| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar ik slaap altijd tot de wekker.. heel raar, 99% van de tijd wordt ik wakker en 2 tellen later rinkelt die.. dus als je nu uit je slaap gehaald wordt is het niet zo prettig
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
de keelpijn blijft heersen en ik ben die kutblaarzat! en ik wil morgen gewoon trainen!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeker
|
|
|
|
||
|
Citaat:
1x braken is ook braken, zeker als je het vaker geprobeert hebt! Als je het koud hebt, moe bent, kort ademig of hyperventilerend bent, haren uitvallen, of meer haar krijgt, vaker de hik hebt, meer transpireerd, anders menstrueert of je nagels vaker scheuren. Dit willen ze allemaal weten! OT: Waarom belt hij om half 3 op, om ruzie te maken? DAT DOE JE TOCH NIET, als het nou serieus was ,maar hij weet zelf ook wel dat het spontaan en fout was. Wat wil hij nou
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() *weer moe* Maar ik moet zo wel even studeren. Ik denk dat ik maar eerst een filmpje doe. Ik zou een warm bad willen, maar dat is 72,5km verderop.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |