|
|
Citaat:
Trass schreef op 06-04-2007 @ 17:15 :
Ik denk dat hij 'm niet gebruikt om kleren mee te wassen Je krijgt geen kater want je raakt in coma en voelt nergens iets van. Ik wens een nieuw huisdier! OT: Je krijgt je koekjes, maar je ontwikkelt na de eerste hap een zeer ernstige en ongeneselijke allergie voor chocolade. Nooit zul je meer van de heerlijke smaak van chocola kunnen genieten. Ik wens een vriendin die wel op tijd kan komen. |
||||
|
|
|
Speciaal voor jou het concert, afscheidsconcert want na die avond met alleen jou als (ontzettend slecht) publiek wil niemand meer naar de muziek luisteren en verdwijnt alle muziek langzaam?
Ik wil dat het weer half 5 is, maar dat ik andere (leuke)dingen meemaak in het laatste uurtje |
||||
|
|
|
je wordt geen paasmaaltijd (???) maar een eendagsvlieg, oeps de dag is voorbij en je hebt niets goeds gedaan. De dood van een eendagsvlieg is zwaar in de hel..??
Ik wil een kopje lekkere en warme earl grey thee met melk en verder niets.. Zonder dat ik het omgooi, met alle kans om het te drinken. |
||||
|
|
|
je computer is zo sloom, dat je een nieuwe koopt. Daarna gaat hij ineens sneller, heb je hem voor veel te weinig geld verkocht
ik wil dat de plaatjes van googletalk op mijn computer in urls werken.. ofzoiets |
||||
|
|
|
Citaat:
kunst schreef op 08-04-2007 @ 19:05 :
je computer is zo sloom, dat je een nieuwe koopt. Daarna gaat hij ineens sneller, heb je hem voor veel te weinig geld verkocht ik wil dat de plaatjes van googletalk op mijn computer in urls werken.. ofzoiets ik wens een goede nachtrust.. |
||||
|
|
|
Tijdens de reis naar jou toe viel diegene die de thee naar je toe bracht over het Perzische tapijt en morste vrijwel alles van de kokende hete thee over je kleding heen. Ook het kopje waar de thee inzat is niet heel gebleven, maar ligt in gruzelementen en als confetti over je tapijt verspreid.
Mijn wens: Woensdag snel mijn tentamens allebei supergoed maken! |
||||
|
|
|
Dat gebeurd, maar je schrijft de verkeerde naam er boven. De grootste kneus van de school krijgt jouw Tentamens.
De schoolleiding komt er achter en kickt je van school.. Ik wil tot en met 1 juni geen jongens meer leuk vinden/zoenen/verliefd worden/sexen. Daarna weer wel! |
||||
|
|
|
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-04-2007 @ 19:25 :
Je wordt kapot geschoten door Mel Gibson (ga Lethal Weapon 2 maar kijken) Ik wens een miljard euro.
|
||||
|
|
|
Citaat:
leekah schreef op 09-04-2007 @ 13:39 :
Spoiler
Je krijgt je *knuff* maar de persoon die 'm aan je geeft is gelijk helemaal obsessed door je en begint je te stalken. Ik wil minder vergeetachtig zijn Ik wens dat ik haar gelijk herkend had |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Daboman schreef op 09-04-2007 @ 14:16 :
Je onthoud alles. Ook het telefoonnummer van de Amerikaanse president. Helaas hebben terroristen daar wel oren naar. En ze zullen alles doen om het uit je te krijgen. Ik wens dat ik haar gelijk herkend had ![]() Je herkent haar (doel je hiermee op mij of op iemand anders? ) gelijk maar zij jou niet en ze wil je ook niet kennen.Ik wens iemand die mijn huishouden voor me doet |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 15:15 :
Je krijgt iemand die het huishouden voor jou en de rest van de familie doet. Die iemand neemt helaas wel al je spulletjes mee. Ik wil een krant. Ik wil graag een nieuwe televisie
|
||||
|
|
|
die krijg je, een hele mooie nieuwe. Hij is helaas heel groot en zwaar dus je kunt hem nooit van je bed afhalen. Is ook niet een handige plek om een tv neer te zetten: In bed.
Maar gelukkig werkt de tv niet, dus je mist niets. ik wil al mijn economie geleerd hebben |
||||
|
|
|
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:43 :
Door deze overload aan kennis verdwijnt alle andere kennis uit je hoofd. Ik wil dat deze wens niet verpest wordt. Ik wens discipline |
||||
|
|
|
Citaat:
Martino87 schreef op 09-04-2007 @ 17:51 :
Je krijgt een wensput, maar er ligt een grote steen op, zodat je hem niet kunt gebruiken, en er dus niks aan hebt. Ik wil graag dat iemand voor mij mijn huiswerk gaat maken en het ook nog eens goed maakt. Ik wil een supergroot nieuw bed!
|
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! | Mariekje* | De Kantine | 30 | 23-05-2008 07:40 |
| wat saai zeg... #17 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 08-09-2007 23:59 |
| Corrupt the wish #2 | Dark Phoenix | De Kantine | 500 | 17-08-2007 13:05 |
| Verbeter de wens van de gene boven je.. | Evil Monkey | De Kantine | 19 | 14-06-2007 18:38 |
| Corrupt the wish #2 | gaming champion | De Kantine | 1 | 04-06-2007 11:24 |
| De DK topics! | Verwijderd | De Kantine | 51 | 30-05-2007 08:56 |