Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo ongeveer?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus: Het gedrag van je vriendin is niet normaal, als zij niet aan jullie relatie wil werken en het dus wel best vindt dat jij je er rot onder voelt, dan moet je inderdaad misschien drastische stappen ondernemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Even een korte reactie voor de ts. :
Wat ontzettend vervelend voor je. En ik vind dat je wél argwanend mag zijn, want als ik in jouw schoenen zou staan zou ik me vreselijk onzeker en rot voelen. Het is moeilijk om te oordelen n.a.v. dit topic (hoewel je wel heel duidelijk en precies bent), maar je verdient het niet om zo behandeld te worden. Ik zou, als ik jou was, heel duidelijk naar haar toe zijn en zeggen wat je hier net typte: "lijkt me dat het einde nabij is" Sterkte ermee! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet dat ik dat eigenlijk niet had moeten doen. Voel me er ook best schuldig onder, ook omdat ik haar niet betrapt heb maar meer hem met zijn: ik hou van je smsjes... [kon haar ook niet betrappen, want haar verzonden smsjes worden niet automatisch opgeslagen of ze wist ze gelijk...] Dus eigenlijk komt er weer een probleem bij: dat ze me niet meer vertrouwd en ook al heeft aangegeven tijdens een gesprek of ze me nog in de toekomst wel kan vertrouwen... Voor mijn gevoel word het uiteindelijke probleem verschoven naar mij en de rollen omgedraaid... Ik vind het ook moeilijk om hiermee om te gaan... Al het bovenstaande geeft me wel meer zekerheid over dat het zeker niet klopt wat hij doet en wat zij allemaal van hem incasseert kwa tekst, want ik was niet zeker of datgene wat er bij ons afspeelt wel normaal is, en of ik het gewoon maar normaal moet gaan vinden... Laatst gewijzigd op 07-04-2007 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben ik ook niet van plan om dat te krijgen, ook niet als we uitelkaar gaan... Ik wil gewoon normaal een relatie en niet met zulke fratsen... Ik ben bang dat dat niet aan mij besteed is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat je perse ruzie moet maken om iets goed duidelijk te krijgen bij een ander (zou ook geen goede relatie zijn dan), maar echt aangename rustige gesprekken zijn het toch niet geweest neem ik aan? Oh, en een normale relatie gaat dit niet snel meer worden vrees ik...
Laatst gewijzigd op 07-04-2007 om 15:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We hebben het besproken en wel op de toon van dat ik het niet prettig vond. Ik heb ook gezegd dat ik hem hier niet in huis meer wou hebben, want na schooltijd als hij haar weer afzet hier bleef die nog wel eens koffie drinken en voordat ik thuis kwam was die weer weg. Maar dat werd ook niet goedgekeurd en fel tegeningegaan, ze zei dat ze toch wel een klasgenoot mee naar huis mocht nemen, omdat ze hier toch ook woont...om dingen voor school te bespreken...... We wonen in een hofje en mijn kameraad + vrouw woont er tegenover dus sociale controle is er wel...en het gebeurt eigenlijk iedere keer, behalve afgelopen keer, maar dat komt omdat ik er wat van gezegd had... Maar goed ik kan hem erook niet uitschoppen als het gebeurt, want ik ben braaf aan het werk tot vijf uur en moet dan nog eens 50km = 1 uur rijden om weer thuis te komen... Eigenlijk wil ik dat het goedkomt, maar eigenlijk weet ik ook wel dat het toch niet goed komt... Misschien ben ik dan ook wel te zacht in zulk soort dingen... |
![]() |
|
Euh... nee. Vertrouwen in je partner is goed, crusiaal zelfs binnen een relatie, maar het houdt een keer op. Echt kerel, wat ik er zo van kan zeggen: ze gaat zo vreemd als het maar kan. En dat zij er dan ook zo hard tegenin gaat en hat alleen maar steeds voor die gast loopt op te nemen
![]()
|
wat een vieze vent eigenlijk... ik bedoel hoe oud is je vriendin? 20 ofzo? Dan is hij 38. Moet hij zich niet eens bezighouden met mensen van zijn eigen leeftijd??
Ik verplaats me even in de situatie en als mijn vriend zo met een ander meisje/vrouw zou omgaan, tja, daar zou ik heel onzeker van worden. Ze zien/spreken elkaar vaak hoor! Voor schooltijd, op school, na school, bellen, smsen. Daar mag je toch wel wat van zeggen. Ik zou er boos van worden eigenlijk. Ik zou heel duidelijk zijn in wat ik ervan zou vinden en hoe KUT ik me erdoor voel! Jij mag dan miss niet kijken in haar telefoon, zij moet maar eens beseffen hoe dom zij bezig is. Ws gaat ze vreemd. ![]()
|||
Citaat:
En het spijt me erg, maar het heeft er alles van weg dat ze al is vreemdgegaan met 'em. Citaat:
All is fair in love and wwar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en je vriendin helpt hem natuurlijk door de moeilijke tijd heen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Behalve het daadwerkelijk betrappen van je vriendin in de armen van deze 18-jaar oudere knecht kan ik weinig voorbeeldne geven waaruit duidelijk blijkt dat je vriendin niet echt een hoge dunk van je geeft.
Dit meisje is echt verkeerd bezig, en die kerel betekent 'problemen'. Dat hele gemekker over huwelijksproblemen en het vele contact dat daaruit zou voortvloeien zijn allebij producten van zijn wens om jou vriendin te pakken. Duidelijk is dat ze geniet van de aandacht die ze krijgt van die vent. Was dit namelijk niet het geval geweest, dan was het nooit zover gekomen dat hij haar sms-jes stuurde met teksten als 'ikhouvanje'. De manier waarop zij met hem omgaat kan alleen maar ontstaan als zij willens en wetens het contact met hem blijft opzoeken, danwel op zo'n manier op hem reageert dat hij verder wordt aangemoedigd. Dit hele gedoe is zo verdacht. Die gast komt koffie drinken en is weerg weg voordat jij er bent? Zij maakt extra onkosten alleen om nog dat beetje extra tijd met hem door te brengen? Komop das niet goed. Als een meisje zichzelf een bepaald structureel nadeel oplegt om iemand te zien die ze toch al regelmatig ziet ..dat doen de meeste meisjes toch enkel in relaties? De vraag is dan ook niet of zij nog een gezonde romantische interesse in je koestert, want dat is zonder meer niet het geval. De vraag is enkel of die twee daadwerkelijk een affaire hebben. Ik neig ernaar om te zeggen van niet, omdat ze redelijk weinig moeite doen om dingen geheim te houden. Mensen die 'plezier' buiten de deur zoeken zijn zich vaak bewust van het feit dat ze iets doen wat de meeste mensen zien als verkeerd, en proberen dat dan ook krampachtig geheim te houden. Maargoed; je moet ermee kappen want ze heeft geen respect voor, anders deed ze dit niet en had ze naar je geluisterd toen je haar erop aansprak. Laatst gewijzigd op 07-04-2007 om 16:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haar gedrag is niet normaal. Dit gedrag voer je namelijk alleen maar uit als je heel erg veel om die persoon geeft (verliefd?) dat je zo vaak mogelijk bij hem wil zijn. Daar lijkt het hier wel op. Elke dag uren bellen/smsen, altijd met hem mee willen rijden. Ik zou hier wel flinke argwaan van krijgen! Confronteer je vriendin eens met het feit dat je denkt dat ze vreemd gaat. En dat ze dan lekker haar spullen mag pakken en bij die vent mag intrekken. Zal zijn vrouw leuk vinden ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Nou ja, voor de rest.. ik zou niet weten of ze nou echt is vreemdgegaan met hem, maar het lijkt erop dat ze wel iets gedaan hebben ja, want anders ga je als volwassen getrouwde man niet zulke smsjes sturen. Je vriendin geniet van de aandacht en vindt het waarschijnlijk heel leuk en spannend allemaal en ze kan dit zo blijven doen omdat jij het toelaat. Ze steekt geen energie meer in jou, ze doet geen moeite meer voor jou, al haar vrij tijd en aandacht lijkt aan die vent besteed te worden.. zo komt het althans over. Maar ze maakt echt een fout als ze denkt dat het niet meer nodig is om die tijd aan jou te besteden en als ze denkt dat ze jou toch wel 'heeft'. Want jullie contact is op deze manier gewoon aan het verwateren.. ook als je al een aantal jaar een relatie hebt is het belangrijk om dit soort aandacht juist aan elkaar te blijven geven in plaats van aan een "spannend tussendoortje" (of weet ik veel wat hij voor haar is). Als dit zo doorgaat groeien jullie gewoon uit elkaar.. en normaal gesproken zou ik zeggen dat ze er ook veel mee kapot maakt en dat jij er op een gegeven moment genoeg van hebt, je vertrouwen is weg en het is niet meer zoals voorheen. Maar jij komt zo twijfelend over, alsof je je afvraagt of er niet misschien toch niks aan de hand is. Er is wel wat aan de hand! Jullie relatie hoort niet zo te zijn van werken, eten en slapen. Al die aandacht die ze aan hem geeft hoort ze aan jou te geven.. kijk, een paar smsjes of wat bellen met een gewone vriend, okee. Maar dit is wat anders. En ze geeft hem prioriteit. Ik denk dat ze misschien zelfs wel denkt dat ze uiteindelijk bij jou wil blijven, maar dat ze geniet van het gevoel en de aandacht die ze van hem krijgt, misschien is ze wel verliefd op hem. Dit moet je niet accepteren, ookal maakt ze je wijs dat je haar moet vertrouwen en dat het niks betekent, ookal wordt ze kwaad en doet ze alsof jij veel te argwanend bent.. Mensen behandelen jou zoals jij je laat behandelen, als jij dit toestaat gaat zij niet uit zichzelf ineens denken van shit, dit kan ik niet maken. Als jij dit niet meer toestaat heeft ze toch een probleem en moet ze gaan kiezen. Tenzij jij sterk genoeg bent om die keuze voor haar te maken en de relatie te beëindigen, maar zo klink je op dit moment niet. |
![]() |
|
Gewoon 1 van de vele relaties die veel te lang geduurd heeft terwijl ze eigenlijk allebei iets heel anders willen en waar niets spannends meer in gebeurt, net als een baan die je al 10 jaar hebt en elke dag hetzelfde doet met dezelfde mensen in hetzelfde gebouw voor hetzelfde bedrijf, het is er omdat het moet.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan krijg je een erg nare situatie, waarin van alle kanten over de topicstarter heen wordt gelopen. Als hij nog niet eens tegen zijn vriendin hard kan zijn, wat gebeurt er dan wel niet als hij de confrontatie aan moet gaan met een veel oudere man die niet zo onzeker is? Laatst gewijzigd op 08-04-2007 om 10:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar dan nog, volgens mij is deze twijfel helemaal niet goed voor hem. Volgens mij is duidelijkheidbeter, of ze nou bij hem blijft of niet,hij weet dan tenminste waar hij aan toe is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |