Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
en dat over de zon.. helemaal waar.. de zon is warm maar die warmte komt niet verder dan mn huid.. zo frustrerend.. mocht je dr verder over willen praten mag je pm'en natuurlijk ![]()
||
Citaat:
ik snap dat een begeleider dat moet zeggen, maar een beeeetje begrip enzo mag toch wel?! kan je geen opdracht extra doen ofzo, iets dat gericht is op contact maken met de bewoners? ik weet niet wat voor bewoners het zijn maar mocht je zoiets kunnen doen wil ik je altijd helpen met iets opzetten mocht je daar behoefte aanhebben.. kom op he meissie *knuffelt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hoeft ook niets te vertellen, als je dat niet wilt, dan lijkt me vrij logisch...ik zeg alleen dat je jezelf er wellicht een hoop moeite en energie mee zou kunnen besparen, al lijkt het misschien niet zo. Wat je daar mee doet dat moet je natuurlijk zelf weten, ook dat lijkt me nogal logisch... @moon: Waar loop je stage? En kan je niet in samenwerking met iemand (je begeleider van stage of je studie, die collega of desnoods een andere stagaire) proberen er iets aan te veranderen? Alleen al dat aangeven en het gaan proberen lijkt mij initiatief nemen en oa daarom al een goede stap. (Ik heb trouwens totaal geen twijfel in dat je het kunt eigenlijk... ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 20:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||