Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maarrr je moet het vooral zelf weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar de fout zit is afhankelijk van wat je probeerde te zeggen. Je kunt de volgende 2 dingen bedoelen. 1. Kosmische vissen houden ervan om te zoenen EN ze houden ervan om sterrenstelsels te verwekken. 2. Kosmische vissen houden ervan om te zoenen en verwekken sterrenstelsels. (of ze van sterrenstelsels verwekken houden laat je dus in het midden) In geval 1 kun je de zin op de volgende manieren aanpassen: - Cosmic fish, they love to kiss and they love to give birth to constellations - Cosmic fish, they love to kiss and they love giving birth to constellations In geval 2 moet je de zin op deze manier aanpassen: - Cosmic fish, they love to kiss and give birth to constellations In geval 1 is de fout het weglaten van 'they love'. In geval 2 gebruik je de verkeerde werkwoordsvorm. Aangezien ik het woord 'giving' alleen in geval 1 tegenkwam ga ik er vanuit dat je dit bedoelde. |
![]() |
||
Citaat:
A: het moet zijn 'toppie' toch? en waar is dat mokkel gebleven? S: ook al niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk komt het uit een liedje van Jason Mraz, dus ik zal het maar niet aanpassen omdat het dan niet meer klopt. Ik geloof zelfs dat het eigenlijk is "Cosmic fish, they love to kiss, they're giving birth to constellations", wat dus zou betekenen dat ze graag zoenen en ze 'on the side' ook nog sterrenstelsels baren. Ik ga 'm wel even aanpassen. ![]()
||
Citaat:
A: Eigenlijk wel mooi. ![]() S: Mooi, vaag. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: doe voor de persoon vóór mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() A: wel tof, duidelijk enzo S: is dat een eigen taaltje?
||
Citaat:
![]() ot: N: Heel mooi ![]() A: Die had je al eens eerder, maar nog steeds leuk ![]() S: Ik weet niet waar het van is, en ik kan er niet zoveel mee.. ![]()
||
Citaat:
![]() Anyway, het is een afkorting van m'n voornaam, achternaam en geslacht, en vervolgens bij elkaar gegooid. Ontopic: N: eigenlijk wel origineel A: waar is de andere helft van het gezicht? S: klinkt ambitieus
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: N: Apart A: Postzegelig S: Grappig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Grote: wat vind je van de nick-ava-sig van de vorig forummer? Topic Verwijderd | 500 | 10-08-2006 22:20 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
De Kantine |
Waarom passen jouw nick, ava en sig bij jou? Briseïs | 55 | 12-02-2005 21:55 | |
De Kantine |
En, wat vind jij van de ava en sig vd persoon boven jou? Myuki | 500 | 24-10-2004 19:28 | |
De Kantine |
[Ouwe] Wat vind je van de sig, avatar en nick van de persoon boven je? Tandpasta | 500 | 12-09-2004 21:18 | |
De Kantine |
mooie ava/nick/sig ??? Verwijderd | 13 | 02-07-2003 22:20 |