Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En is het doden van een dier dan wel geoorloofd? Citaat:
Maar ik ben met jee eens, denk ik, we doen het niet heel slecht in Nederland. Al vind ik wel dat er meer geld e.d. moet komen voor hulp zodat mensen kindje kunnen houden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder doel ik met moraliteit op het geheel van denkbeelden die voortkomen op interpretatie van aangehangen gedachtegoed. En dat kan de ene keer voordelig zijn voor me, de andere keer nadelig. Maar dat is nou juist waarom het persoonlijke overstijgt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus nu leg je weer primaat bij moeder, en niet bij het andere individu, het ongeboren kind. Met je opmerking over rest van de wereld (zegmaar) ben ik het wel eens. Ik ben heel erg van de houding: doe maar wat je zelf denkt dat goed is. Alleen: bezorg ander geen last. En ik denk dat het beeindigen van leven van een individu dat toch wel is! ![]() Waarom reageert iedereen hier zo panisch? Ik snap echt niet ![]() Je zit nou eenmaal met dat andere individu. Abortus is niet iets als: tatttoo laten zetten, je haar afknippen, amputatie van lichaamsdeel, scarcification, of zelfs zelfmoord... Je zit met dat andere individu! Als jij daar 'oplossing' voor vind, zijn we het weer helemaal eens! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laat de rest van wereld doen wat ze wil! MEE EENS! Maar bij abortus is dus ander individu. Tja, je kan niet zomaar zeggen: ik beeindig jou leven.... Wederom: kom met oplossing voor dit probleem en we zijn het eens! (2) Nee hoor! Pil moet idd in pakket blijven! Condoomautomaten moeten overal hangen (vind ik prima). Moet veel meer voorlichting komen op scholen. Seks moet geen taboe zijn... Waar zijn we het oneens? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Misschien is niet iedereen in hokje te plaatsen! Citaat:
En nu is het: mijn mening is idioot.... Raar! Dan: leg je er bij neer.... Hmm, tja, je bij iets neerleggen, dan verandert er niks. Enne, ik ben redelijk tevreden over NL hoor. Alleen, ik snap standpunt over abortus hier echt niet... Dat mag toch... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan: recht om je me te bemoeien. Give the voiceless a voice! Ik zie echt je punt, en ik ben echt voor zo min mogelijk overheidsbemoeienis. Maar je zit nou eenmaal met dat andere individue.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat vind jij trouwens van 'case' waarin vrouw wel abortus wil, maar vader niet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat onderzoek zal waarschijnlijk weinig nieuws opleveren, aangezien eenzelfde onderzoek onder Els Borst in 2000 het advies opleverde paddo's niet te verbieden.
||
Citaat:
Neenee T_id niet liegen ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ja, ik verzin dit niet, die gelovigen zijn echt dom. Omdát een man in een pij met een mijter het zegt, gaan babies opeens niet meer naar de hel? Was dat niet aan God om te oordelen? Afijn, misschien een beetje besides the point, maar wat Sarah zei klopt wel degelijk. En ja, volgens jouw sprookjesboek is het inderdaad geoorloofd een dier te doden, want de mens mag van God heersen over alle andere levensvormen. Nooit Genesis gelezen? Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Abortus is slecht!~!!!" "Bescherm uw ongeboren kameraad`!!@oneone" Kijk eens objectief naar die posts en zie hoe jankerig het er uitziet. Wbt. paddo's, gaan ze dan ook alcohol verbieden? Daar zijn toch echt meer mensen aan "doodgegaan". |
![]() |
||
Citaat:
Jongens, laatmaar! Hij wint, op onzin is 'ie de man! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dan nog, GL en D'66 zijn de enige twee nog echt liberale partijen in Nederland op het gebied ethiek van persoonlijke vrijheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als dat onderzoek naar verwachting hetzelfde uitwijst als in 2000, dan is het uiteraard logisch om een oproep tot een verbod af te serveren. Dat is langetermijn-oppositie, steun een onderzoek waarvan je weet dat er iets uit gaat komen dat nuttig is, en je hebt munitie om tegen een verbod te gebruiken. Dat is ook precies waarom Rutte aandrong op een onderzoek naar het lijden bij adoptie: de feiten zouden uitwijzen dat de gristelijke partijen geen poot om op te staan hebben.
||
Citaat:
Overigens: haha @ T_ID. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ja, Teeven is van het OM en altijd al de man van law and order geweest. Desondanks lijkt het me sterk dat hij zonder enige ruggespraak zoiets zou zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de PvdA. (Tweede Kamer verk.) |
![]() |
||
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/D66#Ont...n_geschiedenis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van Mierlo, was dat niet waaaaaaaaaaay back in '66? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Abortus naar aanleiding van een ander topic ***ailá*** | 108 | 14-04-2007 16:30 |