Advertentie | |
|
![]() |
|
Sommige meiden hebben t hier over meisje als goede vriendin, of jongens<> jongens, maareh, dan kan het wel vind ik (als je hetero bent), maar als je als jongen een goede vriendin hebt zijn er wel grenzen vind ik. Mja ligt ook wel aan de manier hoe t gaat, gewoon spontaan es enzo moet kunnen
![]()
|
De grens tussen vriendschap en liefde is niet zo groot, maar ik denk dat per situatie (of 1 van de 2 een relatie heeft of hoe goed je bevriend bent) er bepaalt moet worden hoe ver je kunt gaan. En een beetje elkaars handen vast houden of een kus op de wang moet wel kunnen (altijd).
|
nah kijk, ik ben al bijna 5 jaar goed bevriend met een meisje en zij was in het begin hele tijd verliefd op me maar ik wou niet verder dan gewoon vrienden, ze heeft nu al een jaar een vriend en het ging opzich wel ok tussen haar en haar vriend (wel best vaak extreme ruzie en ook wel eens uitgeweest maar opzich wel redelijk) maar sinds paar dagen geleden toen ze een groot probleem had kwam ik langs omdat ik een van haar beste vrienden ben en we hebben heel lang gepraat e.d. maar van het kwam het ander. ik snap het niet want ik ben nu ineens SUPER verliefd op dr maar haar vriend is ook een vriend van mij.... zij vind mij ook leuk maar ze heeft al iets meer dan een jaar met de ander en geeft ok veel om hem. voor haar is het natuurlijk een super moeilijke situatie maar voor mij ook want ik kan er niets aan doen, ik mag haar vriend ook heel graag
![]() ![]()
|
Ik denk ook dat het voor iedereen anders ligt. Zelf ben ik niet zo "klef" aangelegd. Ik vind knuffelen af en toe wel fijn, maar ik ben niet iemand die de hele dag aan mn vrienden zit enzo. Maar ik zou er geen problemen mee hebben als mijn vrienden wel aan elkaar zitten enzo, omdat ze zo blij zijn met elkaar.
En ff over het verhaaltje van black angel, das wel heel but... Je kunt er niet veel aan veranderen, denk ik. Ik vind het wel sneu voor je ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
tjsah... ik ben nogal close met mijn exvriendje. we hebben 2 jaar verkering gehad, en we hebben daarna nog heel vaak met elkaar gezoend enzo. als we elkaar zien hangt er nog atlijd een spanning tussen ons. we hangen wat tussen vriendschap en relatie in zeg maar.
ik zou een vriendschap pas liefde noemen als je verder gaat dan wang/handkusjes enzo; want dat doe je nou eenmaal vaker dan zoenen met "een" vriend van je. liefs buffy
|
![]() |
|
|