Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2007, 22:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 04-04-2007 @ 23:29 :
Ik geloof dat Pim Fortuyn die titel had gekregen...
Door van die huilerds bij een Pim-altaartje die de website en de sms-dienst gekaapt hadden, en achteraf bleek dat Willem de meeste stemmen had gekregen, maar de KRO wilde dat niet corrigeren (bang voor boze Tokkies, denk ik).

Maar ook al zou Fortuyn op de tweede plaats komen, dan nog is het onvoorstelbaar dat zoveel mensen hem belangrijker achten dan Erasmus, Michiel de Ruyter of Willem Drees.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-04-2007 @ 23:41 :
Door van die huilerds bij een Pim-altaartje die de website en de sms-dienst gekaapt hadden, en achteraf bleek dat Willem de meeste stemmen had gekregen, maar de KRO wilde dat niet corrigeren (bang voor boze Tokkies, denk ik).

Maar ook al zou Fortuyn op de tweede plaats komen, dan nog is het onvoorstelbaar dat zoveel mensen hem belangrijker achten dan Erasmus, Michiel de Ruyter of Willem Drees.
Om nog maar te zwijgen over Lorentz en van der Waals!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 11:33
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-04-2007 @ 12:16 :
Om nog maar te zwijgen over Lorentz en van der Waals!
Ik wist niet dat dat Nederlands waren . Maar die mensen hebben Lorentz krachten en van der Waals krachten bedacht toch?
Oud 05-04-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Supersuri schreef op 05-04-2007 @ 12:33 :
Ik wist niet dat dat Nederlands waren . Maar die mensen hebben Lorentz krachten en van der Waals krachten bedacht toch?
Juist. Lorentz kreeg de Nobelprijs voor natuurkunde in 1902, van der Waals won hem in 1910 en Kamerlingh Onnes (de ontdekker van supergeleiding) in 1913. In 1999 is de Nobelprijs nogmaals gewonnen door Nederlanders, te weten 't Hooft en Veltman.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten