Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2007, 01:20
Magican
Magican is offline
Ook ik vind je een loser.
Oud 06-04-2007, 09:26
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-04-2007 @ 21:18 :
je zit iemand te quoten die pas na jou komt
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 09:29
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 06-04-2007 @ 10:26 :
je zit iemand te quoten die pas na jou komt
Mijn eerste post was niet zo netjes. Dus ik dacht, ik verander het

OT: ik had vandaag een soort van date, maar hij belt niet en ik weiger hem te bellen.
Oud 06-04-2007, 10:41
dallie
dallie is offline
Citaat:
kunst schreef op 06-04-2007 @ 10:29 :
Mijn eerste post was niet zo netjes. Dus ik dacht, ik verander het

OT: ik had vandaag een soort van date, maar hij belt niet en ik weiger hem te bellen.
Hoezo?
Oud 06-04-2007, 10:43
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dallie schreef op 06-04-2007 @ 11:41 :
Hoezo?
hoezo het eerste of het laatste?

het was niet netjes omdat het over een forummer ging, die niet weet dat ik kunst ben.

Ik ga niet bellen omdat.. huhm.. nou hij zo zeurde
Oud 07-04-2007, 09:20
Eternal Fantasy
Eternal Fantasy is offline
Worst date ever... Ehm, even nadenken *denkt diep na*.

Ja, ik weet het! Met mijn toenmalige vriendinnetje. We hadden al verkering, een week of drie, en niet serieus gezoend (alleen op wang zeg maar). Ik wist dat zei niet zo van dat kleffe houd met anderen erbij. Dus, ik dacht, dan spreken we toch wat af? Ze had niet echt inbreng, dus het was up to me. Ik heb toen het idiote voorstel van een picknick gedaan, we zaten immers in een bosrijke omgeving. Ik had alles mooi verzorgd, picknick kleed, salades, broodjes, drinken, EN pepermunt en dergelijke. Het was echt über gezellig, maar ze wilde niet zoenen. We hielden innig van elkaar, dus ik snapte het niet zo goed. Blijkbaar was het wat te intiem. Nou, goed, nog uren zitten praten, naar een kasteel in de buurt geweest, en daarna haar naar huis gebracht. Weer niets gekomen van die zoen (terwijl ik toch echt niet uit mn mond stonk). Later die dag, 's avonds ofzo, stuur ik haar een email, dat ik het een topdag vondt, en met de vraag waarom ze niet wilde zoenen (wel wat subtieler uiteraard). De reactie was dat ik haar eerste vriendje was, en dat ze niet zo goed durfde. Na drie maanden verkering te hebben gehad, hebben we nooit gezoend. Ik heb het haar verschillende keren zo vertrouwd mogelijk doen aanvoelen, maar ze wilde steeds niet.

Niet echt een worst date, maar ook niet echt wederzijds vertrouwen.
Oud 07-04-2007, 09:32
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 10:20 :
verhaal
En hoe oud was ze toen??
Oud 07-04-2007, 09:39
Eternal Fantasy
Citaat:
Muchacha schreef op 07-04-2007 @ 10:32 :
En hoe oud was ze toen??
De vraag is of je het wilt weten. Zij 20, ik 19.
Oud 07-04-2007, 10:02
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 10:39 :
Oops, dat heb je nog lang volgehouden
Oud 07-04-2007, 10:14
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Vind het wel goed van je dat je zo geduldig was, eigenlijk
Oud 07-04-2007, 10:18
Eternal Fantasy
Citaat:
Muchacha schreef op 07-04-2007 @ 11:02 :
Oops, dat heb je nog lang volgehouden
Liefde overwint veel, heel veel. Maar niet alles We hebben nog wel eens contact, per email en foon. Ze is wel heel erg lief, daarom heb ik het denk ik zo lang volgehouden, maar, als ze me gewoon had vertrouwd hadden we misschien nog wel verkering gehad. Volgende keer beter dan, hoop ik
Oud 07-04-2007, 11:44
Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Wat een doos. Ik hoop dat jullie 11 waren toen
Oud 07-04-2007, 16:02
Drez
Drez is offline
Citaat:
Sooz schreef op 07-04-2007 @ 12:44 :
Wat een doos. Ik hoop dat jullie 11 waren toen
Citaat:
huhu.
Oud 07-04-2007, 16:29
Sooz
Sooz is offline
Omygawd
Oud 07-04-2007, 16:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Je noemt, op je 19e, 3 maanden handje vast houden een relatie?

Holy fuck, ik heb op m'n 14e het na 2 weken met m'n buurmeisje uitgemaakt omdat ze niet wou zoenen...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 16:57
Eternal Fantasy
Citaat:
Chimera schreef op 07-04-2007 @ 17:38 :

Holy fuck, ik heb op m'n 14e het na 2 weken met m'n buurmeisje uitgemaakt omdat ze niet wou zoenen...
De ene heeft meer geduld als de ander Van fouten leert men, denk ik dan maar. Met andere woorden, dit zal mij niet snel een tweede keer overkomen.
Oud 07-04-2007, 17:29
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 17:57 :
De ene heeft meer geduld als de ander Van fouten leert men, denk ik dan maar. Met andere woorden, dit zal mij niet snel een tweede keer overkomen.
ik vind het wel heeel lief van je!
Er zouden meer mensen als jij moeten zijn!

Maruhm waarom wilde ze nou precies niet zoenen?
Oud 07-04-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 13-02-2007 @ 21:42 :
Zijn versie:

Ik kan me nog een rampzalige date herinneren...We gingen winkelen, pff. Zij moest zo nodig alles passen en ik deed maar alsof ik het allemaal wel best vond. Wilde ze mij ook nog kleren aanmeten, ja daag. Toen ze me een jas wilde aandoen, krabte ze me onopgemerkt in mn gezicht. Au, doos! Ik vervolgens naar de dichtstbijzijnde spiegel, het bloedde als een rund. Ik sta daar dus geirriteerd mijn snijwonden te bekijken, stond ze van een afstandje met een vies gezicht toe te kijken!

Later tijdens het zonnen op de dijk, lagen we wat bij elkaar. Ze had maar niet door dat haar gezichtspoeder op mn jas dwarrelde, dus om nog wat irritatie weg te nemen ging ik d'r maar zoenen. Had ik niet moeten doen. Zij deed amper iets, dus om haar een beetje te hinten van: 'doe ook eens wat' begon ik eens hard te toeren. Dat zal haar leren! Maar nee hoor, ze leek wel een levenloze pop! Ondertussen begonnen Duitse toeristen ook nog eens te toeteren naar ons. Vreselijk. Het erge was nog wel dat ze er helemaal niets van zei! Was ze het soms gewend? Ik wilde niet dat iemand ons samen zag, dus ik ging maar op haar liggen zodat niemand haar zag.

Dus ik denk: nou, dan maar een filmpje om er nog wat van te maken. Wilde ze E.T. zien! De zaal was leeg. Gelukkig maar, zei ik nog. (Kon ik tenminste nog ver van haar vandaan zitten als ik dat wilde..) Ik kreeg een rare blik van haar toegeworpen. Maarja, ik ontkwam er niet aan, en ze trok me al zoenend tussen de stoelen op de grond...Argh, nooit meer!
briljant

loopt echt op battle of the sexes uit hier
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 18:56
Eternal Fantasy
Citaat:
kunst schreef op 07-04-2007 @ 18:29 :
ik vind het wel heeel lief van je!
Er zouden meer mensen als jij moeten zijn!

Maruhm waarom wilde ze nou precies niet zoenen?
Héél kort, en secuur samengevat: Ze durfde niet. Ik was in alles haar eerste vriendje (en zij mijn eerste vriendin). En ze was (net als ik overgens ) star en eigenwijs, en kon haar niet ompraten. Toch heb ik altijd mezelf voorgehouden dat die ene dag wel zou komen... Niet dus!
Oud 07-04-2007, 19:26
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 19:56 :
Héél kort, en secuur samengevat: Ze durfde niet. Ik was in alles haar eerste vriendje (en zij mijn eerste vriendin). En ze was (net als ik overgens ) star en eigenwijs, en kon haar niet ompraten. Toch heb ik altijd mezelf voorgehouden dat die ene dag wel zou komen... Niet dus!
Waarom heb je het er niet gewoon op gewaagd door haar te gaan zoenen.. De eerste keer dat ik met een jongen zoende vond ik het ook best spannend. Vinden jullie elkaar nog steeds leuk trouwens? Misschien is het (in dat geval) tijd voor een herkansing
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 20:50
groovy
groovy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-04-2007 @ 17:38 :

Hij noemde het verkering.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 21:13
Eternal Fantasy
Citaat:
Verie schreef op 07-04-2007 @ 20:26 :
Waarom heb je het er niet gewoon op gewaagd door haar te gaan zoenen.. De eerste keer dat ik met een jongen zoende vond ik het ook best spannend. Vinden jullie elkaar nog steeds leuk trouwens? Misschien is het (in dat geval) tijd voor een herkansing
Zelfs dat heb ik geprobeerd. Keert ze me de wang toe Echt, dat voelt niet prettig, maar dat heb je dan toch voor je geliefde over. Je voelt immers heel veel voor haar, en dan blijf je toch hopen, van, die ene keer zal ze wel willen.

We *vonden* elkaar nog steeds leuk. Het is afgelopen zomer uitgegaan, en ik heb haar nog wel een hele tijd leuk gevonden, maar, van een relatie is het niet meer gekomen. Ik ben zelf inmiddels op iemand anders flieft...
Oud 07-04-2007, 21:15
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 19:56 :
Misschien was ze bang dat je haar een slechte kusser zou vinden. Misschien had ze iets meegemaakt vroeger, een slechte ervaring ofzo. Mja, je hebt wel degelijk geprobeerd om haar op haar gemak te stellen enzo, da's wel bewonderenswaardig.
Oud 07-04-2007, 21:40
Eternal Fantasy
Citaat:
gezweetwel schreef op 07-04-2007 @ 22:15 :
Misschien was ze bang dat je haar een slechte kusser zou vinden. Misschien had ze iets meegemaakt vroeger, een slechte ervaring ofzo. Mja, je hebt wel degelijk geprobeerd om haar op haar gemak te stellen enzo, da's wel bewonderenswaardig.
Again, ik heb alles geprobeerd. En daar had ik ook al aan gedacht, maar ze had geen negatieve ervaring met dat soort dingen. Ook wist ze dat ik geen vergelijkingsmateriaal had. Never really kissed a girl Haar reactie was dan zo van "Ik begrijp wel dat je wilt, maar ik durf niet". Ik heb heel veel met haar gepraat, zonder effect. Ik heb ook nog met een psychologe gesproken, en die wist het ook niet meer. Misschien was het gewoon D.'s koppigheid, of lag het aan mij, wat ik me niet kan voorstellen...

Anyways, allemaal bedankt voor jullie reacties en complimenten!
Oud 07-04-2007, 22:47
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Worst date ever... Ehm, even nadenken *denkt diep na*.

Ja, ik weet het! Met mijn toenmalige vriendinnetje. We hadden al verkering, een week of drie, en niet serieus gezoend (alleen op wang zeg maar). Ik wist dat zei niet zo van dat kleffe houd met anderen erbij. Dus, ik dacht, dan spreken we toch wat af? Ze had niet echt inbreng, dus het was up to me. Ik heb toen het idiote voorstel van een picknick gedaan, we zaten immers in een bosrijke omgeving. Ik had alles mooi verzorgd, picknick kleed, salades, broodjes, drinken, EN pepermunt en dergelijke. Het was echt über gezellig, maar ze wilde niet zoenen. We hielden innig van elkaar, dus ik snapte het niet zo goed. Blijkbaar was het wat te intiem. Nou, goed, nog uren zitten praten, naar een kasteel in de buurt geweest, en daarna haar naar huis gebracht. Weer niets gekomen van die zoen (terwijl ik toch echt niet uit mn mond stonk). Later die dag, 's avonds ofzo, stuur ik haar een email, dat ik het een topdag vondt, en met de vraag waarom ze niet wilde zoenen (wel wat subtieler uiteraard). De reactie was dat ik haar eerste vriendje was, en dat ze niet zo goed durfde. Na drie maanden verkering te hebben gehad, hebben we nooit gezoend. Ik heb het haar verschillende keren zo vertrouwd mogelijk doen aanvoelen, maar ze wilde steeds niet.

Ongekend. Zijn jullie Jehova's getuigen of iets dergelijks?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 08:53
Eternal Fantasy
Citaat:
Smokin' schreef op 07-04-2007 @ 23:47 :
Ongekend. Zijn jullie Jehova's getuigen of iets dergelijks?
Ik Atheist, zij Christen. Een vriend van mij is Jehova's, en dat is toch heel wat anders als de meeste mensen denken. Ook binnen dat geloof zijn er verschillende stromingen.
Oud 08-04-2007, 11:27
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 22:13 :
Zelfs dat heb ik geprobeerd. Keert ze me de wang toe Echt, dat voelt niet prettig, maar dat heb je dan toch voor je geliefde over. Je voelt immers heel veel voor haar, en dan blijf je toch hopen, van, die ene keer zal ze wel willen.

We *vonden* elkaar nog steeds leuk. Het is afgelopen zomer uitgegaan, en ik heb haar nog wel een hele tijd leuk gevonden, maar, van een relatie is het niet meer gekomen. Ik ben zelf inmiddels op iemand anders flieft...
Hmm zo te lezen heb je alles geprobeerd. Dan kun je ook niet meer doen nu.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 22:42
Luna
Luna is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 08-04-2007 @ 09:53 :
Een vriend van mij is Jehova's, en dat is toch heel wat anders als de meeste mensen denken.
veel verschrikkelijker dan wij ons in kunnen denken ja.
Oud 09-04-2007, 11:30
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Luna schreef op 08-04-2007 @ 23:42 :
veel verschrikkelijker dan wij ons in kunnen denken ja.
is het niet dat zij denken dat de mensen de wereld kapotmaken ofzoiets?
Oud 09-04-2007, 17:11
Anki
Anki is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 09-04-2007 @ 13:30 :
is het niet dat zij denken dat de mensen de wereld kapotmaken ofzoiets?
Ik geloof dat een Jehova als doel heeft, andere mensen te overtuigen dat hierna een paradijs is, ( de wereld zal ooit uit elkaar spatten, en dan komt er een paradijs voor de jehova's )

Zoiets legde een uitwisselingsstudent mij ooit uit..zij was jehova.

Laatst gewijzigd op 09-04-2007 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 17:15
Lorelei
Lorelei is offline
Offtopic: Is het niet "Jehova"?

Nou ja, hoe dan ook.. daar kwam het inderdaad ongeveer op neer. De wereld zou vergaan en God zou alleen de Jehova's redden.

15 augustus 19erhnogwat.. 95? of zo zou de wereld vergaan. Dat is toen niet gebeurd, omdat God ons nog allemaal een kans wilde geven. Jaja, vriendelijk he?
Oud 09-04-2007, 17:17
Anki
Anki is offline
Citaat:
grl schreef op 09-04-2007 @ 19:15 :
Is het niet "Jehova"?
ja, oeps
Oud 09-04-2007, 17:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had op de basisschool een klasgenote die dus gelovig was. En ze heeft het me allemaal uitgelegd. Ik weet dus ook de precieze datum niet meer maar het zal ergens rond 1995.. of misschien 1997 of zo, geweest dat de wereld zou vergaan. Dat liep ze ook aan iedereen te vertellen. Dit is je kans, voeg je nu nog bij ons. Tja. Je snapt dat de dag nadat de wereld vergaan had moeten zijn, voor haar een drukke dag vol verklaringen werd.
Oud 09-04-2007, 18:41
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
grl schreef op 09-04-2007 @ 18:15 :
Offtopic: 15 augustus 19erhnogwat.. 95? of zo zou de wereld vergaan. Dat is toen niet gebeurd, omdat God ons nog allemaal een kans wilde geven. Jaja, vriendelijk he?

Oud 09-04-2007, 19:17
Drlove
Drlove is offline
Ik zal ook maar eens een date posten, al past hij misschien niet helemaal in de categorie die veel mensen hiervoor beschreven hebben:

Deze vond ik zelf vrij genant. Het was met een meisje dat ik al een tijdje kende, maar niet echt veel belangstelling voor had. Na een aantal weken vroeg ze of ik iets wilde afspreken. Ze woonde dichtbij dus ik dacht waarom niet. Ik met de metro naar het station waar ze vlakbij woonde en toen stelde ze voor naar haar huis te gaan om een dvd ofzo te gaan kijken. Ik vond het best dus we liepen naar haar huis. Ondertussen begon ze allemaal voorstellen te doen en maakte ze duidelijk dat ze sex wilde. Zag het niet echt zitten, maar ben toch meegegaan. Ze doet de deur open en daar zit haar vader, waar ik me uitgebreid aan moet voorstellen. Vervolgens gaan we gelijk door naar haar kamer, waar aan weerszijde 2 broers ook een kamer hebben en zich ook komen voorstellen. Vervolgens bespringt ze me en volgt een uurtje 'gezellig samen zijn '. Daarna snel aangekleed, langs haar broers en haar vader, die ik vervolgens nooit meer heb gezien. Wat moeten die in godsnaam hebben gedacht?
Oud 09-04-2007, 19:49
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Drlove schreef op 09-04-2007 @ 20:17 :
Daarna snel aangekleed, langs haar broers en haar vader, die ik vervolgens nooit meer heb gezien. Wat moeten die in godsnaam hebben gedacht?
Daar gaat nummer 456456??
Oud 09-04-2007, 20:08
George
George is offline
Citaat:
grl schreef op 09-04-2007 @ 18:15 :
Offtopic: Is het niet "Jehova"?

Nou ja, hoe dan ook.. daar kwam het inderdaad ongeveer op neer. De wereld zou vergaan en God zou alleen de Jehova's redden.

15 augustus 19erhnogwat.. 95? of zo zou de wereld vergaan. Dat is toen niet gebeurd, omdat God ons nog allemaal een kans wilde geven. Jaja, vriendelijk he?
Jehova's getuigen zelfs, Jehova is God.

Ontopic: ik date niet echt, wat ik nu ik dit topic lees wel jammer vind. Ik weet nog wel dat de eerste keer dat m'n ex en ik ooit afspraken, hij een uur ofzo te laat was en er echt van overtuigd was dat we toen pas hadden afgesproken. Ik was toch een kennis tegengekomen dus ik had het wel gezellig gehad, maar toen ik later de log teruglas bleek ik toch echt gelijk te hebben. :') Ik had wel meteen zoiets van: ok, relaxed, mag hij het in ieder geval nooit meer erg vinden als ík weer eens te laat kom.
Oud 09-04-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zal ook maar eens een date posten, al past hij misschien niet helemaal in de categorie die veel mensen hiervoor beschreven hebben:

ik ben zo blij dat ik op mezelf woon
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:13
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
*knip*
Ik ken je niet, maar dit valt me echt tegen.
Waarom doe je het, je wilt niet en het is echt raar!
Oud 09-04-2007, 21:35
dallie
dallie is offline
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 22:13 :
Ik ken je niet, maar dit valt me echt tegen.
Hij volgt het credo iets batsen is beter dan niet batsen.
Oud 09-04-2007, 21:55
Drlove
Drlove is offline
haha ja toen der tijd wel. Het betreffende meisje zat vroeger wel eens op dit forum dus ik wil er niet al te veel over vertellen, misschien zit ze er nog. Laten we het er op houden dat het een makkelijk meisje was wat je altijd kon bellen of smsen als je zin had. Je bent jong en je wilt wat he?
Oud 09-04-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 22:13 :

zo raar vind ik dat niet

overkomt iedereen weleens, dat je in een bed eindigt wat in een geile bui een goed plan leek, maar achteraf een beduidend minder goed plan was
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 22:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
George schreef op 09-04-2007 @ 21:08 :
Jehova's getuigen zelfs, Jehova is God.

Mja het sloeg op de persoon boven me die Johova schreef. Maar je hebt gelijk, mijn post is ook niet helemaal correct wat dat betreft.
Oud 10-04-2007, 08:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-04-2007 @ 22:58 :
zo raar vind ik dat niet

overkomt iedereen weleens, dat je in een bed eindigt wat in een geile bui een goed plan leek, maar achteraf een beduidend minder goed plan was
Ach, na een paar maanden droog staan wordt je drempel iets lager he
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 09:45
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-04-2007 @ 09:13 :
Ach, na een paar maanden droog staan wordt je drempel iets lager he
Dat is anders, maar dit vind ik gewoon te kansloos!
Oud 10-04-2007, 13:48
Drlove
Drlove is offline
ach wat doe je dan als een meisje je dat soort dingen aanbiedt. Ik had zoiets waarom niet en ik denk dat elke andere man hetzelfde had gedaan. Als ik er moeite voor had moeten doen had ik het niet gedaan, maar dit was te makkelijk gewoon.
Oud 16-04-2007, 09:09
madelief21
madelief21 is offline
oh, ik heb echt wel heel veel "jammere" datescenario's haha....
soms kan ik ook gewoon te ver gaan op een date, dan maak ik er echt een grappig interview van, ja je wilt toch weten hoe de ander is toch? Mijn ervaring is dat je gewoon al in de eerste minuut weet dit klikt of dit gaat niet klikken... fysiek en ook vriendschappelijk / geestelijk. Ongeacht het uiterlijk..... iemand hoeft natuurlijk niet perfect te zijn in zijn looks... maar goed, als een leuk persoon klunzig doet is het niet erg vind je het nog wel schattig / leuk... maar een persoon waar je een groot vraagteken bij hebt stoot alleen maar nog meer af. Maar goed ik zou in gaan op mijn ervaringen.....

Ik kan, zenuwachtige jongens heel schattig vinden het vleit me wel als hij zenuwachtig van me wordt het is toch een teken dat hij me echt heel erg leuk vindt... maar als blijkt dat het een chronische eigenschap is van hem dan vind ik het toch niet zo leuk meer... zo werd ik opgehaald een aantal jaren terug helemaal zenuwachtig, bracht geen woord uit... we gingen naar de bioscoop en hij zat van de zenuwen alleen maar te kletsen en ik ben vrij direct dus ik zei is het goed als we even kijken.... ja ja natuurlijk... maar hij luisterde niet en ging gewoon weer door hoor.... in de pauze zei hij ja ik vond de film niet zo heel leuk zullen we naar huis of een andere bioszaal in lopen.... ik had echt zoiets ja vind je het gek je hebt niet eens opgelet ( wat ik natuurlijk niet zei haha ) Ik zei nee hoor, we blijven lekker hier zitten we hebben hier netjes voor betaald en ik vind de film eigenlijk wel leuk dus hij luisterde ... hij heeft me na de film afgezet ik kreeg 3 dagen later een kaartje waarin stond dat hij me vaker wilde zien... ik had echt zoiets het klikte helemaal niet waarom doe je dat nou weer? nu kom ik hem heel soms nog tegen en hij wordt gelijk weer helemaal rood ontzettend raar.....

andere date, een blinddate via het internet wel grappig en spannend... maar deze jongen mocht ik niets persoonlijks vragen want hij zei anders klap ik dicht en hij vond de date setting ook te overweldigend te veel felle belichting, kleuren... ik had een nogal vrolijk restaurant uitgezocht ik vind dat juist heel erg leuk hij niet dus.... een typisch overgevoelig type.... maar dat geeft natuurlijk niets, maar de dingen die hij zei vond ik nogal eng... wat doe je defensief.... enzovoorts.... bovendien had hij zich niet netjes gemaakt voor de date.... hij zei ja een vrouw moet zien wie ik echt ben en ik houd niet van nep gedoe.... ik had zoiets van nou ja een beetje verzorging mag toch wel niet dan haha?

ach, ik heb nog best wat voorbeeldjes van jongens hoor.... maar goed, ik ben nu heel gelukkig met mijn vriend die ontzettend lief is... en op een leuke manier verassend die was gewoon gelijk zichzelf hoefde zichzelf niet te bewijzen... onze eerste date was op 14 februari en toen gingen we uiteten en kreeg ik bij het toetje een groot hart gespoten... met daarin de vraag..... ik vond het echt heel gezellig, jij ook? leuk he !!! als we nou hier ook wat leuke date ervaringen beschrijven dan krijgen de mannen die hier komen en bijvoorbeeld niet zo goed zijn in dates ook weer nieuwe ideetjes ! groetjes x
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 09:27
dallie
dallie is offline
En misschien krijgen de vrouwen ook wat creatieve ingevingen
Oud 16-04-2007, 10:14
madelief21
madelief21 is offline
haha ja ik date eigenlijk nooit met vrouwen dus ik weet het niet.... ! ;-) doeg x
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 16-04-2007 @ 10:09 :
onze eerste date was op 14 februari en toen gingen we uiteten en kreeg ik bij het toetje een groot hart gespoten... met daarin de vraag..... ik vond het echt heel gezellig, jij ook? leuk he !!!
Ja leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten