![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hou mn mond verder, voor we in een abortus discussie verwikkelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Klopt het dat je discriminatie als iets positiefs beschouwd, of is er sprake van een misverstand? Om nog maar te zwijgen van het in de bodemloze put smijten van overheidsgeld in die gecensureerde reclamecampagne. Er bestaan toch werkelijk waar geen redenen waarom iemand voorstander kan zijn van verspilling van overheidsgeld?
||
Citaat:
Oh ja, vergeten: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat ik wel vind... ook gezien het huidige beleid... 24 weken is echt te lang. Echt. Ookal leeft de baby buiten de buik misschien nog niet, het is niet meer een klompje cellen, vergelijkbaar met een tumor. En dat is wel de manier waarop erover gesproken word en dat vind ik wel erg. |
![]() |
||
Citaat:
Tot zover was dat geen probleem. Nederland was Nederland, en de mafkezen zaten op de Veluwe. Af en toe een opmerking van een verdwaald gristelijk kamerlid dat prompt neergesabeld werd door de rest van de kamer... Nu zitten ze echter in de regering, en bepalen, met de voormalig sociaal-democraten aan een lijntje achter zich aan, het beleid. En de gevolgen zijn ernaar. De eerste maatregelen waar het kabinet mee kwam zijn feitelijk een legaliseren van discriminatie en het opleggen van dwangarbeid aan jongeren. Ik vind het niet vreemd dat wanneer je beseft wat de maatregelen feitelijk inhouden (dat sommigen protesteren tegen bovenstaande bewoording zegt al veel over hoe erg het beleid feitelijk is) dat dat veel verzet oproept.
||
Citaat:
Wat is erger? Is het niet hetzelfde principe? |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh wat zijn de christenen weer respectvol. Ja, daarom wijs en brul ik naar christenen, ja. Om ze eens een tegengeluid te laten horen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 18:00. |
![]() |
||
Citaat:
Je andere punt: ik zei dit: *walg* een abortus is SLECHTS een medische ingreep?! Mensen die er zo over praten verdienen het gewoon om hun baarmoeder te verpesten door een onkundig persoon. Nu praat ik net zo over hen als zij over een ongeboren baby, klinkt walgelijk toch? Als je hebt gelezen, dan zie je dat ik t walgelijk vond klinken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En voor het geval je dan zegt: ja, maar bij homo's mag je dat niet zeggen en bij christenen wel. Sinds wanneer is de ene mens beter dan de ander? Ik voel me ook niet beter dan een ander hier omdat *zij niet naar Gods Woord luisteren en dat is slecht* Nee, dat is persoonlijk. En dat maakt je niet beter dan een ander. Of slechter |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 18:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik pleit niet voor een heksenjacht tegen gelovigen ofzo, want vrijheid van godsdienst is essentieel voor een moderne staat. Maar daarom mag ik nog wel een hekel aan geloof hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het daar dus NIET mee eens. Natuurlijk wil ik niet dat mensen hun baarmoeder verprutst krijgen. Ik vind het zelf ook walgelijk klinken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou t zelf niet doen nee. En dat mag ik best vinden Maar daarom word ik ook geen ambtenaar, dan stoot ik niemand voor het hoofd met mijn mening. En met het trouwen van homostellen heb ik dan nix te maken dat is hun pakkie an. Ik heb ze dan in ieder geval geen enkel strobreed in de weg gelegd Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 18:33. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er moet gewoon een standpunt ingenomen worden door de *baas* In dit geval is dat de regering. Die zegt: zo en zo zijn de regels. Als die in strijd zijn met je opvattingen.... (en ik vind het helemaal niet verkeerd om andere opvattingen te hebben dan de regering, daar niet van) maar dan moet je die botsing ook niet opzoeken. Anders zoek je het echt zelf. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Hier ter plaatse is aan de hand van mijn voorstel en overleg tussen een aantal fracties ook regelgeving aangenomen. De fractievoorzitter van de SGP, tevens buitengewoon huwelijksambtenaar, legde zijn functie neer nadat de gemeenteraad duidelijk had gemaakt dat ze staan voor gelijke behandeling en de bijbel niet als valide grond voor discriminatie erkennen. Of hij dat morrend deed of niet, het kan dus wel. Er zijn overigens ook na het invoeren van het homohuwelijke nog homofoben huwelijksambtenaar geworden, bleek uit onderzoek van het COC. Citaat:
Citaat:
Daar kan je ook voor betogen 'hij was toch al winkelier', 'mensen kunnen ook elders gaan winkelen' en 'ik kan me voorstellen dat hij problemen heeft'. Moet dat ook toegestaan worden? Als je één lijn wilt trekken eigenlijk wel.
||
Citaat:
![]() Ik maak dat toch zelf mee in mijn leven. Maar ik maak me daar niet druk om in tegenstelling tot veel anderen |
![]() |
|||
Citaat:
Ik ben ook niet blij met fundamentalistische christenen. Zullen we daarom ook maar wet maken die discriminatie van CU en SGP aanhangers legaliseerd Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In de wet staat dat discriminatie verboden is, en met goede reden. Als ze de bijbel volgen dan mogen ze overigens geen homo's weigeren te trouwen, dan horen ze 'slechts' alle homo's te vermoorden. De reden dat Nederland als liberale staat (ik ken het onder de vakterm LSD state, en nee, dat gaat niet over drugsgebruik ![]()
||
Citaat:
Bovendien staat dat in het Oude Testament. Bepaalde dingen zijn niet meer zoals in het Oude Testament ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, het idee blijft dat legale discriminatie op geaardheid niet in Nederland thuis hoort, anders kunnen we net zo goed lidmaatschaap van Groot Poolse Jeugd aanvragen en gaan marcheren voor brandende kruizen.
||
Citaat:
![]() You're stupid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar figuren zoals Aila schijnen het kennelijk normaal te vinden, gewoon op gemeentelijk beleid de weigerende ambtenaren eruit werken lijkt mij het best.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, die laatste zin doet 't 'm echt! Tja, als je met argumenten komt valt er opeens niet zoveel meer tegenin te brengen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Abortus naar aanleiding van een ander topic ***ailá*** | 108 | 14-04-2007 16:30 |