Advertentie | |
|
![]() |
|
Ook heeft de Rabobank de 28-jarige Deen Michael Rasmussen gecontracteerd. Deze ex-mountainbiker kwam dit jaar vooral in de bergen aardig uit de voeten. Hij won onder andere een rit in de Ronde van Burgos. De Raboploeg wil Rasmussen inzetten in de Waalse klassiekers, de Spaanse rittenkoersen en mogelijk de Tour de France.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik vraag me af wat ze met die beschermde rol bedoelen. misschien leuk in milaan - san remo, HEW Classic en parijs - tours. Maar voor de rest? Iedereen terug pakken die op de sart-tilman (spelling?) of de muur van geraadsbergen demarreert? Hans Dekkers lijkt me nog wel erg jong. Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
Dwars door Vlaanderen Grote Scheldeprijs Amstel Gold Race Rund um den Henninger Turm HEW Cyclassics Cup Parijs-Brussel Parijs-Tours Heb je toch al een aardige lijst, als je daar ook nog eens de rittenkoersen bij doet...
||
![]() |
Citaat:
we zullen wel zien volgend jaar maar rabo heeft eerder een ploeg van aanvallers, dus een sprint-systeem zullen ze denk ik niet maken, dus freire geisoleerd (alhoewel bij mapei het ook zoiets is) mwa, kweet het niet khoop dat het wel een mooi seizoen wordt voor hem, volgend jaar
|
Oscar Freire is bijna rond met Rabo-
bank. Opmerkelijk detail in de overeen- komst is dat de Spanjaard verplicht Engelse taallessen moet volgen. (GvA) bron: Teletekst TV1 Das al een mooi begin ![]()
|
![]() |
|
|