Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2007, 10:48
Verwijderd
Ik heb geen zin in leren Verder nog steeds lekker. Maar ik wil naar buiten en lezen en dingen doen!... Nou ja, overmorgen dan maar.
Advertentie
Oud 01-04-2007, 11:42
Ann
Ann is offline
Wat een gezeur allemaal hier!, ik word gek, kan het voor een keer niet over haar gaan. Ik ben er ook nog! Het begint hier weer op 3 jaar geleden te lijken, en ik ben weer langzaam aan het verdwijnen.
Oud 01-04-2007, 11:52
Pruts0r
Pruts0r is offline
Gisteren was echt geweldig. Een goede vriend van mij die zich eerst heel ongemakkelijk voelde en niet lekker in zijn vel zat heeft de hele dag genoten, heeft een half uur lang een goed gesprek gehad met een vriendin van mij en daar hebben we ook meteen gegeten en ik had ook nog eens gekookt.

In de tussentijd heb ik met haar moeder over die jongen gepraat, daarna zijn we naar een soort van jeugdsoos gegaan en daar heeft die jongen weer de hele avond met iedereen honderduit staan praten, ik ving zelfs iets op over de aardbeving in roermond in 1992, 5,8 op de schaal van Richter en elke keer dat ik haar even aankeek met zo'n blik van kijk hem eens genieten, zag ik dat zij daar ook van genoot, net zoals ik.

Die jongen was wel wat eerder weg, maar ik weet zeker dattie daar thuis nog flink over heeft zitten praten. Ik was eigenlijk bang dat het qua manieren niet zo goed zou gaan, aangezien het gezin waar hij in woont gewoon echt een boerengezin is, maar dat bleek reuze mee te vallen.

Ik had ook niet verwacht dat hij het sociaal gezien zo makkelijk zou hebben daar, aangezien hij autisme heeft, in een iets zwaardere vorm als mij, maar daar stond ik dus echt van te kijken.

Een iets wat vaak wel heel lomp klonk (hij praatte veel met mensen van buitenlandse afkomst op die avond, aangezien we maar met drie man waren die echt nederlands waren, is overigens niet erg) was de manier waarop hij over buitenlanders praatte, hoewel hij echt niets tegen die mensen heeft.

Mja, alles voor over twee weken is ook al geregeld, dat wordt een avondje lekker muziek maken in de loods bij hem thuis, met dat meisje van gisteren erbij en nog de hele zooi mensen die elke twee weken daar bijeen komen.

Dat gaat echt een gezellige boel worden. Goh eigenlijk nog best wel een lange post, maar ik zit nu echt nog steeds na te genieten van die mooie dag gisteren.
Oud 01-04-2007, 11:52
Verwijderd
Ik wil gewoon eens geen gedoe met m'n darmen hebben. 't Is echt irritant Ik ga binnenkort maar eens naar de dokter, mijn moeder zegt telkens dat ze er nu heel veel aan kunnen doen, hoewel ik dat betwijfel. Maar misschien heeft ze goede voedingstips die ik nog niet geprobeerd heb.

Maar 't is prachtig weer en vanmiddag ga ik lekker weer naar de bioscoop
Oud 01-04-2007, 12:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
In een uur (of hoe lang ben ik al bezig) 125 franse woordjes geleerd en ik ken ze nu helemaal . Woo, nu de rest nog .
Oud 01-04-2007, 13:56
Verwijderd
Ja heel geweldig van je. *slaat zichzelf*
Nu heb ik het helemaal verpest. Hij gaat dus duidelijk nooit meer reageren op me. Hier ga ik heel veel ijs en muziek voor nodig hebben.

WAAROM MOET IK ALTIJD ALLES VERPESTEN.
Als het nu maar niet weer zolang gaat duren. Ik wil het niet allemaal overnieuw voelen.

Ik ben een dramaqueen, maar ik heb het deze keer echt verpest.
Oud 01-04-2007, 13:57
darkfairy
darkfairy is offline
gister de hele dag in veenendaal geweest bij een vriend van me films zitten kijken en plaatjes gedraait en om 21:30 kwamen we hier aan en verder hmz
Oud 01-04-2007, 14:28
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb genoeg van het leren ik wil wat anders doen eh.
Oud 01-04-2007, 15:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Leren, ik word er gek van! Ik dacht biochemie makkelijk was, maar ik word helemaal kriegel van al die structuur-formules enzo.

Zo maar eens m'n leesdossier afmaken, wiskunde-herkansing-onderwerpen in de zon in de examenbundel lezen, scheikunde met paps doornemen en nog één examensom daarvan oefenen, wiskunde oefenen, stukje over m'n compositie schrijven en eten.

Oef.
Oud 01-04-2007, 15:30
rare kwast
rare kwast is offline
vanavond uiteten met 3 vriendinnen voor mn verjaardag..
we zouden om 7 uur gaan, dus gereserveerd, smsen ze om 12 uur of het niet eerder kan, want ze hadden honger.. ja hallo! dan eet je toch een boterham..
tuurlijk kan het eerder, no problemo maar zeg gewoon eerlijk de reden..

ben ik toch weer een lekker zeikwijf..

verder ben ik moe, net een cadeautje gekocht voor 1 van die meiden omdat die ook nog jarig is geweest, en nu beetje opruimen want mn ouders waren een weekendje weg..
voel me rot en sta op t punt in een jankbui te vallen..
ga weg, ga weg, ga weg
Oud 01-04-2007, 15:34
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren het feest van J. mijn god.. Toen ik aankwam, waren we nog maar met z'n vieren, maar binnen anderhalf uur zat het stampvol. Nog een uur later, was ik helemaal van de wereld. Ik had me voorgenomen niet te blijven slapen en niet teveel te drinken/blowen. Maar een lol heb ik gehad, ik heb bijna in m'n broek geplast van het lachen! Ben al rond een uur of half 1 gestopt met drinken/blowen en rond half 3, toen ik naar huis ging, was ik wel weer redelijk op de wereld. Maar ik heb 'm echt te hard lopen spacen, ik kan zo ontzettend geen grenzen aanhouden!
Vanochtend was dus vreselijk, moest zo vroeg m'n bed weer uit, had nog geen vier uur geslapen, bah. Vandaag weer de hele dag repetities gehad, het ging wel redelijk, maar we zijn er echt nog lang niet. Vrijdag, zaterdag en misschien zondag weer repeteren, en ben echt benieuwd of we het gaan redden.

Vandaag is mijn opa jarig, maar ik kan niet mee, want ik heb nog zoveel te doen. Nu moet ik dus leren, want ik heb morgen aardrijkskunde + wiskunde toets en ik heb natuurlijk nog niets gedaan. Ben brak en ik wil niet leren, maar slapen en niets doen. Alsof ik me kan concenteren vandaag? Eten gaat al dagen vreselijk en schaam me voor mijn eigen gedrag..
Oud 01-04-2007, 16:13
moon
moon is offline
Ik heb me weer voor niks druk gemaakt, het ging best goed gister al verliep de communicatie wel stroef, hij was nog zenuwachtiger en angstiger dan ik. Ik vond het niet makkelijk, maar het was wel een uitdaging.
Gister ook nog 2 nieuwe shirtjes gekocht waar ik helemaal blij mee ben . Ik ben weer tot rust gekomen en ik voel me goed!!!!
Oud 01-04-2007, 16:15
Verwijderd
Het sporten was stom en ik ben moe en boos en somber. Wat een *piep* weekend. Ik ga nog even slapen en vannavond maak ik dat laatste huiswerk wel.
Oud 01-04-2007, 16:27
Verwijderd
@DarkSide: Helaas niks gewonnen. Blues Brothers wel En gelukkig Rattlesnake Shake ook, toch nog een Osse band

OT: Mwoah. Wisselend. Voel me beetje alleen, maar ook wel oke. Apart.
Oud 01-04-2007, 16:48
rare kwast
rare kwast is offline
gaat goed zeg.. alles donderd uit mn handen, moest 6 keer de schaar oprapen (was aan t inpakken) ben iedere keer iets kwijt (ligt t voor mn neus) enz enz enz.
mn knie doet zeer (blessure vanuit vroeger, speelt soms op, meestal bij rennen maar nu voor de verandering ook met fietsen en traplopen..
damn ik word oud..
en mn huilbui zit er nog steeds, zolang ie maar niet tijdens het eten komt
Oud 01-04-2007, 17:24
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-04-2007 @ 15:30 :
vanavond uiteten met 3 vriendinnen voor mn verjaardag..
we zouden om 7 uur gaan, dus gereserveerd, smsen ze om 12 uur of het niet eerder kan, want ze hadden honger.. ja hallo! dan eet je toch een boterham..
tuurlijk kan het eerder, no problemo maar zeg gewoon eerlijk de reden..

ben ik toch weer een lekker zeikwijf..
Zou dat niet de echte reden kunnen zijn? Klinkt toch best aannemelijk?
Oud 01-04-2007, 17:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg omg!! Ik kon het pdf-bestand in de mail van m'n scheikunde-leraar niet openen (error), dus toen mailde ik hem terug of hij het cijfer van de herkansing ook gewoon kon mailen. Ik net helemaal in de stress toen ik het mailtje opende, maar nergens voor nodig!!

Ooomg! Een 7,9 . M'n gemiddelde schiet nu van een 6,8 naar een 7,8. Maar nu moet ik niet laks gaan doen want er komt nog 27% bij. Maar ik heb een flinke buffer, hoihoi!
Oud 01-04-2007, 18:06
Verwijderd
Oke fuck it, ik voel me echt alleen. En waarom? Geen idee. Way to go.
Oud 01-04-2007, 18:42
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 01-04-2007 @ 18:06 :
Oke fuck it, ik voel me echt alleen. En waarom? Geen idee. Way to go.
*aai*

Wat haat ik school. Ik ging altijd met iedereen om, nu keert iedereen zich tegen mij. Eerlijk gezegd keer ik mij tegen iedereen.
Ik zou op examenreis met een aantal meiden, maar ik heb er echt geen zin meer in. Ze iriteren me

Het ligt natuurlijk aan mij, maar ik doe het niet expres. Ik word er gek van
Oud 01-04-2007, 18:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje:
Heb je nou morgen ook nog een herkansing? Succes dan

Waarom maakte ik me nou zo druk over werken vandaag? Het was leuk. Niet superrustig, dus ik heb geen uren naar de klok lopen staren. Het was leuk om een baas/collega weer te zien. Alleen heel jammer dat de ander weg is. Ik kon zo leuk met hem praten altijd. Misschien kom ik hem ooit nog eens tegen. Ik ga in de stad studeren waar hij woont, dus wie weet.
Volgende zondag weer werken.

Ik vind het alleen zo lullig voor mijn zusje. Ze is nog geen zestien en mag dus pas achter de kassa als ze zestien is. Ze is wel al aangenomen en mag ook wel al werken (alleen geen kassa), maar ik vind het zo lullig als ze weinig gevraagd wordt en ik veel. Ik vind het lullig dat ik deze en volgende zondag moet werken en zij niet. Maar ik kan er toch niks aan doen? En ze zal straks toch ook wel veel moeten werken? *schuldig voelt*

En nu heb ik pijn in mijn heup, mijn knie een beetje, mijn rug een beetje en in mijn schouder heel erg. Van mijn armen heb ik altijd wel last na werken, vooral nu ik een half jaar niet gewerkt heb. Maar ik voel nu wel dat ik echt iets aan mijn houding moet doen. Ik wil het ook wel, ik weet alleen niet wat ik moet doen. Donderdag fysio, daarna ga ik er echt aan werken.
En ik ben moe en heb een beetje hoofdpijn. Ik ben echt niks gewend.
Maar na een half jaar voor het eerst weer achter de kassa wel leuk Alleen vervelend dat veel dingen niet scannen, moest elke keer weer in het boek opgezocht worden en dat duurt soms best lang.
Maar mijn baas/collega is aardig dus het was leuk

En ik hoop nu dat mijn zusje ook snel mag werken en dat ze in de zomer vaak mag werken. Anders zullen mijn ouders mij wel boos aankijken, dat ik maar een keertje een goed woordje voor haar moet doen.
Maja, we zien wel. Morgen cijfers terug. O kut, ik weet echt niet wat ik daarvan moet denken. ik hoop echt dat ze goed zijn. Maar ik weet van een paar proefwerken al dat ik fouten heb gemaakt...

Niet stressen, ik kan het nu toch niet meer veranderen. En zusje en werk zien we wel.
Dus nu tv kijken en niet in slaap vallen
Oud 01-04-2007, 19:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 01-04-2007 @ 18:43 :
Duivelaartje:
Heb je nou morgen ook nog een herkansing? Succes dan
Nee, gewoon tentamen over biochemie van scheikunde.
Dinsdag wel een herkansing wiskunde.
Oud 01-04-2007, 19:36
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
hmm best wel vaag achteraf allemaal enzo

eigelijk zou ik toch wel willen weten hoe het nou kwam
en ik moet woensdag terug naar het ziekenhuis.
Eigelijk zijn ziekehuizen ook best eng en wil k helemala niet meer daar naartoe
maar gewoon naar judo en mee doen aan de vatse actie
Oud 01-04-2007, 20:38
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-04-2007 @ 19:22 :
Nee, gewoon tentamen over biochemie van scheikunde.
Dinsdag wel een herkansing wiskunde.
Succes!
Waar gaat biochemie over? Is dat over koolhydraten enzo?
Oud 01-04-2007, 20:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 01-04-2007 @ 20:38 :
Succes!
Waar gaat biochemie over? Is dat over koolhydraten enzo?
Ja polymeren en koolhydraten enzo.
Oud 01-04-2007, 20:59
Missy
Missy is offline
Potsiedosiee! Pff.. ik krijg mijn eigen echt moeilijk aan het werk. Ik moet écht eventjes de puntjes op de I zetten. Ik wil vakantie en leuke dingen doen. Ik wil zon, zee en strand. Ik wil zoveel, maar nu ga ik mijn eigen een schop onder mijn kont geven en nog de laatste dingen afmaken.

En vaders zijn af en toe stom.
Oud 01-04-2007, 20:59
Verwijderd
pfff, ik heb opeens wel heel erg wisselende stemmingen. Waar maak ik me toch zo druk om? Het ene moment lijkt alles wel goed te komen en het andere moment, zo voelt het althans, lijkt alles zo'n grote berg. Ik sta er hartstikke goed voor, het maakt echt niet uit als ik nu een paar puntjes laat liggen. Ik weet dat, en volgens mij accepteer ik het ook wel redelijk nu, maar waarom dan toch die stress? Of komt het rotgevoel niet door stress? pff ik weet het even niet meer. Waarschijnlijk ben ik gewoon moe. Zo nog maar even wat aan scheikunde doen en dan gaan slapen ofzo en maar weer hopen dat hetmorgen beter is.
Oud 01-04-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 01-04-2007 @ 16:27 :
@DarkSide: Helaas niks gewonnen. Blues Brothers wel En gelukkig Rattlesnake Shake ook, toch nog een Osse band
Helaas. Ik vond jullie echt wel goed.

Voel me de afgelopen paar dagen toch weer een beetje somber, nadat het een halve week geleden zo goed ging. Misschien moet ik vanavond maar weer eens vroeg naar bed. Voldoende slaap wil soms helpen.

Muay Thai/Freefight-toernooi was wel erg mooi. Zulke mooie sporten om naar te kijken.
Oud 01-04-2007, 21:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
pff... opeens gaat t ff minder..
Ik voel in een keer zo onzeker. "is mijn verslag wel goed" "komt mijn beoordeling wel goed" etc...
Opeens slaat de angst toe.. bah.. ik voel t aan mijn lichaam,buik raakt weer overstuur..naja, ik ga zo maar proberen te slapen.
Oud 01-04-2007, 21:42
Freestyler*
Freestyler* is offline
als je geen eetstoornis had gehad, had je je hier helemaal niet druk om gemaakt.

Kijk je kunt het ook anders formuleren, had zoiets in je posts eerst gelezen.. van dwangstoornis en dat richt zich mede op eten. Ja dat kan ook. Maar feit is dat je problemen met eten hebt en dat je te dun bent.

Citaat:
Yana schreef op 31-03-2007 @ 20:32 :
Ik heb geen eetstoornis, anders had ik vandaag niet zoveel gegeten en ook nog een toetje genomen. Anders had ik me wel aan mijn eigen planning gehouden. Anders had ik wel meer buikspieroefeningen gedaan, want die kutbuik moet nu onderhand maar eens weg. En als ik echt een stoornis had, dan had ik vast ook niet genoten van het eten.. ook al wist ik dan dat het zwaar hoog in calorieën zou zijn. En anders nam ik vast ook geen genoegen met "bij benadering" uitrekenen hoeveel kcal iets is, omdat je soms gewoon niet wéét hoeveel het precies is. Maar het maakt me wel onrustig. Anders had ik wel beter bijgehouden hoeveel aardappelkaaskoekjes ik nou gegeten heb, want ik weet het niet precies meer Anders had ik wel gezorgd dat ik hier niet hoefde te eten, had ik wel die hele verbrande burger weggelegd, had ik wel meer gedaan om af te vallen, had ik die lax wél gekocht, die weegschaal wél gekocht. Anders was ik wel dun geweest. Anders zou ik altijd weinig eten en niet soms blij zijn dat er mensen zijn, waardoor ik niet te weinig mág eten. Als ik een eetstoornis had, zou ik wel duizend en één smoesjes verzinnen om maar nooit te hoeven eten. Dat doe ik niet. Ik heb geen eetstoornis. Ik heb geen vertekend beeld van mezelf, die buik is echt. Die dikke beentjes zijn echt. Maar het maakt niet uit, want ik ben afgevallen Ik zie het niet, maar dat komt wel. Gewoon even doorzetten. En morgen komt het ook goed, want dan gaan we veel lopen
Oud 01-04-2007, 22:14
Ann
Ann is offline
Die vriendin van mijn zus!, mijn god, wat is dat kind druk, ik word gek! (Alweer)... morgen een dagje vrij in de tentamenweek, heerlijk... alleen ik moet haar bezighouden omdat mijn zus naar het ziekenhuis moet. O dear
Oud 01-04-2007, 22:25
darkfairy
darkfairy is offline
hmm na een lange tijd weer een paar keer gebraakt vandaag
kon het niet meer beheersen teveel triggers
Oud 01-04-2007, 22:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-04-2007 @ 17:24 :
Zou dat niet de echte reden kunnen zijn? Klinkt toch best aannemelijk?
nope t was em niet ze wilde gewoon wat eerder eten zodat ze vroeger thuis zouden zijn..

----
zo eten ook weer gehad, t was druk, ik kreeg ze aan het lachen, ik heb zelf gelachten (van de buitenkant)
weer nieuwe afspraken gemaakt.. iets met een homo bar en stappen
vriendin wil nogsteeds een bar beginnen met mij.. (3 jaar geleden afgesproken in een melige bui) maar nu meot haar vriendin er ook bij..
prima alleen ben ik gestopt met dromen

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 23:02.
Oud 01-04-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 01-04-2007 @ 09:51 :
Waar zit jij dat je het al over hitte hebt?

Ik hou ook niet van dit weer btw. Hooikoorts. Ik heb gister m'n hele kamer zo ongeveer stof (en pollen) vrij gemaakt en juist vannacht heb ik super slecht geslapen. Vandaag wordt het ook lekker warm, dus dat zal wel niks worden.
noordoost groningen, toen ik het typte 16 graden. (ja, ik ben lichamelijk gevoelig )
Oud 01-04-2007, 23:20
kroot
kroot is offline
Jaja ik heb het af! Ik had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan. Morgen weer therapie, joepieajee. En de printer print niet meer en ik moet het maandag aan mijn slagwerkleraar geven, teringding.
Oud 02-04-2007, 00:15
rare kwast
rare kwast is offline
ik kan mezelf weer eens niet naar bed krijgen..
lang op, laat eruit liefst niet..
ik herken dit ritme
Oud 02-04-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-04-2007 @ 00:15 :
ik kan mezelf weer eens niet naar bed krijgen..
lang op, laat eruit liefst niet..
ik herken dit ritme
Ik ken het, lang leve lekker rustige muziek enzo

Ik ben weer thuis en het was gaaf. <3 De tijd gaat te snel soms though.

Edit: Het is fijn dingen van vroeger weg te gooien

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 01:34.
Oud 02-04-2007, 00:46
Verwijderd
is het gemeen om jaloers te zijn op mensen die je eigenlijk het beste gunt? is het vals om te wensen dat jij het was in plaats van hen? ik ben een egoiste... en ik kan niets doen tegen die gemene valse jaloerse irritante egoistische gedachten. het zwarte plekje in mijn hoofd groeit weer. ik voel het. (en ik vind dat ik het nog verdien ook)
Oud 02-04-2007, 01:10
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-04-2007 @ 00:46 :
is het gemeen om jaloers te zijn op mensen die je eigenlijk het beste gunt? is het vals om te wensen dat jij het was in plaats van hen? ik ben een egoiste... en ik kan niets doen tegen die gemene valse jaloerse irritante egoistische gedachten. het zwarte plekje in mijn hoofd groeit weer. ik voel het. (en ik vind dat ik het nog verdien ook)
Nee, want dat zijn misschien de dingen die jij zelf ook heel graag zou willen, mij lijkt jaloersie dan niet gek. Jaloersie en iemand het beste gunnen kunnen naar mijn inziens prima samen gaan.

ot:
Mijn weekend was echt geweldig. Ben alleen wel heel erg kapot, maar de 24uurreis is zo de moeite waard geweest, echt zo genoten in Londen. Niet alleen de stad was geweldig, maar ook mn vrienden. <3
Oud 02-04-2007, 07:45
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb plannen (in mijn hoofd zitten) voor een vakantie naar zuid-spanje ofzo, in de herfstvakantie met mn beste vriendin en een paar goede vrienden

Spannend....
Oud 02-04-2007, 07:56
Nebel
Nebel is offline
En toen werd ik voor de zoveelste keer deze week huilend wakker.

Waarom wil die *****dokter niet naar me luisteren?
Oud 02-04-2007, 08:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zie nu de rest van de cijfers van herkansing, maar wow. Ik had gewoon dik het hoogte! Na mij het hoogste een 6,9 en het laagst een 5,0. Omg ik ben goehoeed.
Oud 02-04-2007, 08:48
Yana
Yana is offline
Ok, fuck mn vorige post. Het gaat gewoon echt slecht.

Gisteren naar de efteling geweest en ik had echt precies gepland wat ik mocht eten. Ik heb me echt verbaasd hoeveel snoep en ongezonde dingen iedereen naar binnen kan werken op zo'n dag.. en hoe het kan dat zij zich daarna helemaal niet druk lijken te maken over avondeten en dikheid. Toen ik uiteindelijk nog wat honger had, heb ik heel erg lopen tellen en besloten dat ik nog steeds laag genoeg uitkwam als ik een extra broodje zou nemen... Maar vervolgens wilde iedereen dus uit eten 's avonds en ik probeerde er onderuit te komen. Dat lukte in eerste instantie, maar daarna besloten ze naar een ander restaurant te gaan en gingen al mijn smoezen niet meer op. En mn vriend vond dat ik persé mee moest en zo . Op de kaart hadden ze echt niks wat naar mijn zin was.. overal zat wel iets calorierijks in. Ik werd echt zo onrustig en gefrustreerd toen ik daar met die menukaart in mn handen zat. Uiteindelijk toch maar wat besteld - als enige geen voorgerecht- en daarna op de automatische piloot maar opgegeten. Zo frustrerend dat ik totaal niet weet hoeveel calorieën het was, ik weet niet waar ze het in gemaakt hebben. Ik weet niet hoeveel gram ze erin gestopt hebben. Ik wéét niet waar het allemaal precies van gemaakt is. Ik ben zo bang dat het straks een 1000kcal maaltijd was of zo...

Mijn vriend bleef me maar toefluisteren dat het zo goed was en dat ik over de gehele dag weinig had gegeten dus dat dit best wel kon... maar zo vóelde het helemaal niet. Thuisgekomen naar de badkamer gerend, wilde echt alles eruitgooien maar mijn vriend was er nog steeds en hij zei rechtstreeks dat ik niet moest proberen over te geven... waardoor ik het toch 1x probeerde en toen besloot dat ik hem echt niet nog meer pijn wilde doen. Helaas had ik het toen al verpest. Ik voelde zijn afstandelijkheid. Huilbui tot gevolg. Ik wilde hem beloven dat het vanaf nu echt anders ging, dat ik echt goed zou gaan eten.. maar ik kreeg de woorden niet over mijn lippen, omdat ik wist dat het leugens zouden zijn.

Oud 02-04-2007, 09:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 02-04-2007 @ 08:48 :
*knip*
Citaat:
Yana schreef op 31-03-2007 @ 20:32 :
Ik heb geen eetstoornis
sorry hoor maar iets klopt er niet
Oud 02-04-2007, 09:23
Yana
Yana is offline
@ Rare kwast:
Citaat:
Yana schreef:
Ok, fuck mn vorige post. Het gaat gewoon echt slecht.
I fool myself. Op dagen dat ik zelf alles kan controleren, lijkt het bijna normaal. Op dagen zoals gisteren word ik juist dubbel geconfronteerd met mijn angsten, en ja.. dan moet ik toch toegeven dat het fout gaat.
Oud 02-04-2007, 09:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 02-04-2007 @ 09:23 :
@ Rare kwast:

I fool myself. Op dagen dat ik zelf alles kan controleren, lijkt het bijna normaal. Op dagen zoals gisteren word ik juist dubbel geconfronteerd met mijn angsten, en ja.. dan moet ik toch toegeven dat het fout gaat.
doe er dan alsjeblieft iets mee
Oud 02-04-2007, 09:33
Verwijderd
@ Yana: Dikke knuf Je houdt jezelf inderdaad voor de gek, je hebt wél een eetstoornis. Nu de rest van de week niet weggooien omdat je een slechte dag hebt gehad, er zijn nog een heleboel dagen te gaan waarop het beter kan gaan en zal gaan.

OT:
ik ben aangenomen! jeeeeej! Heksjuh leuk dat je er nog aan had gedacht
Ik verdien niet echt veel, maar dat geeft niet echt. ik hoop dat ik het in ieder geval leuk vind. ik moet nu wel ontslag nemen bij mn andere werk en dat vind ik altijd eng om te doen
en ik hoorde dat een meisje dat ik heel erg niet aardig vind maar zij mij wel ook daar gesolliciteerd heeft.... vreselijk!

Afgelopen weekend dus familie weekend gehad en het was 'wel- oké'. Bijna niet geslapen, moesten samen in een heel smal bed (ja wij waren als laatste, de goede bedden waren al weg.. ) en we lagen aan de baby-kant en het was een gehorig huis, oftewel vanaf 6 uur 's ochtends werd er gewoon gepraat en gefloten en met stoelen geschoven en dan slaap je niet echt lekker..
en ik had mn vriend de hele week niet echt gezien dus ik had behoefte aan af en toe even met zn 2en zijn maar dat was ook best lastig en gister gingen we de hele tijd ruzie maken, alles wat de ander zei was al stom. maar goed wat wil je als je maar een paar uur hebt geslapen allebei, nu is het wel weer goed er moeten nog wat dingen uitgepraat worden, maar dat hebben we gister maar niet gedaan om enorme ruzie te voorkomen.

En ik moet nog 1000 pagina's leren in iets meer dan een week, dat ga ik dus nooit redden. zoveel concentratie heb ik niet. dus ik kijk wel hoe ver ik kom, maar god, ik ben zó moe

gelukkig schijnt de zon vandaag dat helpt. kijken of ik er nog wat van kan maken vandaag! en zo op de weegschaal, ben benieuwd

lekkere lange warrige post weer
Oud 02-04-2007, 09:37
Yana
Yana is offline
He Ave, wat goed dat je bent aangenomen!

En Rare kwast, ik heb al hulp. Vanavond heb ik mijn telefonische afspraak met de psych. En volgende week heb ik intake-gesprek voor startbijeenkomst voor mensen met eetstoornissen . Maar ja. Daar heb ik nu niks aan.
Oud 02-04-2007, 09:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 02-04-2007 @ 09:37 :
He Ave, wat goed dat je bent aangenomen!

En Rare kwast, ik heb al hulp. Vanavond heb ik mijn telefonische afspraak met de psych. En volgende week heb ik intake-gesprek voor startbijeenkomst voor mensen met eetstoornissen . Maar ja. Daar heb ik nu niks aan.
ja je hebt hulp maar je begint weinig met hulp als je het niet accepteerd en blijft ontkennen
Oud 02-04-2007, 09:43
Verwijderd
dankjewel Yana! de filiaalhoudster was helemaal enthousiast en zei ook dat ik met praten absoluut geen probleem had (normaal duurt zo'n gesprek 20 min, ik heb 3 kwartier vol gekletst) en ze vond dat ik er zo goed uitzag en dat hadden ze nodig in een kleding winkel. Dat soort complimentjes zijn gaaf!

punt 1. mijn weegschaal schommelt weer eens met bijna een kilo. in ieder geval het eerste gewicht wat ie aangaf was een stuk hoger dan de vijf keer daarna (ja ik weeg zo vaak omdat mijn weegschaal stom is)
punt 2. ik hou ongeveer het gemiddelde aan
punt 3. YES! ik heb een gezond gewicht! *dansje doet*
Oud 02-04-2007, 10:26
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Ave, gefeliciteerd met je nieuwe baantje!!!
@ Yana, veel sterkte en liefs, ik denk dat je het beste nu meteen aan je eetstoornis kunt gaan werken, voordat het nóg erger wordt.

Ontopic:Goedhoor ben weer op mijn kamer maar aangezien ik de hele week geen les heb ga ik denk ikm aar lekker snel weer naar mn ouders . Heerlijk weer alleen morgen even een toets fixen, dus nu moet ik écht écht écht leren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten