Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2007, 13:13
Nijn*
Nijn* is offline
Juist. Dit gaat echt geweldig. De opzet is nog niet eens klaar of ik krijg al gezeik. De kladversie van het eerste deel is inmiddels bijna klaar en ga ik zo opsturen. Dan moet nog de netversie geschreven worden, dan moet ik nog 20 pagina's over India doorlezen, de belangrijkste punten daarvan op een rijtje zetten (samenvatting maken dus), dan moet er nog een video gekeken worden over Vietnam, daarna moet de vergelijking nog gemaakt worden tussen Vietnam-India, dan moet die kladversie nog een netversie worden, tot slot moeten we nog de inleiding en de bronvermelding doen en alles 10x doorlezen tot het klopt.

Ik wil een voldoende, gaarne. Daar heb ik heus wel mijn hele paas-weekend voor over. Als zij nou gewoon dezelfde inzet toont, vind ik het prima. Ik zou graag mijn examenjaar beginnen met een voldoende voor deze PO, dus als het eventjes kan: DOE DAN WAT, STOMME DOOS! GRR, ik haat PO's die in tweetallen gemaakt moeten worden, want ik ben altijd degene die het uiteindelijk in elkaar kan flansen.
Oud 08-04-2007, 13:18
Verwijderd
moe, bagger, kut
Oud 08-04-2007, 14:47
rare kwast
rare kwast is offline
zo ronde 1 gehad.. klaargemaakt voor ronde twee en dan nu ronde twee.. de *pieeeep* herrie en puinzooi ronde..
en moi als klimrek

vergeef me dat ik niet sta te springen om mn neefjes te zien
Oud 08-04-2007, 14:58
Verwijderd
Jeej, Pasen. Vrij.

Ik heb verder nog iets te doen waar ik geen zin in heb, maar goed.
En mijn zusje is het haar van mn vriend aan het knippen (en nee, ze is geen kapster )
Oud 08-04-2007, 15:06
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik kan breien, en geen Latijn. Ik ga een poging doen om wiskunde te maken, en daarna ga ik wel weer wat anders doen.
Oud 08-04-2007, 15:07
Ann
Ann is offline
Jeeeh pws eindelijk af, dat werd tijd zeg Nu maar hopen dat het een voldoende wordt, ik vind van wel.
Oud 08-04-2007, 15:45
Verwijderd
In de zon liggen slapen <3 En ik ben niet eens verbrand! Wauw. Ja, dit is wel fijn.. Alleen dat m'n ouders ff doodvallen af en toe, .

En gisteren lag ik voor de 2e avond op rij pas om 4 uur in bed, oeps. Maar het was het waard
Oud 08-04-2007, 15:52
Ruudje
Ruudje is offline
Reageer dan maar lekker niet
Oud 08-04-2007, 16:37
Verwijderd
waarom voel ik me zo klote terwijl ik zo'n goed leven heb? waar slaat dit op? ik wil genieten van het nu, ik heb werk en een huis en een supergoede vriendin, ik mag me niet slecht voelen, dat gaat echt nergens over gewoon. boos op mezelf. wees niet zo'n psychopaat en ga iets nuttigs doen, kérel
Laat ik maar ophouden met mezelf in discussie te gaan, ook al is het wel zo extreem bizar om een meningsverschil met jezelf op te lossen jezus wat ís dit ik ben toch geen schizofreen oid
En dat allemaal omdat ik me nu sociaal aan het ontwikkelen ben en me intussen ook niks van sociale regels wil aantrekken, want dat maakt je speciaal en geeft je vrijheid
Oud 08-04-2007, 22:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Fijn samen ontbeten, een stuk gefietst, vanavond nog een heel eind gewandeld. En omdat ik vandaag niet op mijn computer kon heb ik driekwart van de reader van rekenen gelezen. Maar ik keek net mijn e-mail, is er ineens een deadline verschoven voor onze groepsopdracht... Daar had ik mijn dag ook wel aan kunnen besteden. *zucht*
Oud 08-04-2007, 22:53
Verwijderd
Ik ben een paasei
Oud 09-04-2007, 08:53
WolterB
WolterB is offline
Jeej, deze week gaat leuk worden
Oud 09-04-2007, 09:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Mushu schreef op 08-04-2007 @ 23:53 :
Ik ben een paasei
Ik ook!

Zo, dit was een kort nachtje, maar ik voel me helemaal . Niks aan de hand. Vriendjelief heeft er wat meer moeite mee. Ik heb op zich wel zin om naar de verjaardag van mijn zusje te gaan, maar ik heb geen zin in de stress van Vriendje vandaag. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat.
Oud 09-04-2007, 10:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Moby92 schreef op 08-04-2007 @ 14:03 :
Naja.. zo eens in de 2 jaar. Maar dit keer is het op de één of andere manier veel heftiger. Het is al een hele tijd geleden (ehm.. 95' ofzo) dat ze voor het laatst zulke ruzie hadden. En toen liep 't bijna uit op scheiden...

Naja, ik kijk het nog wel ff aan.
ja, dit zijn de dingen waar je liever voor wegloopt, die je helemaal niet wílt zien... Hoe gaat het nu? Hebben je ouders het geprobeerd bij te leggen of niet?
En met jou? Laat je ze weten dat je de ruzie hebt gehoord, wacht je af tot alles weer normaal is/lijkt?
Oud 09-04-2007, 10:54
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Yey, mijn vriendin gaat even mee want ik heb 0 richtingsgevoel . En eigenlijk moet ik daarna nog duisentveel doen .
Oud 09-04-2007, 12:39
rare kwast
rare kwast is offline
klote rug
en ja het is mooi weer.. en ik wil niet naar buiten.. ofzo
Oud 09-04-2007, 13:19
kroot
kroot is offline
Mijn zusje komt morgen langs!! En mijn leerlinge heeft 52 punten op het concours gehaald, ben ik ook wel trots op, alleen stelt dat concours niet zoveel voor.
To-do lijst voor vandaag:
-winterkleren in kast vervangen door zomerkleren
-kamer opruimen
-was opvouwen
-slagwerk oefenen
-piano oefenen
-eten klaarmaken
Oud 09-04-2007, 13:43
Verwijderd
Ik ga maar vast koken, want ik heb honger...dan eet ik vanavond nog wel een boterham ofzo.
Oud 09-04-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2007 @ 14:43 :
Ik ga maar vast koken, want ik heb honger...dan eet ik vanavond nog wel een boterham ofzo.
Smakelijk!

4 dagen in bed gelegen, joepie..

Straks even fietsen met E. Heb er echt zin in.. Het is ook zo'n lekker weer...
Oud 09-04-2007, 14:02
Moby92
Moby92 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 09-04-2007 @ 11:54 :
ja, dit zijn de dingen waar je liever voor wegloopt, die je helemaal niet wílt zien... Hoe gaat het nu? Hebben je ouders het geprobeerd bij te leggen of niet?
En met jou? Laat je ze weten dat je de ruzie hebt gehoord, wacht je af tot alles weer normaal is/lijkt?
De sfeer is nogal gespannen, ik heb ze niet laten weten dat ik iets heb gehoord. Naja.. m'n pa die vertrok natuurlijk meteen na de ruzie. En die kwam die avond weer thuis. Wat hij heeft gedaan weet ik niet. En m'n moeder die was natuurlijk nogal heel chagerijnig. De sfeer tijdens het avondeten was ook niet erg leuk.. ik hield m'n mond maar en begon meteen daarna met afruimen.

Ik denk dat ik me er maar beter even buiten kan laten...
Oud 09-04-2007, 14:37
Verwijderd
ik maar hopen dat ie online zou komen, komt ie nog online ook! en nu heb ik niets te zeggen en wilde ik dat ie niet online was gekomen...
Oud 09-04-2007, 14:52
Verwijderd
Ik verkeer in een tweestrijd... op meerdere punten nog wel. Aan de ene kant vind ik het hier fijn, want dan houd ik een oogje in het zeil en ergens is dat 'veilig'. En het is fijn, want mijn kat is hier. Maar aan de andere kant is het hier alles behalve goed, want het gaat slechter met haar en hij doet eigenlijk niet veel anders over haar zeuren. En dat is weer niet goed voor mij, want dan ga ik me weer meer zorgen maken, en heb ik weer totaal geen zin om hier weg te gaan. Maar toch weet ik dat ik gewoon mijn leven moet leiden en alles, maar het blijft wel moeilijk. Verder ben ik eigenlijk al 3 weken ziek en het houdt maar niet op. Iedereen zegt dan wel tegen me dat ik rust moet houden, etc., maar dat doe ik ook, maar het helpt geen zier! En nu komt er ook nog eens bij dat ik het even helemaal gehad heb met mijn studie. Het wil niet meer, ik vind het leuk hoor, maar niet als 100% levensopvulling. Ik vind het leuk als deel van iets, maar niet als het enige wat ik doe. En als ik dan die docenten hoor zeggen: ach joh, daar ga je toch gewoon een aantal vrije middagjes in de week een uur of 3 aan zitten? Dan word ik zoo boos! Dan denk ik: goh, heb ik dan vrije middagjes? Iedereen zegt dat maar, maar als ik dat allemaal zou doen zou de week wel 2 keer zo lang mogen zijn! Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik merk steeds vaker dat dit niet is wat ik mijn hele leven wil doen. Ik wil ook andere dingen doen. Sowieso die andere studie dus, maar ook gewoon muziek maken, mensen zien, lol maken, sporten, etc. En ik hou er niet van om dingen half te doen. En ik weet dat ik nu al 3/4 jaar gehad heb en dus nog maar 1/4 moet, maar ik heb er gewoon écht geeeen zin meer in. Ik moet nog zooooveel doen en ik wil dit gewoon niet meer...
Maar ik moet door. En ik moet vandaar eigenlijk nog heeeel veel doen. Meer dan ik kán doen. Bahbahbah!

ik hou niet van klaagzangen, maar ik kan er nu even niet veel meer van brouwen...

Laatst gewijzigd op 09-04-2007 om 14:55.
Oud 09-04-2007, 15:10
IcedEarth
IcedEarth is offline
ik verveel me. Heb 2 weken vrij van school om het portfolio te fixen enzo.... maar ik ben zo'n nerd die bijna alles bij houd. En ben in twee (halve) dagen door werken wel klaar. Dus maar extra veel stage en vrienden geplant enzo, bij mn moedyy rond hangen en koekjes bakken enzo
Oud 09-04-2007, 15:16
Verwijderd
Ik hoop dat ik scheikunde nog op tijd geleerd krijg, en anders maar even geen hoog punt, met een voldoende moet toch ook goed te leven zijn? Zelfs al wordt het een onvoldoende. Nouja, dan morgen de toets en daarna leren voor woensdag, naar de di"etiste en 'savonds nog vergadering op het werk waar ik natuurlijk eignelijk geen tijd voor heb. Wiskunde donderdag zal ik wel gaan verknallen aangezien ik daar 'echt te weinig tijd in heb gestoken de afgelopen periode en dan nog vrijdag biologie en dan ben ik er weer vanaf . Oja, ondertussen moet ik ook nog mijn boek uitlezen... Nouja, komt goed, komt goed...
Oud 09-04-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 09-04-2007 @ 16:10 :
ik verveel me. Heb 2 weken vrij van school om het portfolio te fixen enzo.... maar ik ben zo'n nerd die bijna alles bij houd. En ben in twee (halve) dagen door werken wel klaar. Dus maar extra veel stage en vrienden geplant enzo, bij mn moedyy rond hangen en koekjes bakken enzo
ik ben jaloers!
Oud 09-04-2007, 15:53
Verwijderd
Verliefd op een hele leuke jongen, kan nergens anders meer aan denken. Pfff, is heel goed voor mijn schoolwerk.
Ik wil dat de week snel voorbij is, dan kan ik lekker dansen en misschien zie ik hem dan
Maar eerst nog blokken voor mijn wiskunde PO die ik vast en zeker ga verknallen, tussendoor zorgen dat ik eindelijk de moed heb om van msn af te gaan (maar misschien komt hij online)

Voel me heel bagger, en vraag me nu toch echt af waarom geen enkele jongen die ik leuk vind, mij ook leuk vind.
Ik ben zelfs zo slecht vandaag dat ik hoop dat hij ruzie krijgt met z'n danspartner, zodat ik z'n danspartner kan worden. Oh hell, hopeloos allemaal.

ik ben wel blij met dit topic, ik kan alles kwijt wat ik wil zonder dat ik gezeur krijg
Oud 09-04-2007, 15:59
Verwijderd
morgen en overmorgen ook nog vrij <33
Oud 09-04-2007, 16:12
moon
moon is offline
Genoeg te doen gehad de afgelopen dagen, vrijdag weer een beetje vergeten. Vrijdag had ik een paniekbui toen ik mijn bericht op 't forum achterliet. Ja ik ben een dramaqueen maar geen woord van wat ik schreef is gelogen. Het gesprek is verlopen zoals ik schreef en daar zit ik nog steeds erg mee in mijn maag. Ik wil nu eigenlijk gewoon echt niet meer naar stage toe, want waarom zou ik het mezelf aandoen om me ook dat laatste restje zelfvertrouwen af te laten pakken? waarom ga ik geen dingen doen waar ik goed in ben? Waarom verspil ik mijn tijd aan dingen die me niet lukken en die al mijn zelfvertrouwen afpakken? maar ja...als ik niet ga...dan is het ook wel definitief over met deze studie. Moet ik voor mezelf kiezen of voor mijn opleiding, wat is het beste? lastig hoor.
Oud 09-04-2007, 16:35
Meissiej
Meissiej is offline
Muziek! Ik houd ervan, zou echt niet zonder kunnen.
Oud 09-04-2007, 17:52
Yana
Yana is offline
Oh God, ik voel me zo slecht. Die hele paashaas heb ik opgegeten, 1106 kcal aan chocola Daarna meteen naar de badkamer gerend, geprobeerd over te geven (5x) maar verder dan kokhalzen, nog meer keelpijn en wat slijm kwam ik niet. Oh wat stom. Ik haat mezelf nu echt
Oud 09-04-2007, 18:13
darkfairy
darkfairy is offline
de dag begon lekker helemaal overstuur geraakt doordat ik een glas ranja op had en nog wat gedronken had het gelijk uitgebraakt verder de hele dag mijzelf rot gevoeld en niks gegeten vandaag want we aten friet en dat kon ik gewoon niet eten
verder niet veel gedaan vandaag
Oud 09-04-2007, 18:17
Moby92
Moby92 is offline
Citaat:
Yana schreef op 09-04-2007 @ 18:52 :
Oh God, ik voel me zo slecht. Die hele paashaas heb ik opgegeten, 1106 kcal aan chocola Daarna meteen naar de badkamer gerend, geprobeerd over te geven (5x) maar verder dan kokhalzen, nog meer keelpijn en wat slijm kwam ik niet. Oh wat stom. Ik haat mezelf nu echt
Ach komop, het is maar 1x per jaar pasen

Neem anders een balansdag als het je echt zo dwars zit.
Oud 09-04-2007, 18:18
Yana
Yana is offline
Citaat:
Moby92 schreef op 09-04-2007 @ 19:17 :
Ach komop, het is maar 1x per jaar pasen

Neem anders een balansdag als het je echt zo dwars zit.
Dat doe ik ook echt wel.
Oud 09-04-2007, 18:21
Pruts0r
Pruts0r is offline
@Yana: Ik heb je posts niet gevolgd, maar volgens mij ben je dus wel aan het lijnen, maar af en toe, zoals nu met Pasen vind ik best wel dat je de teugels een beetje kunt laten vieren hoor Je moet ze niet altijd te strak gespannen houden

OT: Ik heb echt een bloedhekel aan mn vader, zeker nu ze een nieuwe caravan gaan kopen en pasgeleden nog niet eens geld hadden (zeiden ze) voor dat kleine beetje dat ze nog moesten betalen voor die danscursus van een jaar geleden...

Ik ben benieuwd hoe zij zich voelen als ik op hun verjaardagen en met vader- en (stief)moederdag zeg dat ik niets kan kopen wegens geldgebrek en vervolgens een grote aankoop doe en dan laat zien wat ik ermee kan....

Mja, dat is dan weer mezelf verlagen tot hun niveau. Ik wil wel nog eens een keertje met pap alleen praten, maar ik betwijfel of dat zin heeft, aangezien mn stiefmoeder daar thuis de broek aanheeft. Ze wilden sowieso niets voor mij betalen, omdat mn moeder iets had gedaan toen ze pas alleen zat ofzo, wat volgens hun niet door de beugel kon. Wel dom dan dat ik daar de pineut van ben. En emotionele steun hoef ik ook niet op te rekenen en behandeling naar mn leeftijd ook niet, want ik ben dan wel autistisch, maar dat wil echt nog niet zeggen dat ze me maar moeten behandelen als iemand van 10 ofzo

Mja, dat zal bij hun toch niet doordringen, aangezien ze daar nog niet eens interesse in me tonen, net zoals het grootste deel van die tak van de familie... Mja, je bent autistisch he, dus dan kun je niets Gelukkig weet ik wel beter
Oud 09-04-2007, 18:27
Sagana
Sagana is offline
Ik wilde dat elke avond en nacht was zoals die van gisteren of eergisteren. <3
Na het weekend moet ik altijd afkicken. En nee, dan bedoel ik niet van drank ofzo, maar gewoon van het plezier.
En ik wil opnieuw afspreken met hem. Volgend weekend er toch maar iets over zeggen... Vragen kan geen kwaad, toch?
Oud 09-04-2007, 18:32
Verwijderd
@Pruts0r
goed dat je je niet verlaagd tot hun niveau!! Je laat dan zien hoe sterk jij bent en hoe volwassen. Zie je ook dat volwassenen heel kinderachtig kunnen zijn.

En over dat autistische, mijn broertje is ook autistisch en kan heel veel dingen veel beter dan ik, dus ik weet zeker jij ook(weet je zelf ook) en laat dat maar eens aan je familie zien!

Ik hoop wel dat je toch door kunt gaan met dansen, als ze dat niet meer betalen voor je, want dansen is te gek!! (daar ging mijn kinderlijke kant weer aan de slag )

OT. ik durf hem maar niet te vragen of hij iets leuks wil doen....pfff en dan vindt iedereen mij heel zelfverzekerd, ik denk dat ik zelf wel beter weet wat ik wel en niet ben!!!
Oud 09-04-2007, 18:43
Verwijderd
In juni met m'n ouders naar Curacao. Zin in.

Verder voel ik me raar.
Oud 09-04-2007, 18:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-04-2007 @ 19:43 :
In juni met m'n ouders naar Curacao. Zin in.

Verder voel ik me raar.
Ik ga in juli naar Duitsland, maar ik mag nog niet eens een hele goede vriendin meenemen, want "ze gingen niet zomaar iedereen meenemen" WTF, als ze wisten wat voor contact ik met dr had zouden ze wel anders reageren, mja als ze me niet begrijpen....
Oud 09-04-2007, 18:59
Verwijderd
Hmm, wat ben ik dromerig. Nu wil ik een mede-dromer.

Morgen moet ik naar de orthopeed en ik ben bang, want dan is het zo echt, een scheur in je miniscus. Daarna hup door naar Maastricht voor de cursuspresentatie, de volgende ochtend vergaderen, weer terug naar huis, naar de orthodontist, spullen pakken en de donderdag vroeg naar parijs (huppel). en dan heb ik nog niet eens mn blokboek uitgeprint, de onderwijsgroep voorbereid, mn nieuwe boeken gekocht, de vakantie voor deze zomer geregeld, naar de bieb geweest, en en en. Jeetje, ik heb echt een druk leven tegenwoordig. Hoe kom ik er bij dat ik volgend jaar én een andere studie (met heel wat meer studieuren) én bij het bestuur van toneel kan én alles kan blijven doen wat ik nu doe?
En pfff, ik moet eens wat minder eten als ik niet kan sporten, dit voelt niet lekker.
Oud 09-04-2007, 19:01
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Quis schreef op 09-04-2007 @ 19:59 :
Hmm, wat ben ik dromerig. Nu wil ik een mede-dromer.
Ik wil wel meedromen Doe ik toch heel veel de laatste tijd
Oud 09-04-2007, 19:58
Yana
Yana is offline
Ik ben echt zo ontzettend bang. Ik wil wel groot en stoer doen, doen alsof het me allemaal niet kan schelen dat ik morgen dat kennismakingsgesprek heb maar ik voel me gewoon heel klein en eenzaam van binnen.

Ik had het zo nodig om nog even in zijn armen weg te kunnen kruipen vannacht, om nog even te voelen dat ik dit niet allemaal alleen hoef te dragen. Dat het bestaat; samen zijn. Vertrouwen. De wereld is boos en gemeen, maar daar binnen in kan liefde bestaan. Ineens ging het allemaal niet door en ben ik hier; alleen.

Het was allemaal al zo eng, om een uur lang te gaan praten over mijn al-dan-niet bestaande eetstoornis... maar voor mijn gevoel is het écht alleen maar erger geworden nu ik weer dat ik daarvoor naar Rintveld moet. Het komt zo dichtbij... Over Rintveld lees je in blaadjes waarin meisjes hun ervaringen vertellen. Je leest er over op weblogs, tijdschriften, fora. Op plaatsen waar mensen duidelijk weten dat ze anorexia hebben, of boulimia, of NAO. Op plaatsen waar geen twijfel meer bestaat over hun ziek zijn. Nooit van mijn leven had ik gedacht dat ík daar zou komen, al is het maar voor een kennismakingsgesprek.

Waar eindig ik? Hoor ik daar wel? Is het niet allemaal één groot toneelspel? Het leven.. waarom mag ik het niet laten vallen? Steeds maar weer die vraag..wanneer zal ik toegeven dat het erg genoeg is? Wat moet er gebeuren om mij te laten zien wat ik doe? Ik weet het antwoord, en dat maakt de hele situatie alleen maar ernstiger. Want nooit zal ik 100% erkennen dat ik ziek ben, niet zolang ik nog kan genieten van eten. Niet zolang ik niet laxeer of overgeef. Niet zolang ik niet op bijna niks leef. Niet zolang ik nog (soms) kies voor kaas ipv een ultra-light beleg. Pas als ik dat allemaal niet meer doe, dan zal ik erkennen dat ik ziek ben. De vraag is alleen..wil ik het zover laten komen? Waar stop ik? Misschien ben ik wel gedoemd om ongelukkig te zijn. Per slot van rekening ben ik al jaren niet meer echt gelukkig geweest.
Oud 09-04-2007, 20:04
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Yana schreef op 09-04-2007 @ 20:58 :
Ik ben echt zo ontzettend bang. Ik wil wel groot en stoer doen, doen alsof het me allemaal niet kan schelen dat ik morgen dat kennismakingsgesprek heb maar ik voel me gewoon heel klein en eenzaam van binnen.

Waar stop ik? Misschien ben ik wel gedoemd om ongelukkig te zijn. Per slot van rekening ben ik al jaren niet meer echt gelukkig geweest.
Is het mss niet beter als je die eetstoornis op kunt lossen door zoiets? Het is wss wel heel moeilijk, maar als je ervan af bent, lucht dat zeker op

Ik denk niet dat je gedoemd bent om ongelukkig te zijn. Ik heb me ook jarenlang niet gelukkig gevoeld, maar alles komt weer goed Dat heb ikzelf ook gemerkt, al heeft het 17 jaar geduurd voor ik me echt gelukkig voelde.... Ben daar niet te bang voor Het komt wel goed *knuf*
Oud 09-04-2007, 20:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik wil alleen even paasei lezen
Oud 09-04-2007, 20:44
Verwijderd
ik wee t ammel nie meer.
Oud 09-04-2007, 20:48
Nebel
Nebel is offline
Ik ben ziek en ik moet woensdag presenteren... Het cijfer daarvoor telt voor 20% mee als tentamencijfer en dat ook nog eens voor al mn projectgroepleden.

GEWELDIG.
Oud 09-04-2007, 21:17
darkfairy
darkfairy is offline
ik schaam me voor mezelf
Oud 09-04-2007, 21:28
Nijn*
Nijn* is offline
Ik stel iedereen teleur en maak mezelf kapot, en wanneer houd het op? Ik moet die knop weer omzetten en anderen niet beschuldigen van dingen waar ik me net zo goed schuldig aan bevind. Ik kan wel janken, en ik wil morgen helemaal niet naar die stomme therapie.

Het is af. Mijn PO is eindelijk af. Ik had verwacht minstens tot 1 uur vannacht door te moeten gaan, maar het valt me mee.
De bronvermelding, voorkant, inhoudsopgave en bijlagen doen we morgen in het tussenuur. Het grootste gedeelte is af.
Eindelijk. Nu nog hopen dat ik een voldoende haal, als is het een 5.5....
Oud 09-04-2007, 21:56
Verwijderd
Ik heb een vacature gevonden van werk dat ik wel wil doen, maar nu hoop k maar dat ik snel genoeg ben. *zucht*

Ik wil nu al bellen! Niet morgen!
Oud 09-04-2007, 22:58
rare kwast
rare kwast is offline
@ mushu.. wat, waar en leuk alvast succes met het reageren (dat vind ik al een hel )

----
ik ga maar eens richting bed.. we gingen 'pas' half 9 eten en rolde (bijna letterlijk ) van tafel rond 10 uur
morgen een rustig dagje en woensdag werken
Oud 09-04-2007, 23:21
Tink*
Tink* is offline
Ik heb het gevoel alsof er iets gaat gebeuren. Ik weet niet wat en ik weet niet of het positief of negatief is, maar er gaat iets gebeuren. Vreemd voorgevoel.

Donderdagnacht was vreemd en ik voelde me weer net zoals vorig jaar. Vrijdag ook de hele tijd. Dat was echt zo vreemd. Ik kreeg bijna een paniekaanval maar na erover gepraat te hebben met wat mensen ging het allemaal wel weer. Ik moet me niet zo druk maken. En nou ja, heel apart gevoel. Ik ben blij dat ik nu veel stabieler ben, hoewel dat de laatste tijd weer een beetje weg is en ik vraag me af waar het door komt. Ik was echt helemaal van de kaart. Ik ben benieuwd naar morgen, misschien had ik hem donderdagavond toch de echte reden moeten vertellen, dat ik gewoon slecht ben in één op één gesprekken met mensen die ik niet goed ken. Ach, zoveel mensen hebben toch al een verkeerd beeld van mij, dan kan dit er ook nog wel bij. En ik hoop dat er morgenochtend bepaalde mensen niet toevallig in dezelfde bus als ik zitten, ik heb geen zin in ongemakkelijke situaties. Vooral niet met mijn ex-beste vriend (wat een term ), als hij de vriendschap opgeeft is het niet mijn schuld.

Oh en verder zijn sommige mensen zo gaaf! Jammer dat ik ze niet zo vaak zie. Echt, vorig weekend was gewoon echt leuk! Ik vind het echt tof dat het gewoon als vrienden aanvoelt, terwijl ik ze maar eens in de drie/vier maanden zie. En hij, oh hij. Ik heb maar besloten dat ik dingen zijn gang moet laten gaan, want ik wil het niet weer verpesten. Dan duurt het maar lang en komt er weer niets uit, want ik er geen wederzijdsheid in, dat durf ik niet eens. Liefdesgebied is echt mijn onzekerste punt, die deuken gaan er gewoon niet meer uit.

Regels voor berichten