![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Mijn strafrecht ging goed, geloof ik. De rest van de 8 tentamens maakt me geen barst meer uit en die ga ik ook niet halen maar wel maken, fietsen is goed voor me /kansloos (A). En wat gaat de week heerlijk snel <3 Anyway, ik ga nu een tentamen maken! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je wilt praten, dan zijn er altijd wel mensen te vinden (familielid, vertrouwenspersoon op school, huisarts, ...). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(het gedeelte van de saab en de maatpakken heb ik niet hoor ![]() waardoor zou het komen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je huisarts moet iemand hebben die hem eens goed de waarheid vertelt. ![]() ![]() ![]() En sowieso kan je natuurlijk altijd het LJH gebruiken om je verhaal ed kwijt te kunnen. ![]() Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind dat nogal zomers ineens hoor ![]() ![]() Ik vind het vooral lastig dat ik 's ochtens vroeg weg moet en 's avonds laat thuis ben en dat het dan nog zo koud is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb er echt genoeg van, of liever gezegd ik zou het graag achter de rug hebben, maar ik wil het wel goed doen dus bikkel ik nog even door. Ik wou dat ik gister op deze plek was geweest, dan had ik nog een dag gehad om alles rustig door te nemen, de puntjes op de i te zetten, etc. Maarja, dat is natuurlijk niet zo.. stomstomstom... Nu nog maar eventjes hard door en dan hopen dat het morgen gaat lukken.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|