Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2007, 11:45
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag gewerkt tot half 11 want we hadden al ons werk dat deze week af moest klaar en iedereen die wou mocht nou verder een snipperdag nemen dus lekker lang weekend
Oud 06-04-2007, 11:52
coopergirl
coopergirl is offline
Ik baal van het sombere gevoel wat ik ervaar. De laatste weken is er veel zon wat zo zijn positieve weerslag op de meeste mensen heeft. Dit veroorzaakt bij mij een soort frustratie "waarom worden zij er door geprikkeld en doet dat zonlicht mij zo weinig?". Ik loop met allerlei vraagstukken rond. Over twee maand zit mijn huidige studie erop, in principe had ik in de planning verder te zullen gaan leren. Op dit moment zie ik dat totaal niet zitten. Wellicht dat ik eerst een jaar als verpleegkundige probeer te werken en daarna een deeltijd studie oppak. Mijn gebrek aan zelfdiscipline is irritant, evenals mijn altijd terugkerende angst voor verandering. Al 4 jaar 'vrees' ik hoe het nu verder moet na m'n studie.
Voormalige klasgenoten die ik via hyves tegenkom of toevallig tref, hebben allemaal grandioze dingen gedaan. Een aantal is vanuit studie naar heel verre oorden geweest (Thailand e.d.) en lijken gelukkig.

Vervelende melancholische bui. Over een uur naar 't werk... Ik hoop dat de afleiding leuk zal zijn en ik het wat meer (even) los kan laten. Met oeverloos gedenk en gemaal schiet je weinig op...
Oud 06-04-2007, 12:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kan pas dinsdag bellen naar het stagebureau, want de school is natuurlijk dicht op Goede Vrijdag. Als ik tenminste even de klas uit mag om te bellen van mijn mentor. Maar dat zal wel. Ik baal er wel echt van dat het bij mij weer eens fout gaat.
En ik maak me echt heel erge zorgen om papa. Ik hoop dat hij snel de uitslagen van de onderzoeken krijgt en dat er niks aan de hand blijkt te zijn. Ik krijg nu allemaal enge visioenen, die waarschijnlijk/hopelijk helemaal niet reeel zijn. Morgen, als ik daar op bezoek ben, eens even met 'm praten.
Oud 06-04-2007, 12:39
rare kwast
rare kwast is offline
ooowww ik hoop zo dat er wat uit gaat komen als ik ooit die foto gemaakt krijg
Oud 06-04-2007, 12:46
Stefanie
Stefanie is offline
Net bij de fysiotherapeut geweest. Leuk om daar in je bh te staan Hij heeft me even flink gekraakt en nu moet ik elke dag oefeningen doen.
Oud 06-04-2007, 12:54
Verwijderd
Heerlijk, ik heb weer eens een dagje kunnen uitslapen en dat is lang geleden . Met mijn suffe kop bijna mijn fiets uitgeleend terwijl ik vanavond moet werken . Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. En dan morgen de hele dag werken, hopelijk houd ik het vol! Ik laat het maar gewoon over me heen komen. Komt allemaal goed . Zo maar eens even lekker douchen en schone kleertjes aantrekken enzo en dan nog even wat voor school doen, of een boek lezen.
Oud 06-04-2007, 13:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-04-2007 @ 08:54 :

OT: Ik ga zo dadelijk voor het eerst reizen terwijl mijn ov niet geldig is en dan moet ik mijn kaartje afstempelen in de bus, eng hoor. Maar zal allemaal wel goedkomen. Ik zie de wereld positief in
Hahahahahaha ik moet niet zo naïef zijn dat ik denk dat als iedereen iets kan, dat ik dat ook dan wel kan Ahum. Ik heb uiteindelijk onbedoeld zwart gereisd en ik werd er zenuwachtig van en blegh. Maar het treinkaartje kopen ging wel goed en toen kwam ik thuis en bleek het ineens echt superfijn weer te zijn. En mijn zusje en ik gingen skaten en hebben gepraat over liefde en hm, wel fijn Soms is het toch wel leuk om een zusje te hebben
Oud 06-04-2007, 13:54
Sagana
Sagana is offline
Hmm gisteren en eergisteren gezondigd: twee keer een hele reep chocola opgegeten! Toch was de weegschaal wel héél lief voor me , maar toch nog afwachten tot zondag, want dan is mijn vaste weegdag.
Da's wel het voordeel van "je levensstijl aanpassen" ipv echt dieëten. Als ik nu toch een keertje zondig, kan dat blijkbaar geen kwaad.
Natuurlijk moet het niet te vaak gebeuren, dus vanaf vandaag ga ik terug strenger zijn. En ik denk dat ik deze namiddag een uurtje ga fietsen.

Gisteren was echt enórm leuk. Alleen de dingen die gezegd werden over hem, wat een dilemma... Tja, zij kunnen er niets aan doen, want zij weten niks af van mij en hem. Maar dat neemt niet weg dat het kwetste en dat ik het er moeilijk mee heb.
Die ene vriendin, die er gisteren ook bij was, god ik zou haar zo graag in vertrouwen nemen. Maar dat gaat gewoon niet en dat is verschrikkelijk klote.

En nog een to-do-lijstje:
- Lenzen indoen
- Véél water drinken
- Een uurtje fietsen
- Werk van esthetica afprinten en naar een klasgenootje brengen
- Wat voor school werken?

Goh is dit echt alles? Aangezien het schoolwerk er waarschijnlijk toch niet van zal komen zal het best een rustig dagje worden.

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 19:11.
Oud 06-04-2007, 14:55
bladertje
bladertje is offline
@ Sylph: heb je die het tentamen van tekst en discourse niet gehaald? Of bedoelde jij nou een andere cursus .
Oud 06-04-2007, 15:05
Verwijderd
vanaf vandaag proberen suikervrij te leven de komende tijd. net boodschappen gedaan, goed gegeten tussen de middag. veel groente gehaald als snack... ik ben benieuwd of het gaat lukken! maar nu heb ik er iig nog niet zo veel zin in. al ben ik wel gemotiveerd het te proberen
Oud 06-04-2007, 15:32
IcedEarth
IcedEarth is offline
oohik heb net zelf mueslikoeken gebakken (H).
Zonder toegevoegde suikers dus misschien wel leuk voor sterrenmeisje ( 200g volkoren meel, 200 gram rozijnen, 100 gram muesli (met stukjes fruit is lekker en noten het lieft hazelnoten), 30 gram kokos, 40 gram (olijf) olie, 250 gram water) met 200 graden celcius snel afbakken (ongeveer kwartiertje/20 min. ligt aan hoe lang de oven al aanstaat).
ze zijn heel erg lekker en ze zijn een half uur uit de oven en ik heb al buikpijn . Maar goed... ehm.. nou dat was het weer.
Oud 06-04-2007, 15:58
Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, wat ben ik een ontzettend slechte planner! Gisteren therapie gehad, en dat was zo kut want ik wilde niet praten en ik wilde daar helemaal niet zijn en zat daar driekwartier te mokken.

Vandaag weer de hele dag theaterrepetities gehad, ben net pas thuis. Nou moet ik echt mijn kamer opruimen en hopelijk krijg ik dan in mijn hoofd ook wat meer rust. Vanavond met J. naar een concert (The Rifles) daar heb ik wel heel erg zin in!
En morgen dan, van 11.00 tot 18.00 theaterrepetities, en om 17.30 moet ik werken?! Hoe ik dat nou ga regelen, weet ik nog niet, moet ook nog eten in de tussentijd, zometeen maar even naar m'n werk bellen..
Zondag waarschijnlijk ook nog theaterrepetities, en dan heb ik zondagavond en maandag de hele dag de tijd om mijn geschiedenis PO te maken.. Jezus, ik moet echt een cursus plannen volgen. Het is wel allemaal heel erg leuk, maar doordat het zo druk en veel is wordt het minder leuk.
Wat wel echt überleuk is, is dat we met onze groep naar het amateurtheaterfestival gaan deze zomer, en daar een halfuur van de voorstelling mogen spelen!! En ik heb ook zin in de voorstelling volgende week, oeh toch ook wel zenuwachtig als ik zie wat er allemaal nog moet gebeuren!
En nu ga ik opruimen en rustig worden!
Oud 06-04-2007, 16:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 06-04-2007 @ 12:52 :
*knip*
je verwoord precies hoe ik t voel.. ben nu bijna 2 jaar afgestudeerd en nog geen ene fuck bereikt.. terwijl als ik naar vriendinnen kijk het hen allemaal voor de wind gaat..
en dat over de zon.. helemaal waar.. de zon is warm maar die warmte komt niet verder dan mn huid..
zo frustrerend..
mocht je dr verder over willen praten mag je pm'en natuurlijk
Oud 06-04-2007, 17:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
He shit, word opeens snif-verkouden incl. keelpijn. Wat raar.
Oud 06-04-2007, 17:40
Verwijderd
Ik twijfel aan alles en voel me kut. Gezellig.
Oud 06-04-2007, 17:43
Yana
Yana is offline
@ Leonoor; over mn huid ben ik wel eerlijk geweest, maar om de een of andere reden ben ik nog steeds heel slecht in grenzen aangeven..waardoor ik altijd te laat alsnog met bezwaren kom omdat ik dan ineens in paniek raak. Daardoor lijkt het net alsof ik alles op het laatste moment afzeg of zo. En wat betreft eten..daar vertel ik dus écht niks over.

@OT
Eten gaat weer eens kut. Mijn moeder had mijn lunch gemaakt en ik voelde me verplicht alles op te eten, zélfs het paasstolletje met spijs . Vervolgens zag ik dat zij haar stol niet op at, en werd ik helemaal kwaad op mezelf. Waarom waarom had ik niet ook gezegd dat ik het wel wilde *bewaren voor later*?! Waarom heb ik het helemaal opgegeten?! En ik kan niet eens nazoeken hoeveel kcal het waren, want het staat nergens. Als ik het reken voor 3 krentenboterhammen met spijs, dan is het wel 510 kcal!
Daarna wilde ze ook nog uit eten, maar daar ben ik gelukkig onderuit gekomen. No way dat ik nog avondeten ga nemen, flikker maar op. Ik wil niet. Dit weekend wordt al erg genoeg, want zondag hebben we én paasbrunch én savonds steengrillen...
Oud 06-04-2007, 17:55
Verwijderd
Oh Yana, wat moet het ontzettend vermoeiend zijn om altijd zo te denken *cyberaai geeft*

Ja eh stomme reactie misschien maar als ik denk aan hoe ik (en jouw familieleden ws.) altijd uitkijk naar zo'n avond met lekker eten en leuke mensen, en dat je dat dan eigenlijk wel wilt maar d'r zit zo'n gedoe tussenin... nou ja, waarschijnlijk heb je niks aan deze reactie maar soms besef ik opeens hoe moeilijk denken het leven zo moeilijk kan maken. (En dat doe ik vooral ook hoor, alleen niet over eten).
Oud 06-04-2007, 18:19
rensd
rensd is offline
Tja, kom ik, zoals altijd, rustig aan op mijn bijbaan om te werken van 6 tot 9, blijkt dat de winkel om 6 uur sluit ivm goede vrijdag!

Ik voel mezelf echt zo dom Dat ik daar niet aan gedacht heb ofzo Ik vind het wel vreemd dat mijn zusje wel gewoon moet werken.
Oud 06-04-2007, 18:30
Verwijderd
Yana, ik denk niet dat het daadwerkelijk 510 kcal was. Als het zo'n mini-paasstolletje was van 50 gram die je nu apart verpakt kunt kopen, dan is het rond de 150-170 kcal. Probeer toch nog een beetje avondeten te nemen, ook al is het minimaal. (})

OT: Ik ben weer bij mijn vader, heb een lekker lang weekend voor me en heb het statistiek-boek voor het tentamen Expro van komende vrijdag al doorgelezen. Moet alleen even een 'spiekbrief' schrijven met alle formules en zo erop en de collegesheets bekijken, en daarna vind ik mezelf wel weer genoeg voorbereid op dat tentamen.

En verder wil ik dit weekend mijn presentatie (van een half uur!) voor dinsdag voorbereiden (nou ja, wil, moet), plus hoofdstuk 3 en 8 lezen en er een vraag over bedenken (dan heb ik dat ook maar weer gedaan), plus een begin maken in mijn boek voor wetenschapsgeschiedenis, Zeugung, Uebererbung, und Praenatale Entwicklung, voor zover ik het snap, want Duits. Eh, en misschien eindelijk eens beginnen aan dat essay (voor de allerlaatste punt van mijn propedeuse) dat ik 6 maanden geleden in had moeten leveren. Ik heb nog steeds geen inspiratie, maar ik geloof niet dat ik ooit inspiratie zal krijgen.

Oh, en volgende week ga ik meedoen aan een psychologisch experiment over reactietijden en nog een experiment over de relatie tussen informatieverwerking en kwetsbaarheid voor depressie dat ik gister had willen doen maar dat niet doorging. En eigenlijk vind ik dat laatste experiment een beetje eng want er zit ook een interview bij en als ze dingen gaan vragen over am o.i.d. dan klap ik dicht, denk ik. Maar waarschijnlijk doen ze dat niet, toch? En ik wil meedoen aan een experiment van TNO, 60 euro voor een ochtendje, alleen heb ik dat ochtendje ook college. Mijn plichtsgevoel zegt nee. Mijn kosten-en-baten gevoel zegt dat 3 uur college mij nooit genoeg zal opleveren om op te wegen tegen zestig euro verdienen. Stom plichtsgevoel.
Oud 06-04-2007, 19:00
George
George is offline
Bah, ik heb overal gewoon zó schoon genoeg van.
Oud 06-04-2007, 19:03
IcedEarth
IcedEarth is offline
@redhair omdat je het ljh omdat mensen het ljh eerder checken dan pm; ga je vanavond naar het feestje/soundcheck in het kraakpand in de achterhoek je weetwel in het bos? misschien dat ik ga en dan let ik erop of ik je zie. maar misschien ook niet
Oud 06-04-2007, 19:12
darkfairy
darkfairy is offline
straks gegeten het was weer moeilijk en nou ben ik zo kwaad op mezelf omdat ik het niet uitgebraakt kreeg en hoop ik telkens dat het nog gaat lukken vandaag
vuile zeug
Oud 06-04-2007, 19:15
moon
moon is offline
Genoeg, genoeg, genoeg! stop! ik kan niet meer! ik ben echt kapot gewoon, vandaag was zo slopend.
Ik heb een heel slecht gesprek gehad op mijn stage. Mijn stagebegeleidster had veel kritiek op me en ze zei dat als er nu niet iets ging veranderen, zij mij geen voldoende kon geven voor mijn stage. Ik neem te weinig inititaief en leg te weinig contact met de bewoners. Ik werd vergeleken met een andere stagaire die volgens haar net zo was als ik, maar in korte tijd ontzettend vooruit ging. Zij was er korter dan ik en zij was al veel verder dan ik. Ik verbeterde niet, bij mij veranderde er niks. Ik probeerde mijn tranen weg te slikken maar dat lukte natuurlijk niet. Op dat moment voelde het ook alsof ik in 1 keer alle stress er uit moest huilen. Dat kon natuurlijk daar niet. Ik heb mijn gevoelens echt gewurgd en ergens diep daar binnen begraven. Ik mocht nu niet zo lang huilen want ik moest nog een uur.
Mijn stagebegeleidster sprak er ook over met een collega en die collega probeerde me een hart onder de riem te steken: "het komt wel goed, het gaat je wel lukken!". Lief, maar niet de goede opmerking op dat moment. De tranen begonnen toen spontaan weer te lopen, er was geen tegenhouden aan, en dat met alle bewoners erbij. Te genant gewoon.
Van mijn zelfvertrouwen is nu echt niks meer over. Ik ging al met lood in mijn schoenen naar stage, nu wil ik helemaal niet meer naar stage.
Ik heb vandaag voor mijn gevoel alles gegeven dat ik in me had, maar dat was dus niet genoeg. Ik wil zo graag iets voor mensen betekenen, maar het gaat me gewoon niet lukken, de angst en de onzekerheid is te groot.
Ten opzichte van mezelf zie ik geen enkel lichtpuntje meer. Hoe kunnen een aantal mensen om mij geven? dat begrijp ik niet. Ik heb een pest hekel aan mezelf, had iedereen dat nou maar aan mij ... dan hoefde ik hier niet te zijn. Ik ben er nu wel, maar ik ben er ook niet, want ik voel me niemand en maak me zo onzichtbaar mogelijk. Dit is voorlopig even het laatste berichtje dat ik post denk ik. Ik wil niks en nergens meer wat van mezelf terug zien. Ik wil op geen enkele manier meer geconfonteerd worden met mezelf. Ik wil mezelf niet kennen, ik wil mezelf nergens in terug zien en ik wil ook niet dat anderen mij ergens in terug zien. Ik wil dat mijn bestaan ontkent wordt. Ik weet het niet meer, ik voel me verward, misschien kraam ik ook wel onzin uit. Ik ben gewoon even helemaal van de wereld en vraag me af of ik werkeleijk leef. Nou ja, genoeg getypt nu.
Oud 06-04-2007, 19:19
Klein Zusje
Klein Zusje is offline
dat is een heel verhaal..
En kan mezelf er ook wel een beetje in vinden..
Ik nam ook te weinig iniatief op stage enz..
En om het 123 zomaar om te draaien is gewoon bijna niet mogelijk..
Daar moet je in groeien, en dat moet je leren..
Elke dag een beetje bij beetje..
Ook al is het maar in 1 opdracht wat je die dag moet doen..
Ik heb verder niet zoveel woorden meer voor je, maar hoop dat het snel beter met je gaat! (K)
Oud 06-04-2007, 19:41
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Dit wordt echt een saai kutweekend. En ik word een beetje gek van mezelf.
Oud 06-04-2007, 19:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 06-04-2007 @ 20:15 :
*knip*
bah dit klinkt zooo herkenbaar.. 2 jaar geleden tijdens mijn stage.. ik werd vergeleken met mijn collega's (met zn 3en op de zelfde stage plaats en zelfs met 2de jaars die beter waren en sneller vooruit gingen en blabla bla)

ik snap dat een begeleider dat moet zeggen, maar een beeeetje begrip enzo mag toch wel?!
kan je geen opdracht extra doen ofzo, iets dat gericht is op contact maken met de bewoners? ik weet niet wat voor bewoners het zijn maar mocht je zoiets kunnen doen wil ik je altijd helpen met iets opzetten mocht je daar behoefte aanhebben..
kom op he meissie *knuffelt*
Oud 06-04-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 06-04-2007 @ 18:43 :
@ Leonoor; over mn huid ben ik wel eerlijk geweest, maar om de een of andere reden ben ik nog steeds heel slecht in grenzen aangeven..waardoor ik altijd te laat alsnog met bezwaren kom omdat ik dan ineens in paniek raak. Daardoor lijkt het net alsof ik alles op het laatste moment afzeg of zo. En wat betreft eten..daar vertel ik dus écht niks over.
Je huid zullen mensen gedeeltelijk ook wel kunnen zien, dat 'andere' niet. Dat je slecht bent in je grenzen aangeven, zal waarschijnlijk niet van het één op het andere moment veranderen. Dat is iets dat je moet leren en dat kan alleen maar door het steeds weer te proberen.

Je hoeft ook niets te vertellen, als je dat niet wilt, dan lijkt me vrij logisch...ik zeg alleen dat je jezelf er wellicht een hoop moeite en energie mee zou kunnen besparen, al lijkt het misschien niet zo. Wat je daar mee doet dat moet je natuurlijk zelf weten, ook dat lijkt me nogal logisch...

@moon: Waar loop je stage? En kan je niet in samenwerking met iemand (je begeleider van stage of je studie, die collega of desnoods een andere stagaire) proberen er iets aan te veranderen? Alleen al dat aangeven en het gaan proberen lijkt mij initiatief nemen en oa daarom al een goede stap. (Ik heb trouwens totaal geen twijfel in dat je het kunt eigenlijk... )

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 20:06.
Oud 06-04-2007, 20:10
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben aan het overwegen om een cursus te doen via loi (ofzoiets)
*denk denk*
Oud 06-04-2007, 20:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, kan ik eindelijk weer eens wat posten. Ik loop zo ongelooflijk achter met lezen hier, dat ik ook maar niet alles lees. Ik heb voorlopig geen internet op m'n kamer, misschien wel helemaal niet meer. In juli ga ik hem opzeggen en dan in de zomer bij m'n vriend wonen en daarna afhankelijk van waar ik stage ga lopen.

Ik heb misschien een stage gevonden, vlakbij Nijmegen. Ik kreeg hem in m'n mail via stageplaza en toen brief geschreven en vanmiddag werd ik gebeld of ik a.s. dinsdag op gesprek kan komen! Ik moet nog wat door mij geschreven teksten opsturen zodat ze alvast een beetje kunnen kijken hoe ik schrijf. Dus nog maar even wat essays en mijn gepubliceerde verhaal van de schrijfwedstrijd opzoeken. Ik hoop echt dat ik die stage krijg (en dan dat de universiteit het goed gaat keuren, maar zo streng zijn ze volgens mij niet)

Gister een goed cijfer teruggekregen, 7,5 voor een essay en omdat ik zo'n 'voortreffelijke presentatie' had gehouden, werd het eindcijfer een 8. Lang geleden dat ik zo'n hoog cijfer heb gehaald. En m'n tentamen van vorige week ging ook wel goed, ben erg benieuwd. Daar moet alleen nog een kort essay bij, heel leuk, maar zooo moeilijk is dat ook weer niet. Alleen zijn alle boeken die ik ervoor nodig heb uitgeleend. Maarja, ik heb nog genoeg te doen verder, dus ik vermaak me wel. Scriptie.

Kaakchirurg overleefd. Ik zag er erg tegenop, ook al ging het maar om een verstandskies trekken, maar ik was er al eens geweest... maar dat ding was er binnen 20 sec. uit en binnen een minuut kon ik weer weg. Ik heb uiteindelijk nog het meest last gehad van de verdoving.

En morgen komt vriendje! En dan gaan we pasen vieren bij mijn ouders en m'n broertje en zusje komen ook nog met aanhang dus het wordt druk. En mooi weer

En volgende week ben ik jarig en ik ga het 2x vieren en ik heb er nu al zin in

Kortom: het gaat allemaal best goed
Oud 06-04-2007, 20:16
Verwijderd
pfoe, ik heb het even moeilijk. Ik weet niet precies wat het is maar ik voel mezelf afgleiden. Ik durf het niet toe te geven. Ik mág er ook niet aan toegeven want hoe haal ik anders mijn examens. Soms gaat het een dag wat beter, zit ik weer wat beter in mijn vel, maar mijn humeur gaat op en neer. Ik wil eruit! Ik probeer heel hard te bedenken wat er nou voor kan zorgen dat ik me vanavond nog een beetje goed ga voelen. Ik denk dat ik zo nog even ga breien en misschien wat in mijn boek lezen. Waar maak ik me toch zo druk om? Was het dan toch geen goed idee om te gaan werken? Morgen weer vroeg op...
Oud 06-04-2007, 21:29
Verwijderd
@ Yana. ik weet niet of het helpt, of je ooit al zowiets hebt geprobeerd, maar het kwam opeens in me op toen ik jou verhaal las. Ik zag gister op tv *de kinderpolikliniek oid* en toen was er ook een meisje met ontiegelijk veel eczeem. zij ging 8x per maand 10 min in een speciaal bad, en werd dan ingesmeerd met 1 of andere zalf. misschien dat dat iets kan helpen? ik weet t verder ok niet hoor, heb er niet heel veel verstand van

pff. ik word zo moe van mama. waarom kan ze niet gewoon accepteren dat mn pleegzusje is zoals ze is en reageert zoals ze reageert *ze woont sinds begin september op de 'groep' bij het OCB, en komt 1x in de 2 weken een weekend logeren, wat ik en papa altijd heel leuk vinden, en ook echt naar uitzien maar waar mama tegenop ziet. ik ben dan continu bezig om t tussen hun 'optevangen' wat stik vermoeiend is.
Oud 06-04-2007, 21:30
Sagana
Sagana is offline
Okeeee, ik moet dringend eens gaan shoppen. Ik bedoel, ik kan niet eeuwig blijven wachten hé? Ik wacht maar, want "ik moet nog veel afvallen". Ja, da's waar. Maarrr ik heb bijna geen leuke t-shirtjes enzo voor in de zomer. Dus.
Natuurlijk moeten er nog kilo's af. Maar er zijn er ook al heel wat af (8 *trots*) en je zíét het ook al. Dus wordt het sowieso al leuker om kleren te kopen.

Hmm maar weet je. Misschien wacht ik beter nog een maandje, tot mijn verjaardag ofzo. Dan zullen er ondertussen hopelijk nog wel een paar kilo's af zijn en wordt het allemaal nog leuker.
Ja, da's een beter idee, denk ik.
Oud 06-04-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
bladertje schreef op 06-04-2007 @ 15:55 :
@ Sylph: heb je die het tentamen van tekst en discourse niet gehaald? Of bedoelde jij nou een andere cursus .
Ik heb socolinguïstiek niet gehaald, volgende week is de herkansing geloof ik.
Oud 06-04-2007, 22:08
Verwijderd
Bleh, eigenlijk gaat het helemaal niet goed. Stomme studie, stomme kamer, stomme huistaken, stomme afspraken, stomme familie, stomme ik, stomme ik, stomme ik. Ik wil een keertje vrolijk zijn, jezus zeg. Maar nee hoor, hopeloos meneertje kan weer niet vrolijk zijn - het enige waar ik goed in ben is kniezen en in m'n eigen ellende wentelen.

En het gaat helemaal niet slecht! Maar dat is mijn probleem. Met mij gaat het ook slecht als het niet slecht gaat, en dat is een ZEER onbehagelijke gedachte.
Oud 06-04-2007, 22:18
Verwijderd
Ik ben moe en ik heb helemaal geen zin om morgen uit eten te gaan en zondag Pasen te vieren. Ik zie er niet uit en heb 100 andere dingen die ik wil doen. Lekker alleen. Maar nee hoor. Buh, zondag de hele dag geen fluit doen, en daar heb ik écht geen zin in. Misschien moet ik 's ochtends maar een rondje gaan rennen, dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan... Maandag ga ik zéker rennen en hard werken, want ik wil niet de hele dag in bed liggen. Als Rogier dat wel wil, fijn, maar lekker alleen.

Edit: En nu heb ik een studie-boost. Ik wil ineens over m'n artikelen gebogen zitten, over dikke studieboeken, en ze door worstelen. Misschien moet ik dat dan ook gewoon maar gaan doen morgen. Ik begin gewoon met iets leuks; fonologie. Als ik netjes alles doorneem en samenvat, kan ik volgend jaar gewoon de colleges skippen. (Moet ik wel even de docent mailen, vragen of het mag, want officieel staat er een opkomstplicht voor.) En ik heb zin om te beginnen aan een werkstuk over Finland, als ik dat af heb, dan kan ik wederom de colleges van een vak skippen. Zoo dom om de laatste loodjes te laten liggen Maar 't komt wel goed
Nu slapen Morgen m'n boekenkast een beetje opruimen, zodat alle studie-dingen op orde zijn. Dan beginnen.

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 22:49.
Oud 06-04-2007, 23:27
kroot
kroot is offline
Eindelijk heb ik die xylofoonstokken gevonden. Ook nog een beetje gewerkt, wat dingen besteld enzo. En net lui voor de tv gehangen, het was er echt heel koud.....en ik ben moe
Oud 07-04-2007, 00:43
Verwijderd
Ik voel me heel erg eenzaam en bang
Oud 07-04-2007, 06:04
Verwijderd
bah, het is nog veel te vroeg. Mijn ogen vallen dicht maar ik moet wakker blijven, zometeen werken. Ga ik het redden? Ja natuurlijk!
Hopelijk word ik van het fietsen een beetje wakker. Hoe moet dat volgende week? dan moet ik nóg een uur eerder op. Nouja, dat zijn zorgen voor volgende week.
Oud 07-04-2007, 06:18
Verwijderd
lang leve de energy-drinks!
Oud 07-04-2007, 08:20
WolterB
WolterB is offline
Juh, t gaat wel goed hier geloof ik

Zometeen voor t eerst soort van alleen leiding geven bij scouting, ben benieuwd hoe dat gaat
Oud 07-04-2007, 08:25
Yana
Yana is offline
@ Iedereen die op mij gereageerd heeft: dankjewel Friday, het was inderdaad zo'n klein stolletje. 150-170 kcal zou me nog heel erg meevallen. Als ik dat gisteren nou nog had geweten, had ik misschien meer avondeten gehad dan alleen 1 bakje yoghurt (mét 1 theelepel jam) en een beker groentesap.
Vandaag maar weer opnieuw beginnen. Drie maaltijden per dag is het maximaal haalbare op het moment, zeker met die enge zondag voor de deur .
Oud 07-04-2007, 08:34
Nijn*
Nijn* is offline
Het concert gisteren was echt supergaaf!! Heerlijke muziek en het was zo gezellig met Jp. en trouwens ook met de anderen. Met Jp. hoef ik me ook nergens voor te schamen, ik ben zo blij dat ik haar als vriendinnetje heb! Heb zo heerlijk gek gedaan en gedanst en gedronken en gewoon leukleukleuk!

Nu weer vroeg op, want over anderhalfuur moet ik op theater zijn, en de hele dag repeteren! Heb het voor elkaar gekregen dat ik vanavond om 18.00 mag beginnen op m'n werk. Dus ik ga om 17.00 weg van theater, dan ben ik om 17.30 thuis en ga ik snel eten en omkleden,, haha lekker gehaast weer!
Maar ik ben er klaar voor, ik ga zometeen lekker ontbijten en er fris & fruitig tegenaan!
Oud 07-04-2007, 09:42
Nona
Nona is offline
Mijn basisschoolvriendje is overleden. Motorongeluk, schedelbasisfractuur, op slag dood. Idioot dat dat soort dingen kunnen gebeuren eigenlijk. Ik had hem al lang niet gezien maar ik was er toch wel even stil van.

Ohja, zo dus even kaartje kopen voor zijn ouders.
Oud 07-04-2007, 10:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe word ik zo moe van hem... Al weken hikt hij ertegenaan dat hij dingen wil doen, maar steeds geen zin heeft om het te doen. En nu moet het op stel en sprong, omdat 't kapot is gegaan... En nu loopt mijn planning dus in de war. Great.
Oud 07-04-2007, 10:32
Verwijderd
jesus ik ben er echt niet bij ;-(
ik had met iemand afgesproken, mijn batt was leeg, stond uit.
Diegene heeft een uur op me gewacht. Ik kwam er net achter.
ze was niet boos maar het is stom van mij.
al de zoveelste keer.
ik moet nu echt mijn prioriteiten gaan stellen.

aaargh.
Oud 07-04-2007, 11:28
limoen16
limoen16 is offline
lekker gezellig op reis geweest, en daar verliefd geworden op een reisgenoot. Leuke week gehad, samen op de foto. Alleen de voorlaatste dag negeerde hij me helemaal. De laatste dag, toen we naar huis gingen, zwaaide hij wel naar me en lachte hij. Ik snap het ook niet meer.
Helaas heeft hij een vriendin, en ben ik niet helemaal zeker van mijn gevoelens aangezien ik op school ook al iemand leuk vond.
Bah, eerst vind je niemand leuk, en dan twee tegelijk.
Oud 07-04-2007, 11:42
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-04-2007 @ 10:42 :
Mijn basisschoolvriendje is overleden. Motorongeluk, schedelbasisfractuur, op slag dood. Idioot dat dat soort dingen kunnen gebeuren eigenlijk. Ik had hem al lang niet gezien maar ik was er toch wel even stil van.

Gecondoleerd! Heel begrijpelijk dat je daar toch echt even stil van bent, sterkte!
Oud 07-04-2007, 11:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-04-2007 @ 10:42 :

jeetje, sterkte meis! Logisch dat je daar eventjes stil van bent
Oud 07-04-2007, 12:25
Moustache
Moustache is offline
Ik heb eigenlijk best wel zin in zometeen
Oud 07-04-2007, 12:57
Verwijderd
Godver, als ik mn verjaardag niet wil vieren, dan vier ik m toch niet? Waar bemoei je je mee, ^%&^$$#!@!?

En trouwens, al zou ik het vieren, dan kwam er niemand. Want er is een ander feestje van iemand die obviously veel belangrijker is dan ik. Maar het maakt niet uit, ik was toch niet van plan het te vieren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten