![]() |
|
Vanaf nu gaan we de gedichtenbespreking helemaal anders doen, naar een idee van Porcelain
![]() In de losse topics kun je het gedicht in case zo overzichterlijker bespreken, en wellicht dat de bespreking dan wat meer aandacht zal krijgen. Je mag in plaats van een uitgebreide analyse ook gewoon even een korte reactie geven a la, leuk, ik heb het gelezen of nee, dit spreekt me niet aan. Anyway, eerste gedicht (ideeen voor volgende topics kunnen nog steeds gepm'd worden): Bart Chabot - De dag dat de derde wereldoorlog ook aan ons land niet onopgemerkt voorbijging Omdat het qua lay-out en lengte een nogal een ingewikkeld gedicht is, kun je het gedicht onder de volgende link lezen: http://personal.inet.fi/atk/idreamof...reldoorlog.htm Het is een behoorlijke lap tekst, maar ik verzeker je dat je niet teleurgesteld zult zijn na het lezen ervan, tenminste... Wat vind je van dit chaotische gedicht van Bart Chabot? Valt een dergelijke fragmentarische bijeenraping van zinnen überhaupt poëzie te noemen? Mag een dichter wel bijbeunen als commercieslachtoffer bij dancing with the stars? Afijn, veel lees- en bespreekplezier!
Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 19:35. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |