Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 19:08
D'tje
D'tje is offline
Ik ben 19 jaar, 1m64 of 1m65 en denk erom om groeihormonen te nemen want ik heb echt behoorlijke complexen over m'n lengte...
heeft iemand dat ook gedaan, of weet iemand er meer om? Ik ga er vrijdag met een gynecologe over praten (in verband met het gebruik van de pil en groeihormonen).
Oud 18-03-2002, 19:20
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Kunnen ze het je dan zo maar voorschrijven ? Want in dat geval ga ik er ook aan, ben maar 1.60 en vind t eerlijk gezegd ook wat klein, alleen dacht ik dat er wat serieuzere redenen moesten zijn om die groeihormonen te krijgen dan dat je gewoon niet tevreden bent met je lengte ... ?
Oud 18-03-2002, 19:24
Snufje
Snufje is offline
Het is niet echt goed voor je dacht ik, maar ik heb er zelf geen ervaring mee..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:24
D'tje
D'tje is offline
Na ik weet nog allemaal niet precies hoe het zit. Ik had een paar jaar geleden al aan onze dokter gevraagd of ik dat kon hebben, en toen zei hij dat ik er toen nog te jong voor was en ik geloof dat je eerst volgroeid moet zijn. Maar voor de rest weet ik het niet precies. M'n dokter weet dat ik er echt moeite mee heb (word er ook om gepest op school enzo, kinderachtig want overdreven klein ben ik nu ook weer niet, maar dat gepest heeft me wel heel onzeker erom gemaakt).
Oud 18-03-2002, 20:34
dwerg
dwerg is offline
ik ben 1.58 en ik ben wel blij dat ik zo klein ben want heel erg lang lijkt mij ook nix
Oud 18-03-2002, 20:37
Verwijderd
Ik zou zelf ook wat langer willen zijn, ben 1,63m maar ik vind het voor mezelf geen goede reden om groeihormonen te nemen. Ik word er gelukkig niet mee gepest.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 08:17
Lau^liev!
Lau^liev! is offline
Ik ben 1.57 en groei al nie meer sinds mn 12/13e.. en achja, er moeten toch ook wat kleinere mensen zijn, heeft ook weer zo zn voordelen.. zou wat wezen als iedereen maar hetzelfde is..
Oud 19-03-2002, 11:58
Dotcom
Dotcom is offline
Ik vind kleine (in lengte) meisjes leuker dan van die lange.
Oud 19-03-2002, 20:22
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
D'tje schreef:
Ik ben 19 jaar, 1m64 of 1m65 en denk erom om groeihormonen te nemen want ik heb echt behoorlijke complexen over m'n lengte...
heeft iemand dat ook gedaan, of weet iemand er meer om? Ik ga er vrijdag met een gynecologe over praten (in verband met het gebruik van de pil en groeihormonen).

helpt dat nog wel als je al 19 bent? das toch al heel alat niet?
Oud 19-03-2002, 20:24
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
dwerg schreef:
ik ben 1.58 en ik ben wel blij dat ik zo klein ben want heel erg lang lijkt mij ook nix
is wel fijn, maar wij zijn vast twee van de weinigen die zich met hun uitzonderlijk grote/kleine lengte hebben verzoend. dus laat ze maar.
Oud 20-03-2002, 12:53
Verwijderd
Een vriendin van me deed dat ook, maar ze kreeg hele vreemde lichaamsverhoudingen. Lange arme, korte beentjes etc.

Het schoonzusje van mijn zus was juist te lang en is toen groei-remmende hormonen gaan slikken, ook van die rare verhoudingen...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 17:38
tacidvs
tacidvs is offline
Ik denk ook dat je maar beter niets kunt nemen qua hormonen, het zij van jezelf. Ik ben ongeveer 1.95m en 17. Veel te lang dus. Het is dat ik mager ben, maar anders was ik zo log als een versteende olifant geweest. Ik merk dat ik nu al veel minder wendbaar ben dan kortere mensen en dat is lastig.
gr,
Oud 20-03-2002, 19:51
just.a.girl
just.a.girl is offline
die heb k tot m'n 13e gehad omdat k zelf te weinig groeihormoon aanmaakte,toen werd k ongstesteld en dan werkt t niet meer(tenminste niet meer met echt cm per jaar..)
k ben uiteindelijk 1.52 geworden,klein maar anders was k maar 1.40 geworden hadden ze uitgerekend.verder heb k ni last gehad van bijwerkingen ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:47
miep
miep is offline
ik ben vrouw ruim 1.80 en vind 't ook niet dat je zegt van gaaf je zou wat van me mogen lenen maar helaas pinda...... dit is ongemogelijk
ik denk niet dat 't gezond is om groei hormonen te nemen. maar ik weet 't niet, zou 't kunnen navragen.. er zijn zat kleine meisjes, en anders als 'n meisje net zo groot of ff groeter dan jou is, dan maakt dat IN THE END toch ook niet zo veel uit..?

sterkte

miep

Regels voor berichten