Hoi Shira!
Ik heb vroeger 5 of 6 jaar lang aan wedstrijdzwemmen gedaan en ben sinds een jaartje terug weer begonnen. Eerst bij een studenten wedstrijdzwemvereniging en inmiddels train ik naast die vereniging ook weer bij mn oude vereniging. Ik train meestal 5 keer in de week, waarvan de maandag en vrijdag hele lange trainingen (aangezien ik voor marathonwedstrijden train, 10 km en langer in buitenwater). Daarnaast geef ik 2 keer in de week aan de jeugdselectie van die zwemverenining. Binnenkort hoop ik daarnbij ook te beginnen met een trainerscursus om nog meer ermee bezig te kunnen gaan.
Ik zwem voornamelijk de studentenzwemwedstrijden, de lac (lange afstandscompetitie), limietwedstrijden en masterwedstrijden.
Erg snel ben ik niet, maar ik zwem voor mn plezier en boek enorme vooruitgang. Ik ben geen sprinter, maar een duurzwemmer en vandaar dat ik op de lange afstanden train (misschien maak ik dan ooit nog de kans om te winnen

)
De trainingen die ik zwem zijn vaak zwaar, maar enorm leuk!
Ik hoop dat je met veel plezier met deze sport bezig zal blijven! In ieder geval veel plezier en mocht je nog vragen hebben mag je me pm'en!
Groetjes