Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2007, 13:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Toch nog leuke spontane ideetjes voor pasen Net met boodschappen allemaal lekkere dingen voor het ontbijt morgen in huis gehaald en daarna gaan we de hele dag relaxen in de sauna, pakte vanmorgen heel impulsief de telefoon en heb een reservering gemaakt En maandag wilden mijn ouders waarschijnlijk naar het strand ofzo en omdat vriendlief toch de hele dag scouting heeft, spreek ik dan daar lekker met ze af
Oud 07-04-2007, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Charly Brown schreef op 07-04-2007 @ 13:00 :
Nou hij belde me op op woensdagavond en zei dat hij niet verliefd op me was en me wel een geweldig meisje vond enzo en wel nog vrienden wou blijven maar dat het echt niks kon worden.
He verdorie kut.

Veel succes er mee
Oud 07-04-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 07-04-2007 @ 11:42 :
Combinatie vd 2 bovenstaande posts JA
alleen nu niet meer bovenstaand maar ja..
Oud 07-04-2007, 14:29
Verwijderd
Ik heb zin in maandag en dinsdag!
Oud 07-04-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 07-04-2007 @ 15:23 :
alleen nu niet meer bovenstaand maar ja..
En wat heb jij gedaan
Oud 07-04-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 07-04-2007 @ 17:27 :
En wat heb jij gedaan
uhm ja nou ik heb niets gedaan ik ontken alles ik doe net alsof er niets aan de hand is jij?
Oud 07-04-2007, 17:34
Bongalientje
Bongalientje is offline
Hij vindt me leuk, ik hem ook?
Of heb ik last van een gekrenkt ego en ben ik een egoistisch meisje?
Liever het laatste want er zou zoveel gezeur komen.. Maar hoe weet je dit?
Oud 07-04-2007, 17:47
Kwekky
Kwekky is offline
ik krijg er schijterij van
Oud 07-04-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Kwekky schreef op 07-04-2007 @ 18:47 :
ik krijg er schijterij van
Hij wil niet alles voor je laten vallen?
Oud 07-04-2007, 18:05
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
MCH schreef op 07-04-2007 @ 19:04 :
Hij wil niet alles voor je laten vallen?
ja ik zei nog dat hij naar mijn moeder moest luisteren
Oud 07-04-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Kwekky schreef op 07-04-2007 @ 19:05 :
ja ik zei nog dat hij naar mijn moeder moest luisteren
en toen zei hij: graag, want je moeder is een MILF
Oud 07-04-2007, 18:14
Kwekky
Kwekky is offline
nou nee
Oud 07-04-2007, 22:19
dwight88
dwight88 is offline

Vandaag lekker dagje samen gehad. Het was even geleden, maar gewoon ongecompliceerd lekker samen de hort op. En nu ligt ze tevreden languit te slapen, en ik aan mn verslagen. Hoe fijn

Maar vandaag was top, weer hoop voor de toekomst
Oud 07-04-2007, 23:34
__
__ is offline
ik ben gelukkig ...
sprak zij al SOG'end.
Oud 08-04-2007, 12:04
ST*R
ST*R is offline
Ik heb de laatste dagen zin om weer een vriend te hebben, en daar gebruik ik mn ex een beetje voor. Hopelijk gaat óf het gevoel snel weg, óf vind ik een hele leuke jongen.
Oud 08-04-2007, 12:37
Verwijderd
Hij is geweldig. <3
Oud 08-04-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 07-04-2007 @ 17:28 :
uhm ja nou ik heb niets gedaan ik ontken alles ik doe net alsof er niets aan de hand is jij?
Ja ehm precies hetzelfde IK heb ook niets gedaan tenminste heb het uit mijn geheugen gewist.
Oud 08-04-2007, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Drie maanden, tralalalala

(wel jammer dat we elkaar juist vandaag niet zien/spreken en pasen moeten vieren en zo)
Oud 08-04-2007, 13:45
ilse
ilse is offline
helemaal niets.
Oud 08-04-2007, 13:58
Verwijderd
Bluh, die paasdagen zorgen toch voor een dip(je) Lang niet gepost hier. Vandaag kan ik het geklef van mijn broertje en z'n vriendin er echt niet bij hebben.
Oud 08-04-2007, 14:09
Verwijderd
gooood good goood.
Oud 08-04-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 08-04-2007 @ 14:58 :
Bluh, die paasdagen zorgen toch voor een dip(je)
dat heb ik dus ook.. maar ben niet single ineens hoor
Oud 08-04-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-04-2007 @ 15:11 :
dat heb ik dus ook.. maar ben niet single ineens hoor
Gelukkig maar maar what's up?
Oud 08-04-2007, 14:24
snoopy
snoopy is offline
oh wauw wat een weekend!
vrijdagavond uit eten (met nog meer mensen erbij, maar toch), lekker gek doen op de fiets naar huis en heerlijk samen in slaap gevallen.
Gistermiddag samen boodschappen gedaan voor gisteravond en we waren echt zo'n irritant stel dat de hele tijd aan elkaar zit
Sowieso waren we het hele weekend erg 'knuffelig' enzo...
Vandaag konden we elkaar bijna niet loslaten terwijl ik m morgen weer zie (we gaan brunchen in het kurhaus in Scheveningen ).
Zo mag onze relatie van mij voor altijd blijven.
Oud 08-04-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 08-04-2007 @ 15:12 :
Gelukkig maar maar what's up?
Haha, zie MSN dus Heb gewoon dipje, voel me ziekjes, ben alleen bij mn schoonouders en moet aan school werken..
Oud 08-04-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 08-04-2007 @ 14:01 :
Ja ehm precies hetzelfde IK heb ook niets gedaan tenminste heb het uit mijn geheugen gewist.
precies! nou zou het alleen fijn zijn als bepaalde mensen me er ook niet aan zouden herinneren
Oud 08-04-2007, 14:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 08-04-2007 @ 14:58 :
Bluh, die paasdagen zorgen toch voor een dip(je) Lang niet gepost hier. Vandaag kan ik het geklef van mijn broertje en z'n vriendin er echt niet bij hebben.
*knuffel*
Ik ken het. Vanavond gaan we gourmetten met wat extra familie en normaal is hij daar ook altijd bij.

Samen binnenkort weer wat leuks doen?
Oud 08-04-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-04-2007 @ 15:52 :
*knuffel*
Ik ken het. Vanavond gaan we gourmetten met wat extra familie en normaal is hij daar ook altijd bij.

Samen binnenkort weer wat leuks doen?
Wij gaan dus exact hetzelfde doen...zonder hem Maar ja, ach.

Ja!
Oud 08-04-2007, 16:40
Luna
Luna is offline
ja goed, al zien we elkaar amper, áls we elkaar zien dan is het zo leukkk. <3
hij zei vrijdag: jeez, nou ben je alweer leuker geworden dan de vorige keer dat ik je zag.
en vanwege het feit dat hij helemaal niet complimenteus is of slijmerig is het leuk als ie dat zegt.
Oud 08-04-2007, 16:41
Luna
Luna is offline
huh we zijn allemaal paaseieren
Oud 08-04-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 08-04-2007 @ 15:45 :
precies! nou zou het alleen fijn zijn als bepaalde mensen me er ook niet aan zouden herinneren
Jaa dat ook ja. En ik ben nu wel heeeeeeel benieuwd dus eh, pm ?
Oud 08-04-2007, 19:04
wup
wup is offline
Leuk weekend gehad. Ik moest 3 dagen achter elkaar in groningen zijn, dus heb hem maar even als 'hotel' gebruikt, maar was erg leuk. Zijn huisgenoot was niet thuis, dus waren we eens met z'n tweeen. Hij heeft gister lekker gekookt en hij was echt enorm knuffelig enzo haha
Oud 08-04-2007, 20:03
Verwijderd
Moeilijk. Ik ben aan de andere kant van de wereld maar kan gewoon niet genieten omdat ik hem zo mis. Ik denk dat ik eerder terug kom dan gepland.. Maar daar ga ik vast spijt van krijgen .
Oud 08-04-2007, 20:44
Moby92
Moby92 is offline
Hmm.. ik ben single. Soms denk ik: ik zou wel graag een leuk meisje willen ontmoeten maar soms denk ik ook dat ik er helemaal geen zin in heb.
Oud 08-04-2007, 20:57
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb mijn gisteravond mijn ex gesproken tijdens het uitgaan. Hij wil me terug! Hij mist me, en hij houd zoveel van me. En hij vind het zo goed gaan met ons de laatste tijd dat hij denkt dat een relatie werkt.

Ik daarintegen heb er volgens mij helemaal geen behoefte aan. Ik denk dat ik altijd bang blijf dat hij het weer zomaar uit maakt, en ik weet niet in welke mate ik nog gevoelens voor hem heb. Ik hou nog wel van hem. Maar ik denk niet genoeg voor een relatie.

En ik heb natuurlijk al een paar keer 'gescharreld' met een jongen. En ik denk dat ik meer aan hem denk dan aan mijn ex.

Pff lastig allemaal. Maar ik wil er niet teveel over na denken. Het loopt wel zoals het loopt!
Oud 08-04-2007, 22:06
I C U
I C U is offline
Wow. Hele weekend samen geweest. Praktisch non-stop. Bijna eng, maar het voelde goed en nu mis ik hem terwijl hij nog maar net weg is. Te weird.
Het was leuk bij z'n ouders, het was leuk om met hem uit te gaan met mijn vrienden, vrijdagnacht was top en nou ja. Jeej.

Ik hoop dat dat vriendinnetje het onwijs naar d'r zin gaat krijgen in Ghana. Ik gun het haar echt! Ga dr waarschijnlijk wel missen...
Oud 08-04-2007, 23:10
luchtballon
luchtballon is offline
Ik stoor me er nogal aan dat als ik bel terwijl hij gezelschap heeft, hij nooit daarbij wegloopt, maar gesprekken door elkaar gaat lopen voeren, en dan neem ik kortaf afscheid en gaat hij nog sarcastisch lachen ook. pfrt.
Maargoed, nog steeds als ik er ben wel altijd leuk. Komt morgen weer.
Oud 08-04-2007, 23:39
Verwijderd
het is lang geleden dat ik zo verliefd ben geweest en godverrr wat was het prachtig vanavond. en hij vroeg of ik met hem mee wilde naar familiefeest, op 28 mei? en we hebben het pas 3 dagen .
haha
Oud 09-04-2007, 00:39
Earendil
Earendil is offline
Argh, eerst de hele avond met me lopen flirten en dan vervolgens een of andere kerel op z'n bek pakken. :gefrustreerd:
Oud 09-04-2007, 08:43
Orpheo
Orpheo is offline
woensdag tot en met vandaag ben ik bij haar geweest, en NEE, het is niet uit! damn, 6 dagen samen, en t voelt aan alsof t maar een dag of 2 is...morgen zie ik haar niet (maar dan komt m'n nieuwe gitaar aan...) en woensdag + vrijdag weer wel!

we gaan nu met z'n allen naar t strand, en daar heb ik echt de balle zin in... het is er fuckin' druk, lekker oefenen voor het crematorium in de auto, joepie! ach, zij zit naast me, dus t valt alleszins mee!

damn, ik hoop echt dat (mid)week(end)jes als dit nog vaak, heel vaak, plaats gaan vinden!!! <3<3<3
Oud 09-04-2007, 09:21
Qimm
Qimm is offline

fijnfijnfijnfijnfijn
Oud 09-04-2007, 10:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-04-2007 @ 15:24 :
oh wauw wat een weekend!
Zo, idd ja! Ik zit straks trouwens ook in scheveningen, alleen niet aan een paasbrunch in het kurhaus ben ik bang, of mijn ouders moeten dat nog als verrassing hebben

Anyway, mijn ouders (+broers?) komen me zo hier oppikken en dan rijden we lekker door naar scheveningen. Lekker wandelen, van het zonnetje genieten, ergens wat eten/drinken. Ja, wel zin in
Gister was ook echt heerlijk, dat onverwachte dagje sauna was echt helemaal hoe het zijn moest Zeker met dat mooie weer, konden na elke sauna heerlijk in het zonnetje liggen uitdampen buiten en heb ook nog een tijdje in de hangmat liggen dutten, kijkend naar hem <3 Helemaal tot rust gekomen en toen we de sauna uitliepen werden we door vrienden van ons gebeld of we zin hadden om 's avond langs te komen. Hebben daar met zijn 6en zitten kolonisten (mijn eerste keer en ik won nog ook bijna ) en uren zitten ouwehoeren. Was heel gezellig en daardoor ook wel erg laat, terwijl vriendlief vanmorgen om half 8 alweer uit bed moest en ik nog lekker kon blijven liggen
Oud 09-04-2007, 10:41
Verwijderd
het gaat top, het zonnetje doet me goed en ik heb het eigenlijk te druk om me om dingen zorgen te maken.. (en ook te druk voor een relatie stiekem)
Oud 09-04-2007, 10:48
stout!
stout! is offline
Ik ben weer thuis en dat vind ik eigenlijk ook altijd weer fijn.

Alleen nu kan ik nergens eten kopen .
Oud 09-04-2007, 12:04
Verwijderd
Ja eh goed Zie m'n vrienden lekker veel dit weekend.
Oud 09-04-2007, 13:16
woezel
woezel is offline
hij is eenklootzak en ik ook
Oud 09-04-2007, 13:29
Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 09-04-2007 @ 11:48 :
Ik ben weer thuis en dat vind ik eigenlijk ook altijd weer fijn.

Alleen nu kan ik nergens eten kopen .
in amsterdam wel

ot: ik zie hem zo.
Oud 09-04-2007, 13:37
Ramble On
Ramble On is offline
Vijf weken alweer.
Oud 09-04-2007, 14:13
Crimson
Crimson is offline
vanaf woensdag non stop bij hem geweest en net weer thuis, afkicken dus
Oud 09-04-2007, 14:36
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 09-04-2007 @ 14:29 :
in amsterdam wel
Het wordt echt tijd om naar Amsterdam te verhuizen. Volgend jaar .

Regels voor berichten