Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 14:57
Verwijderd
verrot, maar dat gaat wel over. hoop ik.
Advertentie
Oud 09-04-2007, 14:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 08-04-2007 @ 15:58 :
Ja!
Ik stem voor de Blue Man Group

OT:
De zon, een tuinstoel en een glas passoa <3
Oud 09-04-2007, 15:32
Kwekky
Kwekky is offline
Nou, om een lang verhaal kort te maken:

met die ene persoon waar ik mee had afgesproken was het allemaal wel leuk en gezellig. Maar sinds hij terug is uit vakantie heb ik gemerkt dat ik mijn gevoelens voor hem nog steeds niet kwijt ben... Ik vind het best rot van mijzelf dat ik nu persoon A moet wegduwen, maar ik kan er ook niets anders aan doen, ik ben nog steeds helemaal verliefd op persoon B.

wat cryptisch

Hij is nu wel even terug op vakantie, maar zodra hij terug is gaan we zoveel leuks doen. Ik voel me helemaal verliefd <3 en ben blij dat ik het niet meer onder banken of stoelen moet steken.

Ondanks het feit dat ik enorm veel moet werken voor mijn paper en studies, verlichten zijn sms'jes dat enorm
Oud 09-04-2007, 16:25
Halflight
Halflight is offline
Ik heb voor mezelf een protocol opgesteld om me niet meer zo te laten beinvloeden door de mannelijke helft van de bevolking Je moet toch wat in het leven.

Verder voel ik me rustig, vrienden zijn vrienden, liefdes zijn liefdes. Heb altijd mezelf nog, of iets in die richting
Oud 09-04-2007, 16:48
__
__ is offline
goed denk ik maar ik weet het niet zeker want ik heb het idee dat ie boos op me is
Oud 09-04-2007, 18:13
Verwijderd
Ik ben echt een klootzak. Hmmm
Oud 09-04-2007, 18:27
Pruts0r
Pruts0r is offline
kwil één keer met dr zoenen, één keer maar en dan gewoon het gewone, geweldige contact behouden...

tis gewoon zo lang geleden dat ik heb gezoend, en dan ook nog niet echt goed ofzo, maar ik weet gewoon dat zij me met één goede zoen dat gevoel kan geven dat ik nodig heb... Mja, tlijkt me sterk dat dat gebeurt....
Oud 09-04-2007, 18:48
Verwijderd
Net samen in de auto gestapt en gewoon een stuk gaan rijden, willekeurig 'links' 'rechts' of 'rechtdoor' roepen, beetje kletsen, handjes vasthouden en keihard meezingen met de muziek

En straks weer lekker een meidenavondje, jeej
Oud 09-04-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 09-04-2007 @ 19:13 :
Ik ben echt een klootzak. Hmmm
Knuf!
Oud 09-04-2007, 19:02
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Na morgenavond is het voorbij.
Oud 09-04-2007, 19:07
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 09-04-2007 @ 20:02 :
wrom dat dan? *knuf*
Oud 09-04-2007, 19:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Pruts0r schreef op 09-04-2007 @ 20:07 :
wrom dat dan? *knuf*
ik denk dat dat ging over de dood van hier stiefmoeder (toch? )
Anyway: heel veel sterkte, ik hoop dat je bij je vader kunt zijn.
Oud 09-04-2007, 19:32
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Euthanasie. En ja, mijn stiefmoeder.

Ik zie m'n vader morgen waarschijnlijk nog niet, maar ik zorg wel dat ik in de buurt ben (en dus niet 250km ervandaan zoals nu).

Morgen trouwens ook 16 maanden samen met vriendlief.
Oud 09-04-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 09-04-2007 @ 19:52 :
Knuf!
Dankje Wetend dat ik niet alleen in me schuitje zit lucht soms wel wat op
Oud 09-04-2007, 19:56
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 09-04-2007 @ 20:32 :
Euthanasie. En ja, mijn stiefmoeder.

Ik zie m'n vader morgen waarschijnlijk nog niet, maar ik zorg wel dat ik in de buurt ben (en dus niet 250km ervandaan zoals nu).

Morgen trouwens ook 16 maanden samen met vriendlief.
ohja, klopt Heel veel sterkte dan *knuf*
Oud 09-04-2007, 20:39
Verwijderd
Verdomme!
Oud 09-04-2007, 20:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 09-04-2007 @ 20:02 :
Sterkte

OT: Mijn opa is vandaag overleden. En eigenlijk is er alleen maar opluchting. Het was niet menswaardig. Gehuild heb ik anderhalve maand geleden al, voor een deel is dat dus al weg.

Ik wil vanavond naast 'm slapen Dat werkt. Denk ik.
Oud 09-04-2007, 22:00
Qimm
Qimm is offline
Wij kunnen heel goed samen tuinklussen Eindelijk groene dingen in onze betonnen achtertuin <3
Oud 10-04-2007, 01:23
dwight88
dwight88 is offline
opzich wel goed. Iets ontbreekt, maar dat moet komende week wel goedkomen. En anders klopt 't ergens toch echt niet...
Oud 10-04-2007, 07:20
Verwijderd
Heel de tijd dat hij hier was tamelijk rustig geslapen, niet kut gedroomt of wat dan ook, vannacht de hele nacht wakker gelegen en in de tijd dat ik eventjes sliep droomde ik over hem en zijn ex.

Hij kwam haar tegen in de stad en zij zag het nog wel zitten. Toen neuqten ze en toen gaf hij mij daar uitgebreid verslag van en liet 'n filmpje ervan zien en het was precies 't zelfde zoals wij, maar dan met haar ipv mij en ik zag hem gewoon genieten. Toen vertelde 'ie me dat hij haar toch veel leuker vond en dat ik terug kan komen als ik wat stabieler ben en dunner. Kutdroom

En ik mis hem een beetje boel. Beetje heel erg boel en ik haat het om zulke dingen te dromen. Bwugh.

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 07:22.
Oud 10-04-2007, 07:20
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 09-04-2007 @ 20:34 :
Dankje Wetend dat ik niet alleen in me schuitje zit lucht soms wel wat op

Hier gaat het echt enorm kut. Hij mag het niet zomaar opgeven nu, dat is niet eerlijk. Hij is zelf minstens net zo schuldig. O god ik voel me eenzaam.

Don't tell me it's not worth fighting for
Oud 10-04-2007, 07:38
__
__ is offline
Citaat:
Ave schreef op 10-04-2007 @ 08:20 :

Hier gaat het echt enorm kut. Hij mag het niet zomaar opgeven nu, dat is niet eerlijk. Hij is zelf minstens net zo schuldig. O god ik voel me eenzaam.

Don't tell me it's not worth fighting for
hoe komt het..? sorry als ik te nieuwsgierig ben maar jij woont toch samen enzo?

ot: ik loop me heel erg te verheugen op het feit dat ie straks hierheen komt maar het punt is dat dat eigenlijk nog helemaal geen feit is, want hij is vast nog veel te ziek om helemaal hierheen te komen. dus ik ben nu even druk bezig met denken dat ie niet komt, want dan kan het alleen maar meevallen
Oud 10-04-2007, 08:38
Verwijderd
Ja eigenlijk hebben we een beetje moeilijke periode maar toch gaat het erg lekker. Zo dubbel hebben we 'm nog niet gehad, geloof ik. Maar gelukkig kunnen we er altijd in belabberd Duits goede gesprekken over voeren
Oud 10-04-2007, 08:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wel okey. Het is nu 2,5 week uit, en hij zegt nog steeds niet te weten wat hij nu precies wil, twijfels enzo. Logisch, maargoed die twijfels heb ik ook, daarom maakte ik het ook uit. Maar toch...

Aan het einde van deze week ga ik wat huisjes bezichtigen, en als er daar eentje tussen zit die ik heel erg leuk vind, heb ik besloten gewoon gelijk het contract te tekenen. Tot die tijd wil ik hem met mijn 'verstand' geven; Als ik ergens aan vast zit, is er voor mij geen weg meer terug en is zijn kans op ZIJN (en eigenlijk ook mijn) manier gewoon definitief verkeken. Uiteraard zal het gevoelsmatig nog lang niet klaar zijn, maar ik mag tot hopen dat ik me daar binnen nu- en een maand ook wel overheen zet.

Al dat gezeur over 'vrienden blijven' hoeft van mij niet zo, en dat weet hij ook. Alles of niets, en als hij voor 'niets' kiest, dan is het prima en dan zal ik die keus respecteren, als hij dan mijn keus maar respecteert om geen contact meer te hebben. Argh, zucht.
Oud 10-04-2007, 09:23
I C U
I C U is offline
Het is een beetje onwerkelijk ofzo. Mjah.
Oud 10-04-2007, 09:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
__ schreef op 10-04-2007 @ 08:38 :
hoe komt het..? sorry als ik te nieuwsgierig ben maar jij woont toch samen enzo?
Ik vraag me ook wel af wat er aan de hand is ja, hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!

En Ming-Xia, heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd, hoop dat jullie als familie en vrienden veel steun bij elkaar kunnen vinden en dat het vandaag ergens toch ook een mooie dag kan zijn (})
Oud 10-04-2007, 10:02
gurl19
gurl19 is offline
Gister een heerlijke dag gehad met hem. Hij is echt leuk. Ik heb zoveel lol met hem, ik denk dat een relatie met hem veel beter zou gaan dan met mijn ex.

Mijn ex heeft zaterdagavond gezegd dat hij me terug wil. Sinds die avond vind ik dat hij vreemd doet. Gister ook beetje ruzie gehad over de sms. Toen ik hem wilde bellen omdat hij me echt niet begreep sliep die al. En kon ik niet slapen door een kutgevoel. Hij reageerde zo vijandig en abnormaal. Ik heb er eigenlijk geen zin meer in. En ik wou nog wel vrienden blijven. Maar net wel redelijk uitgepraat over de telefoon. Maar weer bij elkaar komen....?? Lijkt me heel erg onwaarschijnlijk!
Oud 10-04-2007, 10:13
I C U
I C U is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 10-04-2007 @ 11:02 :
Gister een heerlijke dag gehad met hem. Hij is echt leuk. Ik heb zoveel lol met hem, ik denk dat een relatie met hem veel beter zou gaan dan met mijn ex.

Mijn ex heeft zaterdagavond gezegd dat hij me terug wil. Sinds die avond vind ik dat hij vreemd doet. Gister ook beetje ruzie gehad over de sms. Toen ik hem wilde bellen omdat hij me echt niet begreep sliep die al. En kon ik niet slapen door een kutgevoel. Hij reageerde zo vijandig en abnormaal. Ik heb er eigenlijk geen zin meer in. En ik wou nog wel vrienden blijven. Maar net wel redelijk uitgepraat over de telefoon. Maar weer bij elkaar komen....?? Lijkt me heel erg onwaarschijnlijk!
Ik heb wel eens begrepen dat vrienden blijven, zeker de eerste periode nadat het uit is, redelijk onmogelijk is. Misschien dat je het gewoon moet laten rusten en over een half jaar weer eens moet kijken?
Oud 10-04-2007, 10:14
Verwijderd
Ik denk dat het voor je ex ook erg moeilijk is, gurl19, juist omdat hij wél weer bij elkaar wil komen. Als jij dat niet wilt, voelt hij zich vast gekwetst en boos en daardoor is normaal contact wel lastig. Een adempauze is dan een stuk prettiger, vaak.
Oud 10-04-2007, 10:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
I C U schreef op 10-04-2007 @ 10:23 :
Het is een beetje onwerkelijk ofzo. Mjah.
*knuffel* Gecondoleerd en zo.

OT: Hoelang kan verliefdheid eigenlijk aanhouden? Op zijn minst vier maanden dus, hm, kriebels
Oud 10-04-2007, 10:18
I C U
I C U is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-04-2007 @ 11:15 :
*knuffel* Gecondoleerd en zo.

OT: Hoelang kan verliefdheid eigenlijk aanhouden? Op zijn minst vier maanden dus, hm, kriebels
Dank!

OT: Verliefdheid kan zeker vier maanden aanhouden Wel langer zelfs...
Oud 10-04-2007, 10:21
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
I C U schreef op 10-04-2007 @ 11:13 :
Ik heb wel eens begrepen dat vrienden blijven, zeker de eerste periode nadat het uit is, redelijk onmogelijk is. Misschien dat je het gewoon moet laten rusten en over een half jaar weer eens moet kijken?
Idd. Ik heb geen zin in gezeur dus ik laat het mooi even zo zijn. Kijk later wel weer of we nog vrienden willen en kunnen blijven!
Oud 10-04-2007, 11:12
Verwijderd
Yay.
Oud 10-04-2007, 11:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-04-2007 @ 11:15 :
Als ik naar mijn vader kijk: wel meer dan 30 jaar
Oud 10-04-2007, 11:43
Verwijderd
ik heb iemand in mijn hoofd, constateerde ik vanmorgen. whaah, wat maf.
Oud 10-04-2007, 11:49
cagie
cagie is offline
Oke... dat had ik niet verwacht.
Oud 10-04-2007, 12:03
Verwijderd
Heel goed ^^
Oud 10-04-2007, 12:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-04-2007 @ 12:39 :
En wat nou als die vlinders wel een beetje verdwenen zijn en je ze mist?

Wel goed, trouwens. Hij is lief Samen door de Efteling hupsen <3
Dan moet je vragen of hij je een brief schrijft, dat helpt bij mij doorgaans erg goed.

En hm, ik teken voor die dertig jaar, hoor

En soms is het stom om in één huis te wonen want dan ben je wel bij elkaar maar dan moet je tentamen leren essay schrijven en allemaal andere stomme dingen waar je op dat moment helemaal geen zin in hebt maar die wel belangrijk zijn.
Maar het is beter dan kilometers van elkaar verwijderd zijn, dat wel. Ze is lief.
Oud 10-04-2007, 12:17
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-04-2007 @ 10:23 :
Ik vraag me ook wel af wat er aan de hand is ja, hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!

En Ming-Xia, heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd, hoop dat jullie als familie en vrienden veel steun bij elkaar kunnen vinden en dat het vandaag ergens toch ook een mooie dag kan zijn (})
Bedankt.

Over een uurtje vertrek ik richting Enkhuizen.
Oud 10-04-2007, 12:18
Verwijderd
Dat zomerse verliefde gevoel is er weer. <3
Oud 10-04-2007, 17:54
miekmuis
miekmuis is offline
Dit gaat hij me toch niet weer flikken he... Maar mocht dat wel het geval zijn, dan moet hij ook echt nooit weer ineens opkomen duiken en mijn leven zo overhoop halen. Hij had deze keer al gewoon niet meer moeten opduiken.
Oud 10-04-2007, 18:29
ST*R
ST*R is offline
Ik dacht over de ene jongen: laat hem maar wat moeite doen. Maar ik sprak m net op msn en nu gaan we binnenkort weer wat afgespreken (hm al was ik het wel die het voorstelde, maar we kwamen er gewoon op). En de ene keer denk ik dat ik m leuk vind, en de andere keer denk ik van niet. Ik weet het dus niet, ik zie het wel.
Ow en verder heb ik veel contact met mn ex en daardoor ga ik veel aan hem denken en dat is ook niet de bedoeling.
En nog weer verder is het opzich wel rustig (qua jongens), en dat vind ik fijn.
Oud 10-04-2007, 20:12
Toet0r
Toet0r is offline
Het weekend was ontzettend leuk Beetje andere afloop dan verwacht, maar niet erg En 'hem' heb ik niet meer gezien, maar dat vond ik ook niet zo erg, want ik had andere hele leuke mensen om me heen maar ik heb toch wel zin om hem weer te zien, donderdag denk ik
Oud 10-04-2007, 20:52
langejongen
langejongen is offline
Had sinds een aantal maanden interesse voor een vriendin van me. Ze gaf m.i hints die erop wezen dat het wederzijds was. Veel mensen hadden ook het idee dat het wat zou worden tussen ons en vroegen haar daar ook naar. Blijkt het niet wederzijds te zijn en belt ze me op om dat kenbaar te maken. Prima, dan houdt het op. Zie ik haar gisteren;doet ze me daar een partij afstandelijk
Oud 10-04-2007, 20:57
Verwijderd
Mn bed ruikt naar hem <3 Jammer dat hij er niet in ligt, ik slaap nogsteeds aan de meest rechtse zijde van mijn krappe eenpersoonsbed, omdat hij altijd aan de linkerkant ligt. Kmis hem
Oud 10-04-2007, 20:59
Verwijderd
ik word iedere keer als ik hem zie weer verliefder, ieie.
Oud 10-04-2007, 21:08
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is lief. Toen ik gister te brak van kamp af kwam ging hij lief voor mij zorgen. Ik bof maar met hem
Oud 10-04-2007, 22:09
Moby92
Moby92 is offline
Hoe ik me voel op relationeel gebied... goeie vraag

Naja.. soms voel ik me slecht. Ben single en heb behoefte aan een lief meisje dat om je geeft. Waar je leuke dingen mee kan doen en gek mee kan doen. Een meisje met wie je kan knuffelen en zoenen

Tsja.. maar soms ben ik ook wel weer blij dat ik single ben. Soms zie je dat sommige stelletjes zoveel "gedoe" hebben. En dan ben je toch blij dat je vrijuit kan gaan.

Ik ben gewoon te kieskeurig..
Oud 10-04-2007, 22:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
uuuf schreef op 10-04-2007 @ 21:59 :
ik word iedere keer als ik hem zie weer verliefder, ieie.
Oud 11-04-2007, 00:50
George
George is offline
Oh ik heb zo'n zin in zaterdag want ik wil dr weer zien.

Regels voor berichten