| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wat haat ik school. Ik ging altijd met iedereen om, nu keert iedereen zich tegen mij. Eerlijk gezegd keer ik mij tegen iedereen. Ik zou op examenreis met een aantal meiden, maar ik heb er echt geen zin meer in. Ze iriteren me Het ligt natuurlijk aan mij, maar ik doe het niet expres. Ik word er gek van
|
|
||
|
Citaat:
Dinsdag wel een herkansing wiskunde.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Waar gaat biochemie over? Is dat over koolhydraten enzo?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond jullie echt wel goed.Voel me de afgelopen paar dagen toch weer een beetje somber, nadat het een halve week geleden zo goed ging. Misschien moet ik vanavond maar weer eens vroeg naar bed. Voldoende slaap wil soms helpen. Muay Thai/Freefight-toernooi was wel erg mooi. Zulke mooie sporten om naar te kijken. |
|
|
|
||
|
als je geen eetstoornis had gehad, had je je hier helemaal niet druk om gemaakt.
Kijk je kunt het ook anders formuleren, had zoiets in je posts eerst gelezen.. van dwangstoornis en dat richt zich mede op eten. Ja dat kan ook. Maar feit is dat je problemen met eten hebt en dat je te dun bent. Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
---- zo eten ook weer gehad, t was druk, ik kreeg ze aan het lachen, ik heb zelf gelachten (van de buitenkant) weer nieuwe afspraken gemaakt.. iets met een homo bar en stappen vriendin wil nogsteeds een bar beginnen met mij.. (3 jaar geleden afgesproken in een melige bui) maar nu meot haar vriendin er ook bij.. prima alleen ben ik gestopt met dromen
Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 23:02. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben weer thuis en het was gaaf. <3 De tijd gaat te snel soms though. Edit: Het is fijn dingen van vroeger weg te gooien Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 01:34. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Mijn weekend was echt geweldig. Ben alleen wel heel erg kapot, maar de 24uurreis is zo de moeite waard geweest, echt zo genoten in Londen. Niet alleen de stad was geweldig, maar ook mn vrienden. <3 |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
@ Yana: Dikke knuf Je houdt jezelf inderdaad voor de gek, je hebt wél een eetstoornis. Nu de rest van de week niet weggooien omdat je een slechte dag hebt gehad, er zijn nog een heleboel dagen te gaan waarop het beter kan gaan en zal gaan.
OT: ik ben aangenomen! jeeeeej! Heksjuh leuk dat je er nog aan had gedacht ![]() Ik verdien niet echt veel, maar dat geeft niet echt. ik hoop dat ik het in ieder geval leuk vind. ik moet nu wel ontslag nemen bij mn andere werk en dat vind ik altijd eng om te doen ![]() en ik hoorde dat een meisje dat ik heel erg niet aardig vind maar zij mij wel ook daar gesolliciteerd heeft.... vreselijk! Afgelopen weekend dus familie weekend gehad en het was 'wel- oké'. Bijna niet geslapen, moesten samen in een heel smal bed (ja wij waren als laatste, de goede bedden waren al weg.. ) en we lagen aan de baby-kant en het was een gehorig huis, oftewel vanaf 6 uur 's ochtends werd er gewoon gepraat en gefloten en met stoelen geschoven en dan slaap je niet echt lekker..en ik had mn vriend de hele week niet echt gezien dus ik had behoefte aan af en toe even met zn 2en zijn maar dat was ook best lastig en gister gingen we de hele tijd ruzie maken, alles wat de ander zei was al stom. maar goed wat wil je als je maar een paar uur hebt geslapen allebei, nu is het wel weer goed er moeten nog wat dingen uitgepraat worden, maar dat hebben we gister maar niet gedaan om enorme ruzie te voorkomen.En ik moet nog 1000 pagina's leren in iets meer dan een week, dat ga ik dus nooit redden. zoveel concentratie heb ik niet. dus ik kijk wel hoe ver ik kom, maar god, ik ben zó moe ![]() gelukkig schijnt de zon vandaag dat helpt. kijken of ik er nog wat van kan maken vandaag! en zo op de weegschaal, ben benieuwd lekkere lange warrige post weer
|
|
|
|
|
He Ave, wat goed dat je bent aangenomen!
![]() En Rare kwast, ik heb al hulp. Vanavond heb ik mijn telefonische afspraak met de psych. En volgende week heb ik intake-gesprek voor startbijeenkomst voor mensen met eetstoornissen . Maar ja. Daar heb ik nu niks aan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
dankjewel Yana! de filiaalhoudster was helemaal enthousiast en zei ook dat ik met praten absoluut geen probleem had (normaal duurt zo'n gesprek 20 min, ik heb 3 kwartier vol gekletst) en ze vond dat ik er zo goed uitzag en dat hadden ze nodig in een kleding winkel. Dat soort complimentjes zijn gaaf!
punt 1. mijn weegschaal schommelt weer eens met bijna een kilo. in ieder geval het eerste gewicht wat ie aangaf was een stuk hoger dan de vijf keer daarna (ja ik weeg zo vaak omdat mijn weegschaal stom is) punt 2. ik hou ongeveer het gemiddelde aan punt 3. YES! ik heb een gezond gewicht! *dansje doet* |
|
|
|
|
@ Ave, gefeliciteerd met je nieuwe baantje!!!
@ Yana, veel sterkte en liefs, ik denk dat je het beste nu meteen aan je eetstoornis kunt gaan werken, voordat het nóg erger wordt. Ontopic:Goedhoor ben weer op mijn kamer maar aangezien ik de hele week geen les heb ga ik denk ikm aar lekker snel weer naar mn ouders . Heerlijk weer alleen morgen even een toets fixen, dus nu moet ik écht écht écht leren.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |