![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk ook dat je maar beter niets kunt nemen qua hormonen, het zij van jezelf. Ik ben ongeveer 1.95m en 17. Veel te lang dus. Het is dat ik mager ben, maar anders was ik zo log als een versteende olifant geweest. Ik merk dat ik nu al veel minder wendbaar ben dan kortere mensen en dat is lastig.
gr,
|
![]() |
die heb k tot m'n 13e gehad omdat k zelf te weinig groeihormoon aanmaakte,toen werd k ongstesteld en dan werkt t niet meer(tenminste niet meer met echt cm per jaar..)
k ben uiteindelijk 1.52 geworden,klein maar anders was k maar 1.40 geworden hadden ze uitgerekend.verder heb k ni last gehad van bijwerkingen ofzo |
![]() |
|
ik ben vrouw ruim 1.80 en vind 't ook niet dat je zegt van gaaf je zou wat van me mogen lenen maar helaas pinda...... dit is ongemogelijk
ik denk niet dat 't gezond is om groei hormonen te nemen. maar ik weet 't niet, zou 't kunnen navragen.. er zijn zat kleine meisjes, en anders als 'n meisje net zo groot of ff groeter dan jou is, dan maakt dat IN THE END toch ook niet zo veel uit..? sterkte miep
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Zelf GHB maken Aragorn | 11 | 08-03-2010 19:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
syndrome X ? Annenassoep | 3 | 22-08-2009 19:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
waarom is melk slecht? ikkeleerlinge | 149 | 23-07-2005 14:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Groeihormonen sjefke | 17 | 24-02-2005 14:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Groeien? Copycat | 28 | 21-03-2004 15:40 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 |