Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ redhair.. ik denk dat het een goede keuze is.. kom op, niet terugkrabbelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik voel me ziek en het wordt eigenlijk steeds erger. Het ziekenhuis zal nog wel even op zich laten wachten (qua wachttijden, maar ook omdat ze gewoon raar zijn) en mijn eigen huisarts is een maand met vakantie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en bedankt^^
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ot: Kom net weer van de kapper en het zit voor de verandering weer eens best goed ![]() Alleen jammer dat mijn buik echt heel veel pijn doet.. En deze keer is het niet eens mn eigen schuld (nou ja, ik heb 1 opscheplepel bolognesesaus gehad ![]() Over 6 dagen al naar Rintveld.. Ik las op een log van een meisje dat ze niet op vakantie mocht, ook als ze nog niet opgenomen was/in deeltijd zat. Das dan mooi k*t, ik wil niet de vakantie van mn vriend en familie verpesten. ![]()
||
Citaat:
nijntje heeeel heeel heel veel sterkte.. big hug
||
Citaat:
ik snap best dat het een kut idee is als je hun vakantie zou verpesten (heb ik zelf ook al eens gehad) maar je kan er niets aan doen en je doet je uiterste best om beter te worden.. knuffel
|
![]() |
|
|