Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2007, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 10-04-2007 @ 12:43 :
ik heb iemand in mijn hoofd, constateerde ik vanmorgen. whaah, wat maf.
en nu nog meer. en ik wil geen concurrentie
Advertentie
Oud 11-04-2007, 06:02
Verwijderd
Jekkes, ik kon gewoon alweer niet slapen omdat hij er niet was. Als ik zo doorga heb ik over 'n paar dagen enorme wallen.. En hij komt straks weer <3
Oud 11-04-2007, 08:16
Verwijderd
En het gaat wel weer goed. Voor nu in ieder geval. We zijn er nog niet, maar de intentie is er. En gister en vannacht en vanochtend was zowaar gezellig. We zijn een stel klootzakken die beter met elkaar moeten praten, eerlijk zeggen wat we willen en als de ander het daar dan niet mee eens is, dat zij dan maar zo.
het komt wel goed, het moet.
Oud 11-04-2007, 08:24
woezel
woezel is offline
we kunnen dan toch normaal doen tegen elkaar, twas fijn.
en misschien wordt het wel wat met die andere jongen
Oud 11-04-2007, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-04-2007 @ 10:25 :
Erover praten is niet hetzelfde als afwachten tot de ander erover begint en dan zoals altijd 'te moe voor moeilijke gesprekken' zijn. Mijn geduld is een beetje op, maar dat komt ook omdat ik er telkens mee geconfronteerd word.
En hm, dat mondeling van straks maakt me niet echt gezelliger of zo Hij zegt lief dat dat allemaal wel goed komt, daar niet van
herkenbaar maar ik zou dan toch maar gewoon gaan praten, soms móet het gewoon en te moe voor moeilijke gesprekken? dan word je maar even wakker..
Oud 11-04-2007, 10:24
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Zaterdag een half jaar samen.. misschien toch maar wat leuks doen ofzo, maar eigenlijk doen we dat altijd al. Hmmm, verliefd.
Oud 11-04-2007, 11:04
igfy
igfy is offline
mijn liefdesverdriet is nu niet meer buiten proporties, maar af en toe nog wel moeilijk.

Heb zondag voor het eerst iemand afgewezen, dat voelde wel een beetje raar, maar de situatie was echt te fout voor woorden. Hij had al een relatie en probeerde mij te versieren terwijl hij met een ander meisje aan het smsen was. Ik heb medelijden met zijn vriendin...
Oud 11-04-2007, 11:12
Verwijderd
Sommige mensen zijn echt walgelijk klef.
Het gaat nog steeds goed! Morgen alweer 9 maanden
Oud 11-04-2007, 11:16
stout!
stout! is offline
Goed! Ik zal hem missen straks.
Oud 11-04-2007, 11:33
Verwijderd
Het gaat goed vanaf zaterdagmiddag tot zo een uurtje geleden bij hem geweest.
Kwam er in de supermarkt een oud vrouwtje naar ons toe; 'Jullie hebben elkaar er wel op uitgezicht he?'. (ik ben iets kleiner als dat hij is, maar blijkbaar doelde ze op onze lengte). Leuk om te horen, haha!
Doordat maandag een vrije dag was, ben ik echt mn dagen kwijt, en denk ik dat het dinsdag is, en ik nog wel even moet wachten tot ik m weer zie. Maar ik zie m morgen al weer En vrijdag lekker vrij, shoppen met mn schoonzusje, zaterdag iets drinken met oude schoolvriendinnen en dan zondag werken. Gaat prima hier dus..

@ Secret Agent; ik probeer vanaaf op mn werk een mail te schrijven, dan krijg je die vannacht / morgen

edit; @ ming-xia; sterkte vandaag!

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 11:36.
Oud 11-04-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-04-2007 @ 13:33 :
Jullie hebben inmiddels wel gepraat?

Ik begin er al zo vaak over, ik heb er gewoon geen zin meer in Er is altijd wel wat, het is altijd het 'verkeerde moment'.

En nu word ik boos om de kleinste dingen, lief dat hij me belt omdat ik net mondeling had, stom dat hij dan vrij plotseling ophangt zodra er iemand binnenkomt want dan kan er natuurlijk echt niet meer gebeld worden, stel je voor dat iemand het hoort. Grr. Ik word er onredelijk van, bah.
ja wij hebben gepraat. moest wel heel wat voor gebeuren voordat er iets veranderde, maar hee, er verandert in ieder geval iets

Maar precies, ga práten. schud hem wakker. want als je gaat irriteren wordt het op een gegeven moment alleen maar erger en dat is toch zonde?
Oud 11-04-2007, 14:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Samen televisie kijken, ook al is het midden op de dag, is gewoon geweldig
Oud 11-04-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-04-2007 @ 15:09 :
Samen televisie kijken, ook al is het midden op de dag, is gewoon geweldig
jij hebt toch met je huisgenoot? is dat dinges? niet dat het me wat aan gaat ofzo

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 16:15.
Oud 11-04-2007, 14:36
RainDrops
RainDrops is offline
Het voelt nog steeds heel nieuw. Al de hele week.
Oud 11-04-2007, 15:00
Verwijderd
Wakker zijn als hij slaapt, naar hem kijken en kriebels voelen <3 Mannen zijn altijd zo schattig jongensachtig als ze slapen
Oud 11-04-2007, 15:42
Li
Li is offline
Deze week geen college meer en morgen avond lekker bij hem partyen in Rotterdam, heb ik nogal veel zin in
Oud 11-04-2007, 16:23
wup
wup is offline
Ik ben er na lang doorzeuren achter dat mijn broer een vriendin heeft Ben benieuwd!
Verder met ons alles goed. Hij had gister gekookt, want ik mag niet koken omdat ik dat niet kan ( 'en ik wil je nu NIET meer in de keuken zien.. oprotten!' )
En om 9 uur zeggen 'we gaan uit bed', en er om half 1 nog in liggen (L)
Oud 11-04-2007, 16:35
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Gisteravond 5 voor half 9.

Normaal gesproken raakt een patiënt in coma na de eerste injectie en volgt een tweede na ongeveer 15 minuten. Afra was 5 seconden na de eerste injectie al weg. Blijkbaar was ze veel en veel zieker dan iedereen dacht. Krachtige, moedige vrouw.

Ik heb vandaag zonnebloemen op haar kist getekend en ben vrijwel de hele dag bij haar geweest.

Het is goed zo. Vrijdag is de begrafenis.
Oud 11-04-2007, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 11-04-2007 @ 17:35 :
Blijkbaar was ze veel en veel zieker dan iedereen dacht. Krachtige, moedige vrouw.
sterkte meis.. je gaat een moeilijke tijd tegemoet, put wat kracht uit het feit dat deze beslissing, voor haar, een einde heeft gemaakt aan een hoop lijden.
Oud 11-04-2007, 18:11
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 11-04-2007 @ 17:50 :
sterkte meis.. je gaat een moeilijke tijd tegemoet, put wat kracht uit het feit dat deze beslissing, voor haar, een einde heeft gemaakt aan een hoop lijden.
Dankje. En ik ben ook blij voor haar; ze wou het zó graag en nu gaat 't allemaal zo als ze 't graag wil, inclusief het mooie weer op vrijdag.
Ze was trouwens ook heel erg teleurgesteld dat 't uitgesteld werd tot na pasen; haar besluit stond echt vast.

Alleen mijn vader vertelde over het moment gisteren en voor hem was 't te snel gegaan. Omdat verteld was dat het even zou duren eer ze in coma zou raken, had hij zich daar op voorbereid, maar ze kreeg de injectie en wou nog iets zeggen maar toen was 't al voorbij. Zó snel.

Het blijft trouwens wel allemaal erg onwerkelijk. Als ik bij dr kist sta, heb ik 't idee dat ze zo weer overeind kan gaan zitten en dat is zó vreemd. Maar als ik haar dan zachtjes aanraak, weet ik dat het werkelijkheid is. Kou.
Oud 11-04-2007, 18:20
ST*R
ST*R is offline
@ Ming-Xia: ja idd veel sterkte..Maar waarschijnlijk is het wel beter voor jullie te verwerken omdat ze het zelf zo graag wilde, toch?

Met mij gaat het echt prima, voel me heel goed. En ik hoop heeel erg dat mn beste vriendin altijd mn vriendin blijft, we passen zo goed bij elkaar!
En qua jongens is het nog steeds lekker rustig, en dat vind ik dus lekker. Haha die ene jongen, ik was helemaal een excuus aan het verzinnen waarom ik niet terug sms, maar hij gaat er dus gewoon vanuit dat ik zn smsjes niet krijg. Haha ook goed, hm nouja of niet, maargoed.
Oud 11-04-2007, 18:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ave schreef op 11-04-2007 @ 15:19 :
jij hebt toch met je huisgenoot? is dat dinges? niet dat het me wat aan gaat ofzo
Dinges ja

Geweldige aanpassing
Oud 11-04-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-04-2007 @ 19:36 :
Dinges ja

Geweldige aanpassing
moest toch wat
Oud 11-04-2007, 21:12
Verwijderd
Ik denk dat het ons wel gaat lukken.
Oud 11-04-2007, 22:30
Nuck
Nuck is offline
Het gaat fantastisch geweldig goed! Hij had laatst voor het eerst gezegd dat ie van me houdt en het klinkt een beetje stom, maar dat was wel echt speciaal

Hij maakt me echt gelukkig en ik hem ook
Oud 11-04-2007, 23:19
miekmuis
miekmuis is offline
Tijd om hem mijn leven uit te flikkeren. Dit hoef ik toch niet van zo dichtbij allemaal aan te horen.
Oud 11-04-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 11-04-2007 @ 17:50 :
je haalt me de woorden uit mn mond... Vind het knap hoe je er over kan 'praten' hier.

OT: Goed! Ik mis hem naast me, maar even elkaar horen door de telefoon is ook fijn
Oud 11-04-2007, 23:52
Orpheo
Orpheo is offline
woei! ik ga naar johnny winter!

oh shit, verkeerde forum....

oh shit, verkeerd topic!

het gaat heel goed tussen ons! grappig hoe we hetzelfde over bepaalde dingen kunnen denken. en het is echt grappig om haar gezicht te zien als ik, tijdens een heen gesprek over iets heel serieus, opeens een opmerking maak die echt NIKS te maken heeft met t onderwerp waar we t eerst over hadden
Oud 12-04-2007, 00:01
Luna
Luna is offline
^ daar zijn mannen ZO goed in

ohja, ot: heel goed enzo
Oud 12-04-2007, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 11-04-2007 @ 17:35 :
Ik heb vandaag zonnebloemen op haar kist getekend...
Wat een mooi en speciaal iets zeg!
Heel veel sterkte meis, ik heb echt aan je gedacht de laatste dagen, greep me toch best aan. Ik hoop dat jij en je omgeving veel troost, steun en rust zullen krijgen.

Ontopic: Ik geniet zo van hem, van ons samen, van de blikken, het lachen, de gesprekken, alles!
Oud 12-04-2007, 01:34
luchtballon
luchtballon is offline
Ming-Xia: heel veel sterkte! Mooi van die zonnebloemen inderdaad.

OT:
Een jaar alweer bijna. Een jaar! hoe kan dat nou, het is zo kort, hij is nog zo belangrijk. Ik ben weer zo met hem bezig de laatste tijd. En nog steeds is het oneerlijk dat juist hij overleed. Ik mis hem nog steeds, elke dag. Hij kon zoveel advies geven, zoveel positiefs uitstralen en doorgeven. Zo wijs en belachelijk zijn tegelijk. Maar ik heb nog steeds veel aan hem, en mijn herinneringen.
Ook echt raar dat mijn vriend hem niet gekend heeft, terwijl hij nog steeds zo belangrijk voor me is. Het lijkt veel langer dat ik mn vriend ken, dan dat hij dood is.
'grappig' trouwens. Volgens mij was het rond dezelfde tijd dat Ming-Xia te horen kreeg dat haar stiefmoeder kanker had, dat mijn beste vriend overleed.
Oud 12-04-2007, 05:52
Gothic
Gothic is offline
OMFG de onbekende jongen die ik een brief had geschreven, heeft me toegevoegd op msn ... als dit echt waar is ...
Oud 12-04-2007, 07:10
Verwijderd
Hoe 'ie me op de tramhalte verteld wat hij met zijn nieuwe gitaar gaat doen.
"Ja dat bedacht ik me inene."
"Leuk! Wanneer bedacht je 't?"
"Gister tijdens de seks, maar toen dacht ik laat ik dat maar niet nu zeggen."
En zelfs dat vind ik schattig. Ik ben na bijna 4 maanden nogsteeds ontzettend verliefd. En elke keer dat ik hem zie word ik misschien nog wel 'n beetje verliefder
Oud 12-04-2007, 08:42
zeep007
zeep007 is offline
vandaan een woning kijken. Ik hoop zoo dat dit het is voor ons!
Oud 12-04-2007, 09:50
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 12-04-2007 @ 08:10 :
Hoe 'ie me op de tramhalte verteld wat hij met zijn nieuwe gitaar gaat doen.
"Ja dat bedacht ik me inene."
"Leuk! Wanneer bedacht je 't?"
"Gister tijdens de seks, maar toen dacht ik laat ik dat maar niet nu zeggen."
en ik maar denken dat ik een botte boer was
Oud 12-04-2007, 10:16
Verwijderd
@Ming-Xia en ICU: Heel veel sterkte allebei! Hoop dat jullie genoeg steun vinden bij familie en vrienden.

ot: Zaterdag was Anderhalf uur fietsen is best gezellig, maar je moet geen zatte voetgangers tegenkomen. Ik stond ervan te kijken dat hij het zo leuk vond, het was toch wel even iets anders dan wat hij gewend is. Zondag heb ik me toch wel even flink geërgerd, en hij wist dit ook maar al te goed. Leer dan ook, knuppel! Mja. Gelukkig heb ik lieve vrienden. Heel even gewoon spuien en niet hoeven nadenken kan ook lekker zijn. Dat we elkaar daarna bijna aanvliegen, moeten janken, ruzie maken en dan knuffelen, is best een meidending maar wel tof.
Maandag was ook echt suuuuuuper. Terrasje, pizza en biertjes met zn allen zijn te geweldig.

En gisteravond klopte gewoon allemaal. De muziek, de sfeer, het gemak waarmee hij op het podium stond en alles aan elkaar lulde. Liefde voor Pete Morton! Hurray!
Oud 12-04-2007, 10:43
Teerbal
Teerbal is offline
ik ben iedere avond dro nken, zo goed gaat het
Oud 12-04-2007, 12:01
Verwijderd
9!
Oud 12-04-2007, 12:05
Methuselah
Methuselah is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Zo voel ik me. Gezeik altijd.
Oud 12-04-2007, 12:07
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-04-2007 @ 13:05 :
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Zo voel ik me. Gezeik altijd.
Ahw, tis er aan de hand?
Oud 12-04-2007, 12:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-04-2007 @ 13:07 :
Ahw, tis er aan de hand?
Vanalles. Zal je straks wel 'n pm sturen, geen zin om 't hier op 't forum te gooien.
Oud 12-04-2007, 12:40
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-04-2007 @ 13:34 :
Vanalles. Zal je straks wel 'n pm sturen, geen zin om 't hier op 't forum te gooien.
Okay! Sterkte in ieder geval!
Oud 12-04-2007, 12:52
stout!
stout! is offline
Ik heb net kaartjes voor John Legend gekocht, als verrassing voor zijn verjaardag. Hoop dat ik mijn mond kan houden .
Oud 12-04-2007, 13:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-04-2007 @ 13:40 :
Okay! Sterkte in ieder geval!
Thanks.
Oud 12-04-2007, 14:41
woezel
woezel is offline
hij belde en was stuntelig, dus ik was blij en vanavond zie ik hem
Oud 12-04-2007, 15:05
snoopy
snoopy is offline
wahahaha... Hij zegt dat ik iets 'praktisch' ga krijgen voor m'n verjaardag...
Of hij zit me op te fokken of hij heeft geen idee wat ik voor m'n verjaardag wil...
Oud 12-04-2007, 16:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik was gisteren naar Music&Lyrics en er zaten naast mij en mijn vriendin nog twee stelletjes in de zaal, dus toen gingen wij ook doen alsof we een stelletje waren
Oud 12-04-2007, 16:50
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 12-04-2007 @ 09:42 :
vandaan een woning kijken. Ik hoop zoo dat dit het is voor ons!
DIT IS HET! whoohoo, en nu verhuizen maar!
Oud 12-04-2007, 16:54
dwight88
dwight88 is offline
slecht.

Vannacht wéér gedonder gehad, ik moet echt nadenken hoe of wat.

Dit werkt in elk geval niet meer, en als ik hardop denk, vraag ik me af óf het nog wel gaat werken.
Oud 12-04-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 12-04-2007 @ 13:52 :
Ik heb net kaartjes voor John Legend gekocht, als verrassing voor zijn verjaardag. Hoop dat ik mijn mond kan houden .
in het westerpark?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten