Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 20:06
darkfairy
darkfairy is offline
wat een dag ze begonne de hele tijd over eten vandaag op het werk tegen me
en heb weer zitten braken vanavond gaat lekker
Oud 02-04-2007, 20:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-04-2007 @ 20:06 :
wat een dag ze begonne de hele tijd over eten vandaag op het werk tegen me
en heb weer zitten braken vanavond gaat lekker
Vechten dame. Je kon het eerder, nu kun je het nog steeds. Maar zoals nu kun je niet doorgaan.
Oud 02-04-2007, 20:12
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-04-2007 @ 20:07 :
Vechten dame. Je kon het eerder, nu kun je het nog steeds. Maar zoals nu kun je niet doorgaan.
dat probeer ik maar de laatste tijd lukt het steeds minder
Oud 02-04-2007, 20:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stap1: Begonnen met tentamen.

Mijn stap2 was dan tegelijkertijd woordjes leren, maar misschien is dat iets te ambitieus.

Het vlot op zich best lekker, maar deze vraag gaat dan ook over Oriëntalisme, daar weet ik alles van. De rest zal zwaar worden
Oud 02-04-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 02-04-2007 @ 20:12 :
dat probeer ik maar de laatste tijd lukt het steeds minder
Dan is het misschien tijd om (meer) hulp te zoeken?
Oud 02-04-2007, 20:15
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-04-2007 @ 20:14 :
Dan is het misschien tijd om (meer) hulp te zoeken?
ik moet donderdag weer terug en dan zal ik het er weer overhebben met haar en verder kijken ja
Oud 02-04-2007, 20:16
kroot
kroot is offline
Ik twijfel of ik bij de NHA een deel van de opleinding praktijk diploma boekhouden ga volgen. En waarom? omdat ik niets nuttigs doe en het me wel leuk lijkt.
En vandaag op therapie een situatie uitgespeeld, shit wat ging dat slecht zeg. En bij creatieve therapie ben ik bezig met een van mijn maskers te schilderen, ook al zo leuk.
Oud 02-04-2007, 20:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-04-2007 @ 20:06 :
Ik snap het probleem niet.
ik had nog recht op een kwartier

maar ik slaap altijd tot de wekker.. heel raar, 99% van de tijd wordt ik wakker en 2 tellen later rinkelt die.. dus als je nu uit je slaap gehaald wordt is het niet zo prettig
Oud 02-04-2007, 20:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik snap het niet meeer! Oh shit en ik wilde een beter cijfer voor wiskunde. *paniekt*
Oud 02-04-2007, 21:03
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Yesyesyes 12 fout in de diagnostische toets .
Oud 02-04-2007, 21:03
Verwijderd
Ik heb er een vriend bij. En dat voelt fijn.
Oud 02-04-2007, 21:32
Verwijderd
pff kk project met die stomme groepsgenoten.
Oud 02-04-2007, 21:36
Ann
Ann is offline
Ik heb gewoon even geen zin om te luisteren okee! Mijnj hoofd blijft dollen van al die verhalen, en maar antwoord geven. Nee, nu even niet dus.

En hou alsjelieft op met zeiken.

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 21:51.
Oud 02-04-2007, 21:43
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-04-2007 @ 20:34 :
Ik snap het niet meeer! Oh shit en ik wilde een beter cijfer voor wiskunde. *paniekt*
*geeft knuffel*

de keelpijn blijft heersen en ik ben die kutblaarzat! en ik wil morgen gewoon trainen!
Oud 02-04-2007, 21:45
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als mijn moeder eraan komt loop ik weg.

Wat overigens vrij dubbelzinnig opgevat kan worden .
Oud 02-04-2007, 21:54
Fantôme
Fantôme is offline
over drie maanden lig ik lekker op het strand op Kreta
maar tot die tijd zal ik vast nog minstends 10x aan moeten horen 'agh meid, ik heb al 44 jaar ervaring" (tijd om met pensioen te gaan dus) en 'ik vind het wel schattig van je hoor..' (niks schattig, ik ben toch geen schoothondje !)
damn, als je niet serieus genomen wordt kun je je soms zó machteloos voelen
maar gelukkig zijn er ook nog mensen die me wél serieus nemen. dat scheelt dan weer

({) voor Yana...
Oud 02-04-2007, 21:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-04-2007 @ 20:34 :
hoe gaat het nu?
Oud 02-04-2007, 22:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 02-04-2007 @ 21:54 :
hoe gaat het nu?
Een diepe zucht, dat wel, maar beter.
Oud 02-04-2007, 22:33
Verwijderd
Shit he, ik zit zo krap met mn tijd. Ik heb nog 3 dageno m mn tentamen te leren, en nog 2 dagen om dat hele rapport af te maken.
Mja gelukkig zijn mn vrienden gewoon de liefste<3
Oud 02-04-2007, 22:40
Verwijderd
Tentamens zijn weer voorbij, gelukkig. Ik ben bang voor de weegschaal morgen, vang dat ik niet genoeg ben afgevallen, aangekomen? Als ik iig maar ben afgevallen. Ohohoh, wat dom, wat eetgestoord. En ik ben moe. Oh echt? Dus weltrusten.
Oud 02-04-2007, 22:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, ik kan wel rustig slapen denk ik. Alleen zal ik morgenochtend m'n leesverslag engels maar moeten doen.

Gelukkig is het programma-boekje nu wel af! Hij is echt tof geworden vind ik zelf. Het affiche is ook leuk. Ik hoop dat er donderdag veel mensen komen.
Oud 02-04-2007, 23:27
moon
moon is offline
ik hoor al lang in bed te liggen, morgen weer vroeg op!
Oud 02-04-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 02-04-2007 @ 23:27 :
ik hoor al lang in bed te liggen, morgen weer vroeg op!
Maar nu ga ik ook echt slapen.
Oud 02-04-2007, 23:57
Verwijderd
Ik zal nog eens initiatief tonen. Maar gelukkig is het m'n eigen schuld dat het verkeerd gaat..

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 00:04.
Oud 03-04-2007, 00:24
Verwijderd
brr, kriebels, jeuk, bahbah
ik hoop dat ik ziek word, dan kan ik uitslapen

life is but a joke man
but I see nobody laughing, nobody laughing

did you ever live a day
like the next day would never come
blood's dripping on the floor, but who cares
who needs you anyway you're a stranger to yourself
and this ain't no joke, man
but I can't stop laughing yeah

ja, zo voel ik me wel. fijn, herkenning in een liedje
Oud 03-04-2007, 00:30
Verwijderd
Mooi nummer is dat
Oud 03-04-2007, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 03-04-2007 @ 00:30 :
Mooi nummer is dat
zeker
Oud 03-04-2007, 06:26
Nijn*
Nijn* is offline
And the tears are fallin',
down my face and
the pain burns,
leaves scars that will never heal.

And when I pretend: everything is fine,
when I cry inside,
I look around and hide
'cause no one sees or understands
Oud 03-04-2007, 08:50
Verwijderd
@Yana: Als ik jou was zou ik hier snel iemand over informeren, want het is duidelijk dat je het in je eentje niet aan kan. Ik bedoel dit niet negatief, ik wil je juist helpen, ook al kan dat nu niet echt, maarja... je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet niet in hoeverre je al hulp hebt of in hoeverre vrienden/familie/hulpverleners? zijn geïnformeerd, maar als je van jouw probleem af wilt komen is dat denk ik toch het beste om te doen. Schrijf het desnoods op en zeg dat je het zelf ook heus niet leuk vindt, maar dat je echt hulp wilt. Zo hoef je niet in je eentje te vechten . Ik weet echt dat je het kunt, ik heb vertrouwen in je, ook al ken ik je alleen van het forum. Je lijkt me echt een sterke meid. Kom op Yana! *knuffel*
Oud 03-04-2007, 10:34
Verwijderd
Er zijn zoveel oneerlijke dingen in het leven. En dat hoort er ook allemaal bij, dat weet ik. Maar dit.... Het is zo oneerlijk.
Oud 03-04-2007, 11:04
Verwijderd
De wonderen zijn de wereld nog niet uit Ik heb mijn tentamen Gespreksvoering, wat een intakegesprek was, gehaald! Als je dat kunt, kun je in principe alles wat je als SJDer moet kunnen. Alleen jammer dat dat niet genoeg is om je studie te halen (A) Maar ik ben te blij en vrolijk en gelukkig Whoeeeh! ^^

Zo, dát is nog eens een vrolijke LjHpost!
Oud 03-04-2007, 11:14
Pruts0r
Pruts0r is offline
omg fucking kutouders

Zit mijn stiefvader in te breken in MIJN pc, om te kijken wat ik allemaal doe, want ik zou niet te vertrouwen zijn

En dat terwijl ik altijd eerlijk antwoord als ze iets vragen... af en toe een korte pauze tussen het schoolwerk aan de pc mag dus ook al niet meer Net alsof het hier een gevangenis is....
Oud 03-04-2007, 12:02
Verwijderd
Jeej, verwijzing naar de orthopeed. "En dan moet je na zijn advies zelf maar kijken wat je er mee doet. Als je geen meniscus meer hebt krijg je natuurlijk wel sneller slijtage van je botten en zo. Bladiebla." GVD, alsof ik een kéuze heb. Ik kan niet eens een beetje sporten nu, iederee keer als ik een heuveltje opfiets ben ik bang dat het weer vastschiet (wat ook om de zoveel tijd gebeurd), ik voel me half invalide en dat moet ik maar kíezen of ik er iets aan laat doen???
Oud 03-04-2007, 12:18
Verwijderd
Pokke natuurkunde. Ik ben met een vriend een practicumverslag aan het maken maar we zien iets grandioos over het hoofd. We zitten al een uur vast op het zelfde vraagstuk. Hoe bereken je de spankracht in een touw? Nouja, we kappen ermee en nemen het verslag van een klasgenoot over die dit vorig jaar heeft gedaan. Bah.
Oud 03-04-2007, 12:22
Miracle
Miracle is offline
Bah, ik voel me helemaal niet lekker. M'n neus zit dicht en m'n keel doet zeer. En als ik begin te hoesten... dan is het helemáál mis. Ik wil graag leren, maar ik kan me niet concentreren. Het is alweer (bijna) middag en ik heb nog nauwelijks iets gedaan. *zoekt concentratie*
Hopelijk vind ik het nog terug binnen nu en een paar uur.
Oud 03-04-2007, 13:05
Redhair
Redhair is offline
Duivelaartje, leg je niet te veel druk op jezelf met school? Een keer een slecht cijfer is toch helemaal niet erg? Als ik jouw posts lees heb ik vaak het gevoel dat je zo graag jezelf wilt bewijzen, maar ik denk dat jou leraren wel weten dat je niet dom bent.

Yana, kap ermee. Je wilt niet braken, geloof me, dat wil je niet. Ik heb ondertussen al een aantal jaar last van mijn keel, pijn bij slikken, soms een brandend gevoel. Een aantal jaar. Dat wil je echt niet. Je hebt een eetstoornis, dat kan je niet ontkennen. Je bent zo'n slim iemand, ik hoop dat je goede hulp krijgt en hier bovenop komt.

Zaterdag heb ik met mijn moeder gepraat. Ik heb haar verteld over mijn angsten, mijn dromen, het opschrikken 's nachts, al het gepieker, dat ik wellicht te veel blow. Het was zo fijn om het haar te vertellen, om te voelen dat ze er voor me is. Ik zei uit mezelf dat ik hulp ga zoeken, en dat doe ik ook. Morgen is de huisarts er weer, dan ga ik een afspraak met hem maken om de mogelijkheden te bekijken. Geen RIAGG, maar het zal wel zoiets worden, want geld voor een psychotherapeut heb ik dus niet.

Gister luisterde ik naar de opname die het uitvaartcentrum heeft gemaakt op mijn vaders crematie. Vijf maanden na de crematie hoorde ik het voor het eerst terug. Het was moeilijk, maar ook mooi.

Verder lijkt het hier een behoorlijke teringzooi te zijn. Gisteravond liet ik de hond uit, voor het huis stond een zwarte auto waar een man in zat. Toen ik de deur uit liep, reed de auto weg. Ik vond het vaag, maar dacht er verder niet bij na.
Vanmorgen vertelde J. dat hij een politieagent in een zwarte auto voor ons pand had zien staan. Uit zijn omschrijving bleek het dezelfde auto te zijn als ik gisteravond had gezien. De auto die hier wordt gebruikt voor 'opwachten', of hoe je dat ook noemt.
De auto die ook al vaker voor het huis van T. is gezien, net zoals bij M.
Ons pand wordt in de gaten gehouden, wij worden in de gaten gehouden. Shit, het is eng. Als ik drugs wil ga ik dat dus niet meer via de telefoon regelen, want er zijn vermoedens dat ze worden afgetapt. Tering, in wat voor wereld ben ik beland?

Neighbour, you've fallen in with the wrong crowd
I've got so much to tell you in so little time
Oh neighbour, keep things close to your heart
If no-one can help you, then how can I
Oud 03-04-2007, 13:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, twee vragen min of meer af. Beide tekort, beide een hoop geneuzel, maar toch. Ik haat thuistentamens want dan moet je zelf de tijd indelen en je moet halve essays schrijven. Zet mij maar liever in zo'n zaal neer en laat me er na twee uur weer uit, dan ben je er in elk geval meteen klaar mee. Maar goed. Niets aan te doen. En op zich heb ik nu wel een rustige dag.
Ik voel me goed
Oud 03-04-2007, 13:53
Yana
Yana is offline
Ik zie nu pas dat de plaats waar ik volgende week het kennismakingsgesprek heb om met de startgroep mee te mogen doen, op dezelfde plek is als "Rintveld".. het beruchte eetstoornissencentrum

Verder ben ik nog steeds min of meer in shock van gisteren, voel me van binnen heel erg verdrietig. Ik wil eigenlijk gewoon even geen contact met mijn vriend, maar tot overmaat van ramp zie ik hem morgenavond in groepsverband voor het eerst weer. Ik weet niet hoe ik me moet gedragen

Ik moet een hele vragenlijst invullen voor mijn kennismakingsgesprek, maar ik vind die vragen echt hartstikke lastig . Is er sprake van extreme lichaamsbeweging? Braak je? Dieetmiddelen? Wat moet ik daar nou op antwoorden? Ik beweeg ja.. en ik beweeg ook met het doel om af te vallen. Maar is het extreem? En braken..tsja. Inmiddels 1x gedaan, maar wat moet ik daar nou mee? Dieetmiddelen? nee niet gebruikt, wel al zeker 10x in allerlei soorten winkels overdreven nauwkeurig bekeken.. Hoe noem je jouw eetprobleem? Nou, meestal gewoon niet-bestaand Maar zeker nooit "anorexia nervosa" of "boulimia nervosa" en al helemaal geen "Ana" of Mia". Heb je lichamelijke klachten? Ik ben alleen maar altijd extreem koud en moe, maar hoort dat thuis op een eetstoornis-formulier?

Het tentamen ging overigens wel redelijk vandaag, daar ben ik dan nog wel blij om. Nu nog leren voor mn tentamen morgen... maar daar heb ik nog amper wat aan gedaan en ook geen zin in...
Oud 03-04-2007, 13:54
Roosje
Roosje is offline
Zo!

Vandaag moet ik nog
- naar fysiotherapie. (Yeyeye nooit meer! \o/ )
- een cadeautje voor mijn zus kopen.
- een 45-strippenkaart kopen (wtf duur ).
- een onderwerp kiezen voor mijn betoog Nederlands + argumentatie verzinnen. (Ja dat kan dus niet want ik ben de stof kwijt. )
- een stukje schrijven.
- gitaarspelen.
- iets anders aandoen want ik ga niet in mijn bloesje naar fysiotherapie.
- bedenken wat ik vanavond ga koken. (Lasagna. <3 )
- lippenbalsem opdoen. (Kusje op de mango.)
- tandjes poetsen.
- bureau opruimen.
- nadenken over de oplossing van een Wiskundeprobleem.
- weblogstukje schrijven.
- nagels lakken want het mag wel weer maar éérst knippen!
- gevallen glas opruimen.
- prullenbak leeggooien.

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 17:32.
Oud 03-04-2007, 14:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Yana schreef op 03-04-2007 @ 13:53 :
Ik moet een hele vragenlijst invullen voor mijn kennismakingsgesprek, maar ik vind die vragen echt hartstikke lastig ..*knip*.. hoort dat thuis op een eetstoornis-formulier?
als jij extra bent gaan bewegen, omdat je wilde afvallen en dit vaker is dan 3 uur in de week verdeeld over e of 3 dagen, zou ik het wel bij de enquete zetten!
1x braken is ook braken, zeker als je het vaker geprobeert hebt!
Als je het koud hebt, moe bent, kort ademig of hyperventilerend bent, haren uitvallen, of meer haar krijgt, vaker de hik hebt, meer transpireerd, anders menstrueert of je nagels vaker scheuren. Dit willen ze allemaal weten!

OT:
Waarom belt hij om half 3 op, om ruzie te maken? DAT DOE JE TOCH NIET, als het nou serieus was ,maar hij weet zelf ook wel dat het spontaan en fout was.
Wat wil hij nou
Oud 03-04-2007, 14:18
Redhair
Redhair is offline
WHAAAAAAAAAA OMG!!!!
J. mag afkicken, halverwege mei gaat hij afkicken, en hoe!
Wat fijn en wat eng en wat leuk en wat kut. Ik vind de manier waarop hij gaat afkicken apart, zelf zou ik nooit met dit mee doen, maar hij wil het en hij gaat het doen. Omg.
Hij gaat afkicken in een kliniek waarin bnn gaat filmen, voor hun programma 'afkicken'. Hij gaat op tv afkicken, zelf zou ik het nooit zo doen, maar goed, als hij het zo doet en het lukt dan is dat alleen maar mooi. OMGOMGOMG.
Oud 03-04-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 03-04-2007 @ 14:18 :
WHAAAAAAAAAA OMG!!!!
J. mag afkicken, halverwege mei gaat hij afkicken, en hoe!
Wat fijn en wat eng en wat leuk en wat kut. Ik vind de manier waarop hij gaat afkicken apart, zelf zou ik nooit met dit mee doen, maar hij wil het en hij gaat het doen. Omg.
Hij gaat afkicken in een kliniek waarin bnn gaat filmen, voor hun programma 'afkicken'. Hij gaat op tv afkicken, zelf zou ik het nooit zo doen, maar goed, als hij het zo doet en het lukt dan is dat alleen maar mooi. OMGOMGOMG.
Gefeliciteerd!
Oud 03-04-2007, 14:48
Ann
Ann is offline
Mondeling Letterkunde ging goed Tentamen economie is of helemaal goed, of helemaal slecht. Ze vroegen naar iets wat ik niet meer helemaal wist, ik heb wel 5 x hetzelfde opgeschreven, het is vast wel 1 van de 5 keer goed.
Morgen alleen nog biologie en muziek.

Geschiedenis tentamencijfer heb ik terug... wel slecht, maar ik weet niet of ik moet herkansen want ik sta nog een 6,8 voor gs.
Oud 03-04-2007, 15:02
rare kwast
rare kwast is offline
@ redhair.. goed joh hoop dat het je eindelijk eens voor de wind gaat..
Oud 03-04-2007, 15:46
Sagana
Sagana is offline
Zo dadelijk eens naar een hond gaan kijken, misschien de mama van mijn toekomstige pup! Ik heb er zin in
Oud 03-04-2007, 15:55
Stefanie
Stefanie is offline
Denken jullie ook zo vaak over wat anderen van jóú zullen denken?

Ik word er moe van..
Oud 03-04-2007, 16:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 03-04-2007 @ 15:55 :
Denken jullie ook zo vaak over wat anderen van jóú zullen denken?

Ik word er moe van..
Ja hoor, je bent niet de enige.

*weer moe* Maar ik moet zo wel even studeren. Ik denk dat ik maar eerst een filmpje doe. Ik zou een warm bad willen, maar dat is 72,5km verderop.
Oud 03-04-2007, 16:10
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik wil even kwijt
dat martijn, als hij dit ooit leest en weet dat het over hemgaat, k ben heel boos
Maar als ik Martijn echt spreek maak ik het waarschijnlijk meteen goed, ik ben zwak. Of hij is leuk
Oud 03-04-2007, 16:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
*stuitert rond* Het ging goed het ging goed het ging goed! En mijn stagebegeleider was helemaal enthousiast over mij! Ik ben er zo blij mee... Dit is zo'n verschil met vorige stage. Echt, superdag vandaag!
Oud 03-04-2007, 17:13
Verwijderd
jeej, vanochtend kreeg ik op school al te horen dat ik er zo slecht uitzag, alsof ik de hele nacht niet geslapen had, terwijl ik zeker 9 uur geslapen had. Daarna vroeg iemand of het wel goed ging, ik was zo afwezig. Nouja, ik ben vanmiddag maar even mijn bed ingedoken en heb een paar uur geslapen. Waarom ik? Ik wil ook graag fit zijn maar kamp nu toch al een aantal weken met extreme vermoeidheid. Ik moet het accepteren, ik weet het, het is niks lichamelijks dus het heeft waarschijnlijk puur met stress te maken. Nouja, daar hielp vandaag niet bij. Ja, mondeling Nederlands ging goed, maar dat natuurkundepracticumverslag werd helemaal niks. Nouja, hopelijk komt het nog goed. Volgende week is de laatste proefwerkweek. Ik wil echt niks meer verknallen dan. Pfoe, het komt allemaal goed, het komt allemaal goed, echt waar! Even doorzetten en erin geloven dan komt het ook wel goed. rationeel weet ik dat het goed komt, nu nog het gevoel mee krijgen.
Misschien meot ik morgen nmaar gewoon een dagje vrij nemen en thuis aan school werken. Dat brengt misschien de ontspanning die ik nodig heb.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten