heb kunnen leren. Misschien mag ik van m'n moeder wel de hele dag thuis zijn.. (Anders doe ik gewoon alsof ik me nog steeds niet beter voel.) Heb liever uitstel in deze drukke periode dan een slecht cijfer.

Maar wiskunde ging - na een hoop gestress en een black-out, toch wel goed. Alleen m'n leraar dacht na m'n paniekaanval dat ik dus de helft niet had ingevuld. Hihi, hij zat wel een beetje raar te kijken toen ik alle opgaves geheel had ingevuld.
Oud 21-03-2007, 15:45
Verwijderd
Nog een paar uur *doodnerveus*

Kriebels in je buik zijn alleen leuk om je vriendje
Oud 21-03-2007, 15:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Maf hoe vrolijk je kunt worden van een liedje op de radio Ennik weet niet eens hoe-ie heet...

Ik heb al veel gedaan om dingen te bedenken voor het nieuwe thema op mijn stage. Ik ga gewoon vanalles doen. Ik heb zoveel leuke dingen gezien op internet. En ik wil gewoon de themahoek inrichten, punt uit. Het is hardstikke leuk om planten in de klas te hebben, en als ze stuk gaan, hebben de kleuters pech. Ik denk dat het best goed is voor hen als ze zoiets kunnen zien en voelen enzo. Desnoods kom ik vrijdagmiddag naar mijn stageschool om dingen voor te bereiden. Dan heeft mijn mentor er ook geen werk aan.

Aan de ene kant hoop ik dat ik de SO-stage nog in mei/juni kan lopen, aan de andere kant is 't ook fijn als ik nog wat langer door kan gaan met mijn stage (is meer ervaring!) en dan ook nog een maandje als testassistent voor een onderzoek aan de slag zou kunnen... Maar dat tijdelijke baantje zal vast weer aan mijn neus voorbij gaan. We zullen zien. Ik had dat van die stage ook al veel eerder moeten vragen...
Oud 21-03-2007, 15:55
Sagana
Sagana is offline
Ik word er altijd zo zenuwachtig/gefrustreerd van als hij niet antwoordt.
Oud 21-03-2007, 15:59
Verwijderd
pff
Oud 21-03-2007, 16:03
Verwijderd
damn!! is dit topic nu alweer bijna vol!! echt een topic per week idd... nou... dan hoop ik maar dat het helpt

(ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij wel helpt dingen uit mijn systeem te krijgen en dingen helderder te maken... ik weet niet hoe dat bij andere mensen zit?)
Oud 21-03-2007, 16:10
Verwijderd
ja bij mij ook, het is gewoon fijn om ergens iets neer te zetten en ik vind het ook leuk om te lezen wat anderen doen of voelen of denken. op een gegeven moment ga je toch de posts van bepaalde mensen wat meer volgen e.d.
het LJH topic is fijn <3
Oud 21-03-2007, 16:13
Yana
Yana is offline
Ik heb mijn posts van de afgelopen week zojuist in een bestandje gezet.. Uitprinten en morgen meenemen naar de psych, als ik durf. Ik voel me nu al kwetsbaar als ik er aan denk
Oud 21-03-2007, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 21-03-2007 @ 17:13 :
Ik heb mijn posts van de afgelopen week zojuist in een bestandje gezet.. Uitprinten en morgen meenemen naar de psych, als ik durf. Ik voel me nu al kwetsbaar als ik er aan denk
goed zo! Je moet wel een beetje vertrouwen hebben in je psych, ze kan je moeilijk helpen als jij niet eerlijk durft te zien over wat het probleem is.
Ik denk dat het een heel goed idee is dat je je gedachten op papier hebt staan. En hee, als de mensen hier je niet belachelijk maken of zeggen dat je je aanstelt, waarom zou je psych dat dan wel doen?
Oud 21-03-2007, 16:17
Heksjuh
Heksjuh is offline
Yana: succes morgen *knuff*

Ik had gedroomd dat het bijna proefwerkweek was en dat ik nog niks geleerd had en dat ik nog zoveel moest doen. En toen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het ook echt zo is Nouja, ik heb natuurlijk niet helemaal niks gedaan, maar ik heb nog niet geleerd en het is best veel. Maar natuurkunde heb ik de voortgangstoetsen al goed geleerd. Misschien valt het wel mee.

De pijn in mijn been is erger sinds ik bij de huisarts ben geweest. Vooral in mijn heup. Het straalt uit over mijn hele been en een beetje door mijn rug (legt eraan hoe ik zit). Het doet nu ook echt pijn. Ik hoop dat ik snel naar de fysio kan, want zo kan ik me niet goed concentreren. En ibuprofen helpt niet. Ik heb gewoon pijn met ibuprofen en mijn buik doet er nog meer pijn van. *boos is en gestresst is*
Oud 21-03-2007, 16:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Lalalala.. <3
Oud 21-03-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 21-03-2007 @ 17:13 :
ow wat goed!! als je dat doet ben je echt stoer! ik hoop zo dat je het durft!! en succes dan morgen hè!
super meis! *trots*
Oud 21-03-2007, 16:36
saskiamusic
saskiamusic is offline
Ben best moe vandaag *gaap*

Edit: Kheb ook nog morgen een shuttleruntest , ik ben er best goed in maar toch heb ik er niet zoveel zin aan

Regels voor berichten