Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Gister was leuk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuffel* Onderwerpen die overal zijn, zijn stom. Soms wil ik boeken het raam uit gooien en zo ![]() OT: Ja, blegh. Ik ging lekker vroeg naar bed omdat ik moe was en ik was voor het gemak even vergeten dat ik maandag ook al niet kon slapen, maar goed, gisteren duurde het dus ook weer zo'n vier uur voordat ik sliep en ik word er goed chagrijnig van, want ik moet vandaag leren leren leren leren. Morgen mondeling en woordjes en luistertest en dat kan ik allemaal niet, blegh.
||
Citaat:
![]() Ik heb de hele ochtend het werk van mijn groepsgenootjes kunnen lappen zodat iemand anders er mee verder kon. En dan komt aan het eind van de ochtend een mail van een van die groepsgenootjes waarin hij kritiek uit op de manier waarop het nu gedaan is. Geef dan *** ook eens feedback als iemand daar om vraagt, oen! ![]() En nu nog ik nog enorm veel doen voor mijn stage voor morgen. *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, ik heb al veel gegeten, het gaat dus goed. Ik denk dat ik volgende week een chocoladereep bén. Oh en ik heb een studiegenootje verteld over mn eetprobleem en therapie. Ze reageerde gewoon, niet veroordelend ofzo, begreep het heel goed. Gelukkig! En thanks @ Nijntje en Kwast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet vannacht gewoon goed slapen, anders word ik gek. En ik voel me een beetje bluh. Maar nu ga ik Emma kijken en dan komt alles weer goed. Leve het leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het namelijk zo ontzettend gemeen als mensen enorm hun best doen en dat ook echt te zien is, maar die mensen dan door stress of doordat het lichaam niet meewerkt niet genoeg zijn aangekomen. Dan vertellen ze voortdurend dat 1 ons niets is blablablabla maar als je een ons te weinig bent aangekomen is het ineens wel slecht. Tsssk. Zo dat is er uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, dankjewel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, dan liever Anna. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wauw ik bén me daar toch vrolijk. En ik ontdekte net dat ik steeds vrolijk ben als ik mn lichtblauwe afgetrapte all stars aan heb ![]() en ik ging naar iedereen lachen en er waren heel saggerijnige mensen bij maar dat is dan lekker hun probleem. en ik kan naar buiten in mn zomerjas zonder dat het koud is en ik heb vandaag serieus al 2 kaas ui bollen aan laten branden maar dat gaf niet want ik had er nog 2 en iedereen is hartstikke leuk en lief en aardig. iedereen die niet vrolijk is moet dat bij deze maar worden, er zit gewoon bloesem in de bomen! nog even verder doorratelt en dan nu toch maar eens verder moet gaan leren |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: