Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 20:07
Verwijderd
Over dat ik op een punaise wilde slaan met mn vuist, en dat de punaise mn hand dan niet zou raken. ik wilde mezelf bewijzen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2007, 20:38
silhouette_x
silhouette_x is offline
Dat 'k eieren wou bakken in de pan maar ze deden 't niet, ze wouden maar niet groter worden.. 't bleef een doorzichtige smurrie met een gele dooier -.-

vaagheid.
Oud 10-03-2007, 21:18
LaFee
LaFee is offline
Dat mijn moeder zelfmoord had gepleegd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 21:26
Verwijderd
Dat er een man 's nachts in ons huis kwam, en mijn moeder vermoorde.. en wij zaten geboeid in de kamer.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 00:49
terrAnce
Ik weet niet meer waar ik over droomde. Wél dat hij eindigde toen m'n moeder de lamp aandeed en zei: "GOEDEMORGEN!".

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 00:51.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 12:13
Verwijderd
Dat dit forum een totaal andere layout had gekregen en niet meer geel, maar rood was. Ik was totaal pissed off dat dit forum niet meer het leuke gele kleurtje had zoals het dat altijd had gehad en anderen begrepen niet waarom dat me zo pissig maakte. En de deelforums waren allemaal veranderd, waardoor ik dingen niet meer terug kon vinden.

OMG! Wat treurig. Ik begin zelfs al te dromen over het forum
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 14:01
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb weer eens onwijs vaag gedroomd. Ik droomde dat mijn vriend tegen me zei dat hij liever niet meer wil dat ik een kort rokje draag tijdens het uitgaan en ook niet blote topjes...Ik werd zo ontzettend wild toen hij dat zei, ik werd echt boos, terwijl er allemaal bekenden van ons bij stonden...

Gelukkig was het maar een droom
Oud 11-03-2007, 14:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2007 @ 12:13 :Ik begin zelfs al te dromen over het forum [/B]
Das wel ernstig ja
Oud 11-03-2007, 19:45
moon
moon is offline
Dat ik mee deed aan een hardloopwedstrijd. Om de finish te bereiken moest je ergens op een bepaalde weg een afslag nemen. Ik lag ver voorop maar ik vergat de afslag en rende gewoon door...en ik me maar afvragen waar die stomme finish nou bleef
Oud 12-03-2007, 20:55
Pruts0r
Pruts0r is offline
@moon: Zulke vage dromen heb k ook heel vaak

Mja, k kan me eens een keer niet herinneren wat ik heb gedroomd
Oud 12-03-2007, 21:59
Verwijderd
Ik droom de laatste tijd alleen maar naar. Vannacht droomde ik over 'alles van toen' en dat het toch mijn eigen schuld was. Was het dat dan niet? Eergister werd ik huilend wakker en durfde ik niet meer te gaan slapen. Iedereen gaat dood in mijn dromen, of is al dood, of ik ben zelf dood maar kan dat aan niemand zeggen, ik droom over dat meisje dat nu bijna een jaar geleden zelfmoord pleegde bij ons op school, ik droom dat ik bezeten ben door iets, ik droom over mijn ouders. Ik word zo moe van mijn dromen. Ik heb geen zin om te gaan slapen en ik voel me een klein kind nu.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 09:31
Yana
Yana is offline
Ok, de vaagheid.

Ik droomde dat ik bij de psycholoog was, dat ik op het einde een beetje zat te snikken en toen was er ineens een mannelijke psycholoog want "mijn" psych moest weg. En die ging me troosten, maar omdat ik alleen maar *snikte* en niet echt huilde was dat een stuk lastiger.

Ineens zat mn vader daar, die kwam me ophalen?!(Maar ik was met de fiets, en hij met de auto). Hij maakte ergens een opmerking over "mijn zwangere dochter". Toen ik dat tegensprak, zei hij.. "je bent met de pil gestopt, je moet weer met de pil beginnen! " en toen ging ik dat tegenspreken, want ik wilde er niet meer mee beginnen. (Maar ik was niet zwanger, want ik doe t veilig )

Daarna ging ik naar buiten, was de psycholoog ineens veranderd in iemand anders die ik (vaag) ken (maar nog steeds in psycholoog-rol). Het regende heeeel hard buiten, we waren op weg naar mn vaders auto.. En onderweg schrok ik want ik had mn fiets nog bij haar staan. Toen moesten we weer terug.

Dat was het
Oud 13-03-2007, 09:37
terrAnce
Citaat:
Ekleor schreef op 12-03-2007 @ 21:59 :
Ik droom de laatste tijd alleen maar naar. Vannacht droomde ik over 'alles van toen' en dat het toch mijn eigen schuld was. Was het dat dan niet? Eergister werd ik huilend wakker en durfde ik niet meer te gaan slapen. Iedereen gaat dood in mijn dromen, of is al dood, of ik ben zelf dood maar kan dat aan niemand zeggen, ik droom over dat meisje dat nu bijna een jaar geleden zelfmoord pleegde bij ons op school, ik droom dat ik bezeten ben door iets, ik droom over mijn ouders. Ik word zo moe van mijn dromen. Ik heb geen zin om te gaan slapen en ik voel me een klein kind nu.
Misschien dat dit iets voor je is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom

In het engels heet het 'Lucid dream(ing)'. Dan kan je er waarschijnlijk nog meer over vinden!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:23
Verwijderd
rare droom man, een nachtmerrie
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 12:44
Nebel
Nebel is offline
Ik droomde dat mijn vader weer kanker had en alsnog doodging.
Mijn ouders zijn de enige waar ik nu volledig op terugkan vallen, de enige me laten merken dat ik nog ergens voor leef...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 11:50
Roosje
Roosje is offline
Ik droomde dat ik een tongpiercing kreeg. En ik voelde er niets van. ;x
Oud 21-03-2007, 11:51
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 21-03-2007 @ 11:50 :
Ik droomde dat ik een tongpiercing kreeg. En ik voelde er niets van. ;x
ik droomde ook al over piercings

en dat ik al met k. naar de kapper was gweest.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 11:53
dwight88
dwight88 is offline
helemaal niks. naja dat ik onwijze dorst had, en dat wilde ik negeren omdat mn vriendin tussen mij en een glas water inlag en ik haar niet wakker wilde maken ofzo.

maar toen bleek dat ik echt wakker was
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 17:32
saskiamusic
saskiamusic is offline
Ik droomde :
In het begin van de droom zat ik alleen achterin de auto en niemand achter het stuur, en toen stapte ik uit bij een huis,
het huis was heel hoog en stond zo scheef als wat en iedere keer wiebelde het heen en weer , het zou bijna kunnen vallen zegmaar, en ik ging er dus naar binnen en de mensen in het huis zeiden dat ik welkom was in het huis en ze stelde hun voor dat waren zeg maar bewoners van dat huis, en daar moest ik vooraltijd gaan wonen, en ik zei nee dat wil ik niet ik blijf hier niet vooraltijd wonen, en toen heb ik daar ontbeten en leerde ik hun ouders kennen en toen zeiden die ouders goh wist je niet dat het serieus is dat je hier moet blijven? en toen zei ik dat wil ik niet net een drama in zo'n raar griezelig huis , en toen ging ik er logeren en toen ben ik stiekem weggevlugd alleen de mensen werden wakker en toen gingen ze me achterna en toen werd ik wakker, echt een vage droom he

haha
Oud 21-03-2007, 17:41
ilse
ilse is offline
iki droom de laatste tijd alles door elkaar. gewoon de dag van er voor, alleen dan.. anders.. heel apart
Oud 22-03-2007, 21:54
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 10-03-2007 @ 11:55 :
*knip*
Wat een mooi verhaal!

Dat ik een zilveren ketting wilde kopen. Ik ging naar de bushalte en opeens zaten een paar jongens en die begonnen achter me aan te rennen. En ik rende voor me leven. Toen trok 1 zijn zwaard ofzo. En wees naar me en de andere begonnen achter me te rennen de hulpjes ofzo. Ik zag me vriendin en zei dat ze moest vluchten. Dus we rende naar de kinderboerderij en verstopten onszelf in de KLIKO afvalcontainer, maar ik was te lang en ik kon mezelf er niet helemaal inzitten dus de deksel van de KLIKO afvalcontainer bleeft op me hoofd rusten. Ik was bang dat ze dat zouden zien en me uit de afvalcontainer zouden pakken en iets zouden doen met die zwaard. Alsof dat niet genoeg was viel de afvalcontainer waar ik in zat om. En ze zaten te zoeken. Plotseling pakte ik een paard en begon erop weg te galoperen en kwam zo in het winkelcentrum terecht. Maar alle juwelieren waren gesloten. En plots ging het open. Maar ik had geen geld bij me om die mooie zilverenketting te kopen.

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 22:14
Verwijderd
ik heb vannacht zooo raar gedroomd, en het vreemdste was nog, dat ik het helemaal niet eng of erg vond. het was gewoon zo!

ik liep door het centrum van utrecht. het was natuurlijk niet echt utrecht, het is een stad met heel veel water en van die smalle hoge kades langs de brede grachten en in mijn dromenland is dat utrecht.
ik liep over zo'n kade een trap af en ik hoorde mensen over mij praten. "je gaat toch niet in zo'n leren rokje en met die laarzen over straat!" maar ik had dus helemaal geen leren rokje en laarzen aan! ik had mijn ondergoed aan, met daar overheen zo'm dichtgebonden korte trenchcoat en mijn pantoffels (van die sneeuwlaarzen, niks sexy's ofzo)
toen ik weer "bijkwam" zag ik dat mijn rechterarm geamputeerd was (en al weer genezen) en dat er op de binnenkant van mijn bovenarm een hele nare wond zat, een schaafwond ofzo... ik had hele mooie slanke armpjes en gewoon haar, heel glanzend en donker in zo'n hoge staart en gek genoeg 'stond het me allemal wel'

van die droom begrijp ik dus helemaal niks...
ik had nog een droom, die ik wel begrijp. dat ging over dat mijn zusje weg ging naar het buitenland en ik dat helemaal niet erg vond ofzo, ik bekommerde me meer over hoe netjes mijn laptop bleef en hoe de afwasmachine werd ingeruimd. deze kan ik verklaren. ik heb namelijk wat problemen met mijn zusje, die ik niet op kan lossen. en materiele problemen kan ik wel oplossen. daar heb ik controle over. vandaar dat ik me in mijn droom daar op richtte.
maar dat in die andere droom mijn arm geamputeerd was, dat is echt raar
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 11:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik droomde dat ik in mijn eentje op een heel groot feest was in Hongarije of iets in die geest. Heel veel aan het dansen (zoals altijd) en best een beetje aangeschoten... Eerst kwam er een vrouw langs die zei "Doe voorzichtig met je buik" en ik moest lachen "Ik doe toch altijd voorzichtig met mijn buik?" maar ze liep door. Vervolgens kwam er een man langs "Je moet niet zo vaak alleen zijn kel, zeker nu niet, maak contacten" en hij liep verder.. Het vreemde was dat mijn droom heel veel twijfel met zich meebracht, ook nu ik alweer 2 uur wakker ben heb ik een gevoel van twijfel over iets wat ik totaal niet plaatsen kan. Vreemd is dat
Oud 24-03-2007, 15:40
Verwijderd
Dat m'n moeder iets met Nathaniel Parker had maar toch niet en toen gingen wij flirten, omg
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 00:52
Verwijderd
ik zie alleen maar zwart in mijn dromen, maar ik 'beleef' het wel uren achter elkaar in die dromen.
echt vermoeiend, en raar
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 10:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik droomde over Yana Ze had de Kunstbende bij Taal in Noord-Brabant gewonnen en ze vroeg me of ik ook had meegedaan en ik zei: natuurlijk niet, ik ben te oud, ik was alleen maar kijken. En dan niet erbij stil staan dat Yana even oud is als ik
Oud 27-03-2007, 17:09
Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2007 @ 10:13 :
Ik droomde over Yana Ze had de Kunstbende bij Taal in Noord-Brabant gewonnen en ze vroeg me of ik ook had meegedaan en ik zei: natuurlijk niet, ik ben te oud, ik was alleen maar kijken. En dan niet erbij stil staan dat Yana even oud is als ik
Wat lief dat je zo leuk over me droomt

Maarrrr nu de hamvraag.. wat betekent je droom?
Oud 27-03-2007, 17:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 27-03-2007 @ 17:09 :
Wat lief dat je zo leuk over me droomt

Maarrrr nu de hamvraag.. wat betekent je droom?
Dat ik leuke dingen droomde over de Kunstbende (want daar was ik zondag) en dat ik ook over jou dacht. Niets meer, niets minder.
Oud 27-03-2007, 17:24
Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2007 @ 17:20 :
Dat ik leuke dingen droomde over de Kunstbende (want daar was ik zondag) en dat ik ook over jou dacht. Niets meer, niets minder.
Maar waarom won ik en jij niet? En waarom deed je niet mee?

Haha. Ach, je hebt waarschijnlijk gelijk . Ik vind het wel grappig iig
Oud 27-03-2007, 17:29
rare kwast
rare kwast is offline
ik zat weer/ nog bij de luchtmacht en ik had al mn spullen al ingeleverd omdat ik weg moest (was eerst paniekerig aan het zoeken maar later kwam ik er achter dat ik ze in een plastic tasje met mn boeken aan mn majoor had gegeven) maar ineens kwam er oorlog en moest ik meevechten maar ik had helemaal geen snellader of patronen meer voor mijn dimaco.. gelukkig kreeg ik er een van een buurmeisje
we zaten in de keuken verstopt te wachten en doken op gegeven moment weg via een luchtballon
Oud 27-03-2007, 18:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dat mijn economie docente was ontslagen, en god.. wie was er vanmorgen ontslagen? Juist ja.
Oud 27-03-2007, 19:25
Verwijderd
ik stond in een donkere kamer en er was maar een deur en die ging niet open. En toen hoorde ik allemaal mensen mijn naam roepen, dat ik ze moest helpen, maar de deur ging niet open. En daar was ik eigenlijk wel blij om, want de geluiden aan de andere kant van de deur klonken niet zo fijn. Maar ik wilde toch uit de kamer.

Lekker vaag
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 22:27
Sasbeest
Sasbeest is offline
Dat ik zoende met een hele goede vriend van me. Waar ik overigens niet dat soort gevoelens voor heb.
Toen ik hem vandaag zag, moest ik van binnen toch wel even lachen
Oud 28-03-2007, 08:32
rare kwast
rare kwast is offline
weer over de luchtmacht, nu hadden twee gasten straf gekregen om iets wat wij met hen hebben gedaan en ik t maar goed praten en huilen in mn droom omdat ik weg moest
Oud 29-03-2007, 05:42
Verwijderd
Nachtmerrie.

Er was een film waarin een gezin door satan was bezeten. Toen was dat ineens echt en was het mijn gezin. M'n vader en ik moesten de duivel uitdrijven met behulp van allerlei mensen. Steeds iemand anders werd voor een deel bezeten. Uiteindelijk dachten we de duivel uitgedreven te hebben en kwamen tot de conclusie dat de duivel de reden was dat m'n broertje al jaren problemen had. Hij was lange tijd de enige geweest die hem zag. Daarna wou ik naast m'n ex gaan slapen, die in de droom nog m'n vriendin was. Maar ineens zat de duivel in haar.

Hele enge freaky horrorachtige nachtmerrie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 08:02
Verwijderd
Dat ons hondje op zo'n Las Vegas-show-achtige manier zong voor gasten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 08:39
Pruts0r
Pruts0r is offline
Over een concert waar ik naartoe ging, ik weet niet welke band, maar ik weet wel dat de drummer dubbel bass drum had

Wel coole muziek Ohja en een paar dagen terug ben ik bij Dream Theater geweest die in mijn dromen optraden in de gymzaal, helemaal bovenin en de rijen liepen naar beneden af
Oud 29-03-2007, 12:36
Nona
Nona is offline
Ho, ik had er weer één.

Ik was in Zeeland, waar het grootste deel van mijn familie woont, in een café aan het drinken en een verjaardag aan het vieren, ik wist alleen niet van wie. Het was zaterdagavond en mijn ouders zouden blijven slapen bij mijn tante, maar ik zou met de auto van mijn moeder diezelfde avond nog naar huis gaan (alcoholniveau daargelaten). Toen zei mijn nichtje dat ze op zondag haar verjaardag voor vrienden wilde vieren en of ik wilde komen samen met mijn vriend, want ik was er toch al zo weinig. Naar mijn mening kon dat, dus ik beloofde te komen.
Die avond naar het huis van mijn ouders gereden, alleen was dat niet het huis waar ze nu wonen en waar ik ook nog twee jaar gewoond heb, maar het huis daarvoor, met mijn oude kamer. Daar geslapen, toen ik wakker werd dacht ik nog genoeg tijd te hebben want die dag moest ik in Leeuwarden werken. Ja, vaag. Maar toen was het opeens na twaalven en ik moest om half twee in Leeuwarden zijn. Dus ik wilde snel weggaan, maar op dat moment begon de hond (die al sinds mijn zevende dood is) het huis te slopen omdat hij nog geen eten had gehad. Dus ik probeerde hem eten te geven, maar hij bleef dingen slopen terwijl ik het probeerde te pakken dus ik werd een beetje boos. Uiteindelijk heb ik hem een bak met spul dat meer leek op knaagdiervoer vermengd met hondensnoepjes gegeven. Maar ik was al gestresst, want ik moest nog gaan werken en daarna naar mijn nichtje, wat niet op één dag kon.
Oud 29-03-2007, 13:45
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik was eieren uit de koelkast aan het halen en toen had ik ineens een rauw ei dat ik per ongeluk kapot kneep Mss moet ik eens mijn woede over iemand afreageren, die mss onbewust in me zit?
Oud 29-03-2007, 13:55
Verwijderd
Ik was fietsen in elkaar aan het zetten in Afrika. Mijn man was daar arts, en omdat ik dat niet was, moest ik maar fietsen in elkaar zetten. En dat kon ik niet. Zeer frustrerend.
En vervolgens zei mijn man - een hele andere dan in het echt - dat ik dan ook maar naar het Lyceum had moeten gaan, want dat was goedkoper geweest en dan kregen we ook nog zorgtoeslag

Daarna droomde ik dat ik een college had, waar ik voor het eerst bij kwam zitten terwijl het al wéken bezig was. De groep was heel klein - vijf man - en toen gingen we gymmen. 't Was walgelijk, alsof ik weer op de middelbare school zat. Ik was het heel snel zat en ging mijn lintje ( jeez, lang geleden die lintjes ) inleveren om 't vak gedag te zeggen. Toen ineens veranderde de cursus en ging iemand presenteren. Ik herkende de jongen van de basisschool, en hij liet een fotoalbum rond gaan. In dat fotoalbum stonden veel foto's waar ook mijn familie opstond. Echt heel grappig om te zien
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 23:20
dallie
dallie is offline
Ik droomde dat ik als een aap van boom tot boom slingerde
Oud 29-03-2007, 23:29
Skilly
Skilly is offline
Ik droomde dat een klasgenote tegn me zei dat ze Kunst (van dit forum) was. Ik was helemaal verbaasd we zaten op school. Ze vertelde me dat haar avatar gemaakt was in Parijs (...duh). En die had ze na geschilderd. We praatte met elkaar alsof we elkaar jaren kende.

Grappig dat ik met iemand van dit forum droom Kunst zag er uit als een klasgenoot van me die soms met me praat.
Oud 30-03-2007, 09:36
Yana
Yana is offline
Dat ik met mijn broer en ouders als "happy family" bij familie in Canada op bezoek waren, en dat ik het eten eng en moeilijk vond... ik herinner me ook nog dat er nogatblokjes waren

Het gekke is dat mijn ouders al bijna 3 jaar uit elkaar zijn.
Oud 30-03-2007, 09:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ging bij mijn leraar uit groep 5 op bezoek, bij hem en zijn vrouw, en ik weet helemaal niet meer hoe zijn vrouw eruit zag maar ze had het erover dat hij het nog vaak over mij had, en hij was ziek, grieperig, en ik vroeg oftie nog steeds keyboard speelde en toen kwam ie zelf ook even langs met een deken omgewikkeld.

Het sloeg echt nergens op.
Oud 30-03-2007, 13:16
Verwijderd
Dit huis stond in de steigers en ik moest via het dak binnen zien te komen; maar het dak was nog niet zo makkelijk te bereiken en achter het huis zaten heel veel enge katten en honden Ik geloof dat ik het uiteindelijk maar heb opgegeven.

Ik zat voor het huis van mijn ouders te niksen, wilde achterom gaan, maar wist het huisnummer niet meer. De buurvrouw kwam net naar buiten, en 't was Patricia Arquette Ze zei dat het nummer 29 was en wensde me een goede nacht.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 00:30
Ploek
Ploek is offline
het was heel bijzonder. Ik had sex met verschillende jongens die ik in het echt ken maar waar nooit sex mee zou willen hebben
Oud 31-03-2007, 00:40
rare kwast
rare kwast is offline
mn oma werd dement (heb geen oma meer) en ik ging een dagje langs.
de thuiszorg kwam ook, die ik kende.. ze vroeg hoe t met mn rug ging.
daarna ging ze op een plank boven de deur zitten met een man omdat ze kortademig was en daar voor behandeld moest worden. toen wilde ik voor mn oma gaan koken maar ze was zelf al bezig (wat ze dus niet mocht) dus de thuiszorg werd boos, ik maakte de nasi verder klaar en ze kreeg een bordje vol maar ze ging er mee gooien want ze most t niet..
en toen heb ik de rest over de thuiszorg en 2 andere mannen verdeeld..
maar mn oma leek ook helemaal niet op mn oma maar op een patient van 2 jaar terug
Oud 31-03-2007, 14:23
da leentjuh
da leentjuh is offline
Eerst dat ik heel veel at, ik propte me helemaal vol met chocola en drop en weet ik veel. Ik wilde niet, maar deed het toch.

Vervolgens weer eens een nachtmerrie, ik was alleen in een groot huis, midden in de nacht. Stikdonker, ik wilde het licht aandoen, maar lukte niet. Helemaal panisch, maar ineens was mijn moeder er. Zei ze: 'ik heb je net gered, anders was je vermoord, er loopt hier een moordenaar'

Leuk. Heel erg leuk.
Oud 31-03-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 31-03-2007 @ 14:23 :
Eerst dat ik heel veel at, ik propte me helemaal vol met chocola en drop en weet ik veel. Ik wilde niet, maar deed het toch.

Vervolgens weer eens een nachtmerrie, ik was alleen in een groot huis, midden in de nacht. Stikdonker, ik wilde het licht aandoen, maar lukte niet. Helemaal panisch, maar ineens was mijn moeder er. Zei ze: 'ik heb je net gered, anders was je vermoord, er loopt hier een moordenaar'

Leuk. Heel erg leuk.

Vervelend is dat.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 16:13
Little Sister
Little Sister is offline
Dat ik zwanger door school slenterde en dat ik moest bevallen. Ik vond het vreselijk, het deed zo'n pijn. En ik moest een rustig hoekje zoeken om te bevallen, in de mediatheek ofzo. En mijn moeder en een vriendin waren er opeens ook, die adviseerden mij om naar de stilteruimte te gaan (ruimte met banken in onze school) en toen waren ze opeens weg en was ik alleen met heel veel pijn in school. Ik moest echt onwijs huilen in die droom dan.

En ik wilde niet dat het kind geboren was,want dan zou mijn hele leven en carrière naar de klote zijn, ik maakte me heel erg zorgen over mijn figuur na de bevalling, hoe het er 'down under' uit zou zien,dat niemand me ooit nog zou willen . En toen werd ik wakker met mijn hand op mijn onderbuik, ik heb een half uur aan mijn platte buikje liggen voelen en ik voelde me echt zó opgelucht.
Reageren

Regels voor berichten